Zlecenie 6891403 - ZAPYTANIE OFERTOWE 1/2019/2.3.2.POIR dotyczące wyboru...
(zakończone) | Zamówienie 6891403|
---|---|
źródło | Internet |
data publikacji | 2019-07-10 |
przedmiot zlecenia | ZAPYTANIE OFERTOWE 1/2019/2.3.2.POIR dotyczące wyboru wykonawcy prac badawczo-rozwojowych polegających na opracowaniu nowej techno logii profilowania graczy z wykorzystaniem algorytmu powstałego w oparciu o analizę behawiorystyczną zachowań w ramach projektu pn. „Opracowanie nowej technologii profilowania graczy na rzecz firmy Madtoro.Studio Sp. z o.o.” Celem projektu jest opracowanie nowej technologii profilowania zachowań graczy gier komputerowych, przy wykorzystaniu narzędzi VR/AR, z wykorzystaniem algorytmu powstałego w oparciu o analizę behawiorystyczną zachowań. Istotą opracowania jest stworzenie nowej technologii, według następującego harmonogramu ramowego: 1. Analiza dostępnych technologii profilowania graczy 2. Opracowanie kategorii profilów i zachowań graczy 3. Przygotowanie technologii profilowania graczy 4. Stworzenie prototypowego środowiska testowego 5. Profilowanie użytkowników protoptypu 6. Testy dostosowywania się środowiska gry pod profile użytkowników Cel zamówienia Celem projektu jest opracowanie nowej technologii profilowania zachowań graczy gier komputerowych, przy wykorzystaniu narzędzi VR/AR, z wykorzystaniem algorytmu powstałego w oparciu o analizę behawiorystyczną zachowań. Istotą opracowania jest stworzenie nowej technologii, według następującego harmonogramu ramowego: 1. Analiza dostępnych technologii profilowania graczy 2. Opracowanie kategorii profilów i zachowań graczy 3. Przygotowanie technologii profilowania graczy 4. Stworzenie prototypowego środowiska testowego 5. Profilowanie użytkowników protoptypu 6. Testy dostosowywania się środowiska gry pod profile użytkowników Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie następujących prac: 1. Analiza dostępnych technologii profilowania graczy - wyszukanie rozwiązań profilowania graczy w dostępnych na rynku grach komputerowych, opis metod identyfikacji zachowań graczy stosowanych w praktyce, zbadanie sposobów integrowania graczy z otoczeniem w grach VR/AR; 2. Opracowanie kategorii profilów i zachowań graczy - psychologiczny podział typów graczy, rozróżnienie graczy pod kątem predyspozycji manualnych i intelektualnych, określanie cech charakteru i skłonności użytkowników do podejmowania decyzji; 3. Przygotowanie technologii profilowania graczy - kolejność identyfikacji behawioralnej, ułożenie kolejności zadań praktycznych, rozpoznanie oczekiwań gracza, stworzenie algorytmu profilującego; 4. Stworzenie prototypowego środowiska testowego - opracowanie graficzne prototypu, stworzenie kodu źródłowego silnika, synchronizacja prototypu z wybranym narzędziem hardware; 5. Profilowanie użytkowników prototypu - uruchomienie serwerów testowych, udostępnienie prototypu grupie testowej, gromadzenie danych i analiza wyników; 6. Testy dostosowywania się środowiska gry pod profile użytkowników - udostępnienie użytkownikom środowiska grywalnego, obserwacja reakcji AI na poszczególnych użytkowników, zebranie informacji zwrotnej od członków grupy testowej, podsumowanie testów użytkowników końcowych. Wykonawca powinien zagwarantować włączenie końcowych użytkowników w proces tworzenia nowej technologii. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie szczegółowego harmonogramu wykonania w/w prac, wraz z włączeniem użytkowników końcowych w proces testowania. |
branża | Laboratoria |
podbranża | usługi laboratoryjne |
kody CPV | 73100000 |
forma | zapytanie ofertowe |
typ zlecenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | cała Polska |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Zachodniopomorskie |