Zlecenie 7129791 - Zapytanie ofertowe na usługę badawczą Przedmiotem...

   
Zamówienie 7129791 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-10-31
przedmiot zlecenia
Zapytanie ofertowe na usługę badawczą

Przedmiotem zamówienia jest usługa badawcza w ramach projektu objętego wnioskiem o dofina
nsowanie (nabór 6/1.1.1/2019 Szybka ścieżka) Cel zamówienia Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy usługi badawczej dla projektu objętego wnioskiem o dofinansowanie ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020, Poddziałanie 1.1.1: Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa Konkurs 6/1.1.1/2019 Szybka ścieżka dla projektów z regionów słabiej rozwiniętych.

Realizacja usługi badawczej prowadzić ma do wytworzenia rozwiązania sprzętowo-programowego na potrzeby prowadzenia działalności serwisowej przez Zamawiającego.
Cele:
 usprawnienie procesu przydzielania serwisanta do klienta (łączenie klientów z serwisantami);
 wspomaganie wypełnienia luki – braku wiedzy technicznej – przez interaktywne instrukcje i dzięki temu przyspieszenie procesu nauki naprawy urządzeń przez nowych serwisantów;
 wspomaganie/przyspieszenie diagnostyki problemu i wykonania naprawy (analiza danych, interaktywne instrukcje dla serwisantów) a przez to podniesienie poziomu świadczenia usług serwisowych;
 wspomaganie/ułatwienie diagnostyki problemu przez klienta (instrukcja interaktywna dostępna w ograniczonej wersji dla klienta);
 usprawnienie procesu obsługi - szybkość reakcji, redukcja kosztu, bo jest jedna wizyta od razu z częścią zamienną;
 optymalizacja kosztu obsługi - optymalizacja czasu obsługi kolejki zgłoszeń serwisowych;

System powinien posiadać następujące cechy:
1) Dostęp do systemu, jego funkcji oraz przetwarzanych danych będzie kontrolowany poprzez system uprawnień i ról (Koordynator serwisu; Serwisant; Klient: centrala (akcept dużych kwot), manager (akcept kwot), szef (skanowanie i zgłaszanie);
2) Jednoznaczna identyfikacja użytkownika przez centralny system (bazujący np. na LDAP);
3) Zdefiniowanie ról pozwalające grupom użytkowników na uczestniczenie w procesach i dostęp do danych;
4) Możliwość łączenia się z bazami producentów i dostawców sprzętu ioraz części zamiennych w celu pobierania danych (asortyment, ceny, dostępność);
5) Możliwość definiowania procesów obsługi, wraz z ułatwieniami (kopiowanie istniejącej definicji procesu);
6) Obsługa kodów QR naklejanych na urządzenie pozwalająca na budowanie bazy danych z historią napraw i przeglądów;
7) Komponenty grupujące funkcje: aplikacja klienta, aplikacja serwisanta, serwis www dla administracji;
8) Komponenty działające na urządzeniach: telefony (system Android), ew. tablet (Android), komputer stacjonarny (przeglądarka Firefox, Chrome);
9) Możliwość odtworzenia przebiegu procesów poprzez określanie statusu załatwienia sprawy;
10) Oferowanie przez aplikacja klienta 2 opcji: zgłoszenie do przeglądu i zgłoszenie awarii (z obsługą procesu reklamacji);
11) Możliwość wygenerowania przez system sugestii lub przypomnienia dla klienta po analizie historii napraw.
12) Możliwość planowania wizyt serwisowych w widoku klienta z poziomu panelu klienta, w którym odzwierciedlony będzie faktyczny stan środków trwałych w jego zasobach. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa badawcza prowadząca do wytworzenia rozwiązania sprzętowo-programowego na potrzeby prowadzenia działalności serwisowej przez Zamawiającego.

Realizacja prac przewiduje:
1) wytworzenie pierwszego prototypu I z grupą funkcji podstawowych (serwis);
2) Integrację z bazami zewnętrznymi przynajmniej na poziomie importu danych;
3) wytworzenie prototypu II (aplikacje kliencka, aplikacja serwisanta);
4) opracowanie urządzenia mającego na celu zdalną diagnostykę urządzeń;

Dodatkowe informacje:

• Przez cały proces wytwarzania Zamawiający udostępniać będzie personel na potrzeby uczestniczenia w procesie analizy wymagań i testowania prototypów.
• Rezultaty doprowadzane będą do stanu na poziomie gotowości technologicznej: przetestowane w warunkach laboratoryjnych i następnie w warunkach zbliżonych do rzeczywistych (LTR VI);
• Zamawiający odpowiadać będzie za wprowadzenie danych do systemu w procesie testowania oraz za jakość wprowadzonych danych;

Prace realizowane będą w zadaniach rodzajowych:

1) Analiza i nadzór
2) Konfiguracja i administrowanie środowiskiem wytwórczym
3) Prace programistyczne
4) Testowanie
5) Opracowanie grafik i UX
6) Audyty bezpieczeństwa

Pozostałe informacje:

- w wyniku przeprowadzonej procedury wyboru Wykonawcy, dane adresowe firmy (województwo, powiat, miejscowość, ulica, numer budynku, numer lokalu (mieszkania), kod pocztowy); wynik oceny złożonych ofert zgodnie z kryteriami oceny ofert, cena oferty Wykonawcy zostaną opublikowane w Bazie Konkurencyjności w celu niezbędnym do prawidłowej realizacji i rozliczenia projektu, którego zapytanie dotyczy;
- ocena ofert zostanie dokonana niezwłocznie po upływie terminu składania ofert
- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane;
- w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert;
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez dokonania wyboru Dostawcy;
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania, zarówno przed, jak i po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, bez podania przyczyny;
branża Laboratoria
podbranża usługi laboratoryjne
kody CPV 73100000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji cała Polska
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin