Przetarg - ZP/117/2018 - Dostawa implantów ortopedycznych, systemów...

   
Analizuj Zamówienie 6381286 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-10-31
przedmiot ogłoszenia
ZP/117/2018 - Dostawa implantów ortopedycznych, systemów stabilizacyjnych zewnętrznych oraz elementów stosowanych w zespoleniach k
ostnych dla Kliniki Ortopedii i Traumatologii Instytutu „CZMP”
Numer referencyjny: ZP/117/2018

Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów ortopedycznych, systemów stabilizacyjnych zewnętrznych oraz elementów stosowanych w zespoleniach kostnych dla Kliniki Ortopedii i Traumatologii Instytutu „CZMP”.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1
Pakiet nr 1 - Epifizjodeza

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2
Pakiet nr 2 - Szycie do łąkotek All Inside - wykonany z materiału PEEK

Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3
Pakiet nr 3 - Szycie do łąkotek All Inside - wykonany wyłącznie z materiałów miękkich

Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4
Pakiet nr 4 - Szycie do łąkotek Inside-Out

Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5
Pakiet nr 5 - Druty Kirchnera

Część nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6
Pakiet nr 6 - Płytki kątowe

Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7
Pakiet nr 7 - Śruby proste i kaniulowane

Część nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8
Pakiet nr 8 - Kotwice tytanowe

Część nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9
Pakiet nr 9 - Kotwice miękkie

Część nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10
Pakiet nr 10 - Protezy silikonowe do ścięgien

Część nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 11
Pakiet nr 11 - System naprawy chrząstki

Część nr: 12 Nazwa: Pakiet nr 12
Pakiet nr 12 - Komórki macierzyste

Część nr: 13 Nazwa: Pakiet nr 13
Pakiet nr 13 - Gwoździe teleskopowe śródszpikowe

Część nr: 14 Nazwa: Pakiet nr 14
Pakiet nr 14 - Implanty do więzadeł

Część nr: 15 Nazwa: Pakiet nr 15
Pakiet nr 15 - Implanty do mocowania tkanek miękkich do kości

Część nr: 16 Nazwa: Pakiet nr 16
Pakiet nr 16 - Nośniki antybiotyków do zabiegów na tkankach kostnych i miękkich

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500269822-N-2018 z dnia: 2018-11-09
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Pakiety nr 1-4, 6, 8-12, 14-16: Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość
dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: 1. zmiany numeru katalogowego lub
nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów; 2. niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy –
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy; 3. w przypadku
przejściowego braku asortymentu będącego przedmiotem niniejszej umowy, przy jednoczesnym
dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie
wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie; 4. konieczności dokonania zmiany przedmiotowej
(produkt zamienny) jeśli wystąpi trwały brak produktu, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu
zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena
jednostkowa zaoferowana w ofercie; 5. wyczerpania ilości asortymentu z danego pakietu/pozycji
(wskazanego/wskazanej w formularzu cenowym), dopuszcza się zmianę umowy polegającą na
zwiększeniu ilości wyczerpanego asortymentu, przy zachowaniu zaoferowanych w postępowaniu cen.
Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia kwoty określonej w § 6 ust. 1 umowy. 6. zmiany
organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy; 7. zmiany formy prawnej
prowadzonej działalności gospodarczej; 8. zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania
właściciela lub współwłaściciela firmy; 9. zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w
przypadku terminu obowiązywania umowy dłuższego niż 12 miesięcy, w przypadku zmiany: 1) wysokości
minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na
podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 2)
zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki
składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty
wykonania zamówienia przez wykonawcę, w zakresie określonym w § 2 ust. 1. 10. w przypadku
wystąpienia oczywistych omyłek rachunkowych, pisarskich; Pakiety nr 5, 7 i 13: Na podstawie art. 144
ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących
sytuacjach: 1. zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów; 2.
niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy – Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu
obowiązywania umowy; 3. zmiany sposobu konfekcjonowania, (w wyniku niniejszej zmiany Zamawiający
przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji); 4.
przejściowego braku asortymentu będącego przedmiotem niniejszej umowy, przy jednoczesnym
dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie
jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej; 5. konieczności dokonania zmiany przedmiotowej
(produkt zamienny) jeśli wystąpi trwały brak produktu, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu
zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena
jednostkowa zaoferowana w ofercie; 6. wyczerpania ilości asortymentu z danego pakietu/pozycji
(wskazanego/wskazanej w formularzu cenowym), dopuszcza się zmianę umowy polegającą na
zwiększeniu ilości wyczerpanego asortymentu przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości asortymentu z
innego pakietu/pozycji, przy zachowaniu zaoferowanych w postępowaniu cen. Zmiana taka nie może
spowodować zwiększenia kwoty określonej w § 3 ust. 1 umowy. 7. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP
istotnej dla realizacji niniejszej umowy; 8. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
9. zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy; 10.
w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek rachunkowych, pisarskich; 11. zmiany wysokości
wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku terminu obowiązywania umowy dłuższego niż 12
miesięcy, w przypadku zmiany: 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości
minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub
ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne -
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w zakresie
określonym w § 2 ust. 1 umowy.
W ogłoszeniu powinno być:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Pakiety nr 1-4, 6, 8-12, 14-17: Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość
dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: 1. zmiany numeru katalogowego lub
nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów; 2. niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy –
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy; 3. w przypadku
przejściowego braku asortymentu będącego przedmiotem niniejszej umowy, przy jednoczesnym
dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie
wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie; 4. konieczności dokonania zmiany przedmiotowej
(produkt zamienny) jeśli wystąpi trwały brak produktu, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu
zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena
jednostkowa zaoferowana w ofercie; 5. wyczerpania ilości asortymentu z danego pakietu/pozycji
(wskazanego/wskazanej w formularzu cenowym), dopuszcza się zmianę umowy polegającą na
zwiększeniu ilości wyczerpanego asortymentu, przy zachowaniu zaoferowanych w postępowaniu cen.
Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia kwoty określonej w § 6 ust. 1 umowy. 6. zmiany
organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy; 7. zmiany formy prawnej
prowadzonej działalności gospodarczej; 8. zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania
właściciela lub współwłaściciela firmy; 9. zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w
przypadku terminu obowiązywania umowy dłuższego niż 12 miesięcy, w przypadku zmiany: 1) wysokości
minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na
podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 2)
zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki
składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty
wykonania zamówienia przez wykonawcę, w zakresie określonym w § 2 ust. 1. 10. w przypadku
wystąpienia oczywistych omyłek rachunkowych, pisarskich; Pakiety nr 5, 7 i 13: Na podstawie art. 144
ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących
sytuacjach: 1. zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów; 2.
niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy – Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu
obowiązywania umowy; 3. zmiany sposobu konfekcjonowania, (w wyniku niniejszej zmiany Zamawiający
przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji); 4.
przejściowego braku asortymentu będącego przedmiotem niniejszej umowy, przy jednoczesnym
dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie
jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej; 5. konieczności dokonania zmiany przedmiotowej
(produkt zamienny) jeśli wystąpi trwały brak produktu, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu
zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena
jednostkowa zaoferowana w ofercie; 6. wyczerpania ilości asortymentu z danego pakietu/pozycji
(wskazanego/wskazanej w formularzu cenowym), dopuszcza się zmianę umowy polegającą na
zwiększeniu ilości wyczerpanego asortymentu przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości asortymentu z
innego pakietu/pozycji, przy zachowaniu zaoferowanych w postępowaniu cen. Zmiana taka nie może
spowodować zwiększenia kwoty określonej w § 3 ust. 1 umowy. 7. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP
istotnej dla realizacji niniejszej umowy; 8. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
9. zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy; 10.
w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek rachunkowych, pisarskich; 11. zmiany wysokości
wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku terminu obowiązywania umowy dłuższego niż 12
miesięcy, w przypadku zmiany: 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości
minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub
ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne -
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w zakresie
określonym w § 2 ust. 1 umowy.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-14, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-19, godzina: 10:00,

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCH
Punkt:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr: 17 Nazwa: Pakiet nr 17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet nr 17 - Membrana do regeneracji ubytków chrzęstno-kostnych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183100-7, 33141770-8, 33162200-5, 33183300-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 95,00
Termin uzupełnienia depozytu 5,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne
kody CPV 33141770, 33162200, 33183100, 33183300
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin