Przetarg 10365213 - 5.1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia...

   
Analizuj Zamówienie 10365213
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-25
przedmiot ogłoszenia
5.1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Budowa drogi powiatowej łączącej DP 1080F z DP 1079F” w formule zaprojektuj i wybuduj.5.2. W ramach przedmiotu umowy W
ykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego Zezwolenia na Realizację Inwestycji Drogowej (dalej „ZRID”), wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowo-kosztorysowej robót budowlanych, sprawowania nadzoru autorskiego na wykonywanymi robotami budowlanymi, zgodnie z postanowieniami Umowy (w tym zgodnie z wymaganiami zawartymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach do niej) i złożoną ofertą5.3. Krótki opis przedmiotu zamówienia objętego dokumentacją:5.3.1. Odcinek objęty opracowanie zlokalizowany jest między istniejącą DP 1080 F a istniejącą DP 1079 F. Droga będzie łączyła m. Lubieszów z Koninem Żagańskim. 5.3.2. Tereny w miejscu planowanej drogi obecnie są niezagospodarowane porośnięte trawą i stanowią przeważnie lasy. Trasa została wpisana w ślad istniejącej drogi gruntowej o funkcji pożarowej w zarządzie Nadleśnictwa Żagań. W km 2286,71 – 2311,79 droga przebiega przez teren kolejowy w zarządzie PKP. Tereny przeznaczone pod inwestycję nie są objęte zapisami Miejscowego Planu Zagospodarowania Terenu.5.3.3. W ramach zadania planuje się realizację drogi o nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,50m (oraz poszerzenia wynikające z zastosowanych promieni na łukach trasy) z poboczami o szerokości 1m.5.3.4. W terenie niezabudowanym droga odwodniona jest do jedno lub dwustronnych rowów przydrożnych wymagających regularnego czyszczenia w celu zapewniania przepływu miedzy projektowanymi przepustami.5.3.5. Wszystkie zjazdy zlokalizowane na trasie drogi należy wykonać o nawierzchni z betonu asfaltowego. Pod każdym zjazdem zostały zaprojektowane przepusty. 5.3.6. Niniejsza inwestycja zakłada wykonanie nowego oświetlenia drogowego na odcinku 100m przed i 100m za przejazdem kolejowo – drogowym.5.3.7. W obrębie inwestycji znajduje się istniejąca infrastruktura techniczna, którą stanowią nadziemne i doziemne linie energetyczne i telekomunikacyjne. 5.3.8. Parametry techniczne drogi powiatowej Klasa techniczna: ZPrędkość projektowa Vp poza terenem zabudowy: 50 km/hSzerokość pasów ruchu: 2x 2,75; Szerokość poboczy: 1,00 m,Kategoria ruchu KR3,Obciążenie 115 kN/oś,5.3.9. Zakres prac, objętych wykonaną przez Wykonawcę dokumentacją, obejmuje w szczególności:a) od początku opracowania do końca należy wykonać nową konstrukcje warstwę ścieralną z SMA11 gr. 5cm, warstwę wiążącą z betonu asfaltowego AC11 W gr. 6 cm, podbudowę z betonu asfaltowego AC22P grubość warstwy 8 cm, podbudowę zasadniczą z mieszanki niewiązanej kruszywem C90/3 frakcja 0/31,5 mm, podbudowę pomocniczą z gruntu stabilizowanego cementem ( Rm=2,5 MPa) b) pobocza należy wykonać z mieszanki niezwiązanej kruszywa C90/3 frakcja 0/31,5 mm c) tereny zielone uzupełnić humusem o minimalnej grubości 15 cm, obsiać mieszanką traw niskich.d) w celu podniesienia warunków BRD konieczne jest wykonanie barier energochłonnych wszędzie gdzie różnica pomiędzy koroną drogi a rowem wynosi więcej niż 3,5 m,e) szerokość bitumiczna jezdni drogi powiatowej docelowo 5,5 m; f) zjazdy indywidualne – nawierzchnia z betonu asfaltowego, skosy 1,5:1,5;g) zjazdy „publiczne” nawierzchnia bitumiczna, wyłukowane wymaganymi promieniami zgodnie z wytycznymi branżowymi;h) łuki poziome jezdni dopasowane do parametrów terenowych;i) W pasie planowanej drogi oraz jej sąsiedztwie znajdują się urządzenia infrastruktury technicznej tj. urządzenia teletechniczne. Wykonawca musi liczyć się z możliwością wystąpienia innych sieci niezinwentaryzowanych. j) przechyłki na łukach poziomych dopasowane do parametrów Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r.k) w trenie niezabudowanym zlokalizowane będą liczne przepusty podziemne pod zjazdami ,l) przebudować wszelkie napotkane kolizjem) Organizacja ruchu na czas prowadzenia robót leży po stronie Wykonawcy.UWAGA! Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przed przystąpieniem do postępowania celem prawidłowej oceny i wyceny oferty ze względu na znaczne zalesienie oraz przejazd kolejowy.5.4. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w PFU. Zgodnie z art. 103 ust. 2 ustawy PZP dokumenty zawarte w niniejszym Programie Funkcjonalno – Użytkowym zostały opracowane zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.5.5. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SWZ.5.6. Tam, gdzie w SWZ, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 101 ust. 1 i 3 ustawy PZP, Zamawiający, zgodnie z informacjami w pkt. 5 Tomu I SWZ – IDW, dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z PFU oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ.5.7. Równoważność materiałów i urządzeń 5.7.1. W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.5.7.2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne lub lepsze jak materiały wymienione w w/w dokumentach. 5.7.3. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. 5.7.4. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. 5.7.5. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Jeżeli Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazał oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. 5.7.6. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane materiały/roboty są równoważne w stosunku do określonych przez Zamawiającego. 5.8. W razie konieczności wykonywania, przy realizacji niniejszego przedmiotu umowy, przy pomocy pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym, Wykonawca:5.8.1. zobowiązany jest do dostosowania się do wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. 2019.1124 ze zmianami);5.8.2. począwszy od dnia zawarcia umowy zobowiązany jest do zapewnienia, że udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego zamówienia jest zgodny z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, w oparciu o art. 36a tejże ustawy;

ZP.272.5.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00277003/01 z dnia: 2024-04-09
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-12 09:00
Po zmianie:
2024-04-19 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-12 09:30
Po zmianie:
2024-04-19 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-11
Po zmianie:
2024-05-18
branża Drogownictwo, Projektowanie
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, projekt drogowy
kody CPV 45100000, 45110000, 45200000, 45230000, 45231000, 45233120, 45233222, 71320000, 71322000, 71354000, 71700000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin