Przetarg 8633979 - 4.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące...

   
Analizuj Zamówienie 8633979 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-12-31
przedmiot ogłoszenia
4.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące zadanie pn. „Utrzymanie obiektów sportowych poprzez zakup usług remontow
ych – wymiana nawierzchni”. Zamówienie swoim zakresem obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na ułożeniu nawierzchni ze sztucznej trawy na płycie boiska wraz z wykonaniem linii do gry - linie w kolorze białym na boisku ,,Orlik” w Milejowie, działka nr 461/2.4..1 Zakres przedmiotu zamówienia: Rozbiórkę istniejącej zasypki z granulatu SBR oraz piasku kwarcowego nawierzchni sportowej boiska, Demontaż podkładów oraz nawierzchni ze sztucznej trawy, Transport i utylizacja zniszczonej sztucznej trawy, Dostawa i montaż nawierzchni ze sztucznej trawy syntetycznej wraz z wklejeniem linii boiska do piłki nożnej o wymiarach 56,0x26,60m oraz zasypką piaskiem kwarcowym i granulatem EPDM z recyklingu.Parametry materiałowe: Wysokość włókna min. 60 max 62 mm, Ilość pęczków min. 9 500/m2, Ilość włókien min. 114 000/m2, Grubość każdego włókna min. 418 mikronów, Dtex min. 15.000, Wytrzymałość łączenia klejonego po starzeniu min. 80N/100mm, Wyrywanie pęczka po starzeniu min. 75N, Przepuszczalność wody przez kompletny system min. 1600 mm/h, Typ trawy: monofil prosty, Rodzaj trawy: polietylen, Trawa tuftowana, Podkład: lateksowy, Typ trawy: monofil prosty o jednym kształcie włóka diamentu z min 4 żeberkami (rdzeniami) lub X lub S, Wypełnienie: piasek kwarcowy i granulat EPDM z recyklingu w ilości zgodnej z badaniem laboratoryjnym.4.2. Ponadto, przedmiot zamówienia obejmuje:− opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji,− wykonanie robót na podstawie dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót;− opracowanie dokumentacji powykonawczej we wszystkich branżach (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, informacją o udzielonej gwarancji).− zgłoszenie robót budowlanych objętych przedmiotem umowy we właściwej instytucji 4.3 Do obowiązków Wykonawcy należy także wykonanie wszelkich działań i czynności niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót objętych przedmiotem umowy. Wszystkie koszty (w tym administracyjne) wynikające z procedur odbiorowych obciążają Wykonawcę.

IPR.271.41.2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00018967/01 z dnia: 2022-01-14
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-01-17 11:00
Po zmianie:
2022-01-31 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-01-17 11:30
Po zmianie:
2022-01-31 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-02-15
Po zmianie:
2022-03-01
branża Drogownictwo
podbranża boiska
kody CPV 45000000, 45212221, 45233142
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin