Przetarg 10318823 - Dostawa gazów medycznych technicznych i specjalnych,...

   
Analizuj Zamówienie 10318823 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-13
przedmiot ogłoszenia
Dostawa gazów medycznych technicznych i specjalnych, dzierżawa zbiornika ciekłego tlenu medycznego oraz dzierżawa dwóch ramp tlenu
medycznego butlowego i podtlenku azotu

Część 1: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tlenu ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika ciekłego tlenu z systemem telemetrii, dostawa ciekłego azotu medycznego oraz dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli, wg. opisu zawartego w SWZ - załącznik nr 1 oraz nr 2 do SWZ.Zamawiający wymaga aby produkty lecznicze były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 2301), (dotyczy poz. 2, 6, i od 7 do 12) a wyroby medyczne poz. 1, 4, 5 zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (MDR), ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych, (tj. Dz. U. z 2022 poz. 974). oraz Normą PN-EN ISO 13485:2016-04 - wersja angielska "Wyroby Medyczne systemy zarządzania jakością - wymagania do celów przepisów prawnych" lub równoważną.

Część 2: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów technicznych wraz z dzierżawą butli, wg opisu zawattego w SWZ załącznik nr 1 oraz nr 2

Część 3: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów specjalnych wraz z dzierżawą butli wg szczegółowego opisu zawartego w SWZ załącznik nr 1 oraz nr 2.Zamawiający wymaga aby wyroby medyczne poz. 1, były zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (MDR), ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych, (tj. Dz. U. z 2022 poz. 974). oraz Normą PN-EN ISO 13485:2016-04 - wersja angielska "Wyroby Medyczne systemy zarządzania jakością - wymagania do celów przepisów prawnych" lub równoważną.

Część 4: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszaniny tlenu i podtlenku azotu wraz z akcesoriami do butli i dzierżawą butli, wózków i zaworów, wg. opisu zawartego w SWZ - załącznik nr 1 oraz nr 2 do SWZ.Zamawiający wymaga aby produkty lecznicze były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 2301), dotyczy poz. 1

Część 5: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa rezerwowej 24 stanowiskowej rozprężalni butlowej tlenu medycznego oraz dzierżawa rozprężalni podtlenku azotu medycznego, wg. opisu zawartego w SWZ - załącznik nr 1 oraz nr 2 do SWZ.

SZP-271-7/24

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00253223/01 z dnia: 2024-03-20
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są uprawnieni do sprzedaży produktów leczniczych, zgodnie z ustawą z dnia 6.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne. (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 2301 ze zm. ) (dotyczy grupy 1 i 4) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Po zmianie:
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są uprawnieni do sprzedaży produktów leczniczych, zgodnie z ustawą z dnia 6.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne. (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 2301 ze zm. ) - dotyczy Grupy 1 i 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach - zgodnie z projektem umowy zawartym w załączniku nr 8 do SWZ min.:
1. Zamawiający zgodnie z o art. 455 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany - postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
a) zmiany terminów dostawy oferowanego asortymentu , o którym mowa w umowie w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
b) zastąpienia asortymentu dotychczas dostarczanego w ramach realizacji niniejszej umowy, nowym asortymentem posiadającym co najmniej takie same parametry jakie posiadał asortyment będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji dotychczas dostarczanego asortymentu lub zmiany producenta asortymentu, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego asortymentu nie ulegnie zwiększeniu; zakończenie produkcji lub wycofania z rynku asortymentu będzie udokumentowane przez Wykonawcę w postaci pisemnego oświadczenia producenta.
c) zastąpienia asortymentu dotychczas dostarczanego w ramach realizacji niniejszej umowy, asortymentem o wyższej jakości, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego asortymentu nie ulegnie zwiększeniu.
2. Zamawiający zawsze dopuszcza zmianę cen jednostkowych netto w dół.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany cen materiałów związanych z realizacją zamówienia.
4. Zamawiający dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie przedłużenia terminu jej obowiązywania, w przypadku niewykorzystania ilościowego lub wartościowego przedmiotu umowy, na kolejny okres uzgodniony przez strony, nie dłuższy jednak niż 3 miesiące.
5. Zamawiający dopuszcza zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) cen urzędowych.
e) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)
Po zmianie:
zgodnie z projektem umowy zawartym w załączniku nr 8 do SWZ min.
1. Zamawiający zgodnie z o art. 455 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany - postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
a) zmiany terminów dostawy oferowanego asortymentu , o którym mowa w umowie w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
b) zastąpienia asortymentu dotychczas dostarczanego w ramach realizacji niniejszej umowy, nowym asortymentem posiadającym co najmniej takie same parametry jakie posiadał asortyment będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji dotychczas dostarczanego asortymentu lub zmiany producenta asortymentu, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego asortymentu nie ulegnie zwiększeniu; zakończenie produkcji lub wycofania z rynku asortymentu będzie udokumentowane przez Wykonawcę w postaci pisemnego oświadczenia producenta.
c) zastąpienia asortymentu dotychczas dostarczanego w ramach realizacji niniejszej umo-wy, asortymentem o wyższej jakości, w przypadkach, których nie można było przewi-dzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego asortymentu nie ulegnie zwiększeniu.
2. Zamawiajacy zawsze dopuszcza zmianę cen jednostkowych netto w dół.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany cen materiałów zwiazanych z realizacją zamówienia.
4. Zamawiający dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie przedłużenia terminu jej obowiązywania, w przypadku niewykorzystania ilościowego lub wartościowego przedmiotu umowy, na kolejny okres uzgodniony przez strony, nie dłuższy jednak niż 3 miesiące.
5. Zamawiajacy dopuszcza zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany::
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) cen urzędowych.
e) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-22 09:30
Po zmianie:
2024-03-27 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-22 10:30
Po zmianie:
2024-03-27 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-20
Po zmianie:
2024-04-25


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00254934/01 z dnia: 2024-03-21
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszaniny tlenu i podtlenku azotu wraz z akcesoriami do butli i dzierżawą butli, wózków i zaworów, wg. opisu zawartego w SWZ - załącznik nr 1 oraz nr 2 do SWZ.
Zamawiający wymaga aby produkty lecznicze były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 2301), dotyczy poz. 1
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszaniny tlenu i podtlenku azotu wraz z akcesoriami do butli i dzierżawą butli, wózków i zaworów, wg. opisu zawartego w SWZ - załącznik nr 1 oraz nr 2 do SWZ.
Zamawiający wymaga aby produkty lecznicze były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 2301), dotyczy poz. 1
Zamawiający wymaga aby wyroby medyczne, były zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (MDR), ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych, (tj. Dz. U. z 2022 poz. 974). oraz Normą PN-EN ISO 13485:2016-04 - wersja angielska "Wyroby Medyczne systemy zarządzania jakością - wymagania do celów przepisów prawnych" lub równoważną.- dotyczy poz. 1 (zawór zintegrowany), poz. 2,3,4
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-27 09:30
Po zmianie:
2024-04-02 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-27 10:30
Po zmianie:
2024-04-02 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-25
Po zmianie:
2024-05-01
branża Medyczna, Surowce, paliwa, oleje
podbranża gaz medyczny, gazy techniczne
kody CPV 24111100, 24111500, 24111800, 24111900, 24112100, 24112200, 24113200, 24321115, 44615000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin