Przetarg 8632575 - 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w systemie...

   
Analizuj Zamówienie 8632575 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-12-30
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj (w oparciu o warunki niniejszej Specyfikacji Warunków
Zamówienia oraz załączony do niej Program Funkcjonalno-Użytkowy) zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa targowiska miejskiego w Brzezinach.Teren inwestycji objęty jest ochroną konserwatorską oraz położony jest w granicach stanowiska archeologicznego – wymagane jest uzgodnienie dokumentacji projektowej z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków. W ramach przedmiotu zamówienia należy zapewnić nadzór archeologiczny.2. W ramach przedmiotu zamówienia należy w szczególności:1) wykonać dokumentację techniczną niezbędną do zrealizowania zadania inwestycyjnego w zakresie wynikającym z programu funkcjonalno-użytkowego oraz uzyskać stosowne decyzje administracyjne zezwalające na rozpoczęcie robót: Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:o projekt architektoniczno - budowlany i techniczny – 5 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD),o projekt stałej organizacji ruchu – 3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD),o przedmiar robót budowlanych – 3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD),o kosztorys inwestorski – 3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD),o Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – 3 egz. w wersji papierowej , 1 egz. w wersji elektronicznej (płyta CD),2) wykonać roboty budowlane,3) uzyskać niezbędne decyzje administracyjne, uzgodnienia, opinie,4) zapewnić obsługę geodezyjną (tyczenie i inwentaryzacja powykonawcza).Zamówienie będzie wykonywane w dwóch etapach. Zakres Etapu I obejmuje:Wykonanie projektu architektoniczno - budowlanego i technicznego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i decyzjami, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, projektu stałej organizacji ruchu, uzyskanie pozwolenia na budowę, sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego.Zakres Etapu II obejmuje:Wykonanie robót budowlanych w ramach zamówienia.3. Dokumentację projektową należy wykonać w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami, w szczególności z:a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz.1129),b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389), c) ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351).4. Informacje dodatkowe:a) Do projektu budowlanego należy dołączyć oświadczenia projektanta o kompletności projektu budowlanego i jego zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami,b) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii bądź decyzji administracyjnych i technicznych niezbędnych do rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych w ramach niniejszego zamówienia.c) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (oznakowania robót lub zamknięcia drogi i organizacji objazdu), wykonanie oznakowania oraz jego utrzymanie w okresie prowadzanych robót.d) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz. w wersji papierowej i w 1 egz. w wersji elektronicznej.e) Przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od Zamawiającego pisemnego zatwierdzenia opracowanej dokumentacji.f) Zamawiający dokona zatwierdzenia projektu w terminie do 7 dni roboczych od dnia przekazania projektu przez Wykonawcę.g) Opis przedmiotu zamówienia stanowi w ramach niniejszego zamówienia Program Funkcjonalno – Użytkowy, stanowiący załącznik nr 10 do niniejszej SWZ.h) Szczegółowe zasady rozliczeń oraz realizacji niniejszego zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.i) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. j) Wbudowanie materiałów odpowiadających, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 1213) oraz wymaganiom określonym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.k) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność opracowanej dokumentacji projektowej oraz przyszłych robót budowlanych z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla niniejszego przedmiotu zamówienia w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, jak również zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego w tym przepisami szczegółowymi i wykonawczymi oraz sztuką budowlaną.l) Warunkiem koniecznym jest udzielenie przez Wykonawcę minimum 60 miesięcznej gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot umowy oraz minimum 60 miesięcznej rękojmi. Termin gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.m) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.n) Wykonawca na własny koszt oznaczy i zabezpieczy miejsce wykonywania robót – zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa.o) Wykonawca uporządkuje teren robót po ich zakończeniu.p) Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń, których dopuścił się podczas wykonywania robót.q) Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. r) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji plan budowy (organizacja budowy). s) Prace budowlane należy prowadzić z uwzględnieniem funkcjonowania istniejącego targowiska (część targowiska nieobjęta przedmiotem zamówienia będzie nadal funkcjonować). Należy zapewnić bezpieczny dostęp do obiektów handlowych znajdujących się na terenie targowiska.t) Wymagane jest zorganizowanie robót budowlanych oraz zabezpieczenie terenu budowy, w sposób niekolidujący z funkcjonowaniem targowiska, zapewniający bezpieczeństwo użytkownikom targowiska przez cały okres realizacji inwestycji. Wszelkie uciążliwości należy redukować do minimum i uzgadniać z Zamawiającym.u) Wzmożony handel odbywa się w każdy czwartek i sobotę.v) Materiał z rozbiórek nawierzchni nadający się do odzysku stanowi własność Zamawiającego, należy go zeskładować i przekazać Zamawiającemu lub przewieźć na miejsce do 5 km wskazane przez Zamawiającego.w) Zamawiający zaznacza, że w pobliżu przedmiotowej inwestycji będą prowadzone roboty budowlane dot. przebudowy kanalizacji deszczowej. 5. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) tj. osób wykonujących związane z realizacja zamówienia.6. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:- w zakresie wykonywania czynności bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót czyli tzw. pracowników fizycznych;- w zakresie robót ziemnych wykonywanych sprzętem budowlanym.

RI.271.23.2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00020456/01 z dnia: 2022-01-14
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-01-17 10:30
Po zmianie:
2022-01-21 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-01-17 11:30
Po zmianie:
2022-01-21 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-02-15
Po zmianie:
2022-02-19


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00026011/01 z dnia: 2022-01-19
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-01-21 10:30
Po zmianie:
2022-01-24 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-01-21 11:30
Po zmianie:
2022-01-24 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-02-19
Po zmianie:
2022-02-22
branża Budowlana - obiekty, Projektowanie
podbranża obiekty zabytkowe, obiekty handlowe, projekt budowlany
kody CPV 45000000, 45100000, 45111200, 45111291, 45213141, 45213142, 45220000, 45232400, 45232460, 45233250, 45300000, 45310000, 45400000, 45450000, 71000000, 71220000, 71240000, 71242000, 71320000, 71323100, 71540000, 77310000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin