Przetarg 8237210 - Wykonanie aranżacji wystawy Kino Polonia oraz przestrzeni...

   
Analizuj Zamówienie 8237210 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-06-30
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie aranżacji wystawy Kino Polonia oraz przestrzeni na cele obsługi odwiedzających wraz z dostawą i montażem sprzętu multime
dialnego, oprogramowania i systemu zarządzania ekspozycją Numer referencyjny: 405/NCKF/PN/2021
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aranżacji wraz z dostawą i montażem wyposażenia wystawy Kino Polonia oraz przestrzeni na cele obsługi odwiedzających, w tym kas
i foyer wraz z dostawą i montażem sprzętu multimedialnego, oprogramowania i systemu zarządzania ekspozycją, zgodnie z:
1) szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (SOPZ), stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ;
2) projektowanymi postanowieniami umowy wraz z załącznikami (PPU), stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
I. Wykonawca, w ramach wykonywania zamówienia, na podstawie dokumentów dostarczonych przez Zamawiającego, biorąc pod uwagę wymogi dla przedmiotu zamówienia określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie w szczególności do: 1) wykonania, dostawy, montażu i uruchomienia wszystkich elementów ekspozycji na zasadach i w zakresie opisanym w SOPZ, w tym: a) stanowisk, w tym stanowisk z zawartością multimedialną, w tym prezentacji stanowisk w postaci systemów projekcji filmowych wraz z kalibracją, oprogramowania infokiosków, oprogramowania odtwarzającego nagrania dźwiękowe, a także wykonanie innych elementów przewidzianych dokumentacją wykonawczą wystawy, w oparciu o dokumentację projektową oraz materiały stanowiące załącznik do SWZ wskazujące na materiały dostarczane przez Zamawiającego i wskazane do realizacji przez Wykonawcę; b) elementów o charakterze meblarskim i aranżacyjnym w przestrzeni wystawy Kino Polonia i Foyer; c) podłączenia oświetlenia gablot i ekspozytorów do istniejącej sieci teletechnicznej i elektrycznej wraz z uruchomieniem. Jednocześnie Zamawiający informuje Wykonawcę, że instalacje zasilania i sterowania oświetleniem zostały wcześniej wykonane; d) fizycznego montażu obiektów muzealnych w gablotach, postumentach i ekspozytorach, wraz z dostawą wszystkich elementów wyposażenia, wymaganych w celu ich odpowiedniego wyeksponowania według specyfikacji i dokumentacji projektowej; 2) kalibracji oświetlenia wystawienniczego zgodnie z dokumentacją projektową wystawy Kino Polonia; 3) wykonania, dostawy, montażu powierzchni z membrany napinanej na podkonstrukcji systemowej, w przestrzeni wystawy Kino Polonia i Foyer; 4) wykonania, dostawy, montażu powierzchni podłogowych z elementami ścieżki zwiedzania oraz wykonanie systemu identyfikacji wizualnej Wystawy Kino Polonia; 5) wykonania, dostawy, montażu oprawy graficznej ścian, według projektów wykonawczych, specyfikacji i rozrysów, w przestrzeni wystawy Kino Polonia; 6) realizacji, w oparciu o przygotowaną dokumentację projektową, dostawy i montażu sprzętu ekspozycji w przestrzeni wystawy Kino Polonia i Foyer; 7) demontażu i ponownego montażu i dostosowania elementów sufitów podwieszanych dla potrzeb montażu elementów ekspozycji i stanowisk do stropów; 8) sporządzenia, dokumentacji warsztatowej uwzględniającej szczegóły konstrukcji elementów, rewizje dostępowe oraz zmiany konieczne do realizacji umowy i kierowanie dokumentacji do akceptacji projektantów. Projekty warsztatowe winny być sporządzone przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia oraz w sposób zapewnianiający bezpieczeństwo użytkowania wykonywanych elementów; 9) sporządzenie dokumentacji powykonawczej w zakresie określonym w umowie; 10) wykonanie rysunków uzupełniających do istniejącej dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do funkcjonowania Wystawy i realizacji przedmiotu zamówienia; 11) zapewnienie lub udzielenie 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy, z tymże że w odniesieniu do sprzętu okres gwarancji będzie wynosił 36 miesięcy; 12) zaprojektowanie, stworzenie, dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie systemu zarządzania ekspozycją i systemu zarządzania treścią, 13) integrację systemu zarządzania ekspozycją i systemu zarządzania treścią z istniejącymi w budynku systemami poprzez zapewnienie ich operacyjności II. Poszczególne rodzaje mebli, zabudów, wyposażenia stałego muszą być wykonane zgodnie z Zał.1.3 do PPU. Sprzęt /Urządzenia stanowiący przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny, gotowy do pracy, z wyjątkiem przypadków określonych w SOPZ. Oprogramowanie opisane w SOPZ dostarczone w wersji aktualnej na dzień poprzedzający TZO (lub nowszej). III.1. Zam-cy wymaga, aby osoby wykonujące wszystkie prace wykończeniowe i montażowe związane z realizacją zam. były zatrudnione przez Wyk-cę lub podwyk-cę na podst. stosunku pracy przez okres realizacji zamówienia.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 147-392249 z dnia 2021-08-02:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: III.1.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamiast:
A.Doświadczenie
Wyk-ca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
1)wykonał aranżację min. 1 wystawy stałej(*1) interaktywnej(*2), w obiekcie o char. kulturalnym(*3),
obejmującej swym zakresem min. architekturę wnętrz, grafikę oraz gabloty wystawiennicze o pow. min. 800m2;
2)wykonał należycie, min. 1 dostawę wraz z montażem i uruchomieniem kompletnego systemu
audiowizualnego(*4), obejmującego system audio(*5) oraz wideo(*6) wraz z systemem zarządzania
ekspozycją(*7), przy czym wartość dostawy NIE mniejsza niż 3 000 000 PLN brutto (trzy miliony złotych brutto).
Uwaga:1)Zam-cy dopuszcza,aby Wyk-ca wykazał się doświadczeniem w realizacji 1-go przedsięwzięcia, kt.
spełnia oba warunki w pkt VI.1.4).A ppkt 1 i 2 SWZ.
2)Zam-cy dopuszcza, aby w przypadku Wyk-ów występujących wspólnie 1 z konsorcjantów spełniał tylko
warunek określony w pkt VI.1.4).A ppkt 1) (w całości), zaś 1 z konsorcjantów spełniał tylko warunek w pkt
VI.1.4) lit. A ppkt 2) (w całości).
B.Osoby skierowane do realizacji zamówienia:
Wyk-ca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował i skieruje do realizacji zamówienia:
1)co najmniej 1 osobę posiadającą doświadczenie w koordynowaniu lub realizacji projektu polegającego
na wykonaniu aranżacji min. 1 wystawy stałej(*1) interaktywnej(*2), w obiekcie o char. kulturalnym(*3),
obejmującej swym zakresem min. architekturę wnętrz, grafikę oraz gabloty wystawiennicze o pow. min. 800m2;
2)co najmniej 1 osobę posiadającą doświadczenie w koordynowaniu lub realizacji projektu polegającego na
dostawie wraz z montażem i uruchomieniem kompletnego systemu audiowizualnego(*4) obejmującego system
audio(*5) oraz wideo(*6) wraz z systemem zarządzania ekspozycją(*7), o wartości dostawy NIE mniejszej niż
2 000 000 PLN brutto (dwa miliony złotych brutto).
Zam-cy NIE dopuszcza łączenia doświadczenia w pełnieniu ww. funkcji w jednej osobie.
Zam-cy wymaga, aby zamówienie zostało wykonane przez osoby, kt. Wyk-ca zgłosi w wykazie osób złożonym
w postępowaniu. W wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia, konieczna będzie zmiana którejś z osób
wymienionych w ofercie, może ona zostać zastąpiona wyłącznie przez osobę posiadającą, min. równorzędne
doświadczenie i kwalifikacje do osoby wskazanej, po uprzednim uzyskaniu akceptacji Zam-go.
Na potrzeby postępowania przyjmuje się następujące definicje:
(*1)wystawa stała – wystawa, kt. ma założony okres eksploatacji NIE krótszy niż 3 lata;
(*2)wystawa interaktywna – ekspozycja składająca się z zabudowy scenograficznej i gablot, służących do
prezentacji obiektów muzealnych, ikonografii i tekstów wraz z wyposażeniem mechanicznym i multimedialnym,
umożliwiającym poszerzenie intensywności doświadczeń oraz interakcję ze zwiedzającym;
(*3)obiekt o char. kulturalnym – muzeum, galerię sztuki, centrum nauki lub inną instytucję zajmującą się
wystawiennictwem dzieł sztuki, obiektów ekspozycyjnych bądź wystawienniczym prezentowaniem treści
kulturowych lub naukowych;
(*4)system audiowizualny – system łączący w sobie systemy audio i wideo,
(*5)system audio – system zawierający wszystkie urządzenia przetwarzające dźwięk wraz z siecią połączeń
pomiędzy nimi. W skład systemu wchodzą urządzenia odbierające dźwięk z powietrza (mikrofony), urządzenia
przetwarzające(odbiorniki, procesory dźwięku wzmacniacze) oraz urządzenia odtwarzające dźwięk (głośniki)
oraz okablowanie pozwalające na współdziałanie urządzeń w sieci audio;
(*6)system wideo – system zawierający wszystkie urządzenia przetwarzające obraz wraz siecią połączeń
pomiędzy nimi. W skład systemu wchodzą urządzenia przechwytujące, odtwarzające, przetwarzające i
wyświetlające obraz oraz okablowanie pozwalające na współdziałanie urządzeń w sieci wideo;
(*7)system zarządzania ekspozycją – system sterowania w szczeg. odtwarzaniem obrazu i dźwięku;
oświetleniem ekspozycyjnym i technicznym oraz uruchamianiem i wyłączaniem wszystkich urządzeń wystawy.
Powinno być:
A.Doświadczenie
Wyk-ca zobow.jest wykazać,że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli
okres prowadzenia działaln.jest krótszy w tym okresie:
1)wykonał aranżację min.1 wystawy stałej interaktywnej w obiekcie o char.kulturalnym,
obejmującej swym zakresem min. architekturę wnętrz,grafikę oraz gabloty wystawiennicze o pow. min.700m2;
2)wykonał min.1 dostawę wraz z montażem i uruchomieniem kompletnego systemu
audiowizualnego, obejmującego system audio oraz wideo wraz z systemem zarządzania
ekspozycją lub systemem zarządzania treścią i urządzeniami,przy czym wartość dostawy NIE mniejsza niż 3000000 PLN brutto.
Uwaga:1)Zam-cy dopuszcza,aby Wyk-ca wykazał się doświadczeniem w realizacji 1-go przedsięwzięcia,kt.
spełnia oba warunki w pkt VI.1.4).A ppkt 1 i 2 SWZ.
2)Zam-cy dopuszcza, aby w przypadku Wyk-ów występujących wspólnie 1 z konsorcjantów spełniał tylko
warunek określony w pkt VI.1.4).A ppkt 1) (w całości), zaś 1 z konsorcjantów spełniał tylko warunek w pkt
VI.1.4) lit. A ppkt 2) (w całości).
B.Osoby skierowane do realizacji zamówienia:
Wyk-ca musi wykazać,iż dysponuje lub będzie dysponował i skieruje do realizacji zam.:
1)co najmniej 1 osobę posiadającą doświadczenie w koordynowaniu lub realizacji projektu polegającego
na wykonaniu aranżacji min.1 wystawy stałej interaktywnej,w obiekcie o char.kulturalnym,
obejmującej swym zakresem min. architekturę wnętrz,grafikę oraz gabloty wystawiennicze o pow. min.700m2;
2)co najmniej 1 osobę posiadającą doświadczenie w koordynowaniu lub realizacji projektu polegającego na
dostawie wraz z montażem i uruchomieniem kompletnego systemu audiowizualnego obejmującego system
audio oraz wideo wraz z systemem zarządzania ekspozycją lub systemem zarządzania treścią i urządzeniami, o wartości dostawy NIE mniejszej niż
2000000 PLN brutto.
Zam-cy NIE dopuszcza łączenia doświadczenia w pełnieniu ww. funkcji w jednej osobie.
Zam-cy wymaga, aby zamówienie zostało wykonane przez osoby,kt. Wyk-ca zgłosi w wykazie osób złożonym
w postępowaniu. W wypadku, gdy w trakcie realizacji zam.,konieczna będzie zmiana którejś z osób
wymienionych w ofercie, może ona zostać zastąpiona wyłącznie przez osobę posiadającą,min.równorzędne
doświadczenie i kwalifikacje do osoby wskazanej,po uprzednim uzyskaniu akceptacji Zam-go.
Na potrzeby postęp. przyjmuje się definicje:
wystawa stała-wystawa,kt.ma założony okres eksploatacji NIE krótszy niż 3 lata;
wystawa interaktywna-ekspozycja składająca się z zabudowy scenograficznej i gablot,służących do
prezentacji obiektów muzealnych, ikonografii i tekstów wraz z wyposażeniem mechanicznym i multimedialnym,
umożliwiającym poszerzenie intensywności doświadczeń oraz interakcję ze zwiedzającym;
obiekt o char.kulturalnym-muzeum,galerię sztuki,centrum nauki lub inną instytucję zajmującą się
wystawiennictwem dzieł sztuki,obiektów ekspozycyjnych bądź wystawienniczym prezentowaniem treści
kulturowych lub naukowych;
system audiowizualny-system łączący w sobie systemy audio i wideo,
system audio-system zawierający wszystkie urządzenia przetwarzające dźwięk wraz z siecią połączeń
pomiędzy nimi.W skład systemu wchodzą urządzenia odbierające dźwięk z powietrza (mikrofony),urządzenia
przetwarzające(odbiorniki, procesory dźwięku wzmacniacze)oraz urządzenia odtwarzające dźwięk(głośniki)
oraz okablowanie pozwalające na współdziałanie urządzeń w sieci audio;
system wideo-system zawierający wszystkie urządzenia przetwarzające obraz wraz siecią połączeń
pomiędzy nimi.W skład systemu wchodzą urządzenia przechwytujące,odtwarzające,przetwarzające i
wyświetlające obraz oraz okablowanie pozwalające na współdziałanie urządzeń w sieci wideo;
system zarządzania ekspozycją-system sterowania w szczeg.odtwarzaniem obrazu i dźwięku;
oświetleniem ekspozycyjnym i technicznym oraz uruchamianiem i wyłączaniem wszystkich urządzeń wystawy;
system zarządzania treścią i urządzeniami-system sterowania w szczeg.odtwarz.obrazu i dźwięku,oświetl.oraz uruchamianiem i wyłączaniem urządzeń w systemie
Numer sekcji: III.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Zamiast:
Warunki realizacji umowy:
1. Szczegółowe warunki realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik
nr 2 do SWZ. Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy, określają odpowiednio § 23 projektowanych postanowień umowy.
2. Zamawiający będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 3 %
ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie służy
pokryciu roszczeń z tytułu NIEwykonania lub NIEnależytego wykonania umowy.
Powinno być:
Warunki realizacji umowy:
1. Uaktualnione szczegółowe warunki realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące uaktualniony Załącznik
nr 2 do SWZ - opublikowany na Platformie zakupowej. Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy, określają odpowiednio § 23 projektowanych postanowień umowy.
2. Zamawiający będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 3 %
ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie służy
pokryciu roszczeń z tytułu NIEwykonania lub NIEnależytego wykonania umowy.
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 13/11/2021
Powinno być:
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 21/11/2021
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 16/08/2021
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 24/08/2021
Czas lokalny: 12:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 16/08/2021
Czas lokalny: 12:10
Powinno być:
Data: 24/08/2021
Czas lokalny: 12:10

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 152-405408 z dnia 2021-08-09:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 13/11/2021
Powinno być:
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 24/11/2021
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 16/08/2021
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 27/08/2021
Czas lokalny: 12:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 16/08/2021
Czas lokalny: 12:10
Powinno być:
Data: 27/08/2021
Czas lokalny: 12:10

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 158-418880 z dnia 2021-08-17:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: VI.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Informacje dodatkowe.
Zamiast:
[...] II. Treść ofertyy stanowi formularz oferty, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wyk-cy, zgodnie z dokum. określ. status prawny wyk-cy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem. [...]
Powinno być:
[...] II. Treść oferty stanowi zmieniony formularz oferty (zgodnie z modyfikacją), wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wyk-cy, zgodnie z dokum. określ. status prawny wyk-cy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem. [...]
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 13/11/2021
Powinno być:
Data: 18/12/2021
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 16/08/2021
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 20/09/2021
Czas lokalny: 12:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 16/08/2021
Czas lokalny: 12:10
Powinno być:
Data: 20/09/2021
Czas lokalny: 12:10

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 176-459190 z dnia 2021-09-10:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Oferta musi zachować ważność do: 13/11/2021
Powinno być:
Oferta musi zachować ważność do: 28/12/2021
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 16/08/2021
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 30/09/2021
Czas lokalny: 12:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 16/08/2021
Czas lokalny: 12:10
Powinno być:
Data: 30/09/2021
Czas lokalny: 12:10
branża Kultura, sztuka
podbranża działalność kulturalna
kody CPV 31671100, 32321200, 32321300, 32322000, 32342000, 32417000, 37810000, 39133000, 39154000, 39154100, 39171000, 45314300, 45421141, 45421152, 45421153, 45421160, 45422100, 48520000, 48780000, 72212520, 79956000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin