Zlecenie 7504268 - ZAPYTANIE OFERTOWE w ramach postępowania nr 5.POPW.2020 na...

   
Zamówienie 7504268 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-05-27
przedmiot zlecenia
ZAPYTANIE OFERTOWE w ramach postępowania nr 5.POPW.2020 na zakup usługi doradczej w zakresie przygotowania planu szczegółowej kamp
anii (strategii) promocyjnej, projektowania materiałów reklamowych i promocyjnych oraz wytworzenia materiałów reklamowych i promocyjnych w związku z realizacją projektu POPW.01.02.00-20-0010/19 „Internacjonalizacja przedsiębiorstwa Hanbud Henryk Pruszyński na rynek rumuński” realizowanego w ramach Działania 1.2. Internacjonalizacja MŚP Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020

Przedmiotem wyceny jest zakup usługi doradczej w zakresie przygotowania planu szczegółowej kampanii (strategii) promocyjnej, projektowania materiałów reklamowych i promocyjnych oraz wytworzenia materiałów reklamowych i promocyjnych. Celem kampanii promocyjnej jest budowanie świadomości marki Hanbud na rynku rumuńskim. Kampania ma zagwarantować rozpoznawalność marki Hanbud na terenie całego kraju internacjonalizacji: Rumunii i skojarzenie jej z wartościami firmy. Cel zamówienia Celem zamówienia jest zakup usługi doradczej w zakresie przygotowania planu szczegółowej kampanii (strategii) promocyjnej, projektowania materiałów reklamowych i promocyjnych oraz wytworzenia materiałów reklamowych i promocyjnych. Przedmiot zamówienia Szczegółowo zakres planowanej usługi doradczej wskazano poniżej:
•spotkanie kick-off (online) podczas którego Wykonawca zapozna się z założeniami projektu realizowanego przez HANBUD oraz produktami przeznaczonymi do internacjonalizacji
•opracowanie planu szczegółowej kampanii (strategii) promocyjnej HANBUD w internecie, na rynku rumuńskim, obejmującej następujące elementy:
1. Wstępna strategia SEO
a) Strategia rozwoju serwisu (on-site)
- pełna strategia rozwoju i stworzenia podstron serwisu na rynek rumuński
- analiza technicznych aspektów podstron wraz z wytycznymi dla webmasterów
- analiza słów kluczowych
- opracowanie wytycznych dotyczących przygotowania treści na podstrony
b) strategia link buildingu
- analiza profilu linków zamawiającego
- przekazanie rekomendacji i zaleceń
c) Strategia content marketingu
- analiza serwisów contentowych związanych z branżą i ich ocena pod kątem możliwości płatnych i bezpłatnych publikacji
-przygotowanie kosztorysu płatnych publikacji
d) Strategia działań w sieciach reklamowych
- strategia działań z reklamą tekstową w Google Ads
- analiza słów kluczowych, stawek CPC z konkurencji
-przygotowanie strategii kampanii zasięgowej w GDN w Google ADS ( z podziałem na regiony )
- strategia targetowania, stworzenia grup docelowych
- przygotowanie wytycznych do materiałów graficznych (banerów)
- przyjęcie określonych założeń w stosunku do budżetu oraz wyznaczonych wskaźników mierzenia efektywności KPI
2. Przygotowanie strategii działań związanych z reklamą w mediach społecznościowych (w tym: Facebook, Instagram, YouTube itp.)
- analiza grupy docelowej
- analiza kosztów
- przygotowanie wytycznych dla kreacji
- opracowanie projektów materiałów reklamowych i promocyjnych na rynek rumuński, obejmujących spójne wizerunkowo posty, informacje i reklamy
Wymagana jest opracowanie następujących materiałów reklamowych i promocyjnych:
- projekt landing page, który będzie umożliwiał sprzedawcom zgłoszenie chęci przystąpienia do sieci sprzedaży
- projekt banerów reklamowych na potrzeby kampanii online
- projekt newslettera wraz z planem treści
- projekt prezentacji sprzedażowej w języku angielskim
- projekt notki prasowej dotyczącej nowych produktów w prasie branżowej
3. Strategia działań CSR
- wytypowanie działania pasującego do specyfiki firmy
- opracowanie strategii publikacji informacji o wykonanym działaniu poprzez adekwatne do tego kanały
- wytypowanie fundacji, z którą firma może współpracować
4. Strategia kampanii radiowej w rozgłośniach rumuńskich
- wytypowanie regionalnych rozgłośni radiowych pod kątem grupy docelowej klientów
- opracowanie strategii reklamy radiowej na rynku rumuńskim –w tym opracowanie i wytworzenie min. 10 spotów – reklam radiowych w j. rumuńskim
- opracowanie harmonogramu intensywnej akcji promocyjnej w poszczególnych regionach
- analiza kosztów konkurencji
5. Wydruk katalogów w wersji rumuńskiej (posiadamy przetłumaczone informacje, potrzebne są jedynie zmiany treści) - 450 sztuk (format A4, 14 stron)
6. Wytworzenie 20 szt. banerów reklamowych w rozmiarze 2m x 1m
Dokumentacja oraz projekty materiałów reklamowych i promocyjnych powinny uwzględniać wymogi dotyczące informowania przez Zamawiającego o dofinansowaniu projektu ze środków POPW 2014-2020
W ramach przedmiotowej usługi doradczej zostaną opracowane;
• raport z usługi doradczej - plan szczegółowej kampanii (strategii) promocyjnej na rynek rumuński (dokumentacja w formie pisemnej i elektronicznej)
• opracowanie finalnych projektów materiałów reklamowych i promocyjnych na rynek rumuński (dokumentacja w formie pisemnej i elektronicznej)
W ramach przedmiotowej usługi doradczej powinny zostać wytworzone:
• katalogi w j. rumuńskim w ilości 450 szt.
• banery reklamowe w ilości 20 szt.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania korekt i zgłaszania poprawek na każdym etapie realizacji usług doradczych
branża Usługi reklamowe
podbranża akcje promocyjne
kody CPV 79340000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin