Przetarg 6811316 - Dostawa i montaż klimatyzatorów w Sądzie Rejonowym w...

   
Analizuj Zamówienie 6811316 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-05
przedmiot ogłoszenia
Dostawa i montaż klimatyzatorów w Sądzie Rejonowym w Ropczycach.
Numer referencyjny: SIR-2512-2/19

1. Przedmiotem zamówienia j
est wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie
i montażu urządzeń klimatyzacyjnych w Sądzie Rejonowym w Ropczycach w systemie typu VRV, zgodnie z dokumentacją projektową, opracowaną w październiku 2018 roku przez firmę NOVUM Centrum Techniki Grzewczej i Sanitarnej Stanisław Markiewicz z siedzibą: 38-400 Krosno, ul. Mięsowicza 2.
2. Opisane w dokumentacji technicznej materiały/urządzania są standardem oczekiwanym przez Zamawiającego, jednak istnieje możliwość stosowania metariałów/urządzeń równoważnych
tzn. o parametrach/jakości nie gorszych niż tych wskazanych w wyżej wymienionej dokumentacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie aprobaty techniczne lub certyfikaty rozwiązań materiałowych równoważnych do projektowanych.
3. Dokumentacja projektowa obejmuje:
1. Projekt budowlany,
2. Projekt wykonawczy,
3. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
4. Przedmiar robót
4. Powyższe prace są objęte następującymi kodami ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny przedmiot- 45216112-2- Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przy realizacji Przedmiotu umowy (Przedmiotu zamówienia) stosowanie do art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę pracowników według poniższych zasad:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności bezpośrednio związanych z wykonywaniem wszystkich robót budowlanych, tj.:
• przebić oraz zabetonowania otworów w ścianach i stropach
• wykonania instalacji chłodniczej, elektrycznej i odprowadzenia skroplin
• montażu urządzeń klimatyzacyjnych
• montażu konstrukcji wsporczej pod jednostkę zewnętrzną
• robót z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach
• robót malarskich
Wymóg nie dotyczy osób, pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, tj. kierownika budowy i kierownika robót, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postepowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej.
W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym
w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia:
• oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia
w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
3) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 11 umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności.
4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

6. Przeglądy gwarancyjne wykonanych systemów klimatyzacji oraz zamontowanych urządzeń, mają odbywać się w okresie obowiązywania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganymi przepisami prawa oraz warunkami gwarancji, określonymi dla zamontowanych przez Wykonawcę urządzeń. Czynności to obejmują dostawę materiałów koniecznych dla zapewnienia sprawnego działania systemów i urządzeń. Wykonywanie przeglądów gwarancyjnych winno zapewnić zachowanie uprawnień z tytułu udzielonych gwarancji producenta urządzeń.
7. Pod pojęciem przegląd gwarancyjny, Zamawiający rozumie dokonanie oceny stanu urządzenia lub systemu przeprowadzone przez autoryzowanego partnera serwisowego producenta zamontowanych urządzeń, który udzielił na nie gwarancji, z uwzględnieniem częstotliwości przeglądów wymaganych przez producenta.
1) W przypadku wymogu producenta do wykonania dwóch przeglądów technicznych w ciągu roku, powinny one odbywać się w sezonie letnim (marzec, kwiecień lub maj) oraz przed sezonem zimowym (wrzesień, październik listopad).
2) W przypadku wymogu producenta na wykonanie jednego przeglądu technicznego w ciągu roku, powinien on odbyć się w sezonie letnim (marzec, kwiecień lub maj).
8. Okres pomiędzy kolejnymi przeglądami technicznymi nie może być krótszy niż wymaga tego producent udzielający gwarancji. Przegląd techniczny winien zostać potwierdzony odpowiednim wpisem w karcie gwarancyjnej urządzenia.
9. Przeglądy techniczne oraz konserwacja będą każdorazowo obejmować:
1) sprawdzanie poprawności styków i połączeń elektrycznych,
2) sprawdzanie drożności spływu kondensatu,
3) sprawdzanie prawidłowości funkcjonowania układu regulacji,
4) sprawdzanie parametrów pracy urządzenia (ciśnienia skraplania i parowania, temperatury na ssaniu i tłoczeniu sprężarki),
5) sprawdzanie szczelności układu chłodniczego,
6) sprawdzanie poprawności napełnienia układu czynnikiem chłodniczym,
7) sprawdzaniem układu zabezpieczeń chłodniczych,
8) sprawdzanie prawidłowości temperatur na wlocie i wylocie z części wewnętrznej klimatyzatora,
9) czynności do wykonania w sytuacji zaistnienia takiej konieczności:
a) wymiana filtra powietrza urządzenia,
b) wymiana cylindra nawilżacza,
c) czyszczenie wymiennika ciepła urządzenia,
d) dopełnienie układu chłodniczego czynnikiem,
10) wykonanie niezbędnych nastaw i regulacji,
11) odnotowanie wykonanej kontroli szczelności w karcie urządzenia,
12) wykonywanie pomiarów rezystancji przeciwporażeniowej urządzenia, o ile jest to wymagane.
10. Przeglądy techniczne i konserwacja urządzeń powinny być przeprowadzane ściśle według wskazań producenta zamontowanych urządzeń. Wymagania te określone będą w dokumentacji dotyczącej urządzeń, dostarczonej przez Wykonawcę. Wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacji ma zapewnić zachowanie uprawnień z tytułu udzielonych gwarancji.
11. Osoba wykonująca czynności w zakresie kontroli szczelności, konserwacji i serwisowania zamontowanych urządzeń winna posiadać:
1) certyfikat dla personelu, o którym mowa w art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U. z 2015 r., poz. 881), dotyczący czynności w zakresie kontroli szczelności, konserwacji i serwisowania urządzeń chłodniczych lub klimatyzacyjnych,
2) certyfikat producenta urządzeń (autoryzowany serwis), które będą podlegać konserwacji. Certyfikat ten winien zachowywać ważność przez cały okres realizacji umowy, łącznie z okresem rękojmi. W przypadku utraty ważności certyfikatu, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następny certyfikat, a w przypadku niemożności odnowienia certyfikatu Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego,
3) świadectwo kwalifikacyjne co najmniej grupy 1, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
12. Potwierdzeniem wykonania przeglądu gwarancyjnego będzie protokół odbioru podpisany przez Zamawiającego.
13. Dodatkowe informacje, które Wykonawca musi uwzględnić:
14. Roboty budowlane wykonywane będą w czynnym urzędzie, Wykonawca swoim działaniem nie może ograniczać pracy sądu; może wystąpić konieczność wykonywania robót uciążliwych (np. powodujących nadmierny hałas) po godzinach pracy sądu i w dni wolne od pracy (godziny pracy sądu: poniedziałek w godz. od 7:30 do 18:00, od wtorku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30),
15. Na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek odpowiedniego zabezpieczenia stref,
w których prowadzone będą roboty budowlane w sposób ograniczający do minimum zakurzenie obszaru, w którym Zamawiający prowadzi bieżącą działalność,
16. Na Wykonawcy ciążyć będzie konieczność utrzymania czystości i porządku we wszelkich pomieszczeniach, które będą użytkowane przez Wykonawcę lub w których będą wykonywane roboty przez Wykonawcę.
17. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej. Wizji lokalnej można dokonać każdego dnia roboczego w godzinach pracy sądu, po wcześniejszym zgłoszeniu i uzgodnieniu terminu
z Panią Beatą Olszewską tel. 17/ 22 20 318.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540115523-N-2019 z dnia: 2019-06-10
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.6
W ogłoszeniu jest:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Sądu Okręgowego w Rzeszowie, adres: Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów;
2. Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych osobowych w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie: iod@rzeszow.so.gov.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, znak postępowania SIR-2512-1/19 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

W ogłoszeniu powinno być:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Sądu Okręgowego w Rzeszowie oraz Dyrektor Sądu Okręgowego w Rzeszowie, adres: Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów;
2. Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych osobowych w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie: iod@rzeszow.so.gov.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, znak postępowania SIR-2512-2/19 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
branża Wentylacja i klimatyzacja
podbranża instalacje, urządzenia
kody CPV 45216112, 45300000, 45311000, 45331220
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin