Przetarg 7499659 - Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem środków...

   
Analizuj Zamówienie 7499659 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-25
przedmiot ogłoszenia
Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem środków dezynfekcyjnych
Numer referencyjny: ZP / 10 / 20

1. Przedmiotem przetargu
jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego w Zakopanem środków dezynfekcyjnych, z podziałem na 5 (pięć) Pakietów, wg zestawienia przedstawionego w punkcie 3.10 przedmiotowej SIWZ.
2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać ulotkę preparatu, oświadczenia producenta potwierdzające właściwości i zastosowanie preparatu wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, badania potwierdzające skuteczność bójczą wskazaną w opisie przedmiotu zamówienia, certyfikat CE oraz:
1) w przypadku produktów leczniczych – pozwolenie na obrót produktem leczniczym i charakterystykę produktu leczniczego,
2) w przypadku produktów biobójczych – pozwolenie na obrót produktem biobójczym i kartę charakterystyki,
3) w przypadku wyrobów medycznych – deklarację zgodności z dyrektywą o wyrobach medycznych i kartę charakterystyki,
4) w przypadku kosmetyków – zgłoszenie kosmetyku do CPNP.
3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 1 – go roku licząc od daty wykonania dostawy.
5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Apteki za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
6. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie najdłużej w terminie 4 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia częściowego w godzinach od 8:00 do 14:00 w odpowiednio oznakowanych opakowaniach. Każda partia dostawy musi zawierać:
- nazwę asortymentu,
- okres ważności,
- numer serii,
- nazwę i adres producenta / dostawcy.
W przypadku gdy ostatni dzień dostawa wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
7. Wymiana towaru wadliwego nastąpi w ciągu 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko wykonawcy w przypadku gdy:
- dostarczono towar złej jakości,
- dostarczono towar niezgodnie z umową lub zamówieniem częściowym,
- dostarczono towar w niewłaściwych opakowaniach.
W przypadku gdy ostatni dzień dostawa będącej wynikiem reklamacji wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie w godzinach, o których mowa w punkcie 3.6 SIWZ.
8. Zamawiający informuje, że podana w punkcie 3.10 SIWZ ilość poszczególnych środków dezynfekcyjnych będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających nawet rezygnacja z całości niektórych pozycji.
9. Zaoferowane a następnie dostarczone środki dezynfekcyjne będące przedmiotem niniejszego postępowania muszą odpowiadać parametrom technicznym, jakościowymi, funkcjonalnym i przeznaczeniu określonym w punkcie 3.10 SIWZ.
10. Zamawiający informuje, że minimalne graniczne parametry techniczne, jakościowe, eksploatacyjne, funkcjonalne i przeznaczenie o których mowa w punktach 3.10 SIWZ stanowią wymagania, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty.
11. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktu o określonych w SIWZ parametrach technicznych, jakościowych, ekspoloatacyjnych i funkcjonalnych, a nie zakup środków dezynfekcyjnych konkretnego producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
12. Jeśli w opisach przedmiotowej SIWZ występują: normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym.
13. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych, standardów oraz ich przeznaczenia, jakimi charakteryzuje się opisany przez zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać w składanej ofercie, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W takiej sytuacji zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał poprzez dołączenie do składanej oferty przetargowej stosownych dokumentów wskazujących, że te materiały są równoważne przy zachowaniu norm, parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych, standardów oraz ich przeznaczenia, jakimi charakteryzuje się opisany przez zamawiającego przedmiot zamówienia.
14. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
15. Ponadto zamawiający zastrzega, że dostawy objęte niniejszym przedmiotem zamówienia musi być wykonane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z:
a) Ustawą z dnia 06 września 2001 roku – Prawo farmaceutyczne (j.t. Dz. U. z 2019 roku, poz. 499 ze zm.),
b) Ustawą z dnia 18 maja 2011 roku o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (j.t. Dz. U. z 2020 roku, poz. 836),
c) Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2020 roku, poz. 186),
d) Ustawą z dnia 09 października 2015 roku o produktach biobójczych (j.t. Dz. U. z 2018 roku, poz. 2231 ze zm.),
e) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 05 listopada 2010 roku w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 roku, Nr 215 poz. 1416).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet - nr 1
Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem przy ulicy Kamieniec 10 34-500 Zakopane - 12 pozycji asortymentowych szczegółowo opisanych w SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet - nr 2
Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem przy ulicy Kamieniec 10 34-500 Zakopane - 1 pozycja asortymentowa szczegółowo opisana w SIWZ.

Część nr: 3 Nazwa: Pakiet - nr 3
Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem przy ulicy Kamieniec 10 34-500 Zakopane - 5 pozycji asortymentowych szczegółowo opisanych w SIWZ

Część nr: 4 Nazwa: Pakiet - nr 4
Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem przy ulicy Kamieniec 10 34-500 Zakopane - 14 pozycji asortymentowych szczegółowo opisanych w SIWZ.

Część nr: 5 Nazwa: Pakiet - nr 5
Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem przy ulicy Kamieniec 10 34-500 Zakopane - 4 pozycje asortymentowe szczegółowo opisane w SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540095070-N-2020 z dnia: 2020-06-02
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-06-03, godzina: 12:00
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-06-05, godzina: 12:00
branża Kosmetyki, środki czystości, Medyczna
podbranża środki czystości, kosmetyki i artykuły higieniczne, leki, materiały medyczne
kody CPV 33631600
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin