Zlecenie 7321585 - ZAPYTANIE OFERTOWE nr DO.2741.5.2020 - Zapewnienie...

   
Zamówienie 7321585 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-02-06
przedmiot zlecenia
ZAPYTANIE OFERTOWE nr DO.2741.5.2020 - Zapewnienie świadczenia usługi opieki telecentrum dla uczestników projektu pn. „Pogodna jes
ień życia na Kujawach i Pomorzu - projekt rozwoju pomocy środowiskowej dla seniorów” w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo, Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych w ramach części RPO WKP 2014-2020 współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Społecznego

TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia na usługi społeczne o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 750.000 euro, zgodnie z artykułem 138o ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Postępowanie prowadzone jest z uwzględnieniem zapisów Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 z uwagi na fakt objęcia przedmiotowego zamówienia dofinansowaniem z budżetu UE.
3. Przedmiot zamówienia zawarty jest w katalogu usług społecznych i innych szczególnych usług, o których mowa w art. 138 h ustawy Pzp, w stosunku do których przepisy art. 138 o ust. 2-4 ustawy Pzp przewidują uproszczone procedury udzielania zamówień z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Pzp.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie odrębne części. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, zgodnie z częściami określonymi przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Zamawiający dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia. Każda z części zamówienia została oznaczona cyfrą rzymską od I (oznacza pierwszą część zamówienia) do II (oznacza drugą część zamówienia).
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie świadczenia usługi opieki telecentrum do dnia 31.12.2020 r. dla uczestników projektu pn. „Pogodna jesień życia na Kujawach i Pomorzu - projekt rozwoju pomocy środowiskowej dla seniorów", Nr RPKP.09.03.02-04-0015/17, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014–2020 Cel zamówienia Celem zamówienia jest zapewnienie świadczenia usługi opieki telecentrum do dnia 31.12.2020 r. dla uczestników projektu pn. „Pogodna jesień życia na Kujawach i Pomorzu - projekt rozwoju pomocy środowiskowej dla seniorów", Nr RPKP.09.03.02-04-0015/17, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014–2020. Przedmiot zamówienia PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie świadczenia usługi opieki telecentrum do dnia 31.12.2020 r. dla uczestników projektu pn. „Pogodna jesień życia na Kujawach i Pomorzu - projekt rozwoju pomocy środowiskowej dla seniorów", Nr RPKP.09.03.02-04-0015/17, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014–2020, obejmującej:
1) CZĘŚĆ NR I: świadczenie usługi opieki telecentrum, zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego dla 135 użytkowników opasek do teleopieki COMARCH Healthcare model H002. Wykonawca w ramach miesięcznej opłaty abonamentowej zapewni Zamawiającemu kompleksową usługę teleopieki z opieką telecentrum przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, wraz z niezbędnymi usługami telekomunikacyjnymi niewymagającymi dodatkowego zakupu jakichkolwiek zewnętrznych usług telekomunikacyjnych, w tym m.in.: bezpłatne połączenia, internet itp.;
2) CZĘŚĆ NR II: świadczenie usługi opieki telecentrum, zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego dla użytkowników 55 szt. opasek do teleopieki Kronos Alert - kAlert oraz SmartWatch Amber - Elderly GPS Watch PT88. Wykonawca w ramach miesięcznej opłaty abonamentowej zapewni Zamawiającemu kompleksową usługę teleopieki z opieką telecentrum przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, wraz z niezbędnymi usługami telekomunikacyjnymi niewymagającymi dodatkowego zakupu jakichkolwiek zewnętrznych usług telekomunikacyjnych, w tym m.in.: bezpłatne połączenia, internet itp. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia według opisu zawartego w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego.
2. Wykonawca składający ofertę na Część nr I oraz II postępowania winien oświadczyć i wykazać, że świadczona usługa jest kompatybilna z opaskami posiadanymi przez odbiorców usługi i zapewnia tym samym prawidłowe i niezakłócone wykonywanie usługi zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. W konsekwencji Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć karty SIM do posiadanych przez odbiorców bransoletek, celem zapewnienia możliwości świadczenia usługi. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kart SIM do miejsc zamieszkania użytkowników bransoletek. Koszt dostawy kart SIM należy uwzględnić podczas określania ceny ofertowej za wykonanie zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany w zakresie liczby osób objętych usługą (zwiększenie lub zmniejszenie w obrębie 20% bransoletek).Zmiany te mogą wynikać z zainteresowania uczestników projektu tą formą wsparcia.
branża Pomoc społeczna, usługi opiekuńcze
podbranża usługi opiekuńcze
kody CPV 85311100
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin