Zlecenie 7572443 - Zaproszenie do składanie ofert na agregację wyników...

   
Zamówienie 7572443 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-07-06
przedmiot zlecenia
Zaproszenie do składanie ofert na agregację wyników pilotażu i opracowanie raportu podsumowującego pilotaż.

1. Przedmiotem zamó
wienia jest wyłonienie Wykonawcy na agregację wyników pilotażu i opracowanie raportu podsumowującego pilotaż. Cel zamówienia Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na agregację wyników pilotażu i opracowanie raportu podsumowującego pilotaż. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na agregację wyników pilotażu i opracowanie raportu podsumowującego pilotaż.
2. Pilotaż przeprowadzony został w dwóch klasach I technikum i szkoły policealnej na kierunkach: technik administracji i technik rachunkowości w okresie wrzesień 2019-czerwiec 2020.
3. Celem pilotażu było sprawdzenie, czy wszystkie elementy przykładowych rozwiązań tj.:
a) Przykładowy program nauczania dla danego zawodu, uwzględniający współpracę szkół zawodowych z wyższymi w jego realizacji,
b) Przykładowa organizacja zajęć dla uczniów przez wykładowców z wykorzystaniem bazy dydaktycznej szkół prowadzących kształcenie zawodowe lub szkół wyższych,
c) Propozycja działań mających na celu zapoznanie uczniów i nauczycieli kształcenia zawodowego z
nowymi technikami/technologiami stosowanymi w danej branży/zawodzie,
d) Przykładowe formy doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego
zostały poprawnie opracowane. Wyniki pilotażu posłużą do opracowania ostatecznej wersji modelu współpracy szkół prowadzących szkolenie zawodowe z uczelniami.
4. Opracowany raport stanowić będzie kompleksową ocenę i analizę pilotażu m.in. pod względem jakości i użyteczności opracowanych w projekcie przykładowych rozwiązań o których mowa w pkt 3 niniejszego paragrafu. Ocena pilotażu uwzględniać będzie wszystkie jego stadia, tj. planowanie, realizację oraz pomiar rezultatów oraz rekomendacje.
5. Dokument składać się będzie z pogłębionej analizy badanych obszarów m.in.:
- oceny jakości i przydatności programu nauczania przez nauczycieli, wykładowców poszczególnych przedmiotów,
- spostrzeżeń ucznia, pomiaru jego kompetencji,
- wpływu wdrażania programu nauczania na podniesienie poziomu wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych uczniów, a w konsekwencji na podniesienie poziomu jakości pracy szkoły, w okresie udzielanego przez uczelnię wyższą wsparcia w realizacji programu nauczania,
- oceny jakości i przydatności w procesie kształcenia w technikum/szkole policealnej przykładowej organizacji zajęć dla uczniów przez wykładowców z wykorzystaniem bazy dydaktycznej szkoły zawodowej lub wyższej
- podniesienia poziomu wiedzy i umiejętności uczniów, podniesienia jakości pracy szkoły w wyniku współpracy z uczelnią,
- oceny realizacji form współpracy i wsparcia szkoły i uczelni,
- wpływu form współpracy i wsparcia szkoły i uczelni,
- oceny jakości i efektywności kształcenia zawodowego we współpracy szkoły z pracodawcami,
- oceny jakości i przydatności w procesie kształcenia w technikum/szkole policealnej propozycji działań mających na celu zapoznawanie uczniów i nauczycieli kształcenia zawodowego z nowymi technikami/technologiami,
- oceny jakości i przydatności w procesie kształcenia przykładowych form doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego,
- wpływu zastosowanych przykładowych form doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego.
6. Wymienione w pkt 4 niniejszego paragrafu obszary badań zostaną przeanalizowane osobno dla technika administracji i osobno dla technika rachunkowości.
7. Zamawiający przekażę Wykonawcy w formie elektronicznej 3 raporty cząstkowe z pilotażu (osobno dla zawodu technik rachunkowości i technik administracji) oraz ankiety i arkusze obserwacji (ok. 400 sztuk) na podstawie których powstanie raport końcowy, a wyniki zostaną zagregowane.
8. Agregacja wyników przekazana zostanie Zamawiającemu w pliku excel, raport podsumowujący w pliku word i pdf.
9. Zamawiający przewiduje ok 120 godzin zaangażowania na opracowanie i agregację wyników dla 1 zawodu. Łączne zaangażowanie na realizację zamówienia wynosi nie więcej niż 240 godzin.
10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją usługi.
branża Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża analizy, audyty, certyfikaty
kody CPV 79419000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji cała Polska
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin