Przetarg 8469210 - Wynajem i serwis urządzeń sanitarnych na rok 2022 - sprawa...

   
Analizuj Zamówienie 8469210 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-10-18
przedmiot ogłoszenia
Wynajem i serwis urządzeń sanitarnych na rok 2022 - sprawa nr 76/2021

Część 1: ►Przedmiotem zamówienia jest wynajem i serwis ur
ządzeń sanitarnych w roku 2022 – kabiny toaletowe i umywalki polowe dwustanowiskowe ►Miejsce wykonywania usługi: kompleksy wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy, Zakres przedmiotu zamówienia:zakres podstawowy:─ serwis kabin toaletowych o standardzie podstawowym: ilość kabin: 111 szt.; ilość serwisów: 739- (częstotliwość określona w Załączniku nr 1 do SWZ)─ serwis kabin toaletowych o standardzie podwyższonym: ilość kabin: 3 szt.; ilość serwisów: 78 - (częstotliwość określona w Załączniku nr 1 do SWZ)─ wynajem kabin toaletowych o standardzie podstawowym: ilość kabin: 111 szt. (okres w dniach oraz terminy określone w Załączniku nr 1 do SWZ);─ wynajem kabin toaletowych o standardzie podwyższonym: ilość kabin: 3 szt. - (okres w dniach oraz terminy określone w Załączniku nr 1 do SWZ);─ serwis umywalek polowych: ilość umywalek 20; ilość serwisów: 25 - (częstotliwość określona w Załączniku nr 1 do SWZ)─ wynajem umywalek polowych : ilość umywalek 20 - (okres w dniach oraz terminy określone w Załączniku nr 1 do SWZ);zakres opcji :─ serwis kabin toaletowych o standardzie podstawowym: ilość kabin: 40 szt.; ilość serwisów: 160 - (częstotliwość określona w Załączniku nr 1 do SWZ)─ serwis kabin toaletowych o standardzie podwyższonym: ilość kabin: 12 szt.; ilość serwisów: 48 - (częstotliwość określona w Załączniku nr 1 do SWZ)─ wynajem kabin toaletowych o standardzie podstawowym: ilość kabin: 40 szt. - (okres w dniach oraz terminy określone w Załączniku nr 1 do SWZ);─ wynajem kabin toaletowych o standardzie podwyższonym: ilość kabin: 12 szt. - (okres w dniach oraz terminy określone w Załączniku nr 1 do SWZ);─ serwis umywalek polowych: ilość umywalek 20; ilość serwisów: 40 - (częstotliwość określona w Załączniku nr 1 do SWZ)─ wynajem umywalek polowych : ilość umywalek 20 - (okres w dniach oraz terminy określone w Załączniku nr 1 do SWZ);►Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w terminie do dwóch dni roboczych od dnia podpisania umowy:─ aktualnego zezwolenia właściwego organu administracyjnego na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych (o kodzie 20 03 04), zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz.U. 2020 r. poz. 1439 j.t.), potwierdzonego na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem;─ obowiązującej umowy z oczyszczalnią ścieków, zawartej w związku z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2020 r. poz. 1439 j.t.) potwierdzonej na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem.─ wykazu pojazdów z numerami rejestracyjnymi, które będą uczestniczyły w wykonywaniu usługi;►Warunki wymagane przy realizacji zamówienia:1) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi zgodnie z przedstawionymi w Załączniku nr 1 i 2 do SWZ zestawieniami ilości urządzeń przewidzianych do wynajmu i częstotliwości serwisów na rok 2022. 2) Wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy. 3) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia urządzeń sanitarnych o parametrach technicznych określonych przez Zamawiającego.►Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z obsługą serwisową urządzeń sanitarnych - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy p.z.p.

Część 2: ►Przedmiotem zamówienia jest wynajem i serwis urządzeń sanitarnych w roku 2022 – kontenery umywalkowo – prysznicowe, kabiny toaletowe i umywalki polowe dwustanowiskowe. Miejsce wykonywania usługi: kompleksy wojskowe w miejscowości Grup. ►Zakres przedmiotu zamówienia:zakres podstawowy:─ serwis kontenerów umywalkowych i prysznicowych lub umywalkowo-prysznicowych: wyposażonych łącznie w co najmniej 22 natryski (w tym 8 dla kobiet) oraz co najmniej 22 umywalek (w tym 8 dla kobiet); ilość serwisów: 30 - (częstotliwość określona w Załączniku nr 2 do SWZ);─ wynajem kontenerów umywalkowych i prysznicowych lub umywalkowo-prysznicowych: wyposażonych łącznie w co najmniej 22 natrysków (w tym 8 dla kobiet) oraz co najmniej 22 umywalek (w tym 8 dla kobiet) - (okres w dniach oraz terminy określone w Załączniku nr 2 do SWZ);─ serwis kabin toaletowych o standardzie podstawowym: ilość kabin: 18 szt.; ilość serwisów: 8 (częstotliwość określona w Załączniku nr 2 do SWZ)─ serwis kabin toaletowych o standardzie podwyższonym: ilość kabin: 4 szt.; ilość serwisów: 8 (częstotliwość określona w Załączniku nr 2 do SWZ)─ wynajem kabin toaletowych o standardzie podstawowym: ilość kabin: 18 szt. (okres w dniach oraz terminy określone w Załączniku nr 2 do SWZ);─ wynajem kabin toaletowych o standardzie podwyższonym: ilość kabin: 4 szt. (okres w dniach oraz terminy określone w Załączniku nr 2 do SWZ);─ serwis umywalek polowych: ilość umywalek 10; ilość serwisów: 8 (częstotliwość określona w Załączniku nr 2 do SWZ)─ wynajem umywalek polowych : ilość umywalek 10 (okres w dniach oraz terminy określone w Załączniku nr 2 do SWZ);zakres opcji:─ serwis kontenerów umywalkowych i prysznicowych lub umywalkowo-prysznicowych: wyposażonych łącznie w co najmniej 34 natryski (w tym 12 dla kobiet) oraz co najmniej 34 umywalki (w tym 12 dla kobiet); ilość serwisów: 45 - (częstotliwość określona w Załączniku nr 2 do SWZ);─ wynajem kontenerów umywalkowych i prysznicowych lub umywalkowo-prysznicowych: wyposażonych łącznie w co najmniej 34 natryski (w tym 12 dla kobiet) oraz co najmniej 34 umywalek (w tym 12 dla kobiet) - (okres w dniach oraz terminy określone w Załączniku nr 2 do SWZ);─ serwis kabin toaletowych o standardzie podstawowym: ilość kabin: 28 szt.; ilość serwisów: 12 (częstotliwość określona w Załączniku nr 2 do SWZ)─ serwis kabin toaletowych o standardzie podwyższonym: ilość kabin: 6 szt.; ilość serwisów: 12 (częstotliwość określona w Załączniku nr 2 do SWZ)─ wynajem kabin toaletowych o standardzie podstawowym: ilość kabin: 28 szt. (okres w dniach oraz terminy określone w Załączniku nr 2 do SWZ);─ wynajem kabin toaletowych o standardzie podwyższonym: ilość kabin: 6 szt. (okres w dniach oraz terminy określone w Załączniku nr 2 do SWZ);─ serwis umywalek polowych: ilość umywalek 15; ilość serwisów: 12 (częstotliwość określona w Załączniku nr 2 do SWZ)─ wynajem umywalek polowych: ilość umywalek 15 (okres w dniach oraz terminy określone w Załączniku nr 2 do SWZ);►Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w terminie do dwóch dni roboczych od dnia podpisania umowy:─ aktualnego zezwolenia właściwego organu administracyjnego na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych (o kodzie 20 03 04), zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz.U. 2020 r. poz. 1439 j.t.), potwierdzonego na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem;─ obowiązującej umowy z oczyszczalnią ścieków, zawartej w związku z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2020 r. poz. 1439 j.t.) potwierdzonej na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem.─ wykazu pojazdów z numerami rejestracyjnymi, które będą uczestniczyły w wykonywaniu usługi;►Warunki wymagane przy realizacji zamówienia:1) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi zgodnie z przedstawionymi w Załączniku nr 1 i 2 do SWZ zestawieniami ilości urządzeń przewidzianych do wynajmu i częstotliwości serwisów na rok 2022. 2) Wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy. 3) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia urządzeń sanitarnych o parametrach technicznych określonych przez Zamawiającego.►Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z obsługą serwisową urządzeń sanitarnych - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy p.z.p.

76/2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00242631/01 z dnia: 2021-10-22
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2020 r., poz. 1913 j.t.), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać załączone w osobnym pliku z jednoczesnym oznaczeniem „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Zaleca się na platformie zakupowej wykorzystanie w formularzu składania oferty miejsca wyznaczonego do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.
Po zmianie:
W związku z brakiem możliwości skorygowania SEKCJI III pkt 3.1.) niniejszego Ogłoszenia -Zamawiający wskazuje prawidłowy Adresu strony internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/13wog.

Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2020 r., poz. 1913 j.t.), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać załączone w osobnym pliku z jednoczesnym oznaczeniem „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Zaleca się na platformie zakupowej wykorzystanie w formularzu składania oferty miejsca wyznaczonego do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-26 08:30
Po zmianie:
2021-10-28 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-26 09:00
Po zmianie:
2021-10-28 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-11-24
Po zmianie:
2021-11-26
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie terenu, wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90400000, 90600000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin