Przetarg 10344820 - 1. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać, w...

   
Analizuj Zamówienie 10344820 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-22
przedmiot ogłoszenia
1. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać, w Ogródku Jordanowskim w Ropczycach, na działce nr ewid. 977/14, remont i budowę
części placu zabaw oznaczonego w projekcie zagospodarowania terenu kolorem zielonym, tj. strefę dzieci najmłodszych o pow. ok. 194,9 m2, kolorem szarym tj. strefę dla osób uprawiających sport o pow. ok. 132,0 m2 oraz komunikację kolorem żółtym tj. część ogólna służąca do komunikacji miedzy strefami o pow. ok. 87,8 m2. Zadanie pn. „Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej na Ogródku Jordanowskim w Ropczycach” dofinansowane jest w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego PROW na lata 2014 - 2020.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:1/ demontaż istniejących urządzeń sportowych i rekreacyjnych wraz z rozbiórką fundamentów pod tymi urządzeniami. Urządzenia z rozbiórki złożyć w miejscu wskazanym przez zamawiającego,2/ demontaż i utylizacja materiałów z rozbiórki, w tym poliuretanu,3/ wykonanie nawierzchni bezpiecznej, gumowej, wylewanej,4/ wykonanie nawierzchni z mat przerostowych zielonej i czarnej,5/ wykonanie nawierzchni z kostki brukowej,6/ dostawę i montaż zaprojektowanych urządzeń sportowych i rekreacyjnych,7/ odtworzenie rozebranego ogrodzenia i wykonanie nowych nasadzeń w miejscu ew. tymczasowego wjazdu na działkę (wjazd technologiczny na plac budowy),8/ dowiezienie humusu i zasianie trawy wokół placów i w miejscach ubytków powstałych w trakcie wykonywania prac.3. Dla wszystkich zamontowanych urządzeń sportowych i rekreacyjnych wchodzących w skład placu zabaw winny zostać wydane aktualne certyfikaty zgodności urządzeń z normą PN-EN 1176 wydane przez jednostkę z akredytacją Polskiego Centrum Akredytacji (PCA).4. Ze względów bezpieczeństwa w trakcie realizacji zadania należy teren na którym prowadzone będą roboty wyłączyć z użytkowania poprzez wygrodzenie i oznakowanie ostrzegające o prowadzonych robotach budowlanych.5. Teren na którym będą prowadzone prace jest obiektem czynnym. Dlatego prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie uniemożliwiały ani nie utrudniały korzystania ze stref Ogródka Jordanowskiego, nie objętych zakresem przedmiotu zamówienia.6. W przypadku zaistnienia niezidentyfikowanych kolizji terenowych, braku możliwości wykonania zadania w przyjętej technologii robót lub innych zdarzeń uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia według rozwiązań przyjętych w dokumentacjach projektowych, koszty ewentualnych rozwiązań zamiennych leżą po stronie Wykonawcy.7. W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany również m.in. do: 1/ zapewnienia obsługi geodezyjnej, w tym przed przystąpieniem do wykonania robót do geodezyjnego wytyczenia robót i zgłoszenia przedstawicielowi Zamawiającego i Inspektorowi Nadzoru do odbioru,2/ wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przedmiotu umowy, 3/ wykonania niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych, wraz z opłatami jeżeli są wymagane,4/ wykonania dokumentacji fotograficznej stanu miejsca prowadzenia robót przed rozpoczęciem robót, w trakcie prac i po ich zakończeniu w wersji elektronicznej oraz jej udostępnianie na żądanie Zamawiającego,5/ utrzymania przejezdności ulic i dojazdów bezpośrednio przylegających do ogródka jordanowskiego,6/ odbudowy demontowanych czy uszkodzonych w trakcie realizacji robót dróg, ogrodzeń, chodników, itp. oraz przywrócenia terenu budowy do stanu poprzedniego,7/ uzgadniania wszystkich robót związanych z mediami podziemnymi i nadziemnymi z ich właścicielami, uzyskiwanie protokołów wszystkich robót zanikowych (dotyczących mediów) podpisanych przez przedstawicieli ich właścicieli. W miejscach kolizji z infrastrukturą podziemną należy o robotach powiadomić odpowiednie służby,8/ zapewnienia niezbędnych nadzorów i odbiorów właścicieli: sieci energetycznych, gazowych, telekomunikacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, pasów dróg wojewódzkich, gruntów Skarbu Państwa itp., wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych,9/ prowadzenia dokumentacji budowy, rozliczenia według wymogów programu dofinansowania zadania, w tym przygotowania kosztorysu powykonawczego, 10/ przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentów wymaganych do realizacji zamówienia, w tym oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót o przyjęciu obowiązku kierowania budową, oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, przygotowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, itp. a także do wykonania niezbędnych prób, odbiorów, badań i sprawdzeń oraz do przygotowania dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia użytkowania przedmiotu umowy, w tym wymienionych w ust. 2 powyżej.11/ wykonania drogi technologicznej na czas realizacji robót, co będzie obejmowało m.in.:- rozbiórkę istniejącego ogrodzenia na dystansie min 7,5 m (ogrodzenie na granicy działek 977/9 i 977/14 w Ropczycach, przyszły wjazd na kierunku SW-NE),- wykarczowanie rosnących na tej wysokości ogrodzenia drzew iglastych,- wykonanie tymczasowej bramy wjazdowej na teren budowy,- odtworzenie ogrodzenia po zakończeniu robót,- odtworzenie placu utwardzonego po stronie terenów należących do GS Ropczyce,- odtworzenie terenu zielonego (w tym obsianie trawą, nasadzenie nowych drzew iglastych) po stronie ogródka jordanowskiego,8. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają w kolejności ważności: niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ, w tym dokumentacje projektowe stanowiące załącznik nr 2 do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 3 do SWZ oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiary robót maja charakter pomocnicy, a ilości w nich zawarte mają charakter orientacyjny.9. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo.10. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm.11. Tam, gdzie w opracowaniach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta.12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu robót.13. Wymagany okres gwarancji minimum 3 lata liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SWZ.

PPZP.271.14.2024
branża Tereny zielone
podbranża place zabaw
kody CPV 37535200, 45000000, 45111200, 45212221, 45233142, 45233200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin