Przetarg 7913020 - ,,Budowa instalacji OZE na budynkach mieszkańców w Gminie...

   
Analizuj Zamówienie 7913020 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-31
przedmiot ogłoszenia
,,Budowa instalacji OZE na budynkach mieszkańców w Gminie Bobrowniki”
Numer referencyjny: ZP.271.1.9.2020

1. Przedmiotem zamó
wienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2019 poz. 1186 z późn. zm.), polegających na wykonaniu (budowie) instalacji OZE na budynkach mieszkańców w Gminie Bobrowniki w ramach programu „Budowa instalacji OZE na budynkach mieszkańców w Gminie Bobrowniki”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

2. Zadanie składa się z 4 części:
2.1. Część nr 1 – "Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu wraz
z zaprojektowaniem i uruchomieniem 39 sztuk instalacji kolektorów słonecznych".
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowych dla instalacji kolektorów słonecznych w prywatnych budynkach mieszkalnych i posesjach należących do mieszkańców Gminy Bobrowniki, dostawę urządzeń i elementów instalacji, przeprowadzenie na miejscu montażów instalacji w oparciu o wykonaną dokumentację projektową wraz z uruchomieniem i instruktażem. Przewiduje się następujące zestawy instalacji, w ilościach:

1) Zestaw I: 2,00 kolektory słoneczne płaskie, zasilające podgrzewacz pojemnościowy o objętości minimum 240,00 l w ilości 6,00 szt;
2) Zestaw II: 3,00 kolektory słoneczne płaskie, zasilające podgrzewacz pojemnościowy o objętości minimum 270,00 l w ilości 29,00 szt;
3) Zestaw III: 4,00 kolektory słoneczne płaskie, zasilające podgrzewacz pojemnościowy o objętości minimum 370,00 l w ilości 4,00 szt;
4) Oznaczenie w sposób widoczny i i trwały dostarczonych i zamontowanych w ramach projektu 39,00 sztuk instalacji w widocznym miejscu naklejki promocyjnej, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji RPO WSL na lata 2014 - 2020, opisanymi w podręczniku Wnioskodawcy i Beneficjenta Programów Polityki Spójności 2014-2020.

Zamawiający wymaga:
a) min. 5 lat gwarancji na wszystkie urządzenia, elementy instalacji oraz roboty budowlano – montażowe;
b) dodatkowo gwarancja producenta kolektorów słonecznych: min. 10 lat gwarancji produktowej;
c) dodatkowej gwarancji dla konstrukcji montażowej instalacji kolektorów słonecznych: min. 10 lat gwarancji produktowej.
2.2. Część nr 2 – "Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu wraz
z zaprojektowaniem i uruchomieniem 268 sztuk instalacji fotowoltaicznych".
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowych dla instalacji fotowoltaicznych w prywatnych budynkach i posesjach mieszkalnych, należących do mieszkańców Gminy Bobrowniki, dostawę urządzeń i elementów instalacji, przeprowadzenie na miejscu montażów instalacji w oparciu o wykonaną dokumentację projektową wraz z uruchomieniem i instruktażem. Przewiduje się następujące zestawy instalacji, w ilościach:

1) Zestaw 7: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 1,96 kW, w ilości 1,00 szt;
2) Zestaw 10: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 2,80 kW, w ilości 25,00 szt;
3) Zestaw 11: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 3,08 kW, w ilości 1,00 szt;
4) Zestaw 12: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 3,36 kW, w ilości 2,00 szt;
5) Zestaw 14: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 3,92 kW, w ilości 59,00 szt;
6) Zestaw 17 : panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 4.76 kW, w ilości 84,00 szt;
7) Zestaw 19: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 5,32 kW, w ilości 2,00 szt;
8) Zestaw 20: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 5,60 kW, w ilości 1,00 szt;
9) Zestaw 21: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 5,88 kW, w ilości 41,00 szt;
10) Zestaw 22: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 6,16 kW, w ilości 3,00 szt;
11) Zestaw 23: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 6,44 kW, w ilości 1,00 szt;
12) Zestaw 25: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 7,00 kW, w ilości 17,00 szt;
13) Zestaw 26: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 7,28 kW, w ilości 1,00 szt;
14) Zestaw 27: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 7,56 kW, w ilości 2,00 szt;
15) Zestaw 28: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 7,84 kW, w ilości 11,00 szt;
16) Zestaw 30: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 8,40 kW, w ilości 1,00 szt;
17) Zestaw 32: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 8,96 kW, w ilości 5,00 szt;
18) Zestaw 34: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 9,52 kW, w ilości 1,00 szt;
19) Zestaw 35: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 9,80 kW, w ilości 10,00 szt;
20) Oznaczenie w sposób widoczny i i trwały dostarczonych i zamontowanych w ramach projektu 268,00 sztuk instalacji w widocznym miejscu naklejki promocyjnej, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji RPO WSL na lata 2014 - 2020, opisanymi w podręczniku Wnioskodawcy i Beneficjenta Programów Polityki Spójności 2014-2020.

Zamawiający wymaga:
a) min.5 lat gwarancji na wszystkie urządzenia, elementy instalacji oraz roboty budowlano – montażowe;
b) dodatkowo gwarancja producenta paneli fotowoltaicznych: min. 10 letnia gwarancja co do wydajności min. 90 % mocy i min. 25 letnia gwarancja co do wydajności min. 80 % mocy oraz min. 10 lat gwarancji produktowej;
c) dodatkowo gwarancja dla konstrukcji montażowej instalacji paneli fotowoltaicznych: min. 10 lat gwarancji produktowej.

2.3. Część nr 3 - "Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu wraz
z zaprojektowaniem i uruchomieniem 26 sztuk instalacji kotłów na biomasę".
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowych dla instalacji kotłów na biomasę w prywatnych budynkach i posesjach mieszkalnych należących do mieszkańców Gminy Bobrowniki, dostawę urządzeń i elementów instalacji, przeprowadzenie na miejscu montażów instalacji w oparciu o wykonaną dokumentację projektową wraz z uruchomieniem i instruktażem. Przewiduje się następujące zestawy instalacji, w ilościach:

1) Zestaw I: kocioł na biomasę (pellet) o mocy cieplnej 12,00 kW, z zasobnikiem paliwa o pojemności minimum 250,00 l , w ilości 10,00 szt.
2) Zestaw II: kocioł na biomasę (pellet) o mocy cieplnej 16,00 kW, z zasobnikiem paliwa o pojemności minimum 250,00 l , w ilości 13,00 szt.
3) Zestaw III: kocioł na biomasę (pellet) o mocy cieplnej 24,00 kW, z zasobnikiem paliwa o pojemności minimum 250,00 l , w ilości 3,00 szt.
4) Oznaczenie w sposób widoczny i i trwały dostarczonych i zamontowanych w ramach projektu 26,00 sztuk instalacji w widocznym miejscu naklejki promocyjnej, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji RPO WSL na lata 2014 - 2020, opisanymi w podręczniku Wnioskodawcy i Beneficjenta Programów Polityki Spójności 2014-2020

Zamawiający wymaga:
a) min. 5 lat gwarancji na wszystkie urządzenia, elementy instalacji oraz roboty budowlano - montażowe.
2.4. Część nr 4 - "Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu wraz
z zaprojektowaniem i uruchomieniem 8 sztuk instalacji powietrznych pomp ciepła na potrzeby CWU oraz 50 sztuk instalacji powietrznych pomp ciepła".
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowych dla instalacji powietrznych pomp ciepła w prywatnych budynkach i posesjach mieszkalnych, należących do mieszkańców Gminy Bobrowniki, dostawę urządzeń i elementów instalacji, przeprowadzenie na miejscu montażów instalacji w oparciu o wykonaną dokumentację projektową wraz z uruchomieniem i instruktażem. Przewiduje się następujące zestawy instalacji, w ilościach:

1) Zestaw A: pompa ciepła powietrzna na potrzeby CWU o mocy 1,65 kW,
z zasobnikiem minimum 270,00 l, w ilości 8,00 szt.
2) Zestaw I: pompa ciepła powietrzna o mocy 7,70 kW i buforze c.o 250,00 l,
w ilości 2,00 szt.
3) Zestaw II: pompa ciepła powietrzna o mocy 13,10 kW i buforze c.o 300,00 l,
w ilości 34,00 szt.
4) Zestaw III: pompa ciepła powietrzna o mocy 19,70 kW i buforze c.o 500,00 l,
w ilości 12,00 szt.
5) Zestaw IV: pompa ciepła powietrzna o mocy 25,30 kW i buforze c.o 750,00 l,
w ilości 2,00 szt.
6) Oznaczenie w sposób widoczny i i trwały dostarczonych i zamontowanych w ramach projektu 58,00 sztuk instalacji w widocznym miejscu naklejki promocyjnej, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji RPO WSL na lata 2014 - 2020, opisanymi w podręczniku Wnioskodawcy i Beneficjenta Programów Polityki Spójności 2014-2020

Zamawiający wymaga:
a) min. 5 lat gwarancji na wszystkie urządzenia, elementy instalacji oraz roboty budowlano - montażowe.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (w skrócie PFU) – Załącznik nr 7.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: "Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu wraz z zaprojektowaniem i uruchomieniem 39 sztuk instalacji kolektorów słonecznych"
2.1. Część nr 1 – "Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu wraz z zaprojektowaniem i uruchomieniem 39 sztuk instalacji kolektorów słonecznych". Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowych dla instalacji kolektorów słonecznych w prywatnych budynkach mieszkalnych i posesjach należących do mieszkańców Gminy Bobrowniki, dostawę urządzeń i elementów instalacji, przeprowadzenie na miejscu montażów instalacji w oparciu o wykonaną dokumentację projektową wraz z uruchomieniem i instruktażem. Przewiduje się następujące zestawy instalacji, w ilościach: 1) Zestaw I: 2,00 kolektory słoneczne płaskie, zasilające podgrzewacz pojemnościowy o objętości minimum 240,00 l w ilości 6,00 szt; 2) Zestaw II: 3,00 kolektory słoneczne płaskie, zasilające podgrzewacz pojemnościowy o objętości minimum 270,00 l w ilości 29,00 szt; 3) Zestaw III: 4,00 kolektory słoneczne płaskie, zasilające podgrzewacz pojemnościowy o objętości minimum 370,00 l w ilości 4,00 szt; 4) Oznaczenie w sposób widoczny i i trwały dostarczonych i zamontowanych w ramach projektu 39,00 sztuk instalacji w widocznym miejscu naklejki promocyjnej, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji RPO WSL na lata 2014 - 2020, opisanymi w podręczniku Wnioskodawcy i Beneficjenta Programów Polityki Spójności 2014-2020. Zamawiający wymaga: a) min. 5 lat gwarancji na wszystkie urządzenia, elementy instalacji oraz roboty budowlano – montażowe; b) dodatkowo gwarancja producenta kolektorów słonecznych: min. 10 lat gwarancji produktowej; c) dodatkowej gwarancji dla konstrukcji montażowej instalacji kolektorów słonecznych: min. 10 lat gwarancji produktowej.

Część nr: 2 Nazwa: "Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu wraz z zaprojektowaniem i uruchomieniem 268 sztuk instalacji fotowoltaicznych"
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowych dla instalacji fotowoltaicznych w prywatnych budynkach i posesjach mieszkalnych, należących do mieszkańców Gminy Bobrowniki, dostawę urządzeń i elementów instalacji, przeprowadzenie na miejscu montażów instalacji w oparciu o wykonaną dokumentację projektową wraz z uruchomieniem i instruktażem. Przewiduje się następujące zestawy instalacji, w ilościach: 1) Zestaw 7: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 1,96 kW, w ilości 1,00 szt; 2) Zestaw 10: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 2,80 kW, w ilości 25,00 szt; 3) Zestaw 11: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 3,08 kW, w ilości 1,00 szt; 4) Zestaw 12: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 3,36 kW, w ilości 2,00 szt; 5) Zestaw 14: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 3,92 kW, w ilości 59,00 szt; 6) Zestaw 17 : panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 4.76 kW, w ilości 84,00 szt; 7) Zestaw 19: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 5,32 kW, w ilości 2,00 szt; 8) Zestaw 20: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 5,60 kW, w ilości 1,00 szt; 9) Zestaw 21: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 5,88 kW, w ilości 41,00 szt; 10) Zestaw 22: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 6,16 kW, w ilości 3,00 szt; 11) Zestaw 23: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 6,44 kW, w ilości 1,00 szt; 12) Zestaw 25: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 7,00 kW, w ilości 17,00 szt; 13) Zestaw 26: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 7,28 kW, w ilości 1,00 szt; 14) Zestaw 27: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 7,56 kW, w ilości 2,00 szt; 15) Zestaw 28: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 7,84 kW, w ilości 11,00 szt; 16) Zestaw 30: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 8,40 kW, w ilości 1,00 szt; 17) Zestaw 32: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 8,96 kW, w ilości 5,00 szt; 18) Zestaw 34: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 9,52 kW, w ilości 1,00 szt; 19) Zestaw 35: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 9,80 kW, w ilości 10,00 szt; 20) Oznaczenie w sposób widoczny i i trwały dostarczonych i zamontowanych w ramach projektu 268,00 sztuk instalacji w widocznym miejscu naklejki promocyjnej, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji RPO WSL na lata 2014 - 2020, opisanymi w podręczniku Wnioskodawcy i Beneficjenta Programów Polityki Spójności 2014-2020. Zamawiający wymaga: a) min.5 lat gwarancji na wszystkie urządzenia, elementy instalacji oraz roboty budowlano – montażowe; b) dodatkowo gwarancja producenta paneli fotowoltaicznych: min. 10 letnia gwarancja co do wydajności min. 90 % mocy i min. 25 letnia gwarancja co do wydajności min. 80 % mocy oraz min. 10 lat gwarancji produktowej; c) dodatkowo gwarancja dla konstrukcji montażowej instalacji paneli fotowoltaicznych: min. 10 lat gwarancji produktowej.

Część nr: 3 Nazwa: "Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu wraz z zaprojektowaniem i uruchomieniem 26 sztuk instalacji kotłów na biomasę"
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowych dla instalacji kotłów na biomasę w prywatnych budynkach i posesjach mieszkalnych należących do mieszkańców Gminy Bobrowniki, dostawę urządzeń i elementów instalacji, przeprowadzenie na miejscu montażów instalacji w oparciu o wykonaną dokumentację projektową wraz z uruchomieniem i instruktażem. Przewiduje się następujące zestawy instalacji, w ilościach: 1) Zestaw I: kocioł na biomasę (pellet) o mocy cieplnej 12,00 kW, z zasobnikiem paliwa o pojemności minimum 250,00 l , w ilości 10,00 szt. 2) Zestaw II: kocioł na biomasę (pellet) o mocy cieplnej 16,00 kW, z zasobnikiem paliwa o pojemności minimum 250,00 l , w ilości 13,00 szt. 3) Zestaw III: kocioł na biomasę (pellet) o mocy cieplnej 24,00 kW, z zasobnikiem paliwa o pojemności minimum 250,00 l , w ilości 3,00 szt. 4) Oznaczenie w sposób widoczny i i trwały dostarczonych i zamontowanych w ramach projektu 26,00 sztuk instalacji w widocznym miejscu naklejki promocyjnej, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji RPO WSL na lata 2014 - 2020, opisanymi w podręczniku Wnioskodawcy i Beneficjenta Programów Polityki Spójności 2014-2020 Zamawiający wymaga: a) min. 5 lat gwarancji na wszystkie urządzenia, elementy instalacji oraz roboty budowlano - montażowe.

Część nr: 4 Nazwa: "Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu wraz z zaprojektowaniem i uruchomieniem 8 sztuk instalacji powietrznych pomp ciepła na potrzeby CWU oraz 50 sztuk instalacji powietrznych pomp ciepła"
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowych dla instalacji powietrznych pomp ciepła w prywatnych budynkach i posesjach mieszkalnych, należących do mieszkańców Gminy Bobrowniki, dostawę urządzeń i elementów instalacji, przeprowadzenie na miejscu montażów instalacji w oparciu o wykonaną dokumentację projektową wraz z uruchomieniem i instruktażem. Przewiduje się następujące zestawy instalacji, w ilościach: 1) Zestaw A: pompa ciepła powietrzna na potrzeby CWU o mocy 1,65 kW, z zasobnikiem minimum 270,00 l, w ilości 8,00 szt. 2) Zestaw I: pompa ciepła powietrzna o mocy 7,70 kW i buforze c.o 250,00 l, w ilości 2,00 szt. 3) Zestaw II: pompa ciepła powietrzna o mocy 13,10 kW i buforze c.o 300,00 l, w ilości 34,00 szt. 4) Zestaw III: pompa ciepła powietrzna o mocy 19,70 kW i buforze c.o 500,00 l, w ilości 12,00 szt. 5) Zestaw IV: pompa ciepła powietrzna o mocy 25,30 kW i buforze c.o 750,00 l, w ilości 2,00 szt. 6) Oznaczenie w sposób widoczny i i trwały dostarczonych i zamontowanych w ramach projektu 58,00 sztuk instalacji w widocznym miejscu naklejki promocyjnej, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji RPO WSL na lata 2014 - 2020, opisanymi w podręczniku Wnioskodawcy i Beneficjenta Programów Polityki Spójności 2014-2020 Zamawiający wymaga: a) min. 5 lat gwarancji na wszystkie urządzenia, elementy instalacji oraz roboty budowlano - montażowe.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540422950-N-2021 z dnia: 2021-03-15
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
1. W przypadku składania oferty w formie pisemnej w postaci papierowej, ofertę należy złożyć za pośrednictwem
operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. 2018
r. poz. 2188 z późn. zm.) lub za pośrednictwem posłańca (kurierem), osobiście w siedzibie Zamawiającego, tj. w
Urzędzie Gminy Bobrowniki, nie później niż do dnia 31.03.2021 r. do godziny 12:00. 2. W przypadku składania
oferty w postaci elektronicznej ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej
https://bobrowniki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, do dnia i godziny wskazanej w ust. 1 niniejszego
rozdziału – zgodnie z instrukcjami, o których mowa w pkt. 1.3. Rozdziału XXI niniejszej SIWZ. UWAGA: Za datę i
godzinę złożenia oferty rozumie się datę i godzinę jej wpływu na Platformę przetargową, tj. datę i godzinę złożenia
oferty wyświetloną na koncie Zamawiającego.
W ogłoszeniu powinno być:
1. W przypadku składania oferty w formie pisemnej w postaci papierowej, ofertę należy złożyć za pośrednictwem
operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. 2018
r. poz. 2188 z późn. zm.) lub za pośrednictwem posłańca (kurierem), osobiście w siedzibie Zamawiającego, tj. w
Urzędzie Gminy Bobrowniki, nie później niż do dnia 30.06.2021 r. do godziny 12:00,00. 2. W przypadku składania
oferty w postaci elektronicznej ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej
https://bobrowniki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, do dnia i godziny wskazanej w ust. 1 niniejszego
rozdziału – zgodnie z instrukcjami, o których mowa w pkt. 1.3. Rozdziału XXI niniejszej SIWZ. UWAGA: Za datę i
godzinę złożenia oferty rozumie się datę i godzinę jej wpływu na Platformę przetargową, tj. datę i godzinę złożenia
oferty wyświetloną na koncie Zamawiającego.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) Dla Części nr 1 – 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy
pięćset zł 00/100). 2) Dla Części nr 2 – 86 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt sześć tysięcy zł 00/100). 3) Dla Części nr
3 – 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset zł 00/100). 4) Dla Części nr 4 – 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia
pięć tysięcy zł 00/100). 1.1. Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których
mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019, poz. 310). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 31.03.2021 r. o godzinie
12:00. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy
Będzin 45 8438 0001 0000 0143 2016 0004 UWAGA: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób
prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca powinien podać nr konta, na który ma być dokonany zwrot wadium (najlepiej to uczynić podczas
operacji przelewu). 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w następujący sposób: 2.1.1. w
postaci papierowej – w formie pisemnej w oryginale. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby
jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce,
co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów); 2.1.2. W postaci elektronicznej - poprzez
Platformę przetargową - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w
postaci elektronicznej. 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po
wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie
wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.6. lit. 1) niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3. Wykonawcy, którego
oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w
sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który
wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium
przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.3. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w
wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi
wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: 1)
jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po
jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1
ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie
omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez
Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania
umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca jest podmiotem nie podlegającym
reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów
wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) Dla Części nr 1 – 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy
pięćset zł 00/100). 2) Dla Części nr 2 – 86 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt sześć tysięcy zł 00/100). 3) Dla Części nr
3 – 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset zł 00/100). 4) Dla Części nr 4 – 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia
pięć tysięcy zł 00/100). 1.1. Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których
mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019, poz. 310). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 30.06.2021 r. o godzinie
12:00. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy
Będzin 45 8438 0001 0000 0143 2016 0004 UWAGA: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób
prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca powinien podać nr konta, na który ma być dokonany zwrot wadium (najlepiej to uczynić podczas
operacji przelewu). 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w następujący sposób: 2.1.1. w
postaci papierowej – w formie pisemnej w oryginale. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby
jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce,
co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów); 2.1.2. W postaci elektronicznej - poprzez
Platformę przetargową - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w
postaci elektronicznej. 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po
wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie
wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.6. lit. 1) niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3. Wykonawcy, którego
oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w
sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który
wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium
przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.3. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w
wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi
wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: 1)
jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po
jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1
ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie
omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez
Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania
umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca jest podmiotem nie podlegającym
reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów
wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 31.03.2021, godzina: 12:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 30.06.2021, godzina: 12:00




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540432345-N-2021 z dnia: 2021-05-31
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
1. W przypadku składania oferty w formie pisemnej w postaci papierowej,
ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23
listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.) lub za
pośrednictwem posłańca (kurierem), osobiście w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy
Bobrowniki, nie później niż do dnia 30.06.2021 r. do godziny 12:00. 2. W przypadku składania
oferty w postaci elektronicznej ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej
https://bobrowniki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, do dnia i godziny wskazanej w ust. 1 niniejszego rozdziału – zgodnie z instrukcjami, o których mowa w pkt. 1.3. Rozdziału XXI
niniejszej SIWZ. UWAGA: Za datę i godzinę złożenia oferty rozumie się datę i godzinę jej
wpływu na Platformę przetargową, tj. datę i godzinę złożenia oferty wyświetloną na koncie
Zamawiającego.
W ogłoszeniu powinno być:
1. W przypadku składania oferty w formie pisemnej w postaci papierowej,
ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23
listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.) lub za
pośrednictwem posłańca (kurierem), osobiście w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy
Bobrowniki, nie później niż do dnia 30.09.2021 r. do godziny 12:00. 2. W przypadku składania
oferty w postaci elektronicznej ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej
https://bobrowniki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, do dnia i godziny wskazanej w ust. 1 niniejszego rozdziału – zgodnie z instrukcjami, o których mowa w pkt. 1.3. Rozdziału XXI
niniejszej SIWZ. UWAGA: Za datę i godzinę złożenia oferty rozumie się datę i godzinę jej
wpływu na Platformę przetargową, tj. datę i godzinę złożenia oferty wyświetloną na koncie
Zamawiającego.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) Dla Części nr 1 –
5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset zł 00/100). 2) Dla Części nr 2 – 86 000,00 zł (słownie:
osiemdziesiąt sześć tysięcy zł 00/100). 3) Dla Części nr 3 – 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące
pięćset zł 00/100). 4) Dla Części nr 4 – 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł
00/100). 1.1. Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019, poz.
310). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 30.06.2021 r. o godzinie 12:00. 2. Wadium
wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy
Będzin 45 8438 0001 0000 0143 2016 0004 UWAGA: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed
upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien podać nr konta, na który ma być
dokonany zwrot wadium (najlepiej to uczynić podczas operacji przelewu). 2.1. Wadium
wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w następujący sposób: 2.1.1. w postaci
papierowej – w formie pisemnej w oryginale. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki
sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z
załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od
reszty dokumentów); 2.1.2. W postaci elektronicznej - poprzez Platformę przetargową - w
wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci
elektronicznej. 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom
niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z
wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem pkt 2.6. lit. 1) niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3. Wykonawcy, którego oferta
zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po
zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie
wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu
zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.3. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku
rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca
ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Zamawiający zatrzyma
wadium wraz z odsetkami: 1) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa
w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub
dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy,
oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody
na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości
wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) jeżeli Wykonawca,
którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w
ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z
przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca jest podmiotem nie
podlegającym reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji
musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) Dla Części nr 1 –
5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset zł 00/100). 2) Dla Części nr 2 – 86 000,00 zł (słownie:
osiemdziesiąt sześć tysięcy zł 00/100). 3) Dla Części nr 3 – 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące
pięćset zł 00/100). 4) Dla Części nr 4 – 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł
00/100). 1.1. Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019, poz.
310). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 30.09.2021 r. o godzinie 12:00. 2. Wadium
wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy
Będzin 45 8438 0001 0000 0143 2016 0004 UWAGA: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed
upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien podać nr konta, na który ma być
dokonany zwrot wadium (najlepiej to uczynić podczas operacji przelewu). 2.1. Wadium
wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w następujący sposób: 2.1.1. w postaci
papierowej – w formie pisemnej w oryginale. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki
sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z
załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od
reszty dokumentów); 2.1.2. W postaci elektronicznej - poprzez Platformę przetargową - w
wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci
elektronicznej. 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom
niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z
wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem pkt 2.6. lit. 1) niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3. Wykonawcy, którego oferta
zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po
zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie
wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu
zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.3. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku
rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca
ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Zamawiający zatrzyma
wadium wraz z odsetkami: 1) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa
w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub
dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy,
oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody
na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości
wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) jeżeli Wykonawca,
którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w
ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z
przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca jest podmiotem nie
podlegającym reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji
musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 30.06.2021, godzina: 12:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 30.09.2021, godzina: 12:00




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540435769-N-2021 z dnia: 2021-09-22
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
1. W przypadku składania oferty w formie pisemnej w postaci papierowej, ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.) lub za pośrednictwem posłańca (kurierem), osobiście w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy Bobrowniki, nie później niż do dnia 30.09.2021 r. do godziny 12:00.
2. W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://bobrowniki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, do dnia i godziny wskazanej
w ust. 1 niniejszego rozdziału – zgodnie z instrukcjami, o których mowa w pkt. 1.3. Rozdziału XXI niniejszej SIWZ.
UWAGA:
Za datę i godzinę złożenia oferty rozumie się datę i godzinę jej wpływu na Platformę przetargową, tj. datę i godzinę złożenia oferty wyświetloną na koncie Zamawiającego.
3. W przypadku otrzymania przez Zamawiającego oferty po terminie podanym w pkt 1 niniejszego rozdziału Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz niezwłocznie zwróci ofertę.
4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.09.2021 r. o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego, ul. Gminna 8, 42-583 Bobrowniki, pokój 25 poprzez otwarcie złożonych kopert oraz,
w przypadku otrzymania ofert w postaci elektronicznej, za pośrednictwem Platformy przetargowej pod adresem https://bobrowniki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, poprzez odszyfrowanie ofert przez Zamawiającego.
W ogłoszeniu powinno być:
1. W przypadku składania oferty w formie pisemnej w postaci papierowej, ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.) lub za pośrednictwem posłańca (kurierem), osobiście w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy Bobrowniki, nie później niż do dnia 15.10.2021 r. do godziny 12:00.
2. W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://bobrowniki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, do dnia i godziny wskazanej
w ust. 1 niniejszego rozdziału – zgodnie z instrukcjami, o których mowa w pkt. 1.3. Rozdziału XXI niniejszej SIWZ.
UWAGA:
Za datę i godzinę złożenia oferty rozumie się datę i godzinę jej wpływu na Platformę przetargową, tj. datę i godzinę złożenia oferty wyświetloną na koncie Zamawiającego.
3. W przypadku otrzymania przez Zamawiającego oferty po terminie podanym w pkt 1 niniejszego rozdziału Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz niezwłocznie zwróci ofertę.
4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.10.2021 r. o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego, ul. Gminna 8, 42-583 Bobrowniki, pokój 25 poprzez otwarcie złożonych kopert oraz,
w przypadku otrzymania ofert w postaci elektronicznej, za pośrednictwem Platformy przetargowej pod adresem https://bobrowniki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, poprzez odszyfrowanie ofert przez Zamawiającego.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
1) Dla Części nr 1 – 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset zł 00/100).
2) Dla Części nr 2 – 86 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt sześć tysięcy zł 00/100).
3) Dla Części nr 3 – 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset zł 00/100).
4) Dla Części nr 4 – 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł 00/100).
1.1. Wadium może być wniesione w:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019, poz. 310).
1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 30.09.2021 r. o godzinie 12:00.
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy Będzin 45 8438 0001 0000 0143 2016 0004
UWAGA:
Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien podać nr konta, na który ma być dokonany zwrot wadium (najlepiej to uczynić podczas operacji przelewu).
2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w następujący sposób:
2.1.1. w postaci papierowej – w formie pisemnej w oryginale. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów);
2.1.2. W postaci elektronicznej - poprzez Platformę przetargową - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.6. lit. 1) niniejszego rozdziału SIWZ.
2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.3. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
2.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami:
1) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia,
o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
3. Jeżeli Wykonawca jest podmiotem nie podlegającym reżimowi prawa polskiego
i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
1) Dla Części nr 1 – 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset zł 00/100).
2) Dla Części nr 2 – 86 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt sześć tysięcy zł 00/100).
3) Dla Części nr 3 – 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset zł 00/100).
4) Dla Części nr 4 – 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł 00/100).
1.1. Wadium może być wniesione w:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019, poz. 310).
1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 15.10.2021 r. o godzinie 12:00.
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy Będzin 45 8438 0001 0000 0143 2016 0004
UWAGA:
Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien podać nr konta, na który ma być dokonany zwrot wadium (najlepiej to uczynić podczas operacji przelewu).
2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w następujący sposób:
2.1.1. w postaci papierowej – w formie pisemnej w oryginale. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów);
2.1.2. W postaci elektronicznej - poprzez Platformę przetargową - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.6. lit. 1) niniejszego rozdziału SIWZ.
2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.3. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
2.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami:
1) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia,
o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
3. Jeżeli Wykonawca jest podmiotem nie podlegającym reżimowi prawa polskiego
i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu.
branża Energia odnawialna (OZE)
podbranża energia solarna
kody CPV 9331100
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin