Przetarg 8853503 - Zapobieganie wykluczeniu komunikacyjnemu mieszkańców...

   
Analizuj Zamówienie 8853503 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-04-20
przedmiot ogłoszenia
Zapobieganie wykluczeniu komunikacyjnemu mieszkańców osiedla Pionierów - etap 1 - przebudowa skrzyżowania ulic: Podhalańskiej, Zie
lonej i Młyńskiej w Jastrzębiu-Zdroju

1. Zakres prac obejmuje część drogową oraz część dotyczącą infrastruktury około drogowej.W części drogowej, oprócz przebudowy i rozbudowy odcinka przedmiotowej ulicy, przewiduje się także budowę przepustu nad ciekiem Gmyrdek, przebudowę skrzyżowania ul. Młyńskiejz ul. Podhalańską i ul. Zieloną. Część dotycząca infrastruktury około drogowej przewiduje budowę oświetlenia i kanalizacji deszczowej oraz przełożenie kolidujących odcinków sieci.Szczegółowy zakres prac drogowych obejmuje:- przebudowę oraz rozbudowę odcinka ul. Młyńskiej na długości około 282mb- budowę przepustu w km około 0+54.65 na potoku Gmyrdek.- budowę odwodnienia ulicy w postaci kanalizacji deszczowej zamkniętej o długości około 328mb- przebudowę / budowę zjazdów- budowę dojazdu/zjazdu do parkingu- przebudowę skrzyżowania z ul. Gołębią- przebudowę skrzyżowania ul. Młyńskiej z ul. Zieloną i ul. Podhalańską na rondo małe.- budowę muru oporowego o długości około 36mb i wysokości roboczej maksymalnie 1m.

BZP.271.23.2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00137209/01 z dnia: 2022-04-27
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Zapobieganie wykluczeniu komunikacyjnemu mieszkańców osiedla Pionierów - etap 1 - przebudowa skrzyżowania ulic: Podhalańskiej, Zielonej i Młyńskiej w Jastrzębiu-Zdroju
Po zmianie:
Zapobieganie wykluczeniu komunikacyjnemu mieszkańców osiedla Pionierów - etap 1
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00018180/12/P
Po zmianie:
2022/BZP 00018180/13/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:
1) administratorem danych osobowych jest Gmina Miasta Jastrzębie-Zdrój reprezentowana przez Prezydenta Miasta, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju, al. Piłsudskiego 60;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Jastrzębie-Zdrój jest naczelnik Biura ds. Zarządzania Jakością, nr tel. 32 47 85 174;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Zapobieganie wykluczeniu komunikacyjnemu mieszkańców osiedla Pionierów – etap 1 – przebudowa skrzyżowania ulic: Podhalańskiej, Zielonej i Młyńskiej w Jastrzębiu-Zdroju” prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres min. 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania udzielonej gwarancji przekracza okres 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz gwarancji udzielonej przez Wykonawcę;
6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do pozyskanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu posiada:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) osobie fizycznej, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu nie przysługuje:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”
Po zmianie:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:
1) administratorem danych osobowych jest Gmina Miasta Jastrzębie-Zdrój reprezentowana przez Prezydenta Miasta, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju, al. Piłsudskiego 60;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Jastrzębie-Zdrój jest naczelnik Biura ds. Zarządzania Jakością, nr tel. 32 47 85 174;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Zapobieganie wykluczeniu komunikacyjnemu mieszkańców osiedla Pionierów – etap 1 ” prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres min. 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania udzielonej gwarancji przekracza okres 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz gwarancji udzielonej przez Wykonawcę;
6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do pozyskanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu posiada:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) osobie fizycznej, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu nie przysługuje:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Zakres prac obejmuje część drogową oraz część dotyczącą infrastruktury około drogowej.
W części drogowej, oprócz przebudowy i rozbudowy odcinka przedmiotowej ulicy, przewiduje się także budowę przepustu nad ciekiem Gmyrdek, przebudowę skrzyżowania ul. Młyńskiej
z ul. Podhalańską i ul. Zieloną. Część dotycząca infrastruktury około drogowej przewiduje budowę oświetlenia i kanalizacji deszczowej oraz przełożenie kolidujących odcinków sieci.

Szczegółowy zakres prac drogowych obejmuje:
- przebudowę oraz rozbudowę odcinka ul. Młyńskiej na długości około 282mb
- budowę przepustu w km około 0+54.65 na potoku Gmyrdek.
- budowę odwodnienia ulicy w postaci kanalizacji deszczowej zamkniętej o długości około 328mb
- przebudowę / budowę zjazdów
- budowę dojazdu/zjazdu do parkingu
- przebudowę skrzyżowania z ul. Gołębią
- przebudowę skrzyżowania ul. Młyńskiej z ul. Zieloną i ul. Podhalańską na rondo małe.
- budowę muru oporowego o długości około 36mb i wysokości roboczej maksymalnie 1m.
Po zmianie:
1. Projekt polega na budowie i modernizacji dróg na jednym z największych osiedli mieszkaniowych w mieście. I etap realizacji polegał będzie na budowie - skrzyżowania ulic Młyńskiej, Podhalańskiej i Zielonej typu rondo małe, drogi po nowym śladzie wraz z chodnikiem, przepustu na cieku Gmyrdek, zjazdu publicznego na połączeniu z ulicą Gołębią, nowego i przebudowie istniejącego systemu odwodnienia drogi oraz istniejącej sieci oświetlenia. W późniejszym czasie realizowany będzie II etap inwestycji.

Szczegółowy zakres prac drogowych obejmuje:
- przebudowę oraz rozbudowę odcinka ul. Młyńskiej na długości około 282mb
- budowę przepustu w km około 0+54.65 na potoku Gmyrdek.
- budowę odwodnienia ulicy w postaci kanalizacji deszczowej zamkniętej o długości około 328mb
- przebudowę / budowę zjazdów
- budowę dojazdu/zjazdu do parkingu
- przebudowę skrzyżowania z ul. Gołębią
- przebudowę skrzyżowania ul. Młyńskiej z ul. Zieloną i ul. Podhalańską na rondo małe.
- budowę muru oporowego o długości około 36mb i wysokości roboczej maksymalnie 1m.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-10 09:00
Po zmianie:
2022-05-11 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-10 09:15
Po zmianie:
2022-05-11 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-08
Po zmianie:
2022-06-09


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00145217/01 z dnia: 2022-05-05
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-11 09:00
Po zmianie:
2022-05-12 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-11 09:15
Po zmianie:
2022-05-12 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-09
Po zmianie:
2022-06-10


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00149436/01 z dnia: 2022-05-10
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-12 09:00
Po zmianie:
2022-05-17 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-12 09:15
Po zmianie:
2022-05-17 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-10
Po zmianie:
2022-06-15


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00156503/01 z dnia: 2022-05-12
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-17 09:00
Po zmianie:
2022-05-24 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-17 09:15
Po zmianie:
2022-05-24 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-15
Po zmianie:
2022-06-22
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 32412100, 45111300, 45233120, 45233140, 45233220, 45316110, 45332300
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin