Zlecenie 7619716 - Zapytanie ofertowe nr 10/2020 na kompleksową organizację i...

   
Zamówienie 7619716 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-07-31
przedmiot zlecenia
Zapytanie ofertowe nr 10/2020 na kompleksową organizację i realizację szkolenia w ramach projektu „ZDZ – Zmierzamy Do Zmiany. Szko
lenia wewnętrzne pracowników WM ZDZ w Olsztynie”

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i realizacja szkolenia zamkniętego wraz z wyżywieniem i zakwaterowaniem dla 12 pracowników Warmińsko-Mazurskiego Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Olsztynie w temacie „Efektywny marketing usług edukacyjnych (produktu i organizacji)” w wymiarze 24 godzin dydaktycznych, realizowanych podczas 3 dni kalendarzowych.
Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik 1.

Kody CPV mające zastosowanie do postępowania:
- 79632000-3 - Szkolenia pracowników
- 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
- 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
- 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków Cel zamówienia Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy kompleksowej organizacji i realizacji szkolenia zamkniętego wraz z wyżywieniem i zakwaterowaniem dla 12 pracowników Warmińsko-Mazurskiego Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Olsztynie w temacie „Efektywny marketing usług edukacyjnych (produktu i organizacji)” w wymiarze 24 godzin dydaktycznych, realizowanych podczas 3 dni kalendarzowych. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i realizacja szkolenia zamkniętego wraz z wyżywieniem i zakwaterowaniem dla 12 pracowników Warmińsko-Mazurskiego Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Olsztynie w temacie „Efektywny marketing usług edukacyjnych (produktu i organizacji)” w wymiarze 24 godzin dydaktycznych, realizowanych podczas 3 dni kalendarzowych.
I. Merytoryczny aspekt usługi
a) zakres tematyczny szkolenia
Program szkoleniowy powinien obejmować następujące zagadnienia:

1. Podstawy marketingu
• Długofalowa relacja z klientem – jak ją budować i utrzymywać
• Klepsydra marketingu jako czynnik wpływający na lojalność klienta oraz service recovery paradox
• Segmentacja przez bucketowanie – jak badać potrzeby i oczekiwania różnych grup klientów

2. Diagnoza, analiza i interpretacja badań potrzeb i oczekiwań klientów
• Narzędzia oraz analiza i interpretacja badań marketingowych
• Real time marketing jako bieżąca potrzeba i okazja marketingowa
• Mapy ciepła w służbie analizy potrzeb
• Analiza lingwistyczna i TagCloud

3. Techniki marketingowe a PR
• Podstawowe różnice między pojęciem marketingu a public relations
• Narzędzia do badania sentymentu i śledzenia opinii o firmie – nowoczesne kanały komunikacji
• Dlaczego content marketing „króluje”, ale nie tak jak o tym myślimy?
• Strategiczny PR i partnerzy
• Newsletter – przeżytek czy żyła złota? Dostępne narzędzia i dobre praktyki

4. Copywriting – pisać, aby sprzedawać
• Metody tworzenia komunikatów prasowych i materiałów marketingowych
• Zasada Wachlarza i WIIFM
• Typowe błędy: klątwa wiedzy, klątwa francuskiego farmera oraz MMI
• Intensywny pogłębiony kurs copywritingu (specyfika tekstu, CTA, POV, moc uzasadnień wg Langera, barwny język, alternatywy przymiotników, model VASK, drabina abstrakcji Hayakawy)

5. Komunikacja usług edukacyjnych
• Siła marki osobistej
• 3 parametry marek osobistych (C+L+I)
• Komunikacja relacyjna i nieantagonizująca
• Fundamenty komunikacji
• Reguły wpływu dra Cialdiniego

6. Social media i dostępne technologie marketingowe
• Jak zbudować atrakcyjny wizualnie fanpage?
• Narzędzia i rozwiązania
• Facebook pixel – serce marketingu social media
• Optymalizacja reklam i precyzyjne określanie grup docelowych komunikacji
Inne narzędzia

Wyłoniony do wykonania usługi Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić szczegółowy program szkolenia, jego cele i planowane efekty, nie później niż w dniu podpisania umowy na realizację usługi.
b) trener/trenerzy
Trener/ trenerzy planowani do prowadzenia szkolenia posiadają doświadczenie w realizacji szkoleń z zakresu, o którym mowa w pkt a), tj. każdy z nich może udokumentować takie doświadczenie w wymiarze min. 300 godz. dydaktycznych z okresu ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert.
Wykonawca może wskazać maksymalnie 3 trenerów do przeprowadzenia 24-godzinnego szkolenia.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, którego oferta została wyłoniona do wykonania usługi, do złożenia w wyznaczonym terminie nie dłuższym niż 3 dni, dokumentów potwierdzających deklarowane doświadczenie trenera/trenerów planowanych do realizacji zamówienia.
c) materiały szkoleniowe
Wyłoniony do wykonania usługi Wykonawca odpowiedzialny jest za opracowanie i przygotowanie materiałów dydaktycznych dla uczestników szkolenia, które przekaże uczestnikom wraz z notatnikiem i długopisem w chwili rozpoczęcia szkolenia.
Materiały muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020.
d) zaświadczenia o ukończeniu szkolenia
Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o jego ukończeniu.

II. Organizacyjny aspekt usługi - szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do załączonego Zapytania ofertowego nr 10-2020.
branża Edukacja, szkolenia
podbranża kursy i szkolenia inne, szkolenia zawodowe
kody CPV 80500000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin