Przetarg 10344832 - 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac ogrodniczych...

   
Analizuj Zamówienie 10344832 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-22
przedmiot ogłoszenia
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac ogrodniczych związanych z utrzymaniem zieleni oraz konserwacją elementów małej archit
ektury na terenach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:1)nawożenie roślin,2)wymianę uszkodzonych palików i wiązań elastycznych,3)urządzanie i utrzymanie terenów zieleni poprzez: sadzenie drzew sadzenie drzew, krzewów, bylin i innych roślin ozdobnych oraz prace związanez dosadzaniem roślin, uzupełnianiem ubytków (powstałych na skutek np. kradzieży), wypadów, wymianą uschniętych roślin, zagospodarowanie terenu, wykonanie prac związanych z upamiętnieniem wydarzeń historycznych, państwowych, samorządowych lub zasłużonych osobistości itp. (w ciągu ubiegłego roku nie zlecano prac),4)obsadzanie kwietników miejskich (w tym również donic i innych konstrukcji kwiatowych)z wykorzystaniem sezonowych roślin ozdobnych wraz z pielęgnacją (podlewanie, nawożenie, odchwaszczanie, usuwanie przekwitniętych kwiatostanów w zależności od potrzeb) i likwidacją roślin,5)zakładanie trawników (z siewu, rolki), renowację trawników, koszenie trawników,6)wykonanie oprysków chemicznych przeciwko chorobom i szkodnikom zgodniez wytycznymi Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej,7)cięcia pielęgnacyjne i formujące nowo posadzone, młode drzewa oraz krzewy,8)montowanie worków do podlewania drzew oraz podlewanie roślin w przypadku występowania długotrwałej suszy,9)przesadzanie drzew i krzewów,10)usuwanie pojedynczych krzewów lub rosnących w skupiskach o powierzchni do 25m2 - co do których nie jest wymagane uzyskanie decyzji Marszałka Województwa Pomorskiego – wynikające z potrzeb technicznych i administracyjnych lub zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, ludzi, mienia lub innych urządzeń infrastruktury, wymagające natychmiastowej interwencji,11)zabezpieczanie roślin przed silnymi mrozami,12)otrząsanie krzewów i drzew iglastych oraz żywopłotów z pokrywy śnieżnej,13)wywóz nieczystości powstałych na skutek prac,14)inne prace ogrodnicze związane z pielęgnacją roślin, konieczne do wykonania ze względu na stan biologiczny roślin lub zagrożenie zdrowia mieszkańców na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku w zależności od potrzeb,oraz konserwacja elementów małej architektury na terenach administrowanychi zarządzanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku tzn.:-prace związane z zagospodarowaniem i urządzaniem terenów zieleni w elementy małej architektury tj. ławki parkowe, kosze uliczne, donice ogrodowe, gazony, budki lęgowe, domki dla owadów, płotki/ogrodzenia osłaniające rośliny itp. wraz z utrzymaniem tzn. z naprawą i konserwacją tych elementów oraz myciem w zależności od potrzeby,-wymiana uszkodzonych elementów urządzeń zabawowych,-naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów ogrodzeń,-wymiana i uzupełnienia piasku w piaskownicach, strefach bezpieczeństwa urządzeń zabawowych oraz toaletach dla psów,-usuwanie skutków wandalizmu na obiektach małej architektury,-naprawa lub wymiana tablic informacyjnych i regulaminów zlokalizowanych na terenach administrowanych przez ZIM,-uzupełnienia nawierzchni pod urządzeniami zabawowymi,-demontaż i przewóz uszkodzonych urządzeń zabawowych do magazynu ZIM i z powrotem w celu ich zamontowania,-malowanie elementów drewnianych i metalowych urządzeń zabawowych,-mycie, dezynfekcja urządzeń zabawowych,-wywóz nieczystości powstałych na skutek prac,-inne prace związane z utrzymaniem wyposażenia placów zabaw, siłowni zewnętrznych, boisk sportowych, zagospodarowaniem i wyposażeniem terenów zieleni, naprawą i konserwacją elementów małej architektury na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku w zależności od potrzeb.3.Realizacja przedmiotowego zamówienia będzie odbywała się na podstawie zleceń udzielanych przez Zamawiającego w zależności od występujących w tym zakresie potrzeb, stanu zdrowotnego zieleni na terenach objętych zamówieniem oraz przyznanych środków finansowych na dany rok budżetowy. Zamawiający każdorazowo będzie określał szczegółowy zakres rzeczowy zlecanych prac.4.Przedmiotem zamówienia objęte są tereny zarządzane i administrowane przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku tj.: pasy drogowe dróg publicznych oraz 22 parki i skwery miejskie na terenach, których ulokowane są również place zabaw, boiska sportowe i siłownie zewnętrzne.5.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi za wady na wykonane prace objęte przedmiotem zamówienia, na okres 12 miesięcy licząc od dnia odbioru obejmującego realizację prac zgodnych z poszczególnym zleceniem.6.Wykonawca musi posiadać przez cały okres obowiązywania zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN dla jednej i wszystkich szkód. Wykonawca w terminie 7 dni, licząc od dnia zawarcia umowy zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu dowód zawarcia umowy ubezpieczenia.

ZP.261.7.2024.ZP6
branża Tereny zielone
podbranża zieleń
kody CPV 50800000, 77300000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin