Przetarg 4122159 - Belgia-Bruksela: DIGIT/R3/PO/2015/25 Wsparcie szkoleń w...

   
Analizuj Zamówienie 4122159
źródło
data publikacji
przedmiot ogłoszenia
Belgia-Bruksela: DIGIT/R3/PO/2015/25 Wsparcie szkoleń w zakresie automatyzacji pracy biurowej dla specjalistów ds. technologii informacyjnej oraz w zakresie zarządzania projektem (OAPM)
201
6/S 015-021087
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiajca
I.1)
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Komisja Europejska, Directorate-General for Informatics, Directorate R:: Resources Management and Optimisation, Unit 3: ICT Procurement and Contract Management
rue Belliard 28, Office: 07/141
Punkt kontaktowy: http://etendering.ted.europa.eu/
Osoba do kontaktów: Mr Martin Bilbao, Head of Unit
1049 Brussels
BELGIA
Tel.: 32 229-60762

E-mail: digit-contracts-info-centre@ec.europa.eu
Faks: 32 229-57702
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej:
http://ec.europa.eu/dgs/informatics/index_en.htm
Adres profilu nabywcy:
http://ec.europa.eu/dgs/informatics/procurement/calls_running/index_en.htm
Dostęp elektroniczny do informacji:
https://etendering.ted.europa.eu/cft/cft-display.html?cftId=1214
Więcej informacji można uzyskać pod adresem:
Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem:
Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres:
Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)
Rodzaj instytucji zamawiajcej
Instytucja/agencja europejska lub organizacja międzynarodowa
I.3)
Główny przedmiot lub przedmioty działalnoci
Inny: technologie informacyjne.
I.4)
Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiajcych
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: tak
Centrum Tłumaczeń dla Organów Unii Europejskiej
1, rue du Fort Thüngen
1499 Luxembourg
LUKSEMBURG
Europejski Trybunał Obrachunkowy
12, rue Alcide de Gasperi
1615 Luxembourg
LUKSEMBURG
Europejski Komitet Ekonomiczno-Społeczny
rue Belliard 99
1040 Brussels
BELGIA
Komitet Regionów Unii Europejskiej
rue Belliard 99101
1040 Brussels
BELGIA
Urząd Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich
1 avenue du president Robert Schuman
67001 Strasbourg Cedex
FRANCJA
Europejski Inspektor Ochrony Danych
rue Wiertz 60
1047 Brussels
BELGIA
Europejski Urząd Nadzoru Giełd i Papierów Wartościowych
103 rue de Grenelle
75007 Paris
FRANCJA
Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA)
Westhafenplatz 1
60327 Frankfurt-on-Main
NIEMCY
Agencja ds. Współpracy Organów Regulacji Energetyki
Trg republike 3
SI-1000 Ljubljana
SŁOWENIA
Europejskie Centrum Rozwoju Kształcenia Zawodowego
PO Box 22427
551 02 Thessaloniki
GRECJA
Europejska Agencja Bezpieczeństwa Lotniczego
PO Box 101253
50452 Cologne
NIEMCY
Europejska Agencja Chemikaliów
PO Box 400
FI-00121 Helsinki
FINLANDIA
Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności
Largo N. Palli 5/A
43121 Parma PR
WŁOCHY
Europejski Instytut ds. Równości Kobiet i Mężczyzn
Svitrigailos g. 11M
Vilnius, LV-03228
ŁOTWA
Europejska Agencja Leków
Westferry Circus, Canary Wharf
E14 4HB London
ZJEDNOCZONE KRÓLESTWO
Agencja Unii Europejskiej ds. Bezpieczeństwa Sieci i Informacji
PO Box 1309
710 01 Heraklion, Crete
GRECJA
Europejska Agencja Kolejowa
BP 20392
59307 Valenciennes
FRANCJA
Europejska Fundacja Kształcenia
Villa Gualino, viale Settimio Severo 65
10133 Turin TO
WŁOCHY
Europejska Fundacja na rzecz Poprawy Warunków Życia i Pracy
Wyattville Road, Loughlinstown
Dublin
IRLANDIA
Europejska Agencja Zarządzania Współpracą Operacyjną na Zewnętrznych Granicach Państw Członkowskich Unii Europejskiej
Rondo ONZ 1
00-124 Warsaw
POLSKA
Europejska Agencja ds. Zarządzania Operacyjnego Wielkoskalowymi Systemami Informatycznymi w Przestrzeni Wolności, Bezpieczeństwa i Sprawiedliwości
Ravala Pst 4
10143 Tallinn
ESTONIA
Europejski Urząd Wsparcia w dziedzinie Azylu
MTC Block A, Winemakers Wharf
Valletta
1917
MALTA
Wspólne Przedsięwzięcie ;Czyste Niebo 2
avenue Toison dOr 56/60
1049 Brussels
BELGIA
Wspólne Przedsięwzięcie ECSEL
TO56 5/3
1049 Brussels
BELGIA
Europejskie Wspólne Przedsięwzięcie na rzecz Realizacji Projektu ITER i Rozwoju Energii Termojądrowej
Torres Diagonal Litoral, Building B3
08019 Barcelona (Barcelona)
HISZPANIA
Wspólne Przedsięwzięcie na rzecz Technologii Ogniw Paliwowych i Technologii Wodorowych 2
avenue Toison dOr 56/60
1049 Brussels
BELGIA
Wspólne Przedsięwzięcie SESAR
avenue de Cortenbergh 100
1000 Brussels
BELGIA
Europejski Instytut Innowacji i Technologii
Infopark 1/E Neumann Janos utca
1117 Budapest
WĘGRY
Europejska Agencja Obrony
rue des Drapiers 1723
1050 Brussels
BELGIA
Europejskie Kolegium Policyjne
Ó utca 27
1066 Budapest
WĘGRY
Szkoły Europejskie
rue Joseph II 30
1049 Brussels
BELGIA
Europejska Służba Działań Zewnętrznych
Capital building, rond point Schuman 9A
1046 Brussels
BELGIA
Europejska Agencja Kontroli Rybołówstwa
PO Box 771
36200 Vigo (Pontevedra)
HISZPANIA
Europejski Urząd Nadzoru Bankowego
25 Old Broad Street, Tower 42
EC2N 1HQ London
ZJEDNOCZONE KRÓLESTWO
Europejski Urząd Policji
PO Box 90850
2509 LW The Hague
HOLANDIA
Europejska Agencja Bezpieczeństwa Morskiego
Cais do Sodré
1249-206 Lisbon
PORTUGALIA
Europejski Bank Centralny
80311
Frankfurt-on-Main
NIEMCY
Urząd Harmonizacji Rynku Wewnętrznego (znaki towarowe i wzory)
Avenida de Europa, 4
03008 Alicante (Alicante)
HISZPANIA
Wspólne Przedsięwzięcie IMI
avenue de la Toison dOr 5660
1060 Bruksela
BELGIA
Agencja Wykonawcza ds. Edukacji, Kultury i Sektora Audiowizualnego
avenue du Bourget 1
1140 Brussels
BELGIA
Agencja Wykonawcza Europejskiej Rady ds. Badań Naukowych
COV2
1049 Brussels
BELGIA
Agencja Wykonawcza ds. Badań Naukowych
place Rogier 16
1049 Brussels
BELGIA
Agencja Wykonawcza ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw
avenue du Bourget 1
1140 Brussels
BELGIA
Agencja Wykonawcza ds. Konsumentów, Zdrowia, Rolnictwa i Żywności
DRB A3/042
2920 Luxembourg
LUKSEMBURG
Agencja Wykonawcza ds. Innowacyjności i Sieci
W910
1049 Brussels
BELGIA
Urząd Organu Europejskich Regulatorów Łączności Elektronicznej
Zigfrīda Annas Meierovica bulvāris No 14, 2nd floor
Riga, LV-1050
ŁOTWA
Rada Unii Europejskiej
rue de la Loi/Wetstraat175
1048 Brussels
BELGIA
Jednolita Rada ds. Restrukturyzacji i Uporządkowanej Likwidacji (SRB)
1049 Brussels
BELGIA
Wspólne Przedsięwzięcie na rzecz Bioprzemysłu
avenue de la Toison dOr 5660
1060 Brussels
BELGIA
Europejska Agencja Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy
Santiago de Compostela, 12
48003 Bilbao (Biscay)
HISZPANIA
Parlament Europejski
2540 Luxembourg
LUKSEMBURG
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)
Opis
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiajc:
DIGIT/R3/PO/2015/25 Wsparcie szkoleń w zakresie automatyzacji pracy biurowej dla specjalistów ds. technologii informacyjnej oraz w zakresie zarządzania projektem (OAPM)
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub wiadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 24: Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: głównymi miejscami realizacji są Bruksela i Luksemburg. Wymagana może być realizacja usługi w innych lokalizacjach na terytoriach państw członkowskich UE opisanych w specyfikacji przetargowej (dostępnej pod adresem internetowym podanym w pkt I.1).
Kod NUTS
BE10,
LU0
II.1.3)
Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zawarcia umowy ramowej
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
Umowa ramowa z jednym wykonawcą
Czas trwania umowy ramowej
Okres w latach: 2
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu
Celem niniejszego zaproszenia do składania ofert jest zawarcie umowy ramowej o świadczenie szkoleń dla pracowników zajmujących się technologią informacyjną w dziedzinach automatyzacji pracy biurowej (część 1) oraz zarządzania projektem, zarządzania projektami biznesowymi, zarządzania usługą ITIL oraz bezpieczeństwa technologii informacyjnej (część 2).
Początkowa umowa ramowa zostanie zawarta na okres 2 lat z możliwością dwukrotnego przedłużenia, każdorazowo na okres 1 roku, czyli maksymalny łączny okres trwania umowy wynosi 4 lata.
Szczegółowy opis zakresu przyszłego zamówienia przedstawiono w specyfikacji przetargowej.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
80530000, 80533100
II.1.7)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rzdowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): tak
II.1.8)
Częci
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.1.9)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)
Wielkoć lub zakres zamówienia
II.2.1)
Całkowita wielkoć lub zakres:
Część 1: w przypadku instruktorów liczbę osobodni w roku szacuje się na 620, w przypadku autorów kursu liczbę osobodni w roku szacuje się na 120, w przypadku konsultantów technicznych liczbę osobodni w roku szacuje się na 80. Szacuje się również, że liczba uczestników kursów otwartych organizowanych w siedzibie oferenta wyniesie 380 rocznie.
Część 2: w przypadku instruktorów liczbę osobodni w roku szacuje się na 860, w przypadku autorów kursu liczbę osobodni w roku szacuje się na 110, w przypadku konsultantów technicznych liczbę osobodni w roku szacuje się na 90. Szacuje się również, że liczba uczestników kursów otwartych organizowanych w siedzibie oferenta wyniesie 970 rocznie.
II.2.2)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)
Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: tak
Liczba możliwych wznowień: 2
II.3)
Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
Informacje o częciach zamówienia
Część nr: 1
Nazwa: Wsparcie szkolenia specjalistów ds. technologii informacyjnej w zakresie automatyzacji pracy biurowej
1)
Krótki opis
Zapewnienie kursów szkoleniowych oraz warsztatów dla pracowników zajmujących się technologią informacyjną z uwzględnieniem usługi dostosowawczych i materiałów szkoleniowych.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
80530000
3)
Wielkoć lub zakres
W przypadku instruktorów liczbę osobodni w roku szacuje się na 620, w przypadku autorów kursu liczbę osobodni w roku szacuje się na 120, w przypadku konsultantów technicznych liczbę osobodni w roku szacuje się na 80. Szacuje się również, że liczba uczestników kursów otwartych organizowanych w siedzibie oferenta wyniesie 380 rocznie.
4)
Informacje o różnych datach dotyczcych czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat częci zamówienia
Część nr: 2
Nazwa: Wsparcie szkolenia w dziedzinach zarządzania projektem, zarządzania procesami biznesowymi, zarządzania usługą ITIL oraz bezpieczeństwa technologii informacyjnej
1)
Krótki opis
Zapewnienie kursów szkoleniowych oraz warsztatów dla pracowników zajmujących się technologią informacyjną z uwzględnieniem usługi dostosowawczych i materiałów szkoleniowych.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
80530000
3)
Wielkoć lub zakres
W przypadku instruktorów liczbę osobodni w roku szacuje się na 860, w przypadku autorów kursu liczbę osobodni w roku szacuje się na 110, w przypadku konsultantów technicznych liczbę osobodni w roku szacuje się na 90. Szacuje się również, że liczba uczestników kursów otwartych organizowanych w siedzibie oferenta wyniesie 970 rocznie.
4)
Informacje o różnych datach dotyczcych czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat częci zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki dotyczce zamówienia
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:
Zob. specyfikacja przetargowa.
III.1.2)
Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujcych:
Zob. specyfikacja przetargowa.
III.1.3)
Forma prawna, jak musi przyjć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Zob. specyfikacja przetargowa.
III.1.4)
Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)
Warunki udziału
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi zwizane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: zob. specyfikacja przetargowa.
III.2.2)
Zdolnoć ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: zob. specyfikacja przetargowa.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: zob. specyfikacja przetargowa.
III.2.3)
Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
zob. specyfikacja przetargowa.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
zob. specyfikacja przetargowa.
III.2.4)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)
Specyficzne warunki dotyczce zamówień na usługi
III.3.1)
Informacje dotyczce okrelonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Rodzaj procedury
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostan zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone w specyfikacjach, w zaproszeniu do składania ofert lub negocjacji lub w dokumencie opisowym
IV.2.2)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)
Informacje administracyjne
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiajc:
DIGIT/R3/PO/2015/025.
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczce tego samego zamówienia
Wstępne ogłoszenie informacyjne
Numer ogłoszenia w Dz.U.:
2015/S 063-109959
z dnia 31.3.2015
IV.3.3)
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
8.3.2016
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Języki, w których można sporzdzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Dowolny język urzędowy UE
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie zwizany ofert
Okres w miesiącach: 9 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 16.3.2016
Miejscowość:
Komisja Europejska, Directorate-General for Informatics, rue Belliard 28, 1049 Brussels, BELGIUM.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: tak
Dodatkowe informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: w sesji otwarcia może uczestniczyć 1 przedstawiciel każdego oferenta.
Sekcja VI: Informacje uzupełniajce
VI.1)
Informacje o powtarzajcym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)
Informacje dodatkowe
Specyfikacja przetargowa i dokumenty dodatkowe (w tym pytania i odpowiedzi) będą udostępnione do pobrania pod adresem internetowym wskazanym w pkt I.1; nie będą wydawane egzemplarze papierowe. Witryna internetowa będzie regularnie aktualizowana, a oferenci są zobowiązani zapoznawać się z aktualizacjami i zmianami w trakcie procedury przetargowej.
Zainteresowane strony mogą zarejestrować się w witrynie internetowej platformy eTendering (
https://etendering.ted.europa.eu/general/page.html?name=home
). Dzięki temu będą one otrzymywały z systemu eTendering informacje o aktualizacjach dotyczących niniejszego zaproszenia do składania ofert.
Podmioty niezarejestrowane zachęca się do regularnego odwiedzania witryny internetowej. Komisja nie ponosi odpowiedzialności, jeżeli oferenci nie zapoznają się z dodatkowymi informacjami dotyczącymi zaproszenia do składania ofert, umieszczonymi w witrynie internetowej.
Dodatkowe informacje na temat warunków umowy, czasu trwania i wznowień umowy, warunków udziału, wymaganych minimalnych poziomów zdolności, szacunkowej całkowitej wielkości usług, informacje na temat szczegółowych umów, które będą zawierane, wymagane informacje dotyczące pracowników odpowiedzialnych za świadczenie usług itd. podano w specyfikacji zamówienia, dostępnej w witrynie internetowej wskazanej w pkt I.1.
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Sąd Unii Europejskiej
rue du Fort Niedergrünewald
2925 Luxembourg
LUKSEMBURG

E-mail: generalcourt.registry@curia.europa.eu
Tel.: 352 4303-1
Adres internetowy:
http://curia.europa.eu/
Faks: 352 4303-2100
VI.4.2)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: uwagi dotyczące procedury udzielania zamówienia można przesyłać do instytucji zamawiającej wskazanej w pkt I.1.
W przypadku stwierdzenia niewłaściwego administrowania istnieje możliwość złożenia skargi do Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich w ciągu 2 lat od powzięcia wiadomości o faktach będących podstawą skargi (zob.
http://www.ombudsman.europa.eu
). Taka skarga nie skutkuje zawieszeniem ani rozpoczęciem na nowo biegu terminu składania odwołań.
Odwołanie do organu wymienionego w pkt VI.4.1 można złożyć w ciągu 2 miesięcy od zawiadomienia o decyzji o udzieleniu zamówienia lub, w przypadku braku zawiadomienia, od dnia powzięcia o niej wiadomości.
VI.4.3)
ródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Komisja Europejska, Directorate-General for Informatics, Directorate R: Resources Management and Optimisation, Unit 3: ICT Procurement and Contract Management
rue Belliard 28, Office: 07/141
1049 Brussels
BELGIA

E-mail: digit-contracts-info-centre@ec.europa.eu
Tel.: 32 22960762
Adres internetowy:
http://ec.europa.eu/dgs/informatics/procurement/index_en.htm
Faks: 32 22957702
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
12.1.2016
kraj realizacji Belgia
województwo realizacji
kraj organizatora Belgia
województwo organizatora

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin