Przetarg 10309387 - Dostawa foteli obrotowych i krzeseł różnych oraz mebli...

   
Analizuj Zamówienie 10309387
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2024-03-08
przedmiot ogłoszenia
Dostawa foteli obrotowych i krzeseł różnych oraz mebli tapicerowanych – postępowanie nr 13/D

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa foteli obrotowych i krzeseł różnych oraz mebli tapicero
wanych: 1) Fotel biurowy obrotowy na metalowej podstawie z regulowanym podnoszeniem - wyściełany, w ilości 145 szt.; 2) Fotel biurowy obrotowy na metalowej podstawie z regulowanym podnoszeniem - wyściełany, w ilości 120 szt.; 3) Krzesło obrotowe na metalowej podstawie z regulowanym podnoszeniem - wyściełane, w ilości 850 szt.; 4) Fotel gabinetowy do komputera, w ilości 16 szt.;5) Krzesło biurowe na metalowej podstawie - twarde , w ilości 400 szt.;6) Krzesło biurowe na metalowej podstawie wyściełane, w ilości 795 szt.;7) Krzesło biurowe na metalowej podstawie wyściełane z pulpitem, w ilości 88 szt.;8) Krzesło biurowe drewniane wyściełane, w ilości 20 szt.;9) Fotel biurowy wyściełany, w ilości 50 szt.;10) Tapczan, w ilości 100 szt.Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załączniku nr 2 do SWZ.2. Na podstawie art. 441 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji.W przypadku, gdy wartość brutto podpisanej umowy o udzielenie zamówienia publicznego będzie niższa od wartości brutto kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający za pozostałą kwotę zakupi w ramach prawa opcji dodatkową ilość:- Fotel biurowy obrotowy na metalowej podstawie z regulowanym podnoszeniem-wyściełany WP1-5 do 50 szt.;- Fotel biurowy obrotowy na metalowej podstawie z regulowanym podnoszeniem-wyściełany WP1-6 do 20 szt.;- Krzesło obrotowe na metalowej podstawie z regulowanym podnoszeniem-wyściełane WP1-16 do 60 szt.;- Fotel gabinetowy do komputera WP8-46 do 4 szt.;- Krzesło biurowe na metalowej podstawie wyściełane WP1-37 do 50 szt.objętych umową, wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia, za cenę jednostkową określona w ofercie złożonej przez Wykonawcę z którym zostanie podpisana umowa.Termin dostawy ww. przedmiotów w ramach prawa opcji: 60 dni od daty podpisania umowy.Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na szafy dostarczone w ramach prawa opcji zgodnie z okresem gwarancji zaproponowanym w arkuszu ofertowym.3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: • Magazyn Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Olsztynie, ul. Saperska 1;• 21. WOG w Elblągu, SOI w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15;• 21.WOG w Elblągu, SOI w Braniewie, ul. Stefczyka 63;• 21.WOG w Elblągu, SOI w Morągu, ul. Al. Wojska Polskiego 16;• 21.WOG w Elblągu, SOI w Bartoszycach, ul. Wojska Polskiego 4;• 22. WOG w Olsztynie, magazyn ul. Dąbrowskiego 2;• 24.WOG w Giżycku, SOI w Bemowie Piskim, ul. Kętrzyńskiego 1;• 24. WOG w Giżycku, SOI w Gołdapi, ul. Partyzantów 29;• 24. WOG w Giżycku, SOI w Giżycku, ul. 1 maja 11;• 24. WOG w Giżycku, SOI w Giżycku, Mrągowo, ul. Półwysep Czterech Wiatrów 1;• 24.WOG w Giżycku, SOI w Węgorzewie, ul. Gen. J. Bema 16;• 25. WOG w Białymstoku, magazyn, ul. Kawaleryjska 70;4. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyroby na okres: minimum 12 – maksimum 36 miesięcy od daty dostawy.5. Wymagany termin wykonania zamówienia z uzyskaniem efektu rzeczowego - 60 dni od daty podpisania umowy.
branża Wyposażenie wnętrz
podbranża meble i akcesoria
kody CPV 39111000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin