Przetarg 7592969 - Zwiększenie dostępności węzła transportowego w Słupsku...

   
Analizuj Zamówienie 7592969 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-16
przedmiot ogłoszenia
Zwiększenie dostępności węzła transportowego w Słupsku o znaczeniu krajowym poprzez przebudowę ulicy Zygmunta Augusta (nr 116281 G
) w ramach programu wieloletniego pod nazwą „Program na rzecz zwiększania szans rozwojowych Ziemi Słupskiej na lata 2019-2024”
Numer referencyjny: ZP.261.15.2020.ZP4

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamierzenia inwestycyjnego - zwiększenie dostępności węzła transportowego w Słupsku poprzez przebudowę ulicy Zygmunta Augusta. Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego obejmuje: roboty przygotowawcze (w tym m.in. karczowanie krzewów, ścinanie drzew), roboty zieleniarskie (w tym sadzenie krzewów, humusowanie
i obsiewanie trawą), przebudowę istniejącej jezdni wraz z wydzieleniem na niej pasów ruchu dla rowerów, budowę i przebudowę chodników, budowę i przebudowę zjazdów prowadzących na działki przyległe, przebudowę skrzyżowań oraz przebudowę peronów przystankowych. Przebudowie podlegać będzie także kanalizacja deszczowa, oświetlenie drogowe oraz sieć telekomunikacyjna
i elektroenergetyczna na kolidujących odcinkach. Wybudowany zostanie kanał technologiczny.
1) zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego:
a) roboty branży drogowej,
b) roboty branży sanitarnej,
c) roboty branży elektrycznej,
d) roboty branży telekomunikacyjnej,
e) roboty branży zieleni;
2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ,
w skład której wchodzą:
a) branża drogowa: projekt budowlany branży drogowej i projekt wykonawczy branży drogowej,
b) branża sanitarna: projekt budowlany kanalizacji deszczowej i projekt wykonawczy kanalizacji deszczowej,
c) branża elektryczna: projekt wykonawczy branży elektrycznej dla Oświetlenia drogowego oraz projekt wykonawczy branży elektrycznej dla Usunięcia kolizji elektroenergetycznych,
d) branża telekomunikacyjna: projekt budowlany budowy kanału technologicznego, projekt wykonawczy budowy kanału technologicznego, projekt budowlany usunięcia kolizji z siecią Orange Polska S.A. oraz projekt wykonawczy usunięcia kolizji z siecią Orange Polska S.A.,
e) branża zieleni: projekt zagospodarowania zielenią pasa drogowego,
f) projekt stałej organizacji ruchu,
g) projekt tymczasowej organizacji ruchu,
h) projekt zagospodarowania terenu,
do której wykonane zostały
i) SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT wszystkich branż,
a także opracowane na podstawie DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ
j) PRZEDMIARY oraz KOSZTORYSY OFERTOWE wszystkich branż.
2. Wykonawca zobowiązywany będzie w ramach wykonywanych robót m.in. do:
1) umieszczenia w ciągu miesiąca od rozpoczęcia realizacji zadania, w miejscu ogólnodostępnym
i dobrze widocznym przy lub na obiekcie budowlanym, będącym przedmiotem zadania, dwóch tablic informacyjnych wskazujących w sposób jednoznaczny i niebudzący wątpliwości, że zadanie zostało dofinansowane ze środków budżetu państwa w ramach programu wieloletniego pod nazwą "Program na rzecz zwiększenia szans rozwojowych Ziemi Słupskiej na lata 2019-2024", wg wzoru przedstawionego w Załączniku nr 8a do SIWZ,
2) zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia podziemnego przed uszkodzeniem,
3) przed rozpoczęciem robót wyznaczenia stref ochronnych dla wszystkich drzew w granicach prowadzonych robót (oznaczone trwale w terenie, mogą być np. wygrodzone); średnica strefy winna być wyznaczona zgodnie ze współczesną wiedzą dendrologiczną w oparciu o gatunek drzew i ich stan zdrowotny. Prace ziemne lub inne działania wykonywane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego czy urządzeń mechanicznych, w obrębie bryły korzeniowej i korony drzew lub zieleni niskiej powinny być wykonane w sposób najmniej szkodzący drzewom
i krzewom. Prace należy przeprowadzać ze szczególną ostrożnością, aby nie uszkodzić roślinności wysokiej i niskiej, w tym jej systemu korzeniowego oraz korony. W razie potrzeby zabezpieczyć pnie drzew przed uszkodzeniem osłonami,
4) utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót do usunięcia poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienia całego terenu budowy
i robót czystego i nadającego się do użytkowania,
5) wykonania na własny koszt dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany zgodnie z art. 31 Ustawy za pomocą DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ (Załącznik nr 9 do SIWZ), SPECYFIKACJI TECHNICZNYCH WYKONANIA
I ODBIORU ROBÓT (Załącznik nr 10 do SIWZ) oraz PRZEDMIARÓW robót (Załącznik nr 11 do SIWZ). Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym
w dokumentacji projektowej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu
i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną
i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
5. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów
i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne.
7. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót, Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego.
8. W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ, obowiązującymi przepisami lub SIWZ, Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy.
9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego zadania objętego niniejszym zamówieniem.
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert o wadze punktowej 40 i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt 20 SIWZ.
10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
Zamawiającemu przysługują roszczenia z tytułu rękojmi niezależnie od roszczeń z tytułu udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane.
11. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę(-ów) osób na stanowiskach robotniczych wykonujących w całym okresie realizacji zamówienia wszystkie czynności podstawowe z zakresu ręcznych prac ziemnych i zieleniarskich oraz prac: przygotowawczych, rozbiórkowych, brukarskich, montażowych, porządkowych.
12. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie do spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.12 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów
i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
13. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 3.12 SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy,
2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
(tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników, wysokości wynagrodzenia). Imię
i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania,
3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy,
4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. roku o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
14. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.12 SIWZ czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej
w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.12 SIWZ czynności.
15. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
16. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540137998-N-2020 z dnia: 2020-07-29
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2.
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-07-31, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-08-05, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540143289-N-2020 z dnia: 2020-08-05
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.4
Punkt: 9
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego zadania objętego niniejszym zamówieniem. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert o wadze punktowej 40 i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt 20 SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego zadania objętego niniejszym zamówieniem.
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert o wadze punktowej 40 i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt 20 SIWZ.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie zieleni, tj. nowo nasadzonych krzewów oraz trawników, na okres 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego zadania objętego niniejszym zamówieniem. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do:
a)podlewania – 20 razy w sezonie wegetacyjnym,
b)odchwaszczania skupin krzewów i bylin - 6 razy w sezonie wegetacyjnym,
c)nawożenia – jeden raz wiosną nawozem o spowolnionym uwalnianiu składników pokarmowych,
d)przycięcia skupin krzewów oraz bylin - 1 raz w sezonie wegetacyjnym,
e)koszenia trawników wraz ze zgrabieniem i wywozem skoszonej trawy – 6 razy w sezonie
wegetacyjnym,
f)wysiania nawozów oraz dosiania traw – 1 raz w sezonie wegetacyjnym,
g)bieżącej wymiany uschniętych i uszkodzonych roślin.
UWAGA
W ramach udzielonej gwarancji Gwarant ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych prac, w tym jakość posadzonego materiału roślinnego i zobowiązuje się do usuwania wad poprzez nieodpłatne uzupełnienie – wymianę roślin obumarłych, nie rokujących szans na przeżycie lub uszkodzonych np. przez szkodniki itp. z wyłączeniem przypadków spowodowanych nieprzewidywalnymi okolicznościami jak kradzież, klęska żywiołowa. Materiał roślinny w okresie udzielonej gwarancji winien być utrzymywany w stanie nie pogorszonym od momentu posadzenia, posiadać cechy i wygląd charakterystyczny dla danego gatunku i odmiany oraz zachowywać żywotność minimum w 80% rośliny (w przypadku drzew minimum 80% objętości korony). Zamawiający przewiduje przeglądy gwarancyjne dwukrotnie w ciągu sezonu wegetacyjnego w celu oceny żywotności roślin, po których wskazane zostaną ewentualne rośliny do bieżącej wymiany.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.2.2)
W ogłoszeniu jest:
Kryteria, Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00
W ogłoszeniu powinno być:
Kryteria, Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji
na roboty
budowlane 40,00



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
„Data: 2020-08-05, godzina: 10:00,”.
W ogłoszeniu powinno być:
„Data: 2020-08-12, godzina: 10:00,”.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540147382-N-2020 z dnia: 2020-08-08
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
"Data: 2020-08-12, godzina: 10:00"
W ogłoszeniu powinno być:
"Data: 2020-08-14, godzina: 10:00"
branża Drogownictwo, Energoelektryczna, Wodno - kanalizacyjna, Tereny zielone
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, oświetlenie, zieleń, sieci zewnętrzne
kody CPV 45111200, 45111291, 45111300, 45112000, 45112710, 45231400, 45231600, 45232130, 45233142, 45233200, 45233300, 45316110, 45316213, 45330000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin