Przetarg 7113404 - Zakup sprzętu medycznego dla Szpitala Św. Rodziny przy ul....

   
Analizuj Zamówienie 7113404 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-10-25
przedmiot ogłoszenia
Zakup sprzętu medycznego dla Szpitala Św. Rodziny przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu
Numer referencyjny: ADZP-381-52/19

Prz
edmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu medycznego dla Szpitala Św. Rodziny przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 zamówień częściowych. Szczegółowy opis predmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy, który określa ilość i parametry.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zakup respiratora
Przedmiotem zamówienia jest zakup respiratora - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym

Część nr: 2 Nazwa: Zakup bilirubinometru
Przedmiotem zamówienia jest zakup bilirubinometru - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym

Część nr: 3 Nazwa: Zakup pulsoksymetru
Przedmiotem zamówienia jest zakup pulsoksymetru - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym

Część nr: 4 Nazwa: Zakup kardiomonitora
Przedmiotem zamówienia jest zakup kardiomonitora – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ – formularzu cenowym

Część nr: 5 Nazwa: Zakup pompy infuzyjnej objętościowej
Przedmiotem zamówienia jest zakup pompy infuzyjnej objętościowej – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ – formularzu cenowym

Część nr: 6 Nazwa: Zakup zestawu wyposażenia dodatkowego do stanowiska do resuscytacji SRN-10
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dodatkowego do stanowiska do resuscytacji SRN-10 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ – formularzu cenowym.

Część nr: 7 Nazwa: Zakup centralnego systemu monitorowania płodu z aparatem KTG i telemetrią
Przedmiotem zamówienia jest zakup centralnego systemu monitorowania płodu z aparatem KTG i telemetrią – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ – formularzu cenowym

Część nr: 8 Nazwa: Zakup Holtera ciśnieniowego
Przedmiotem zamówienia jest Holtera ciśnieniowego – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ – formularzu cenowym

Część nr: 9 Nazwa: Zakup kardiomonitora
Przedmiotem zamówienia jest zakup kardiomonitora – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ – formularzu cenowym

Część nr: 10 Nazwa: Zakup videokolposkopu
Przedmiotem zamówienia jest zakup videokolposkopu – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ – formularzu cenowym

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540235637-N-2019 z dnia: 2019-11-04
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-06, godzina: 09:00

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-13, godzina: 09:00
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny
kody CPV 33100000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin