Przetarg 8187172 - Część 1 Odzież robocza i ochronna. 1. Przedmiotem...

   
Analizuj Zamówienie 8187172 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-06-08
przedmiot ogłoszenia
Część 1 Odzież robocza i ochronna.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników wojska i
żołnierzy zawodowych pełniących służbę na stanowiskach specjalistycznych, na których wymagane jest wyposażenie
w odzież ochronną lub roboczą z uwagi na przepisy BHP.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj, ilość zamawianego asortymentu określa formularz cenowy - Załącznik nr 1 do SWZ.

3. Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2021 roku, nie noszący śladów jakiegokolwiek wcześniejszego użytkowania. Ponadto musi:

a) być zgodny z wybraną ofertą w ww. postępowaniu,
b) być wysokiej jakości,
c) posiadać oznaczenie Producenta,
d) być odpowiednio złożony i spakowany w bezzwrotnych, fabrycznych opakowaniach, przy czym każda sztuka lub komplet winna być spakowana w oddzielnym opakowaniu (folia),
e) posiadać deklarację zgodności UE dla Środków Ochrony Indywidualnej kategorii III (trzeciej) podlegające procedurze oceny zgodności z typem w oparciu o zapewnienie jakości procesu produkcji określonej w module D zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 lub Świadectw Dopuszczenia wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia,
f) zawierać opis: kolor, skład, gęstość, gramaturę, parametry i spełniać wymagania stawiane przez Polskie Normy, w szczególności
na opakowaniach zbiorczych winna znajdować się nazwa i opis towaru w języku polskim,
g) być oznakowany kodem kreskowym EAN-13 lub EAN-8 zgodnie
z postanowieniami Decyzji 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania
w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2014r. poz. 11).

4. Towary muszą być dopuszczone do obrotu i posiadać atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami oraz muszą być dostarczone
w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych
i zbiorczych.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dwukrotnego dokonania wymiany dostarczonego towaru w określonym rozmiarze na inny rozmiar (zamiana rozmiarów), w ciągu 6 miesięcy od daty wykonania umowy. W takim przypadku Zamawiający zgłosi zapotrzebowanie na określoną ilość towaru
w danym rozmiarze, stawiając jednocześnie do dyspozycji ten sam towar
w innym rozmiarze w terminie 14 dni przed wymianą. Dostawa nowego towaru winna nastąpić w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. Towar podlegający wymianie ze strony Zamawiającego powinien być nierozpakowany i w stanie z dnia jego dostawy. Wymiana towaru nie stanowi zmiany umowy.

6. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania poprawek krawieckich odzieży w ramach ceny określonej w formularzu cenowym oferty. *

*w przypadku zadeklarowania gotowości wykonania poprawek krawieckich
Zamawiający w terminie 3 miesięcy od daty dostawy Przedmiotu umowy będzie miał prawo zgłosić jednorazowo partie towaru dla, której mają być wykonane poprawki krawieckie polegające na:
- zwężeniu spodni w pasie,
- zwężeniu kurtki w pasie,
- skróceniu rękawów w kurtce, koszuli, fartuchu,
- zwężeniu fartucha. *

7. Wykonawca zobowiązany będzie dokonać poprawek krawieckich
w terminie 30 dni od daty odbioru partii towaru przekazanej do poprawek krawieckich z magazynu mundurowego w: Łodzi ul. Źródłowa 52, Tomaszowa Mazowieckiego ul. Piłsudskiego 72, Leźnicy Wielkiej. *

8. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu tabel rozmiarowych w terminie 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Zamawiający w ciągu 10 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Wykonawcę tabel rozmiarowych dostarczy do Wykonawcy specyfikację rozmiarową odzieży. Na podstawie przesłanych informacji Wykonawca zrealizuje zamówienie.

9. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że dostarczy odzież zgodną z opisem przedmiotu zamówienia, parametrami oraz gramaturą zawartą w opisie przedmiotu zamówienia. Wzór oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.

10. Wraz z dostawą towaru, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu oświadczenie o zgodności towaru z opisem przedmiotu zamówienia, parametrami oraz gramaturą zawartą w opisie przedmiotu zamówienia.

11. W czasie trwania umowy, Zamawiający uprawniony będzie do zlecenia na koszt Wykonawcy badań kontrolnych, potwierdzających zgodność dostarczonych przedmiotów zamówienia z parametrami wymaganymi w opisie przedmiotu zamówienia zgodnie załącznikiem nr 1 do SWZ.

Część 2 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych pełniących służbę na stanowiskach specjalistycznych, na których wymagane jest wyposażenie
w odzież ochronną lub roboczą z uwagi na przepisy BHP.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj, ilość zamawianego asortymentu określa formularz cenowy - Załącznik nr 1 do SWZ.

3. Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2021 roku, nie noszący śladów jakiegokolwiek wcześniejszego użytkowania. Ponadto musi:

a) być zgodny z wybraną ofertą w ww. postępowaniu,
b) być wysokiej jakości,
c) posiadać oznaczenie Producenta,
d) być odpowiednio złożony i spakowany w bezzwrotnych, fabrycznych opakowaniach, przy czym każda sztuka lub komplet winna być spakowana w oddzielnym opakowaniu (folia),
e) posiadać deklarację zgodności UE dla Środków Ochrony Indywidualnej kategorii III (trzeciej) podlegające procedurze oceny zgodności z typem w oparciu o zapewnienie jakości procesu produkcji określonej w module D zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 lub Świadectw Dopuszczenia wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia,
f) zawierać opis: kolor, skład, gęstość, gramaturę, parametry i spełniać wymagania stawiane przez Polskie Normy, w szczególności
na opakowaniach zbiorczych winna znajdować się nazwa i opis towaru w języku polskim,
g) być oznakowany kodem kreskowym EAN-13 lub EAN-8 zgodnie
z postanowieniami Decyzji 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania
w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2014r. poz. 11).

4. Towary muszą być dopuszczone do obrotu i posiadać atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami oraz muszą być dostarczone
w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych
i zbiorczych.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dwukrotnego dokonania wymiany dostarczonego towaru w określonym rozmiarze na inny rozmiar (zamiana rozmiarów), w ciągu 6 miesięcy od daty wykonania umowy. W takim przypadku Zamawiający zgłosi zapotrzebowanie na określoną ilość towaru
w danym rozmiarze, stawiając jednocześnie do dyspozycji ten sam towar
w innym rozmiarze w terminie 14 dni przed wymianą. Dostawa nowego towaru winna nastąpić w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. Towar podlegający wymianie ze strony Zamawiającego powinien być nierozpakowany i w stanie z dnia jego dostawy. Wymiana towaru nie stanowi zmiany umowy.

6. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania poprawek krawieckich odzieży w ramach ceny określonej w formularzu cenowym oferty. *

*w przypadku zadeklarowania gotowości wykonania poprawek krawieckich
Zamawiający w terminie 3 miesięcy od daty dostawy Przedmiotu umowy będzie miał prawo zgłosić jednorazowo partie towaru dla, której mają być wykonane poprawki krawieckie polegające na:
- zwężeniu spodni w pasie,
- zwężeniu kurtki w pasie,
- skróceniu rękawów w kurtce, koszuli, fartuchu,
- zwężeniu fartucha. *

7. Wykonawca zobowiązany będzie dokonać poprawek krawieckich
w terminie 30 dni od daty odbioru partii towaru przekazanej do poprawek krawieckich z magazynu mundurowego w: Łodzi ul. Źródłowa 52, Tomaszowa Mazowieckiego ul. Piłsudskiego 72, Leźnicy Wielkiej. *

8. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu tabel rozmiarowych w terminie 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Zamawiający w ciągu 10 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Wykonawcę tabel rozmiarowych dostarczy do Wykonawcy specyfikację rozmiarową odzieży. Na podstawie przesłanych informacji Wykonawca zrealizuje zamówienie.

9. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że dostarczy odzież zgodną z opisem przedmiotu zamówienia, parametrami oraz gramaturą zawartą w opisie przedmiotu zamówienia. Wzór oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.

10. Wraz z dostawą towaru, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu oświadczenie o zgodności towaru z opisem przedmiotu zamówienia, parametrami oraz gramaturą zawartą w opisie przedmiotu zamówienia.

11. W czasie trwania umowy, Zamawiający uprawniony będzie do zlecenia na koszt Wykonawcy badań kontrolnych, potwierdzających zgodność dostarczonych przedmiotów zamówienia z parametrami wymaganymi w opisie przedmiotu zamówienia zgodnie załącznikiem nr 1 do SWZ.

Część 3 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych pełniących służbę na stanowiskach specjalistycznych, na których wymagane jest wyposażenie
w odzież ochronną lub roboczą z uwagi na przepisy BHP.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj, ilość zamawianego asortymentu określa formularz cenowy - Załącznik nr 1 do SWZ.

3. Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2021 roku, nie noszący śladów jakiegokolwiek wcześniejszego użytkowania. Ponadto musi:

a) być zgodny z wybraną ofertą w ww. postępowaniu,
b) być wysokiej jakości,
c) posiadać oznaczenie Producenta,
d) być odpowiednio złożony i spakowany w bezzwrotnych, fabrycznych opakowaniach, przy czym każda sztuka lub komplet winna być spakowana w oddzielnym opakowaniu (folia),
e) posiadać deklarację zgodności UE dla Środków Ochrony Indywidualnej kategorii III (trzeciej) podlegające procedurze oceny zgodności z typem w oparciu o zapewnienie jakości procesu produkcji określonej w module D zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 lub Świadectw Dopuszczenia wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia,
f) zawierać opis: kolor, skład, gęstość, gramaturę, parametry i spełniać wymagania stawiane przez Polskie Normy, w szczególności
na opakowaniach zbiorczych winna znajdować się nazwa i opis towaru w języku polskim,
g) być oznakowany kodem kreskowym EAN-13 lub EAN-8 zgodnie
z postanowieniami Decyzji 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania
w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2014r. poz. 11).

4. Towary muszą być dopuszczone do obrotu i posiadać atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami oraz muszą być dostarczone
w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych
i zbiorczych.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dwukrotnego dokonania wymiany dostarczonego towaru w określonym rozmiarze na inny rozmiar (zamiana rozmiarów), w ciągu 6 miesięcy od daty wykonania umowy. W takim przypadku Zamawiający zgłosi zapotrzebowanie na określoną ilość towaru
w danym rozmiarze, stawiając jednocześnie do dyspozycji ten sam towar
w innym rozmiarze w terminie 14 dni przed wymianą. Dostawa nowego towaru winna nastąpić w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. Towar podlegający wymianie ze strony Zamawiającego powinien być nierozpakowany i w stanie z dnia jego dostawy. Wymiana towaru nie stanowi zmiany umowy.

6. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania poprawek krawieckich odzieży w ramach ceny określonej w formularzu cenowym oferty. *

*w przypadku zadeklarowania gotowości wykonania poprawek krawieckich
Zamawiający w terminie 3 miesięcy od daty dostawy Przedmiotu umowy będzie miał prawo zgłosić jednorazowo partie towaru dla, której mają być wykonane poprawki krawieckie polegające na:
- zwężeniu spodni w pasie,
- zwężeniu kurtki w pasie,
- skróceniu rękawów w kurtce, koszuli, fartuchu,
- zwężeniu fartucha. *

7. Wykonawca zobowiązany będzie dokonać poprawek krawieckich
w terminie 30 dni od daty odbioru partii towaru przekazanej do poprawek krawieckich z magazynu mundurowego w: Łodzi ul. Źródłowa 52, Tomaszowa Mazowieckiego ul. Piłsudskiego 72, Leźnicy Wielkiej. *

8. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu tabel rozmiarowych w terminie 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Zamawiający w ciągu 10 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Wykonawcę tabel rozmiarowych dostarczy do Wykonawcy specyfikację rozmiarową odzieży. Na podstawie przesłanych informacji Wykonawca zrealizuje zamówienie.

9. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że dostarczy odzież zgodną z opisem przedmiotu zamówienia, parametrami oraz gramaturą zawartą w opisie przedmiotu zamówienia. Wzór oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.

10. Wraz z dostawą towaru, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu oświadczenie o zgodności towaru z opisem przedmiotu zamówienia, parametrami oraz gramaturą zawartą w opisie przedmiotu zamówienia.

11. W czasie trwania umowy, Zamawiający uprawniony będzie do zlecenia na koszt Wykonawcy badań kontrolnych, potwierdzających zgodność dostarczonych przedmiotów zamówienia z parametrami wymaganymi w opisie przedmiotu zamówienia zgodnie załącznikiem nr 1 do SWZ.

Część 4 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych pełniących służbę na stanowiskach specjalistycznych, na których wymagane jest wyposażenie
w odzież ochronną lub roboczą z uwagi na przepisy BHP.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj, ilość zamawianego asortymentu określa formularz cenowy - Załącznik nr 1 do SWZ.

3. Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2021 roku, nie noszący śladów jakiegokolwiek wcześniejszego użytkowania. Ponadto musi:

a) być zgodny z wybraną ofertą w ww. postępowaniu,
b) być wysokiej jakości,
c) posiadać oznaczenie Producenta,
d) być odpowiednio złożony i spakowany w bezzwrotnych, fabrycznych opakowaniach, przy czym każda sztuka lub komplet winna być spakowana w oddzielnym opakowaniu (folia),
e) posiadać deklarację zgodności UE dla Środków Ochrony Indywidualnej kategorii III (trzeciej) podlegające procedurze oceny zgodności z typem w oparciu o zapewnienie jakości procesu produkcji określonej w module D zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 lub Świadectw Dopuszczenia wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia,
f) zawierać opis: kolor, skład, gęstość, gramaturę, parametry i spełniać wymagania stawiane przez Polskie Normy, w szczególności
na opakowaniach zbiorczych winna znajdować się nazwa i opis towaru w języku polskim,
g) być oznakowany kodem kreskowym EAN-13 lub EAN-8 zgodnie
z postanowieniami Decyzji 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania
w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2014r. poz. 11).

4. Towary muszą być dopuszczone do obrotu i posiadać atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami oraz muszą być dostarczone
w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych
i zbiorczych.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dwukrotnego dokonania wymiany dostarczonego towaru w określonym rozmiarze na inny rozmiar (zamiana rozmiarów), w ciągu 6 miesięcy od daty wykonania umowy. W takim przypadku Zamawiający zgłosi zapotrzebowanie na określoną ilość towaru
w danym rozmiarze, stawiając jednocześnie do dyspozycji ten sam towar
w innym rozmiarze w terminie 14 dni przed wymianą. Dostawa nowego towaru winna nastąpić w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. Towar podlegający wymianie ze strony Zamawiającego powinien być nierozpakowany i w stanie z dnia jego dostawy. Wymiana towaru nie stanowi zmiany umowy.

6. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania poprawek krawieckich odzieży w ramach ceny określonej w formularzu cenowym oferty. *

*w przypadku zadeklarowania gotowości wykonania poprawek krawieckich
Zamawiający w terminie 3 miesięcy od daty dostawy Przedmiotu umowy będzie miał prawo zgłosić jednorazowo partie towaru dla, której mają być wykonane poprawki krawieckie polegające na:
- zwężeniu spodni w pasie,
- zwężeniu kurtki w pasie,
- skróceniu rękawów w kurtce, koszuli, fartuchu,
- zwężeniu fartucha. *

7. Wykonawca zobowiązany będzie dokonać poprawek krawieckich
w terminie 30 dni od daty odbioru partii towaru przekazanej do poprawek krawieckich z magazynu mundurowego w: Łodzi ul. Źródłowa 52, Tomaszowa Mazowieckiego ul. Piłsudskiego 72, Leźnicy Wielkiej. *

8. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu tabel rozmiarowych w terminie 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Zamawiający w ciągu 10 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Wykonawcę tabel rozmiarowych dostarczy do Wykonawcy specyfikację rozmiarową odzieży. Na podstawie przesłanych informacji Wykonawca zrealizuje zamówienie.

9. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że dostarczy odzież zgodną z opisem przedmiotu zamówienia, parametrami oraz gramaturą zawartą w opisie przedmiotu zamówienia. Wzór oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.

10. Wraz z dostawą towaru, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu oświadczenie o zgodności towaru z opisem przedmiotu zamówienia, parametrami oraz gramaturą zawartą w opisie przedmiotu zamówienia.

11. W czasie trwania umowy, Zamawiający uprawniony będzie do zlecenia na koszt Wykonawcy badań kontrolnych, potwierdzających zgodność dostarczonych przedmiotów zamówienia z parametrami wymaganymi w opisie przedmiotu zamówienia zgodnie załącznikiem nr 1 do SWZ.

Część 5 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych pełniących służbę na stanowiskach specjalistycznych, na których wymagane jest wyposażenie
w odzież ochronną lub roboczą z uwagi na przepisy BHP.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj, ilość zamawianego asortymentu określa formularz cenowy - Załącznik nr 1 do SWZ.

3. Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2021 roku, nie noszący śladów jakiegokolwiek wcześniejszego użytkowania. Ponadto musi:

a) być zgodny z wybraną ofertą w ww. postępowaniu,
b) być wysokiej jakości,
c) posiadać oznaczenie Producenta,
d) być odpowiednio złożony i spakowany w bezzwrotnych, fabrycznych opakowaniach, przy czym każda sztuka lub komplet winna być spakowana w oddzielnym opakowaniu (folia),
e) posiadać deklarację zgodności UE dla Środków Ochrony Indywidualnej kategorii III (trzeciej) podlegające procedurze oceny zgodności z typem w oparciu o zapewnienie jakości procesu produkcji określonej w module D zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 lub Świadectw Dopuszczenia wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia,
f) zawierać opis: kolor, skład, gęstość, gramaturę, parametry i spełniać wymagania stawiane przez Polskie Normy, w szczególności
na opakowaniach zbiorczych winna znajdować się nazwa i opis towaru w języku polskim,
g) być oznakowany kodem kreskowym EAN-13 lub EAN-8 zgodnie
z postanowieniami Decyzji 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania
w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2014r. poz. 11).

4. Towary muszą być dopuszczone do obrotu i posiadać atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami oraz muszą być dostarczone
w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych
i zbiorczych.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dwukrotnego dokonania wymiany dostarczonego towaru w określonym rozmiarze na inny rozmiar (zamiana rozmiarów), w ciągu 6 miesięcy od daty wykonania umowy. W takim przypadku Zamawiający zgłosi zapotrzebowanie na określoną ilość towaru
w danym rozmiarze, stawiając jednocześnie do dyspozycji ten sam towar
w innym rozmiarze w terminie 14 dni przed wymianą. Dostawa nowego towaru winna nastąpić w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. Towar podlegający wymianie ze strony Zamawiającego powinien być nierozpakowany i w stanie z dnia jego dostawy. Wymiana towaru nie stanowi zmiany umowy.

6. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania poprawek krawieckich odzieży w ramach ceny określonej w formularzu cenowym oferty. *

*w przypadku zadeklarowania gotowości wykonania poprawek krawieckich
Zamawiający w terminie 3 miesięcy od daty dostawy Przedmiotu umowy będzie miał prawo zgłosić jednorazowo partie towaru dla, której mają być wykonane poprawki krawieckie polegające na:
- zwężeniu spodni w pasie,
- zwężeniu kurtki w pasie,
- skróceniu rękawów w kurtce, koszuli, fartuchu,
- zwężeniu fartucha. *

7. Wykonawca zobowiązany będzie dokonać poprawek krawieckich
w terminie 30 dni od daty odbioru partii towaru przekazanej do poprawek krawieckich z magazynu mundurowego w: Łodzi ul. Źródłowa 52, Tomaszowa Mazowieckiego ul. Piłsudskiego 72, Leźnicy Wielkiej. *

8. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu tabel rozmiarowych w terminie 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Zamawiający w ciągu 10 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Wykonawcę tabel rozmiarowych dostarczy do Wykonawcy specyfikację rozmiarową odzieży. Na podstawie przesłanych informacji Wykonawca zrealizuje zamówienie.

9. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że dostarczy odzież zgodną z opisem przedmiotu zamówienia, parametrami oraz gramaturą zawartą w opisie przedmiotu zamówienia. Wzór oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.

10. Wraz z dostawą towaru, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu oświadczenie o zgodności towaru z opisem przedmiotu zamówienia, parametrami oraz gramaturą zawartą w opisie przedmiotu zamówienia.

11. W czasie trwania umowy, Zamawiający uprawniony będzie do zlecenia na koszt Wykonawcy badań kontrolnych, potwierdzających zgodność dostarczonych przedmiotów zamówienia z parametrami wymaganymi w opisie przedmiotu zamówienia zgodnie załącznikiem nr 1 do SWZ.

Część 6 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych pełniących służbę na stanowiskach specjalistycznych, na których wymagane jest wyposażenie
w odzież ochronną lub roboczą z uwagi na przepisy BHP.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj, ilość zamawianego asortymentu określa formularz cenowy - Załącznik nr 1 do SWZ.

3. Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2021 roku, nie noszący śladów jakiegokolwiek wcześniejszego użytkowania. Ponadto musi:

a) być zgodny z wybraną ofertą w ww. postępowaniu,
b) być wysokiej jakości,
c) posiadać oznaczenie Producenta,
d) być odpowiednio złożony i spakowany w bezzwrotnych, fabrycznych opakowaniach, przy czym każda sztuka lub komplet winna być spakowana w oddzielnym opakowaniu (folia),
e) posiadać deklarację zgodności UE dla Środków Ochrony Indywidualnej kategorii III (trzeciej) podlegające procedurze oceny zgodności z typem w oparciu o zapewnienie jakości procesu produkcji określonej w module D zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 lub Świadectw Dopuszczenia wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia,
f) zawierać opis: kolor, skład, gęstość, gramaturę, parametry i spełniać wymagania stawiane przez Polskie Normy, w szczególności
na opakowaniach zbiorczych winna znajdować się nazwa i opis towaru w języku polskim,
g) być oznakowany kodem kreskowym EAN-13 lub EAN-8 zgodnie
z postanowieniami Decyzji 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania
w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2014r. poz. 11).

4. Towary muszą być dopuszczone do obrotu i posiadać atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami oraz muszą być dostarczone
w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych
i zbiorczych.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dwukrotnego dokonania wymiany dostarczonego towaru w określonym rozmiarze na inny rozmiar (zamiana rozmiarów), w ciągu 6 miesięcy od daty wykonania umowy. W takim przypadku Zamawiający zgłosi zapotrzebowanie na określoną ilość towaru
w danym rozmiarze, stawiając jednocześnie do dyspozycji ten sam towar
w innym rozmiarze w terminie 14 dni przed wymianą. Dostawa nowego towaru winna nastąpić w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. Towar podlegający wymianie ze strony Zamawiającego powinien być nierozpakowany i w stanie z dnia jego dostawy. Wymiana towaru nie stanowi zmiany umowy.

6. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania poprawek krawieckich odzieży w ramach ceny określonej w formularzu cenowym oferty. *

*w przypadku zadeklarowania gotowości wykonania poprawek krawieckich
Zamawiający w terminie 3 miesięcy od daty dostawy Przedmiotu umowy będzie miał prawo zgłosić jednorazowo partie towaru dla, której mają być wykonane poprawki krawieckie polegające na:
- zwężeniu spodni w pasie,
- zwężeniu kurtki w pasie,
- skróceniu rękawów w kurtce, koszuli, fartuchu,
- zwężeniu fartucha. *

7. Wykonawca zobowiązany będzie dokonać poprawek krawieckich
w terminie 30 dni od daty odbioru partii towaru przekazanej do poprawek krawieckich z magazynu mundurowego w: Łodzi ul. Źródłowa 52, Tomaszowa Mazowieckiego ul. Piłsudskiego 72, Leźnicy Wielkiej. *

8. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu tabel rozmiarowych w terminie 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Zamawiający w ciągu 10 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Wykonawcę tabel rozmiarowych dostarczy do Wykonawcy specyfikację rozmiarową odzieży. Na podstawie przesłanych informacji Wykonawca zrealizuje zamówienie.

9. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że dostarczy odzież zgodną z opisem przedmiotu zamówienia, parametrami oraz gramaturą zawartą w opisie przedmiotu zamówienia. Wzór oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.

10. Wraz z dostawą towaru, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu oświadczenie o zgodności towaru z opisem przedmiotu zamówienia, parametrami oraz gramaturą zawartą w opisie przedmiotu zamówienia.

11. W czasie trwania umowy, Zamawiający uprawniony będzie do zlecenia na koszt Wykonawcy badań kontrolnych, potwierdzających zgodność dostarczonych przedmiotów zamówienia z parametrami wymaganymi w opisie przedmiotu zamówienia zgodnie załącznikiem nr 1 do SWZ.

Część 7 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych pełniących służbę na stanowiskach specjalistycznych, na których wymagane jest wyposażenie
w odzież ochronną lub roboczą z uwagi na przepisy BHP.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj, ilość zamawianego asortymentu określa formularz cenowy - Załącznik nr 1 do SWZ.

3. Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2021 roku, nie noszący śladów jakiegokolwiek wcześniejszego użytkowania. Ponadto musi:

a) być zgodny z wybraną ofertą w ww. postępowaniu,
b) być wysokiej jakości,
c) posiadać oznaczenie Producenta,
d) być odpowiednio złożony i spakowany w bezzwrotnych, fabrycznych opakowaniach, przy czym każda sztuka lub komplet winna być spakowana w oddzielnym opakowaniu (folia),
e) posiadać deklarację zgodności UE dla Środków Ochrony Indywidualnej kategorii III (trzeciej) podlegające procedurze oceny zgodności z typem w oparciu o zapewnienie jakości procesu produkcji określonej w module D zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 lub Świadectw Dopuszczenia wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia,
f) zawierać opis: kolor, skład, gęstość, gramaturę, parametry i spełniać wymagania stawiane przez Polskie Normy, w szczególności
na opakowaniach zbiorczych winna znajdować się nazwa i opis towaru w języku polskim,
g) być oznakowany kodem kreskowym EAN-13 lub EAN-8 zgodnie
z postanowieniami Decyzji 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania
w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2014r. poz. 11).

4. Towary muszą być dopuszczone do obrotu i posiadać atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami oraz muszą być dostarczone
w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych
i zbiorczych.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dwukrotnego dokonania wymiany dostarczonego towaru w określonym rozmiarze na inny rozmiar (zamiana rozmiarów), w ciągu 6 miesięcy od daty wykonania umowy. W takim przypadku Zamawiający zgłosi zapotrzebowanie na określoną ilość towaru
w danym rozmiarze, stawiając jednocześnie do dyspozycji ten sam towar
w innym rozmiarze w terminie 14 dni przed wymianą. Dostawa nowego towaru winna nastąpić w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. Towar podlegający wymianie ze strony Zamawiającego powinien być nierozpakowany i w stanie z dnia jego dostawy. Wymiana towaru nie stanowi zmiany umowy.

6. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania poprawek krawieckich odzieży w ramach ceny określonej w formularzu cenowym oferty. *

*w przypadku zadeklarowania gotowości wykonania poprawek krawieckich
Zamawiający w terminie 3 miesięcy od daty dostawy Przedmiotu umowy będzie miał prawo zgłosić jednorazowo partie towaru dla, której mają być wykonane poprawki krawieckie polegające na:
- zwężeniu spodni w pasie,
- zwężeniu kurtki w pasie,
- skróceniu rękawów w kurtce, koszuli, fartuchu,
- zwężeniu fartucha. *

7. Wykonawca zobowiązany będzie dokonać poprawek krawieckich
w terminie 30 dni od daty odbioru partii towaru przekazanej do poprawek krawieckich z magazynu mundurowego w: Łodzi ul. Źródłowa 52, Tomaszowa Mazowieckiego ul. Piłsudskiego 72, Leźnicy Wielkiej. *

8. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu tabel rozmiarowych w terminie 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Zamawiający w ciągu 10 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Wykonawcę tabel rozmiarowych dostarczy do Wykonawcy specyfikację rozmiarową odzieży. Na podstawie przesłanych informacji Wykonawca zrealizuje zamówienie.

9. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że dostarczy odzież zgodną z opisem przedmiotu zamówienia, parametrami oraz gramaturą zawartą w opisie przedmiotu zamówienia. Wzór oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.

10. Wraz z dostawą towaru, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu oświadczenie o zgodności towaru z opisem przedmiotu zamówienia, parametrami oraz gramaturą zawartą w opisie przedmiotu zamówienia.

11. W czasie trwania umowy, Zamawiający uprawniony będzie do zlecenia na koszt Wykonawcy badań kontrolnych, potwierdzających zgodność dostarczonych przedmiotów zamówienia z parametrami wymaganymi w opisie przedmiotu zamówienia zgodnie załącznikiem nr 1 do SWZ.



40/ZP/21
branża BHP, odzież ochronna i robocza, artykuły i środki bhp
podbranża odzież ochronna i robocza
kody CPV 18100000, 18130000, 18141000, 18142000, 18444000, 18830000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin