Przetarg 10442085 - Dostawa aparatury laboratoryjnej na potrzeby Uniwersyteckiej...

   
Analizuj Zamówienie 10442085
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-15
przedmiot ogłoszenia
Dostawa aparatury laboratoryjnej na potrzeby Uniwersyteckiej Wytwórni Farmaceutycznej PUM w Szczecinie

Część 1: Dostawa komory laminarnej - w ilości 2 sztuki.Przedmiot zamówienia obejmuje
dostawę, montaż, instalację, kwalifikację instalacyjną IQ i operacyjną OQ aparatury laboratoryjnej, przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie użytkowania na potrzeby Uniwersyteckiej Wytwórni Farmaceutycznej PUM w Szczecinie.

Część 2: Dostawa inkubatorów- w ilości 4 sztuki.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, instalację, kwalifikację instalacyjną IQ i operacyjną OQ aparatury laboratoryjnej, mapowanie urządzeń zgodnie z wymaganiami GMP, przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie użytkowania na potrzeby Uniwersyteckiej Wytwórni Farmaceutycznej PUM w Szczecinie.

Część 3: Dostawa termobloku z wkładami - w ilości 1 komplet.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, instalację, kwalifikację instalacyjną IQ i operacyjną OQ aparatury laboratoryjnej, mapowanie urządzeń zgodnie z wymaganiami GMP, przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie użytkowania na potrzeby Uniwersyteckiej Wytwórni Farmaceutycznej PUM w Szczecinie.

Część 4: Dostawa urządzenia do suchego rozmrażania krwi - w ilości 1 sztuka.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, instalację, kwalifikację instalacyjną IQ i operacyjną OQ aparatury laboratoryjnej, mapowanie urządzeń zgodnie z wymaganiami GMP, przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie użytkowania na potrzeby Uniwersyteckiej Wytwórni Farmaceutycznej PUM w Szczecinie.

Część 5: Dostawa wirówek z chłodzeniem - w ilości 4 kompletyPrzedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, instalację, kwalifikację instalacyjną IQ i operacyjną OQ aparatury laboratoryjnej, przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie użytkowania na potrzeby Uniwersyteckiej Wytwórni Farmaceutycznej PUM w Szczecinie.

DZP-240/11/TP2/2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00296739/01 z dnia: 2024-04-23
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Zamawiający, w sekcji 4.2.10 (dla każdej części zamówienia) podał termin maksymalny realizacji zamówienia w całości. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w 2 (dwóch) etapach.
a) Etap 1 - dostawa urządzeń, montaż, instalacja, uruchomienie, szkolenie pracowników (szczegółowy zakres etapu 1 został określony we wzorze umowy) - w terminie maksymalnym do 56 dni kalendarzowych, od daty zawarcia umowy. Termin realizacji etapu 1 stanowi kryterium oceny ofert.
b) Etap 2, tj. procedura kwalifikacji i mapowania urządzeń GMP (mapowanie dotyczy części 2, 3 i 4), zgodnie z OPZ - zostanie przeprowadzona przez Wykonawcę po otrzymaniu od Zamawiającego informacji o gotowości, przesłanej drogą elektroniczną na adres e-mail, w terminie do 14 dni kalendarzowych, jednak nie później niż do dnia 30 października 2024 r.

2. Miejscem wykonania dostawy: Międzywydziałowe Centrum Dydaktyczne Nr3, Plac Polskiego Czerwonego Krzyża 1, 71-252 Szczecin.

3. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie:
1) art. 108 ust. 1 ustawy pzp,
2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

4. Podmioty zagraniczne:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się także wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawcy ci zobowiązani są do złożenia dokumentów i oświadczeń, wymienionych w treści Rozdziału VII niniejszej SWZ. Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy. W przypadku wskazania przez wykonawcę lub podmioty udostępniające zasoby, dokumentów - informacji lub odpisów z rejestrów, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów.
Po zmianie:
1. Zamawiający, w sekcji 4.2.10 (dla każdej części zamówienia) podał termin maksymalny realizacji zamówienia w całości. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w 2 (dwóch) etapach.
a) Etap 1 - dostawa urządzeń, montaż, instalacja, uruchomienie, szkolenie pracowników (szczegółowy zakres etapu 1 został określony we wzorze umowy) - w terminie maksymalnym do 56 dni kalendarzowych, od daty wysłania zamówienia drogą elektroniczną, jednak nie później niż do dnia 31 lipca 2024 r. Termin realizacji etapu 1 stanowi kryterium oceny ofert.
b) Etap 2, tj. procedura kwalifikacji i mapowania urządzeń GMP (mapowanie dotyczy części 2, 3 i 4), zgodnie z OPZ - zostanie przeprowadzona przez Wykonawcę po otrzymaniu od Zamawiającego informacji o gotowości, przesłanej drogą elektroniczną na adres e-mail, w terminie do 14 dni kalendarzowych, jednak nie później niż do dnia 30 października 2024 r.

2. Miejscem wykonania dostawy: Międzywydziałowe Centrum Dydaktyczne Nr3, Plac Polskiego Czerwonego Krzyża 1, 71-252 Szczecin.

3. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie:
1) art. 108 ust. 1 ustawy pzp,
2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

4. Podmioty zagraniczne:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się także wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawcy ci zobowiązani są do złożenia dokumentów i oświadczeń, wymienionych w treści Rozdziału VII niniejszej SWZ. Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy. W przypadku wskazania przez wykonawcę lub podmioty udostępniające zasoby, dokumentów - informacji lub odpisów z rejestrów, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-24 10:00
Po zmianie:
2024-04-30 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-24 10:10
Po zmianie:
2024-04-30 10:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-23
Po zmianie:
2024-05-29
branża Medyczna, Laboratoria
podbranża sprzęt medyczny, sprzęt laboratoryjny
kody CPV 33152000, 33186200, 38436310, 39141500, 42514300, 42931100
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin