Przetarg - Zakup sprzętów medycznych oraz mebli dla nowej przychodni...

   
Analizuj Zamówienie 5765058 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-01-25
przedmiot ogłoszenia
Zakup sprzętów medycznych oraz mebli dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej
Numer referencyjny
: 1/2018

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie sprzętów medycznych oraz zakup i montaż mebli dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim zlokalizowanej przy ulicy Pabianickiej, zgodnie
z przedstawionym opisem technicznym przedmiotu zamówienia oraz minimalnymi parametrami – załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1 został podzielony na następujące pakiety (części):

Pakiet nr 1 – Aparat do elektrokoagulacji – 1 szt.

Pakiet nr 2 – A) Waga lekarska ze wzrostomierzem – 3 szt.
B) Waga niemowlęca ze wzrostmiarką – 2 szt.

Pakiet nr 3 – Kolposkop – 1 szt.

Pakiet nr 4 – Chłodziarka farmaceutyczna – 2 szt.

Pakiet nr 5 – Lampa bezcieniowa – 2 szt.

Pakiet nr 6 – A) Krzesła – model konferencyjny – 12 szt.
B) Ławy do poczekalni 2 osobowe – 2 szt.
C) Ławy do poczekalni 3 osobowe – 2 szt.
D) Fotele – 11 szt.

Pakiet nr 7 – Sejf – 1 szt.


Wymagania szczególne dla pakietów nr 1-5

1. Przeglądy techniczne wymagane lub zalecane przez producenta w okresie gwarancji na koszt Wykonawcy – zgodnie z zaleceniami producenta, minimum raz do roku (o ile sprzęt tego wymaga). Ostatni przegląd
w ostatnim miesiącu gwarancji.
2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu fabrycznie nowego nieużywanego, nierekondycjonowanego, niedemonstracyjnego sprzętu i gwarantuje, że przedmiot umowy jest wolny od wad fizycznych i prawnych, a wszystkie części składowe urządzeń są nowe.
3. Urządzenia muszą posiadać niezbędne okablowanie i inne elementy instalacyjne, a wszystkie elementy zestawu muszą być kompatybilne ze sobą. Po zweryfikowaniu sprawności działania dostarczonych urządzeń wraz z wyposażeniem zostanie podpisany protokół odbioru. Do protokołu Wykonawca załączy instrukcję obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne dotyczące przedmiotu zamówienia.

Wymagania szczególne dla pakietów nr 6-7

1. Zamawiający wymaga, by meble były nowe, kompletne, wolne od wad, nieuszkodzone, nienoszące śladów używania, wypoziomowane oraz były wykonane z materiałów wysokiej jakości.
2. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu meble własnym transportem i na własny koszt wraz z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
3. Dostawa i montaż mebli wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, musi nastąpić w czasie uprzednio uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia na własny koszt opakowań oraz innych pozostałości po transporcie i montażu mebli.
4. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostawy z ofertą, Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia niezgodności i/lub dostarczenia mebli wolnych od wad, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
5. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu.

Wymagania ogólne wspólne dla wszystkich pakietów

1. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na okres 24 miesięcy (kryterium oceny ofert). Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji na okres maksymalnie 48 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 48 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „gwarancja ”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji na okres 48 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji na okres 48 miesięcy (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).
2. Przedstawione w załączniku nr 4 do SIWZ cechy techniczne przedmiotu zamówienia określają typ wymaganego przez Zamawiającego sprzętu (przykład produktu spełniającego oczekiwania). Oznacza to, iż oferowany sprzęt musi spełniać określone w załączniku parametry. Parametry urządzeń mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w SIWZ. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w/w sprzętu lub równoważnego. Niespełnienie choćby jednego z wymogów technicznych czy minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty.
3. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa
w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest udowodnić
w ofercie, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1 ustawy (certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniają zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, lub certyfikatu wydanego przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność), że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania wyżej wymienionych dokumentów, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego.
4. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500023988-N-2018 z dnia: 2018-02-01
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Pakiet nr 4 – Chłodziarka farmaceutyczna – 2 szt.
W ogłoszeniu powinno być:
Pakiet nr 4 – A) Chłodziarka farmaceutyczna wolnostojąca – 1 szt.
B) Chłodziarka w zabudowie – 1 szt.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 8
W ogłoszeniu jest:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 14

W ogłoszeniu powinno być:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 35



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-02, godzina: 10:00,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-02, godzina: 10:00,



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500024261-N-2018 z dnia: 2018-02-01
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Pakiet nr 4 – A) Chłodziarka farmaceutyczna wolnostojąca – 1 szt. B) Chłodziarka w zabudowie – 1 szt.
W ogłoszeniu powinno być:
Pakiet nr 4 – A) Chłodziarka farmaceutyczna wolnostojąca – 1 szt. B) Chłodziarka farmaceutyczna w zabudowie – 1 szt.
branża Medyczna, Ochrona, Wyposażenie wnętrz
podbranża sprzęt medyczny, meble medyczne, sprzęt antywłamaniowy, meble i akcesoria
kody CPV 33123200, 33164100, 33192000, 39100000, 39111000, 39130000, 39151000, 44421300
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin