Przetarg 7196601 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy i Miasta Nisko w...

   
Analizuj Zamówienie 7196601 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-11-29
przedmiot ogłoszenia
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy i Miasta Nisko w sezonie 2019/2020
Numer referencyjny: ZP.271.48.2019

3.1 Przedmiotem
zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy i Miasta Nisko w sezonie 2019/2020” dla Części nr 3 i Części 4 postępowania z dnia 19.11.2019r. - ZP.271.45.2019, Ogłoszenie nr 624679-N-2019 z dnia 2019-11-19 r.
3.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na Części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną wybraną przez siebie części zamówienia. Jednemu Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na wszystkie części zamówienia – Wszelkie zapisy niniejszej SIWZ odnoszą się analogicznie do części zamówienia jak i do ofert częściowych. Częściami w niniejszym zamówieniu są:
1) Część nr 3 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectwa Zarzecze.
2) Część nr 4 - Zimowe utrzymanie dróg na sołectwa Nowosielec.
3.3 Wykonawca zobowiązuje się do zimowego utrzymania dróg, ulic, parkingów oraz chodników (jeżeli występują przy drodze gminnej) na terenie Gminy Nisko wg Załącznika nr 6 do SIWZ (odpowiednio do danej części) tj. wykazu dróg gminnych, według standardu zimowego utrzymania dróg gminnych określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ w sezonie 2019/2020 na terenie Gminy i Miasta Nisko.
3.4 W szczególności Wykonawca ma obowiązek:
1. odśnieżania nawierzchni ulic, dróg, parkingów i chodników (jeżeli występują przy drodze gminnej)
2. zwalczania gołoledzi i śliskości nawierzchni ulic, dróg, parkingów i chodników (jeżeli występują przy drodze gminnej) środkami niechemicznymi i chemicznymi oraz ich mieszankami zgodnie z rozporządzeniem Ministra środowiska z 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. 2005 Nr 230 poz. 1960) lub innymi właściwymi przepisami; powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie,
3. doczyszczania ręcznego jezdni z błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej w strefach przejść dla pieszych,
4. zaopatrzenia we własnym zakresie w materiały tj. piasek i sól oraz ich załadunek,
5. Uwaga: Zamawiający będzie wypłacał za prowadzenie akcji zimowej wynagrodzenie ryczałtowe wypłacane w 4 równych miesięcznych ratach, od dnia podpisania umowy, które będą ulegały zmniejszeniu:
- do 50% jego wartości w przypadku prowadzenia zimowego utrzymania dróg w okresie od czterech do piętnastu dni w danym miesiącu,
- do 10 % jego wartości w przypadku nie prowadzenia zimowego utrzymania dróg w danym miesiącu, lub prowadzenie akcji do 3-ch dni.
6. Wykonawca obowiązany jest ubezpieczyć się na własny koszt od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z realizacją niniejszej umowy – na cały okres obowiązywania umowy. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej obejmować ma również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców w przypadku realizacji umowy przy ich udziale. Wykonawca obowiązany jest na żądanie Zamawiającego przedłożyć kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z dowodem opłacenia składki, zgodnie z pkt 6.2 ppkt 2 SIWZ.
7. Wszystkie koszty związane z zawarciem w/w umów ubezpieczenia oraz opłacania składek ubezpieczeniowych obciążają wyłącznie Wykonawcę.
3.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z w/w Części zamówienia, oprócz zapisów stanowiących Załączniki nr 6 i 7 do SIWZ, opisany został w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
3.6 Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji Zamawiającemu w sposób określony w pkt 8 niniejszej SIWZ. Wprowadzenie zmian, bez zgody zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
3.7 Zamawiający informuje, że oferty składane w przetargu nieograniczonym będą musiały obejmować całość zamówienia.
3.8 Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.): kierowca (operator) sprzętu – pługopiaskarki.
3.9 Zatrudnienie, o którym mowa w ust. 3.8 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust. 3.20.
3.10 Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do ust. 3.8, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę oraz podwykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 3.13, ze wskazaniem ilu pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonuje czynności określone w ust. 3.8.
3.11 Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust. 3.8 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W tym celu Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania zobowiązuje się przedłożyć kopię zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/podwykonawcę z pracownikami.
3.12 Zamawiający może żądać od Wykonawcy/podwykonawcy pisemnych wyjaśnień co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3.8.
3.13 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 3.10 lub 3.11 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. - Załącznik nr 5 do SIWZ.
3.14 W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku wskazanego w ust. 3.10, pomimo dodatkowego wezwania przez Zamawiającego oraz w przypadku dwukrotnego niewywiązania się Wykonawcy/podwykonawcy z obowiązku wskazanego w ust. 3.11 Zamawiający może odstąpić od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w terminie 60 dni od upływu terminu wykonania obowiązku wskazanego w ust. 3.16 dla drugiego wezwania lub upływu dodatkowego terminu wyznaczonego przez Zamawiającego do wykonania obowiązku określonego w ust. 3.10.
3.15 W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowę o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 3.8, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w ust. 3.10.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 3 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectwa Zarzecze
3.3 Wykonawca zobowiązuje się do zimowego utrzymania dróg, ulic, parkingów oraz chodników (jeżeli występują przy drodze gminnej) na terenie Gminy Nisko wg Załącznika nr 6 do SIWZ (odpowiednio do danej części) tj. wykazu dróg gminnych, według standardu zimowego utrzymania dróg gminnych określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ w sezonie 2019/2020 na terenie Gminy i Miasta Nisko. 3.4 W szczególności Wykonawca ma obowiązek: 1. odśnieżania nawierzchni ulic, dróg, parkingów i chodników (jeżeli występują przy drodze gminnej) 2. zwalczania gołoledzi i śliskości nawierzchni ulic, dróg, parkingów i chodników (jeżeli występują przy drodze gminnej) środkami niechemicznymi i chemicznymi oraz ich mieszankami zgodnie z rozporządzeniem Ministra środowiska z 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. 2005 Nr 230 poz. 1960) lub innymi właściwymi przepisami; powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie, 3. doczyszczania ręcznego jezdni z błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej w strefach przejść dla pieszych, 4. zaopatrzenia we własnym zakresie w materiały tj. piasek i sól oraz ich załadunek, 5. Uwaga: Zamawiający będzie wypłacał za prowadzenie akcji zimowej wynagrodzenie ryczałtowe wypłacane w 4 równych miesięcznych ratach, od dnia podpisania umowy, które będą ulegały zmniejszeniu: - do 50% jego wartości w przypadku prowadzenia zimowego utrzymania dróg w okresie od czterech do piętnastu dni w danym miesiącu, - do 10 % jego wartości w przypadku nie prowadzenia zimowego utrzymania dróg w danym miesiącu, lub prowadzenie akcji do 3-ch dni. 6. Wykonawca obowiązany jest ubezpieczyć się na własny koszt od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z realizacją niniejszej umowy – na cały okres obowiązywania umowy. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej obejmować ma również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców w przypadku realizacji umowy przy ich udziale. Wykonawca obowiązany jest na żądanie Zamawiającego przedłożyć kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z dowodem opłacenia składki, zgodnie z pkt 6.2 ppkt 2 SIWZ. 7. Wszystkie koszty związane z zawarciem w/w umów ubezpieczenia oraz opłacania składek ubezpieczeniowych obciążają wyłącznie Wykonawcę.

Część nr: 4 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg na sołectwa Nowosielec
3.3 Wykonawca zobowiązuje się do zimowego utrzymania dróg, ulic, parkingów oraz chodników (jeżeli występują przy drodze gminnej) na terenie Gminy Nisko wg Załącznika nr 6 do SIWZ (odpowiednio do danej części) tj. wykazu dróg gminnych, według standardu zimowego utrzymania dróg gminnych określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ w sezonie 2019/2020 na terenie Gminy i Miasta Nisko. 3.4 W szczególności Wykonawca ma obowiązek: 1. odśnieżania nawierzchni ulic, dróg, parkingów i chodników (jeżeli występują przy drodze gminnej) 2. zwalczania gołoledzi i śliskości nawierzchni ulic, dróg, parkingów i chodników (jeżeli występują przy drodze gminnej) środkami niechemicznymi i chemicznymi oraz ich mieszankami zgodnie z rozporządzeniem Ministra środowiska z 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. 2005 Nr 230 poz. 1960) lub innymi właściwymi przepisami; powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie, 3. doczyszczania ręcznego jezdni z błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej w strefach przejść dla pieszych, 4. zaopatrzenia we własnym zakresie w materiały tj. piasek i sól oraz ich załadunek, 5. Uwaga: Zamawiający będzie wypłacał za prowadzenie akcji zimowej wynagrodzenie ryczałtowe wypłacane w 4 równych miesięcznych ratach, od dnia podpisania umowy, które będą ulegały zmniejszeniu: - do 50% jego wartości w przypadku prowadzenia zimowego utrzymania dróg w okresie od czterech do piętnastu dni w danym miesiącu, - do 10 % jego wartości w przypadku nie prowadzenia zimowego utrzymania dróg w danym miesiącu, lub prowadzenie akcji do 3-ch dni. 6. Wykonawca obowiązany jest ubezpieczyć się na własny koszt od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z realizacją niniejszej umowy – na cały okres obowiązywania umowy. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej obejmować ma również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców w przypadku realizacji umowy przy ich udziale. Wykonawca obowiązany jest na żądanie Zamawiającego przedłożyć kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z dowodem opłacenia składki, zgodnie z pkt 6.2 ppkt 2 SIWZ. 7. Wszystkie koszty związane z zawarciem w/w umów ubezpieczenia oraz opłacania składek ubezpieczeniowych obciążają wyłącznie Wykonawcę.
branża Drogownictwo
podbranża utrzymanie dróg
kody CPV 90620000, 90630000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin