Przetarg 7141662 - Dostawa i montaż 10 szt. mikroskopów dla studentów...

   
Analizuj Zamówienie 7141662 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-11-07
przedmiot ogłoszenia
Dostawa i montaż 10 szt. mikroskopów dla studentów weterynarii Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Numer referencyjny: R0AO0
000.271.133.2019

Przedmiotem umowy jest: Dostawa i montaż 10 szt. mikroskopów biologiczno – edukacyjnych dla studentów weterynarii Uniwersytetu przyrodniczego we Wrocławiu.
1. Zakres rzeczowy zamówienia został zawarty w Parametrach Technicznych zał. nr 1A do SIWZ.

2. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie umowy, stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ.

3.Miejscem dostawy jest Zakład Histologii i Embriologii Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, 50-375 Wrocław, ul. Norwida 25 .

4. Zamawiający wymaga, aby oferowane mikroskopy były fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta.

5. Warunki rękojmi i gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcy gwarancji na dostarczony sprzęt. Okres gwarancji liczy się od dnia bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru technicznego. Wykonawca dokona darmowego przeglądu pod koniec okresu gwarancyjnego u Zamawiającego.

6. Warunki serwisu gwarancyjnego:
a) czas reakcji na zgłoszoną usterkę – maksymalnie 3 dni robocze, czas reakcji na zgłoszoną usterkę stanowi także jedno z kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w rozdziale 14 SIWZ,
b) czas naprawy – nie dłużej niż 14 dni robocze,
c) w przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych,
d) Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad, w terminie, o którym mowa w pkt. 3.6.b licząc od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej lub za pośrednictwem faksu. W szczególnych przypadkach termin ten może, za zgodą Zamawiającego, ulec przedłużeniu. Przez „reakcję na zgłoszenie usterki” Zamawiający rozumie: pojawienie się serwisanta u Zamawiającego i rozpoczęcie naprawy zgłoszonego sprzętu.
e) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego dostarczenia koniecznych części zamiennych lub odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w ust. 3.6.b na swój koszt i ryzyko.

7. Wykonawca przeszkoli pracowników zamawiającego w zakresie obsług i sprzętu w ciągu 1 dnia x 2 godziny, czas szkolenia stanowi także jedno z kryterium oceny ofert i może ulec zwiększeniu na warunkach określonych w rozdziale 14 SIWZ,

8. Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Podstawą wystawienia faktury Zamawiającemu jest potwierdzony przez jednostkę protokół odbioru mikroskopów. Faktura winna zawierać nr konta Wykonawcy, nazwę jednostki oraz nr umowy.
branża Laboratoria
podbranża sprzęt laboratoryjny
kody CPV 38510000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin