Przetarg 10321333 - 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników,...

   
Analizuj Zamówienie 10321333
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2024-03-14
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów i akcesoriów laboratoryjnych wraz z najmem analizatorów oraz częściami zużywalnymi dla Laboratorium A
nalitycznego oraz odczynników i akcesoriów laboratoryjnych – mikrobiologicznych wraz z najmem aparatury, która obejmuje:Pakiet 1 - Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych wraz z najmem 2 analizatorów hematologicznych 5 DIFF (głównego i zastępczego) dla ok.49 000 oznaczeń;Pakiet 2 - Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów i materiałów zużywalnych do oznaczeń układu krzepnięcia wraz z najmem automatycznego analizatora koaguologicznego;Pakiet 3 - Odczynniki do wybarwiania rozmazów krwi obwodowej w analizatorze RAL Stainer;Pakiet 4 - Barwniki hematologiczne;Pakiet 5 - Barwniki do analityki ogólnej;Pakiet 6 - Odczynniki, kalibratory, materiały kontrolne do analizy moczu na półautomatycznym analizatorze moczu cobas u411 wraz z niezbędnymi akcesoriami,Pakiet 7 - Odczynniki laboratoryjne - papierki wskaźnikowe;Pakiet 8 - Odczynniki laboratoryjne - testy do oznaczania krwi utajonej w kale;Pakiet 9 - Odczynniki, kalibratory i materiały kontrolne do badań z zakresu chemii klinicznej wykonywanych na aparacie ABX Pentra 400 C ISE oraz części zużywalne do analizatora Pentra 400 C ISE;Pakiet 10 - Odczynniki , materiały kontrolne i części zużywalne do głównego analizatora parametrów krytycznych ABL 90 FLEX PLUS wraz z najmem , odczynnikami i częściami zużywalnymi zastępczego analizatora parametrów krytycznych;Pakiet 11 - Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych wraz z najmem 3 analizatorów parametrów krytycznych (dwóch głównych i zastępczego) dla ok.51 000 oznaczeń;Pakiet 12 - Różne organiczne substancje chemiczne;Pakiet 13 - Kwasy nieorganiczne;Pakiet 14 - Odczynniki, materiały kontrolne i akcesoria do wykonywania proteinogramów na analizatorze MINICAP FLEX PIERCING do elektroforezy kapilarnej wraz z niezbędnymi akcesoriami,Pakiet 15 - Materiały kontrolne do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej oznaczeń immunologicznych i parametrów biochemicznych moczu;Pakiet 16 - Odczynniki, materiały kontrolne i części zużywalne do przenośnego analizatora krwi i-STAT;Pakiet 17 - Testy molekularne do aparatu Film Array Torch;Pakiet 18 - Odczynniki i sprzęt do wytwarzania środowisk gazowych i identyfikacji drobnoustrojów;Pakiet 19 - Odczynniki do diagnostyki molekularnej w aparacie GeneXpert;Pakiet 20 - Odczynniki do oznaczania lekowrażliwości drobnoustrojów metodą dyfuzyjną oraz w systemie Thermo Scientific Sensititre ARIS HiQ;Pakiet 21 - Odczynniki i materiały zużywalne do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów metodą MALDI TOF w analizatorze BRUKER BIOTYPER SIRIUS;Pakiet 22 - Odczynniki do molekularnej diagnostyki mykobakteriozy z najmem aparatury;Pakiet 23 - Testy immunochromatograficzne i lateksowe;Pakiet 24 - Odczynniki i drobny sprzęt do mikroskopowania;Pakiet 25 - Gotowe podłoża na płytkach i w probówkach i drobny sprzęt do posiewów mikrobiologicznych;Pakiet 26 - Odczynniki do wykrywania antygenu Aspergillus;Pakiet 27 - Sterylny sprzęt laboratoryjny jednorazowego użytku.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kodami CPV znajduje się w Formularzach cenowych/Przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki nr od 1-1 do 1-27 SWZ oraz w zakresie Pakietu 15 i 22 w wymaganiach dotyczących przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2-1 i 2-2 do SWZ).
10 Z PN 24

Zmiana z dnia 15.04.2024
Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana: 154899-2024
Główny powód zmiany: Aktualizacja informacji
Opis: I. Publikacja w witrynie TED niezgodna z pierwotną informacją przekazaną przez instytucję zamawiającą. Opublikowane ogłoszenie o zamówieniu nie zawierało przekazanych do publikacji informacji o stosowaniu zleceń i płatności elektronicznych oraz aukcji elektronicznej. W związku z czym Zamawiający w punkcie 2.1.2. ogłoszenia o zamówieniu w „informacjach dodatkowych” dokonał następującego wpisu: „13. Stosowane będą zlecenia elektroniczne. 14. Stosowane będą płatności elektronicznie. 15. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej” II. zmiana terminu składania ofert (22.04.2024 r, godz. 09:00:00) oraz otwarcia ofert (22.04.2024 r., godz. 09:05:00) III. zmiana terminu związania ofertą - 20.07.2024 r.
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, materiały medyczne
kody CPV 24311410, 24327000, 33192500, 33696500, 33696600
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin