Przetarg 10442087 - D/17/2024 Zakup materiałów i sprzętu na potrzeby...

   
Analizuj Zamówienie 10442087 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-15
przedmiot ogłoszenia
D/17/2024 Zakup materiałów i sprzętu na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Opolskiego.

Część 1: 1. Przedmiotem zamów
ienia w części nr 1 jest: Dostawa jednorazowych materiałów medycznych niezbędnych do realizacji zajęć dydaktycznych jak również egzaminów w Innowacyjnym Centrum Symulacji Medycznej.2. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w załączniku nr 1.1 do SWZ (specyfikacja cenowa)3.Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawcy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia.W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych Podwykonawców (w treści oferty - Formularza ofertowego – załącznika nr 1 do SWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 3.1 Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wymaganiami technicznymi i jakościowymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w tym również musi obejmować transport/ dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w sposób określony w niniejszej SWZ wraz z załącznikami, w terminie wskazanym w pkt. 4 SWZ (odpowiednio do części).3.2 Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.3.3 Przedmiot zamówienia musi być nowy, oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.3.4. Wykonawca gwarantuje co najmniej dwunastomiesięczny [ 12 ] termin ważności na dostarczony przedmiot zamówienia, który jest liczony od dnia podpisania przez obie strony umowy protokołu odbioru. Nie dotyczy to materiałów, na które nie przewiduje się terminów ważności.3.5. Wykonawca zobowiązany jest jako treść oferty złożyć opis oferowanego przedmiotu zamówienia/ specyfikację cenową sporządzoną na podstawie załącznika nr 1.1 do SWZ. Niezłożenie opisu przedmiotu zamówienia/ specyfikacji cenowej lub jego złożenie w sposób niezgodny z wymaganiami (w szczególności nie zawierający wszelkich informacji wynikających z zawartości wzoru opisu przedmiotu zamówienia/specyfikacji cenowej) Zamawiający uzna jako niezgodność oferty z treścią SWZ i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy.3.6. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie dane dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia, tj. nazwę zaoferowanego modelu, producenta, typ lub model lub inne oznaczenie jednoznacznie identyfikujące oferowany przedmiot zamówienia. Brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego produktu, w szczególności wskazującej na jeden konkretny produkt, Zamawiający uzna jako niezgodność oferty z treścią SWZ i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy.4.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: dwadzieścia jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.4.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1 SWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: siedem [7] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Rozdział I pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.4.3. Dniem zawarcia umowy jest dzień wyznaczony przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 20.2 SWZ (albo w przypadku zawarcia umowy w formie elektronicznej dzień (data) przesłania Wykonawcy, za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, umowy podpisanej przez Zamawiającego), od którego rozpoczyna się realizacja zamówienia.4.4. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.4.5. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.4.6. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przypada w dniu nie będącym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania jest następny dzień będący dniem roboczym.

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest: Zakup głowic do fal radiowych niezbędnych do prowadzenia zajęć na kierunku Kosmetologia.2. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w załączniku nr 1.2 do SWZ.3.Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawcy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia.W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych Podwykonawców (w treści oferty - Formularza ofertowego – załącznika nr 1 do SWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 3.1 Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wymaganiami technicznymi i jakościowymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w tym również musi obejmować transport/ dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w sposób określony w niniejszej SWZ wraz z załącznikami, w terminie wskazanym w pkt. 4 SWZ (odpowiednio do części).3.2 Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.3.3 Przedmiot zamówienia musi być nowy, oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.3.4. Wykonawca udziela Zamawiającemu dwadzieścia cztery [24] miesiące gwarancji na przedmiot zamówienia, liczony od dnia podpisania przez obie strony umowy protokołu odbioru.3.5. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie dane dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia, tj. nazwę zaoferowanego modelu, producenta, typ lub model lub inne oznaczenie jednoznacznie identyfikujące oferowany przedmiot zamówienia. Brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego produktu, w szczególności wskazującej na jeden konkretny produkt, Zamawiający uzna jako niezgodność oferty z treścią SWZ i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy.4.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: dwadzieścia jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.4.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1 SWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: siedem [7] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Rozdział I pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.4.3. Dniem zawarcia umowy jest dzień wyznaczony przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 20.2 SWZ (albo w przypadku zawarcia umowy w formie elektronicznej dzień (data) przesłania Wykonawcy, za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, umowy podpisanej przez Zamawiającego), od którego rozpoczyna się realizacja zamówienia.4.4. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.4.5. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.4.6. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przypada w dniu nie będącym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania jest następny dzień będący dniem roboczym.

Część 3: 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 3 jest: Zakup drobnego sprzętu laboratoryjnego (membrany półprzepuszczalnej, dializacyjnej) na potrzeby badań naukowych w Instytucie Inżynierii Środowiska i Biotechnologii.2. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w załączniku nr 1.3 do SWZ 3.Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawcy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia.W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych Podwykonawców (w treści oferty - Formularza ofertowego – załącznika nr 1 do SWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 3.1 Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wymaganiami technicznymi i jakościowymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części), w tym również musi obejmować transport/ dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w sposób określony w niniejszej SWZ wraz z załącznikami, w terminie wskazanym w pkt. 4 SWZ (odpowiednio do części).3.2 Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.3.3 Przedmiot zamówienia musi być nowy, oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.3.4. Wykonawca gwarantuje co najmniej dwunastomiesięczny [ 12 ] termin ważności na dostarczony przedmiot zamówienia, który jest liczony od dnia podpisania przez obie strony umowy protokołu odbioru. Nie dotyczy to materiałów, na które nie przewiduje się terminów ważności.3.5. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie dane dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia, tj. nazwę zaoferowanego modelu, producenta, typ lub model lub inne oznaczenie jednoznacznie identyfikujące oferowany przedmiot zamówienia. Brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego produktu, w szczególności wskazującej na jeden konkretny produkt, Zamawiający uzna jako niezgodność oferty z treścią SWZ i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy.4.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: dwadzieścia jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.4.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1 SWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: siedem [7] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Rozdział I pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.4.3. Dniem zawarcia umowy jest dzień wyznaczony przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 20.2 SWZ (albo w przypadku zawarcia umowy w formie elektronicznej dzień (data) przesłania Wykonawcy, za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, umowy podpisanej przez Zamawiającego), od którego rozpoczyna się realizacja zamówienia.4.4. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.4.5. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.4.6. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przypada w dniu nie będącym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania jest następny dzień będący dniem roboczym.

D/17/2024

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00287614/01 z dnia: 2024-04-16
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-23 10:00
Po zmianie:
2024-04-24 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-23 10:30
Po zmianie:
2024-04-24 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-22
Po zmianie:
2024-05-23


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00292003/01 z dnia: 2024-04-18
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-24 10:00
Po zmianie:
2024-04-25 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-24 10:30
Po zmianie:
2024-04-25 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-23
Po zmianie:
2024-05-24
branża Medyczna, Laboratoria
podbranża materiały laboratoryjne, materiały medyczne
kody CPV 33000000, 33141000, 38900000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin