Przetarg 6770202 - Dostawa aparatury na potrzeby realizowanego przez KUL...

   
Analizuj Zamówienie 6770202 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-05-17
przedmiot ogłoszenia
Dostawa aparatury na potrzeby realizowanego przez KUL projektu naukowego "Innowacyjny preparat do stymulacji wzrostu i plonowania
pszenicy ozimej.”
Numer referencyjny: AZP-240/PN-p30/029/2019

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury na potrzeby realizowanego przez KUL projektu naukowego "Innowacyjny preparat do stymulacji wzrostu i plonowania pszenicy ozimej.”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załącznikach nr 1.1 – 1.2 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 do SIWZ pn. Wzór umowy.
3. W części 1 oraz części 2 dostawa obejmuje sprzedaż, transport wraz z wniesieniem, montaż i instalację w miejscu wskazanym przez Zamawiającego: Katedra Biochemii i Chemii Środowiska, Ul. Konstantynów 1I, 20-708 Lublin, I piętro (budynek wyposażony w windę).
4. W części 1 oraz części 2 oferowany towar ma być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
5. W części 1 oraz części 2 Zamawiający wymaga pierwszego uruchomienia i przekazania do użytku. Bezpośrednio, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych po dokonanej instalacji i przetestowaniu przedmiotu zamówienia uprawniony przedstawiciel Wykonawcy przeprowadzi szkolenie w miejscu użytkowania minimum trzech osób jako przyszłych użytkowników urządzenia.
6. W części 1 oraz części 2 Wykonawca zapewni wymagany minimalny termin gwarancji. Gwarancja będzie liczona od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
7. W części 1 oraz części 2 Wykonawca w okresie objętym gwarancją zapewni następujące usługi:
1). w przypadku wystąpienia wad, usterek, awarii lub uszkodzenia przedmiotu umowy w okresie objętym gwarancją Wykonawca i Zamawiający podpiszą protokół, w którym zostanie podana przyczyna niesprawności przedmiotu umowy. Wykonawca na własny koszt dokona naprawy przedmiotu umowy lub wymiany wadliwego przedmiotu umowy na przedmiot umowy wolny od wad w terminie 21 dni kalendarzowych a w przypadku sprowadzania części z zagranicy maksymalnie 28 dni roboczych od dnia podpisania przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy protokołu
o wystąpieniu wad, usterek, awarii lub uszkodzenia przedmiotu umowy.
2). w okresie objętym gwarancją wszelkie koszty związane z dojazdem przedstawicieli Wykonawcy do i z miejsca użytkowania przedmiotu umowy przez przedstawicieli Zamawiającego ponosi Wykonawca.
3). w przypadku wystąpienia konieczności naprawy przedmiotu umowy poza miejscem jego użytkowania, koszty transportu do miejsca, w którym nastąpi naprawa i zwrotu do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca.
4). trzykrotna naprawa podzespołu w okresie gwarancji powoduje, że Wykonawca wymieni podzespół na nowy
o równoważnych parametrach. W przypadku wymiany podzespołu na nowy, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę rozpoczyna bieg na nowo od daty jego wymiany.
8. W części 1 oraz części 2 Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Dostawa spectrofotometru nano na potrzeby realizowanego przez KUL projektu naukowego "Innowacyjny preparat do stymulacji wzrostu i plonowania pszenicy ozimej.”
Część 1 - Dostawa spectrofotometru nano na potrzeby realizowanego przez KUL projektu naukowego "Innowacyjny preparat do stymulacji wzrostu i plonowania pszenicy ozimej” zgodnie z Załącznikiem nr 1.1 do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Dostawa inkubatora z wytrząsaniem na potrzeby realizowanego przez KUL projektu naukowego "Innowacyjny preparat do stymulacji wzrostu i plonowania pszenicy ozimej”
Dostawa inkubatora z wytrząsaniem na potrzeby realizowanego przez KUL projektu naukowego "Innowacyjny preparat do stymulacji wzrostu i plonowania pszenicy ozimej” zgodnie z Załącznikiem nr 1.2 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540101463-N-2019 z dnia: 2019-05-23
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data 2019-05-27, godzina 12:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data 2019-05-28, godzina 12:00
branża Laboratoria
podbranża sprzęt laboratoryjny
kody CPV 38000000, 38500000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin