Zlecenie - Zakup usługi polegającej na opracowaniu innowacyjnego...

   
Zamówienie 6411285 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2018-11-14
przedmiot zlecenia
Zakup usługi polegającej na opracowaniu innowacyjnego systemu informatycznego umożliwiającego zdalny i zautomatyzowany kontakt ora
z wymianę informacji ofertowych całego rynku spotkań

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu innowacyjnego systemu informatycznego umożliwiającego zdalny i zautomatyzowany kontakt oraz wymianę informacji ofertowych całego rynku spotkań. Wśród procesów wymagających automatyzacji należy wyszczególnić:
1. Digitalizacja i narzędzie do zarządzania bazami danych m.in. w celu przeprowadzania etapu RFI procesów przetargowych (obecnie dane często przechowywane są w rozproszonych papierowych i cyfrowych dokumentach).
2. Narzędzia do przeprowadzania badań ilościowych oraz jakościowych, a także analizy zachowań użytkowników, które pozwolą na łatwiejsze i bardziej rzetelne tworzenie raportów branżowych (wzrost jakości danych).
3. Przeniesienie do świata cyfrowego możliwości interakcji dostawców i zamawiających z branży spotkań. Zamawiający dotychczas realizował je za pośrednictwem formuły tradycyjnych spotkań połączonych w produkty biznesowe takie jak MP Fast Date czy MP Mice Tour. Narzędzia digitalowe powstałe w ramach przedmiotu zamówienia mają zarówno ułatwić ich organizację jak i zapewnić przestrzeń do interakcji przed jak i po wydarzeniach dostarczając dodatkową wartość Klientom.
W ramach usługi, jednostka naukowa musi przewidzieć włączenie końcowych użytkowników przedmiotowego rozwiązania, czyniąc to w porozumieniu z Wnioskodawcą.
W trakcie realizacji usługi muszą zostać włączeni końcowi użytkownicy. Za ten etap prac odpowiada Wykonawca, jednak realizuje go w porozumieniu z Zamawiającym. Cel zamówienia Celem zamówienia jest opracowanie, na potrzeby poddziałania 2.3.2 Bony na innowacje dla MŚP, usługi polegającej na opracowaniu innowacyjnego systemu informatycznego umożliwiającego zdalny i zautomatyzowany kontakt oraz wymianę informacji ofertowych całego rynku spotkań. Wśród procesów wymagających automatyzacji należy wyszczególnić:
1. Digitalizacja i narzędzie do zarządzania bazami danych m.in. w celu przeprowadzania etapu RFI procesów przetargowych na rynku spotkań (obecnie dane często przechowywane są w rozproszonych papierowych i cyfrowych dokumentach).
2. Narzędzia do przeprowadzania badań ilościowych oraz jakościowych, a także analizy zachowań użytkowników, które pozwolą na łatwiejsze i bardziej rzetelne tworzenie raportów branżowych (wzrost jakości danych).
3. Przeniesienie do świata cyfrowego możliwości interakcji dostawców i zamawiających branży spotkań. Zamawiający dotychczas realizował proces organizacji za pośrednictwem formuły tradycyjnych spotkań połączone w produkty biznesowe takie jak MP Fast Date czy MP MICE Tour. Narzędzia digitalowe powstałe w ramach przedmiotu zamówienia mają przenieść istotną część organizacji do sieci, jak i również zapewnić przestrzeń do interakcji przed jak i po wydarzeniach dostarczając dodatkową wartość Klientom. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu innowacyjnego systemu informatycznego umożliwiającego zdalny i zautomatyzowany kontakt oraz wymianę informacji ofertowych całego rynku spotkań. Wśród procesów wymagających automatyzacji należy wyszczególnić:
1. Digitalizacja i narzędzie do zarządzania bazami danych m.in. w celu przeprowadzania etapu RFI procesów przetargowych (obecnie dane często przechowywane są w rozproszonych papierowych i cyfrowych dokumentach).
2. Narzędzia do przeprowadzania badań ilościowych oraz jakościowych, a także analizy zachowań użytkowników, które pozwolą na łatwiejsze i bardziej rzetelne tworzenie raportów branżowych (wzrost jakości danych).
3. Przeniesienie do świata cyfrowego możliwości interakcji dostawców i zamawiających z branży spotkań. Zamawiający dotychczas realizował je za pośrednictwem formuły tradycyjnych spotkań połączonych w produkty biznesowe takie jak MP Fast Date czy MP Mice Tour. Narzędzia digitalowe powstałe w ramach przedmiotu zamówienia mają zarówno ułatwić ich organizację jak i zapewnić przestrzeń do interakcji przed jak i po wydarzeniach dostarczając dodatkową wartość Klientom.

W tym celu konieczne jest zbadanie możliwości digitalizacji prowadzonych przez firmę procesów oraz systemów wymiany informacji pomiędzy planowaną aplikacją a usługami obecnie wykorzystywanymi przez interesariuszy, w szczególności w obszarach: promocji i prezentacji ofert przez branżę HoReCa, dróg szybszego kontaktu/składań zapytań, algorytmów dopasowania ofert/rekomendacji, planowania wydarzeń przez Event/Meeting Plannerów oraz zarządzania cyklicznymi imprezami organizowanymi przez firmę.
Prace uwzględniają zaprojektowanie oraz zaprogramowanie systemu dającego możliwość znaczącej automatyzacji w obszarach komunikacji i promocji. Przyczynią się do one do zwiększenia efektywności przedsiębiorstwa m.in. poprzez lepsze wykorzystanie zasobów ludzkich oraz uzyskania przewag konkurencyjnych, które uczynią ofertą firmy atrakcyjniejszą. W bezpośredni sposób przełoży się to na zwiększenie zasięgu działania i rentowności.
Moduły, które muszą być elementem przedmiotu zamówienia:
1. Wdrożenie procesu umożliwiającego digitalizowanie i agregowanie danych dot. klientów firmy do bazy danych dostępnej w portalu/aplikacji mobilnej oraz narzędziach mobilnych.
2. Moduł zarządzania dużymi zbiorami danych (big data) wspomagający pracę całego serwisu poprzez algorytmy sztucznej inteligencji. Będzie on odpowiedzialny za analizę treści i generowanie rekomendacji na podstawie profilu klienta i wcześniejszej aktywności (zarówno dot. potencjalnych firm zainteresowanych współpracą, wydarzeń branżowych jak i treści edukacyjnych).
3. Moduł interaktywny umożliwiające kontaktowanie dostawców i organizujących eventy w sposób dotychczas dostępny tylko w przestrzeni rzeczywistej (m.in. MP Fast Date i MP Mice Tour). Nowy sposób organizacji wykorzystuje nowoczesne narzędzia digitalowe.
4. Moduł o charakterze edukacyjnym przenoszący do świata wirtualnego elementy inicjatyw realizowanych przez spółkę (treści dostępne tylko dla subskrybentów pozwalające rozszerzyć model biznesowy w tym: ekskluzywne branżowe newsy, artykuły i video).
5. Zarządzanie organizacją/planowaniem wydarzeń organizowanych przez spółkę wraz z możliwością rejestracji na nie wraz z powiadomieniami e-mail/sms oraz integracją z kalendarzem. Automatyzacja procesów związanych z codziennym kontaktem z klientami i partnerami spółki.

W trakcie realizacji usługi muszą zostać włączeni końcowi użytkownicy. Za ten etap prac odpowiada Wykonawca, jednak realizuje go w porozumieniu z Zamawiającym.
branża Laboratoria
podbranża usługi laboratoryjne
kody CPV 73000000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin