Przetarg 7492178 - Zamówienie na roboty budowlane polegające na budowie hali...

   
Analizuj Zamówienie 7492178 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-20
przedmiot ogłoszenia
Zamówienie na roboty budowlane polegające na budowie hali sportowej wraz ze strzelnicą przy Zespole Szkół im. Władysława Orkana w
Marcinkowicach
Numer referencyjny: ZP.272.6.2020

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie hali sportowej wraz ze strzelnicą przy Zespole Szkół im. Władysława Orkana w Marcinkowicach wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie.
I. Zakres przedmiotowych robót budowlanych obejmuje w szczególności:
a) roboty rozbiórkowe,
b) roboty ziemne,
c) roboty fundamentowe i izolacyjne,
d) roboty związane z wykonaniem ścian konstrukcyjnych,
e) roboty dekarskie,
f) roboty stolarskie i ślusarskie związane ze stolarką okienną i drzwiową,
g) roboty tynkarskie i malarskie,
h) roboty posadzkarskie,
i) roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznej, wod-kan, c.o., gazowej, p.poż.
i wentylacji mechanicznej,
j) roboty związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej,
k) prace związane z montażem trybuny oraz wyposażenia hali sportowej i strzelnicy,
l) roboty związane z zagospodarowaniem terenu (wykonanie ciągów pieszych, odcinka drogi dojazdowej oraz placów postojowych, wykonanie zagospodarowania terenu zielenią, montaż małej architektury i stojaków rowerowych).
Przedmiot zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną i geologiczną, uruchomienie wykonanych instalacji, przeszkolenie użytkownika, uzyskanie wszystkich zezwoleń i decyzji wymaganych przepisami prawa budowlanego umożliwiających użytkowanie przedmiotowego budynku zgodnie z jego przeznaczeniem.
Miejsce realizacji robót budowlanych: teren Zespołu Szkół im. Władysława Orkana
w Marcinkowicach, 33-393 Marcinkowice 1, powiat nowosądecki, województwo małopolskie.
Lokalizacja inwestycji: działka nr 161/21, m. Marcinkowice, obr. 0014 Marcinkowice, gm. Chełmiec.

UWAGA:
Teren działki oraz budynki, w sąsiedztwie których prowadzone będą roboty budowlane są użytkowane przez Zespół Szkół w Marcinkowicach. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający niezakłócone użytkowanie terenu oraz znajdujących się na nim budynków oraz zachowanie bezpieczeństwa osób znajdujących się na tym terenie. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić swobodny i bezpieczny dostęp do budynków znajdujących się na terenie działki objętej inwestycją oraz do budynku wspólnoty mieszkaniowej zlokalizowanego przy drodze wewnętrznej. Prace powinny być prowadzone w uzgodnieniu z dyrektorem placówki.
II. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ, na którą składają się:
1) projekty budowlane z rysunkami wykonawczymi i uzgodnieniami,
2) przedmiar robót,
3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
4) bioz,
5) decyzja o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę, oraz
6) pozwolenie Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na usunięcie drzew.

UWAGA:
Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną
i dokumentacją techniczną, przy czym dokumentacja techniczna obejmuje szerszy zakres nieobjęty zamówieniem.
Niniejsze zamówienie nie obejmuje wykonania:
• zatoki autobusowej i wiaty przystankowej, oraz
• zieleni wysokiej.
Tak więc wszystkie zapisy dotyczące powyższego zakresu robót nie są wiążące dla Wykonawcy.
Przedmiar robót będący częścią Załącznika nr 1 do SIWZ stanowi jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiar jako podstawę wyceny oferty.
Zamawiający uzyskał w dniu 16.03.2020 r. Decyzję nr 467/2020 Starosty Nowosądeckiego
o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę obejmującego: budowę budynku hali sportowej z widownią i zapleczem wraz z instalacjami, układu komunikacji wewnętrznej wraz z miejscami postojowymi, instalacji zbiornikowej gazu wraz
z trzema podziemnymi zbiornikami (o łącznej pojemności 19,5 m3), zbiornika na wody opadowe (pełniącego również funkcję zbiornika p.poż.), odcinka sieci kanalizacji sanitarnej, obiektów małej architektury oraz oświetlenia terenu na dz. ew. nr 161/21 położonej w obr. ew. Marcinkowice, gm. Chełmiec. Decyzja stała się ostateczna z dniem 17.03.2020 r.
UWAGA:
Podane w dokumentacji technicznej, ewentualne znaki towarowe, patenty, pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
III. Specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zamawiający umożliwia dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia i zaleca szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją techniczną. Wykonawcy zainteresowani dokonaniem oględzin miejsca realizacji zamówienia, zobowiązani są zgłosić ten fakt do dnia 27 maja 2020 r. Kierownikowi Zespołu ds. Zamówień Publicznych
w Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu – Pani Beacie Zięcinie - Kasieczce, za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki w zakładce dotyczącej niniejszego postępowania. O terminie przeprowadzenia oględzin zainteresowani wykonawcy zostaną poinformowani za pośrednictwem w/w Platformy zakupowej.

IV. Zamawiający wymaga, by na roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 5 - letniej gwarancji jakości i rękojmi (uwaga: okres gwarancji jakości i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ).

V. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto robót przewidzianych do wykonania w 2020 roku zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym uzgodnionym z zamawiającym. Ubezpieczenie (polisa OC) musi być ważne na dzień zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie w/w ubezpieczenia OC.
Wykonawca jest zobowiązany do aktualizacji ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej do kwoty nie mniejszej niż wartości brutto robót przewidzianych do wykonania w następnych latach zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym uzgodnionym z zamawiającym
i każdorazowego przedłożenia zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC. Tym samym wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto robót przewidzianych do wykonania w poszczególnych latach zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym uzgodnionym z zamawiającym. W przypadku, gdy wykonawca nie przedłoży poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii opłaconej zaktualizowanej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie zaktualizowanego ubezpieczenia OC, Zamawiający może odstąpić od umowy i obciążyć Wykonawcę karą umowną za odstąpienie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
VI. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi
w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540094856-N-2020 z dnia: 2020-06-02
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540096052-N-2020 z dnia: 2020-06-03
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie hali
sportowej wraz ze strzelnicą przy Zespole Szkół im. Władysława Orkana w Marcinkowicach
wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie. I. Zakres przedmiotowych robót
budowlanych obejmuje w szczególności: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) roboty
fundamentowe i izolacyjne, d) roboty związane z wykonaniem ścian konstrukcyjnych, e)
roboty dekarskie, f) roboty stolarskie i ślusarskie związane ze stolarką okienną i drzwiową, g)
roboty tynkarskie i malarskie, h) roboty posadzkarskie, i) roboty instalacyjne w zakresie
instalacji elektrycznej, wod-kan, c.o., gazowej, p.poż. i wentylacji mechanicznej, j) roboty
związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej, k) prace związane z montażem trybuny oraz
wyposażenia hali sportowej i strzelnicy, l) roboty związane z zagospodarowaniem terenu
(wykonanie ciągów pieszych, odcinka drogi dojazdowej oraz placów postojowych, wykonanie
zagospodarowania terenu zielenią, montaż małej architektury i stojaków rowerowych).
Przedmiot zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną i geologiczną, uruchomienie
wykonanych instalacji, przeszkolenie użytkownika, uzyskanie wszystkich zezwoleń i decyzji
wymaganych przepisami prawa budowlanego umożliwiających użytkowanie przedmiotowego
budynku zgodnie z jego przeznaczeniem. Miejsce realizacji robót budowlanych: teren Zespołu
Szkół im. Władysława Orkana w Marcinkowicach, 33-393 Marcinkowice 1, powiat
nowosądecki, województwo małopolskie. Lokalizacja inwestycji: działka nr 161/21, m.
Marcinkowice, obr. 0014 Marcinkowice, gm. Chełmiec. UWAGA: Teren działki oraz budynki,
w sąsiedztwie których prowadzone będą roboty budowlane są użytkowane przez Zespół Szkół
w Marcinkowicach. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób
zapewniający niezakłócone użytkowanie terenu oraz znajdujących się na nim budynków oraz
zachowanie bezpieczeństwa osób znajdujących się na tym terenie. Wykonawca jest
zobowiązany zapewnić swobodny i bezpieczny dostęp do budynków znajdujących się na
terenie działki objętej inwestycją oraz do budynku wspólnoty mieszkaniowej zlokalizowanego
przy drodze wewnętrznej. Prace powinny być prowadzone w uzgodnieniu z dyrektorem
placówki. II. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za
pomocą dokumentacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ, na którą składają się: 1) projekty budowlane z rysunkami wykonawczymi i uzgodnieniami, 2) przedmiar robót, 3)
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) bioz, 5) decyzja o
zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę, oraz 6) pozwolenie
Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na usunięcie drzew. UWAGA:
Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i dokumentacją
techniczną, przy czym dokumentacja techniczna obejmuje szerszy zakres nieobjęty
zamówieniem. Niniejsze zamówienie nie obejmuje wykonania: • zatoki autobusowej i wiaty
przystankowej, oraz • zieleni wysokiej. Tak więc wszystkie zapisy dotyczące powyższego
zakresu robót nie są wiążące dla Wykonawcy. Przedmiar robót będący częścią Załącznika nr 1
do SIWZ stanowi jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym
zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiar jako podstawę
wyceny oferty. Zamawiający uzyskał w dniu 16.03.2020 r. Decyzję nr 467/2020 Starosty
Nowosądeckiego o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę
obejmującego: budowę budynku hali sportowej z widownią i zapleczem wraz z instalacjami,
układu komunikacji wewnętrznej wraz z miejscami postojowymi, instalacji zbiornikowej gazu
wraz z trzema podziemnymi zbiornikami (o łącznej pojemności 19,5 m3), zbiornika na wody
opadowe (pełniącego również funkcję zbiornika p.poż.), odcinka sieci kanalizacji sanitarnej,
obiektów małej architektury oraz oświetlenia terenu na dz. ew. nr 161/21 położonej w obr. ew.
Marcinkowice, gm. Chełmiec. Decyzja stała się ostateczna z dniem 17.03.2020 r. UWAGA:
Podane w dokumentacji technicznej, ewentualne znaki towarowe, patenty, pochodzenie, nazwy
własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje
produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich
wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza
składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadkach, w
których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen
technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których
mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania
równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez
zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane
spełniają wymagania określone przez zamawiającego. III. Specyfikacja opisuje przedmiot
zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zamawiający umożliwia dokonanie przez wykonawcę (na własny
koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia i
zaleca szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją techniczną. Wykonawcy zainteresowani
dokonaniem oględzin miejsca realizacji zamówienia, zobowiązani są zgłosić ten fakt do dnia
27 maja 2020 r. Kierownikowi Zespołu ds. Zamówień Publicznych w Starostwie Powiatowym
w Nowym Sączu – Pani Beacie Zięcinie - Kasieczce, za pośrednictwem formularza „Wyślij
wiadomość” dostępnego na stronie Platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki w zakładce dotyczącej niniejszego
postępowania. O terminie przeprowadzenia oględzin zainteresowani wykonawcy zostaną
poinformowani za pośrednictwem w/w Platformy zakupowej. IV. Zamawiający wymaga, by na
roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił
minimum 5 - letniej gwarancji jakości i rękojmi (uwaga: okres gwarancji jakości i rękojmi
stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ). V. Zamawiający wymaga, aby
wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż
wartość brutto robót przewidzianych do wykonania w 2020 roku zgodnie z harmonogramem
rzeczowo – finansowym uzgodnionym z zamawiającym. Ubezpieczenie (polisa OC) musi być
ważne na dzień zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca
zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie
zamówienia publicznego poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy lub
innego dokumentu potwierdzającego posiadanie w/w ubezpieczenia OC. Wykonawca jest
zobowiązany do aktualizacji ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej do kwoty nie
mniejszej niż wartości brutto robót przewidzianych do wykonania w następnych latach zgodnie
z harmonogramem rzeczowo – finansowym uzgodnionym z zamawiającym i każdorazowego
przedłożenia zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii opłaconej polisy
lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC. Tym samym
wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia musi posiadać ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto robót przewidzianych do
wykonania w poszczególnych latach zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym
uzgodnionym z zamawiającym. W przypadku, gdy wykonawca nie przedłoży poświadczonej
za zgodność z oryginałem kopii opłaconej zaktualizowanej polisy lub innego dokumentu
potwierdzającego posiadanie zaktualizowanego ubezpieczenia OC, Zamawiający może
odstąpić od umowy i obciążyć Wykonawcę karą umowną za odstąpienie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. VI. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z
postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie hali
sportowej wraz ze strzelnicą przy Zespole Szkół im. Władysława Orkana w Marcinkowicach
wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie. I. Zakres przedmiotowych robót
budowlanych obejmuje w szczególności: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) roboty
fundamentowe i izolacyjne, d) roboty związane z wykonaniem ścian konstrukcyjnych, e)
roboty dekarskie, f) roboty stolarskie i ślusarskie związane ze stolarką okienną i drzwiową, g)
roboty tynkarskie i malarskie, h) roboty posadzkarskie, i) roboty instalacyjne w zakresie
instalacji elektrycznej, wod-kan, c.o., gazowej, p.poż. i wentylacji mechanicznej, j) roboty
związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej, k) prace związane z montażem trybuny oraz
wyposażenia hali sportowej i strzelnicy, l) roboty związane z zagospodarowaniem terenu
(wykonanie ciągów pieszych, odcinka drogi dojazdowej oraz placów postojowych, wykonanie
zagospodarowania terenu zielenią, montaż małej architektury i stojaków rowerowych).
Przedmiot zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną i geologiczną, uruchomienie
wykonanych instalacji, przeszkolenie użytkownika, uzyskanie wszystkich zezwoleń i decyzji
wymaganych przepisami prawa budowlanego umożliwiających użytkowanie przedmiotowego
budynku zgodnie z jego przeznaczeniem. Miejsce realizacji robót budowlanych: teren Zespołu
Szkół im. Władysława Orkana w Marcinkowicach, 33-393 Marcinkowice 1, powiat
nowosądecki, województwo małopolskie. Lokalizacja inwestycji: działka nr 161/21, m.
Marcinkowice, obr. 0014 Marcinkowice, gm. Chełmiec. UWAGA: Teren działki oraz budynki,
w sąsiedztwie których prowadzone będą roboty budowlane są użytkowane przez Zespół Szkół
w Marcinkowicach. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób
zapewniający niezakłócone użytkowanie terenu oraz znajdujących się na nim budynków oraz
zachowanie bezpieczeństwa osób znajdujących się na tym terenie. Wykonawca jest
zobowiązany zapewnić swobodny i bezpieczny dostęp do budynków znajdujących się na
terenie działki objętej inwestycją oraz do budynku wspólnoty mieszkaniowej zlokalizowanego
przy drodze wewnętrznej. Prace powinny być prowadzone w uzgodnieniu z dyrektorem
placówki. II. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za
pomocą dokumentacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ, na którą składają się: 1) projekty budowlane z rysunkami wykonawczymi i uzgodnieniami, 2) przedmiar robót, 3)
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) bioz, 5) decyzja o
zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę, oraz 6) pozwolenie
Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na usunięcie drzew. UWAGA:
Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i dokumentacją
techniczną, przy czym dokumentacja techniczna obejmuje szerszy zakres nieobjęty
zamówieniem. Niniejsze zamówienie nie obejmuje wykonania: • zatoki autobusowej i wiaty
przystankowej, oraz • zieleni wysokiej. Tak więc wszystkie zapisy dotyczące powyższego
zakresu robót nie są wiążące dla Wykonawcy. Przedmiar robót będący częścią Załącznika nr 1
do SIWZ stanowi jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym
zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiar jako podstawę
wyceny oferty. Zamawiający uzyskał w dniu 16.03.2020 r. Decyzję nr 467/2020 Starosty
Nowosądeckiego o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę
obejmującego: budowę budynku hali sportowej z widownią i zapleczem wraz z instalacjami,
układu komunikacji wewnętrznej wraz z miejscami postojowymi, instalacji zbiornikowej gazu
wraz z trzema podziemnymi zbiornikami (o łącznej pojemności 19,5 m3), zbiornika na wody
opadowe (pełniącego również funkcję zbiornika p.poż.), odcinka sieci kanalizacji sanitarnej,
obiektów małej architektury oraz oświetlenia terenu na dz. ew. nr 161/21 położonej w obr. ew.
Marcinkowice, gm. Chełmiec. Decyzja stała się ostateczna z dniem 17.03.2020 r. UWAGA:
Podane w dokumentacji technicznej, ewentualne znaki towarowe, patenty, pochodzenie, nazwy
własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje
produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich
wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza
składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadkach, w
których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen
technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których
mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania
równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez
zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane
spełniają wymagania określone przez zamawiającego. III. Specyfikacja opisuje przedmiot
zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zamawiający umożliwia dokonanie przez wykonawcę (na własny
koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia i
zaleca szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją techniczną. Wykonawcy zainteresowani
dokonaniem oględzin miejsca realizacji zamówienia, zobowiązani są zgłosić ten fakt do dnia
9 czerwca 2020 r. Kierownikowi Zespołu ds. Zamówień Publicznych w Starostwie Powiatowym
w Nowym Sączu – Pani Beacie Zięcinie - Kasieczce, za pośrednictwem formularza „Wyślij
wiadomość” dostępnego na stronie Platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki w zakładce dotyczącej niniejszego
postępowania. O terminie przeprowadzenia oględzin zainteresowani wykonawcy zostaną
poinformowani za pośrednictwem w/w Platformy zakupowej. IV. Zamawiający wymaga, by na
roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił
minimum 5 - letniej gwarancji jakości i rękojmi (uwaga: okres gwarancji jakości i rękojmi
stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ). V. Zamawiający wymaga, aby
wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż
wartość brutto robót przewidzianych do wykonania w 2020 roku zgodnie z harmonogramem
rzeczowo – finansowym uzgodnionym z zamawiającym. Ubezpieczenie (polisa OC) musi być
ważne na dzień zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca
zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie
zamówienia publicznego poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy lub
innego dokumentu potwierdzającego posiadanie w/w ubezpieczenia OC. Wykonawca jest
zobowiązany do aktualizacji ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej do kwoty nie
mniejszej niż wartości brutto robót przewidzianych do wykonania w następnych latach zgodnie
z harmonogramem rzeczowo – finansowym uzgodnionym z zamawiającym i każdorazowego
przedłożenia zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii opłaconej polisy
lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC. Tym samym
wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia musi posiadać ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto robót przewidzianych do
wykonania w poszczególnych latach zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym
uzgodnionym z zamawiającym. W przypadku, gdy wykonawca nie przedłoży poświadczonej
za zgodność z oryginałem kopii opłaconej zaktualizowanej polisy lub innego dokumentu
potwierdzającego posiadanie zaktualizowanego ubezpieczenia OC, Zamawiający może
odstąpić od umowy i obciążyć Wykonawcę karą umowną za odstąpienie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. VI. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z
postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-15, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540100917-N-2020 z dnia: 2020-06-10
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-15, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-18, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540105126-N-2020 z dnia: 2020-06-17
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-18, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540110426-N-2020 z dnia: 2020-06-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-06-25, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze
względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą
być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu> Oferta powinna
być sporządzona w języku polskim.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-06-29, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze
względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą
być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu> Oferta powinna
być sporządzona w języku polskim.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540109170-N-2020 z dnia: 2020-06-29
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty sportowe
kody CPV 37535291, 45000000, 45111291, 45111300, 45212200, 45212220, 45223300, 45232410, 45232454, 45233222, 45233226, 45262210, 45262500, 45310000, 45312000, 45315100, 45320000, 45323000, 45330000, 45331000, 45331100, 45332200, 45332400, 45343000, 45420000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin