Przetarg 7184962 - ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI Numer referencyjny:...

   
Analizuj Zamówienie 7184962 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-11-26
przedmiot ogłoszenia
ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI
Numer referencyjny: SZP/380/36/2019

Przedmiotem zamówienia jest „ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓ
W DO DEZYNFEKCJI”
A.Opis części zamówienia:
Asortyment został szczegółowo opisany w załącznikach Nr 2, tj. w załączniku od numeru 2 do numeru 17, czyli w formularze asortymentowo – cenowe.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 pakietów (zadań):
PAKIET I – ŚRODKI DO HIGIENICZNEJ DEZYNFEKCJI RĄK – Załącznik Nr 2;
PAKIET II – ŚRODKI DO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK ORAZ PIELĘGNACJA SKÓRY, BŁON I RAN – (Załączniki Nr 3, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8, 3.9, 3.10, 3.11);
PAKIET III – PREPARATY DO MYCIA, DEZYNFEKCJI ORAZ PIELĘGNACJI RĄK, DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI WRAŹLIWYCH – (Załączniki Nr 4 , 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7);
PAKIET IV – PREPARAT DO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK– (Załączniki Nr 5 , 5.1, 5.2);
PAKIET V – DEZYNFEKCJA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I POWIERZCHNI DUŻYCH – (Załączniki Nr 6 , 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.5, 6.6, 6.7);
PAKIET VI – DEZYNFEKCJA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I POWIERZCHNI SZPITALNYCH – (Załączniki Nr 7 , 7.1, 7.2, 7.3, 7.4, 7.5);
PAKIET VII– ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU WIELOKROTNEGO UŻYTKU – (Załączniki Nr 8 , 8.1);
PAKIET VIII – DEZYNFEKCJA ENDOSKOPÓW, SPRZĘTU MEDYCZNEGO I POWIERZCHNI – Załączniki Nr (9 , 9.1, 9.2);
PAKIET IX – DEZYNFEKCJA I MYCIE ENDESKOPÓW W MYJCE ETD – (Załączniki Nr 10 , 10.1);
PAKIET X – ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI INNE (Załączniki Nr 11 , 11.1, 11.2, 11.3);
PAKIET XI – AKCESORIA DO DEZYNFEKCJI NR 1 – Załącznik nr 12;
PAKIET XII – AKCESORIA DO DEZYNFEKCJI NR 2 – Załącznik nr 13;
PAKIET XIII – AKCESORIA DO DEZYNFEKCJI NR 3 – Załącznik nr 14;
PAKIET XIV – ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI INNE – Załącznik Nr 15;
PAKIET XV – PREPARAT DO USUWANIA PLASTRÓW – Załącznik Nr 16;
PAKIET XVI – ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI INNE – Załącznik Nr 17;
Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety (zadania).
W poszczególnym pakiecie, czyli w każdym formularzu asortymentowo – cenowym muszą być uwzględnione wszystkie pozycje. Brak jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w danym Załączniku Nr 2÷17 w spowoduje odrzucenie danej oferty przetargowej.
Oferty można składać do jednej lub wszystkich części.
1.Zaoferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia ma spełniać wymagania opisane
w niniejszej Specyfikacji.
2.Podane przez Zamawiającego w Załącznikach Nr 2÷17 ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy i służą do obliczenia ceny oferty, tzn. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, ponieważ Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości w danym asortymencie w zależności od potrzeb i nieprzewidzianych sytuacji z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy.
3.Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w każdym Załączniku Nr 2÷17 przez Zamawiającego nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowo – prawnych.
4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) Ustawy.
6.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców.
7.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a Ustawy (zatrudnienie na umowy o pracę).
8.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
10.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
11.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
12.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na zrealizowanie dostaw będących przedmiotem zamówienia.

Termin wykonania zamówienia:
1.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą stosownym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5,
37 – 100 Łańcut z dopiskiem „Apteka Szpitalna”.
2.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą do czasu wyczerpania asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia, jednak nie dłużej niż przez okres 12 miesięcy począwszy
od pierwszego dnia obowiązywania umowy w dni robocze w godzinach od 7.00 do 14.00.
3.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach
od 7.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt.
4.Minimalnym terminem dostawy przedmiotu zamówienia są dwa dni robocze, natomiast maksymalnym terminem dostawy to pięć dni roboczych.
5.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia.
6.Zamówienia będzie składał Kierownik Apteki Szpitalnej lub inna upoważniona osoba w formie pisemnej za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
7.Towar dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi z Ustawą z dnia 06.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. nr 45, poz. 271 z późn. zm.); w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
8.Termin ważności dostarczonego towaru ma wynosić minimum 6 miesięcy od daty każdorazowej, częściowej dostawy. Ewentualne krótsze terminy ważności będą każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym.
Płatność:
Płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem po dostawie towaru do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o. do Apteki Szpitalnej i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu.
Termin płatności 30 – dniowym lub 60 – dniowym.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: PAKIET I – ŚRODKI DO HIGIENICZNEJ DEZYNFEKCJI RĄK – Załącznik Nr 2
Środki do dezynfekcji określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr 2. Ilość pozycji 1

Część nr: 2 Nazwa: PAKIET II – ŚRODKI DO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK ORAZ PIELĘGNACJA SKÓRY, BŁON I RAN – (Załączniki Nr 3, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8, 3.9, 3.10, 3.11)
Środki do dezynfekcji określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załącznikach nr 3, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8, 3.9, 3.10. 3.11 Ilość pozycji 12.

Część nr: 3 Nazwa: PAKIET III – PREPARATY DO MYCIA, DEZYNFEKCJI ORAZ PIELĘGNACJI RĄK, DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI WRAŹLIWYCH – (Załączniki Nr 4 , 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7)
Środki do dezynfekcji określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załącznikach nr 4, 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7. Ilość pozycji 8.

Część nr: 4 Nazwa: PAKIET IV – PREPARAT DO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK– (Załączniki Nr 5 , 5.1, 5.2)
Środki do dezynfekcji określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załącznikach nr 5, 5.1, 5.2. Ilość pozycji 3

Część nr: 5 Nazwa: PAKIET V – DEZYNFEKCJA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I POWIERZCHNI DUŻYCH – (Załączniki Nr 6 , 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.5, 6.6, 6.7)
Środki do dezynfekcji określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załącznikach nr 6, 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.5, 6.6, 6.7. Ilość pozycji 8

Część nr: 6 Nazwa: PAKIET VI – DEZYNFEKCJA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I POWIERZCHNI SZPITALNYCH – (Załączniki Nr 7 , 7.1, 7.2, 7.3, 7.4, 7.5);
Środki do dezynfekcji określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załącznikach nr 7, 7.1. 7.2, 7.3, 7.4, 7.5. Ilość pozycji 6

Część nr: 7 Nazwa: PAKIET VII– ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU WIELOKROTNEGO UŻYTKU – (Załączniki Nr 8 , 8.1);
Środki do dezynfekcji określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załącznikach nr 8 , 8.1. Ilość pozycji 2.

Część nr: 8 Nazwa: PAKIET VIII – DEZYNFEKCJA ENDOSKOPÓW, SPRZĘTU MEDYCZNEGO I POWIERZCHNI – Załączniki Nr (9 , 9.1, 9.2);
Środki do dezynfekcji określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załącznikach nr 9, 9.1, 9.2. Ilość pozycji 3

Część nr: 9 Nazwa: PAKIET IX – DEZYNFEKCJA I MYCIE ENDESKOPÓW W MYJCE ETD – (Załączniki Nr 10 , 10.1);
Środki do dezynfekcji określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załącznikach nr 10, 10.1. Ilość pozycji 2

Część nr: 10 Nazwa: PAKIET X – ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI INNE (Załączniki Nr 11 , 11.1, 11.2, 11.3);
Środki do dezynfekcji określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załącznikach nr 11, 11.1, 11.2, 11.3. Ilość pozycji 4

Część nr: 11 Nazwa: PAKIET XI – AKCESORIA DO DEZYNFEKCJI NR 1 – Załącznik nr 12
Środki do dezynfekcji określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr 12. Ilość pozycji 1

Część nr: 12 Nazwa: PAKIET XII – AKCESORIA DO DEZYNFEKCJI NR 2 – Załącznik nr 13
Środki do dezynfekcji określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr 13. Ilość pozycji 1

Część nr: 13 Nazwa: PAKIET XIII – AKCESORIA DO DEZYNFEKCJI NR 3 – Załącznik nr 14
Środki do dezynfekcji określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr 14. Ilość pozycji 1

Część nr: 14 Nazwa: PAKIET XIV – ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI INNE – Załącznik Nr 15;
Środki do dezynfekcji określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr 15. Ilość pozycji 1

Część nr: 15 Nazwa: PAKIET XV – PREPARAT DO USUWANIA PLASTRÓW – Załącznik Nr 16;
Środki do dezynfekcji określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr 16. Ilość pozycji 1

Część nr: 16 Nazwa: PAKIET XVI – ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI INNE – Załącznik Nr 17;
Środki do dezynfekcji określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr 17. Ilość pozycji 1
branża Kosmetyki, środki czystości, Medyczna
podbranża środki czystości, kosmetyki i artykuły higieniczne, leki, materiały medyczne
kody CPV 33631600
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin