Przetarg - ZP/BZP/165/2017 – Dostawa wyposażenia laboratorium...

   
Analizuj Zamówienie 5617497 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2017-11-17
przedmiot ogłoszenia
ZP/BZP/165/2017 – Dostawa wyposażenia laboratorium technik modelowania w górnictwie w ramach projektu „Kompleks GEO-3EM – Energia
Ekologia Edukacja” – 4 Zadania. Numer referencyjny: ZP/BZP/165/2017
Część nr 1
Nazwa Zadanie nr 1 – Zestaw pełzarek (1 zest.)
Opis Przedmiot zamówienia obejmuje: zaprojektowanie urządzenia (Projekt), dostawę, uruchomienie i instruktaż dotyczący uruchamiania i obsługi aparatury/urządzenia oraz interpretacji wyników przewidziany dla 2-3 osób oraz sprawdzenie poprawności działania w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
Akceptacja Projektu nastąpi w formie pisemnej protokołem odbioru projektu poprzez wskazanie braku stwierdzenia przez Zamawiającego uwag i zastrzeżeń do Projektu.
Stanowisko Badawcze będzie wykonane u Wykonawcy. Montaż, instalacja, uruchomienie oraz sprawdzenie poprawności działania u Zamawiającego – Budynek GEO-3EM, ul. Na Grobli, Wrocław.
Kod CPV: 38500000-0 Aparatura kontrolna i badawcza.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3a do SIWZ – OPZ.
Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2a SIWZ.
1. Zadanie 1:
a) Etap I wykonanie projektu – w terminie do 90 dni licząc od dnia zawarcia umowy.
b) Etap II wykonanie stanowiska badawczego – w terminie do 05.11.2018 r., jednak nie wcześniej niż od 1.9.2018 r. Termin uzależniony jest od zakończenia prac budowlanych. Zamawiający z Wykonawcą ustali szczegółowy harmonogram wykonania przedmiotu zamówienia do 15 dni kalendarzowych liczonych od daty podpisania umowy.
2. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp (do 10 % wartości szacunkowej zamówienia).
Pytania odnośnie zapisów SIWZ, sposobu złożenia oferty oraz realizacji zamówienia należy przesłać drogą elektroniczną: justyna.kulpa@pwr.edu.pl.

Część nr 2
Nazwa Zadanie nr 2 – Komplet relaksometryczny (1 kpl.)
Opis Przedmiot zamówienia obejmuje: zaprojektowanie urządzenia (Projekt), dostawę, uruchomienie i instruktaż dotyczący uruchamiania i obsługi aparatury/urządzenia oraz interpretacji wyników przewidziany dla 2-3 osób oraz sprawdzenie poprawności działania w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
Akceptacja Projektu nastąpi w formie pisemnej protokołem odbioru projektu poprzez wskazanie braku stwierdzenia przez Zamawiającego uwag i zastrzeżeń do Projektu.
Stanowisko Badawcze będzie wykonane u Wykonawcy. Montaż, instalacja, uruchomienie oraz sprawdzenie poprawności działania u Zamawiającego – Budynek GEO-3EM, ul. Na Grobli, Wrocław.
Kod CPV: 38500000-0 Aparatura kontrolna i badawcza.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3b do SIWZ – OPZ.
Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2b SIWZ.
1. Zadanie 2:
a) ETAP I wykonanie projektu – w terminie do 90 dni licząc od dnia zawarcia umowy.
b) ETAP II wykonanie stanowiska badawczego – w terminie do 05.11.2018 r., jednak nie wcześniej niż od 1.9.2018r. Termin uzależniony jest od zakończenia prac budowlanych. Zamawiający z Wykonawcą ustali szczegółowy harmonogram wykonania przedmiotu zamówienia do 15 dni kalendarzowych liczonych od daty podpisania umowy.
2. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp (do 10 % wartości szacunkowej zamówienia).
Pytania odnośnie zapisów SIWZ, sposobu złożenia oferty oraz realizacji zamówienia należy przesłać drogą elektroniczną: justyna.kulpa@pwr.edu.pl.

Część nr 3
Nazwa Zadanie nr 3 – Maszyna wytrzymałościowa statyczna z komorą Karmana i agregatem ciśnieniowym (1szt.)
Opis Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, montaż, instalację, uruchomienie i instruktaż dotyczący uruchamiania i obsługi aparatury/urządzenia oraz interpretacji wyników przewidziany dla 2-3 osób oraz sprawdzenie poprawności działania w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
Kod CPV: 38542000-6 Serwo-hydrauliczna aparatura testująca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3c do SIWZ – OPZ.
Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2c SIWZ.
1. Zadanie 3:
Termin realizacji Zamówienia wynosi: do 5.11.2018 r., jednak nie wcześniej niż od 1.9.2018 r. Termin uzależniony jest od zakończenia prac budowlanych. Zamawiający z Wykonawcą ustali szczegółowy harmonogram wykonania przedmiotu zamówienia do 15 dni kalendarzowych liczonych od daty podpisania umowy
2. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp (do 10 % wartości szacunkowej zamówienia).
Pytania odnośnie zapisów SIWZ, sposobu złożenia oferty oraz realizacji zamówienia należy przesłać drogą elektroniczną: justyna.kulpa@pwr.edu.pl.

Część nr 4
Nazwa Zadanie nr 4 – Pręt Hopkinsona do badań dynamicznych własności skał (1szt.)
Opis Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, montaż, instalację, uruchomienie i instruktaż dotyczący uruchamiania i obsługi aparatury/urządzenia oraz interpretacji wyników przewidziany dla 2-3 osób oraz sprawdzenie poprawności działania w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
Kod CPV: 38540000-2 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3d do SIWZ – OPZ.
Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2d SIWZ.
1. Zadanie 4:
Termin realizacji Zamówienia wynosi: do 5.11.2018 r., jednak nie wcześniej niż od 1.9.2018 r. Termin uzależniony jest od zakończenia prac budowlanych. Zamawiający z Wykonawcą ustali szczegółowy harmonogram wykonania przedmiotu zamówienia do 15 dni kalendarzowych liczonych od daty podpisania umowy
2. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp (do 10 % wartości szacunkowej zamówienia).
Pytania odnośnie zapisów SIWZ, sposobu złożenia oferty oraz realizacji zamówienia należy przesłać drogą elektroniczną: justyna.kulpa@pwr.edu.pl.
branża Laboratoria
podbranża sprzęt laboratoryjny
kody CPV 38500000, 38540000, 38542000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin