Zlecenie 6891354 - Zapytanie ofertowe w zakresie wyłonienia podmiotu...

   
Zamówienie 6891354 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-07-10
przedmiot zlecenia
Zapytanie ofertowe w zakresie wyłonienia podmiotu świadczącego usługi ratownictwa medycznego na terenie gminy Bytom w woj. śląskim


Przedmiotem zamówienia jest wybór podmiotu świadczącego usługi ratownictwa medycznego, przez sześciu ratowników medycznych dla 180 osób wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym na terenie gminy Bytom w woj. śląskim, w związku z utworzeniem Centrum Operacyjno - Pomocowego wspartego nowoczesną platformą opieki TeleMED24 w ramach realizacji projektu „II EDYCJA Poprawa dostępności usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym oraz ich otoczenia”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014 – 2020 Cel zamówienia 3.1. Celem zamówienia jest wybór podmiotu świadczącego całodobowe usługi ratownictwa
medycznego, przez sześciu ratowników medycznych w wymiarze 40 godzin pracy w tygodniu każdy dla 180 osób wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym na terenie miasta Bytom w tym obszaru rewitalizowanego gminy Bytom w woj. śląskim, wykonującym zadania wynikające z funkcjonowania Centrum Operacyjno - Pomocowego wspartego nowoczesną platformą opieki TeleMED24.
Zamówienie obejmuje realizację przez ratowników medycznych całodobowej opieki telemedycznej dla 180 osób, w ramach Centrum Operacyjno-Pomocowego wspartego nowoczesną platformą opieki TeleMed24, która będzie dostępna 24h/dobę. W związku z tym ratownicy medyczni, czyli osoby które
w nagłych wypadkach zdrowotnych winny być w stanie udzielić fachowej pomocy przedmedycznej (tak jak operatorzy na 112), ich zadania muszą być tak zorganizowane by zapewnić całodobowe świadczenia usług. Przedmiot zamówienia 3.2. Zakres obowiązków ratowników medycznych:
• Wykonywanie czynności i zabiegów ratowniczych w stanach zagrożenia życia, z uwzględnieniem ich specyfiki i właściwej kolejności postępowania,
• Planowanie, organizowanie i nadzorowanie działań ratowniczych w miejscu zdarzenia przed przybyciem służb ratowniczych
• Współdziałania, prowadzenie i gromadzenie dokumentacji udzielonej pomocy, sprawozdań stanie zdrowia, doznanych obrażeniach, zastosowanych zabiegach i czynnościach ratowniczych przekazywanie osobom upoważnionym przez Zamawiającego wyżej wymienionej dokumentacji.
• W związku z istotą świadczenia usług opieki telemedycznej wszystkie wymienione w niniejszej punkcie 3.2. obowiązki ratowników medycznych wykonywane będą za pomocą środków komunikacji na odległość, w tym z oprogramowania dostarczonego przez Zamawiającego.

3.3. Opis funkcjonowania Centrum Operacyjno- Pomocowego wspartego nowoczesną platformą opieki TeleMED24

Centrum Operacyjno-Pomocowe będzie świadczyło bezpłatne usługi opiekuńcze oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania w oparciu o całodobową platformę TeleMed24.
Usługi opiekuńcze:
• pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych (np. zakupy, karmienie, prowadzenie gospodarstwa domowego, pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych)
• opieka higieniczna(np. pomoc w utrzymaniu higieny osobistej, ubieranie się, układanie os leżącej)
• pielęgnację zaleconą przez lekarza - czynności pielęgnacyjne wynikające z zaświadczeń lekarskich lub dokumentacji medycznej
• zapewnienie kontaktów z otoczeniem (np. z rodziną, uczestniczenie w życiu społecznym)
Specjalistyczne usługi opiekuńcze:
• pielęgnacja jako wspieranie procesu leczenia (w tym m.in.: pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych pilnowanie przyjmowania leków; i in.)
• rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy o świadczeniu opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych (w tym m. in: zalecenia lekarza/specjalisty) Wszystkie w/w usługi są realizowane w oparciu o indywidualny plan pracy z os. objętą usługami TeleMED24:
Podstawą funkcjonowania systemu jest stworzony i realizowany system teleopieki. Działa ona w oparciu o bezprzewodowe urządzenie w formie opaski który współpracując z urządzeniem abonenckim np. tel. stacjonarnym lub mobilnym przesyła sygnał alarmowy do całodobowo funkcjonującego Centrum.
Czas reakcji Centrum Operacyjno-Pomocowego na wezwanie pomocy nie dłuższy niż 15 minut
Godz. otwarcia: Centrum będzie otwarte przez 7 dni w tygodniu, 24 h na dobę.

Grupa docelowa w projekcie:
Wsparciem objętych zostanie 180 osób dorosłych; mieszkających na terenie Bytomia; zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w szczególności osoby w podeszłym wieku; niepełnosprawne i niesamodzielne, wymagające pomocy innych osób oraz ich otoczenie.

3.4. Miejsce realizacji usługi
Bytom, ul. Karola Miarki 8
branża Medyczna
podbranża usługi medyczne
kody CPV 48000000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin