Przetarg 6751095 - Dostawa jednorazowego sprzętu i materiałów medycznych dla...

   
Analizuj Zamówienie 6751095 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-05-09
przedmiot ogłoszenia
Dostawa jednorazowego sprzętu i materiałów medycznych dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły z
siedzibą w Jaroszowcu
Numer referencyjny: ZP 02/2019

NAZWA NADANA ZAMÓWIENIU PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO

Dostawa produktów leczniczych dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji
im. Edmunda Wojtyły z siedzibą
w Jaroszowcu.
Znak postępowania ZP 02/2019
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

II.2. RODZAJ ZAMÓWIENIA – dostawa
II.3. INFORMACJE O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w zakresie 4 części (t.j 4pakietów). Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jeden pakiet lub więcej pakietów.
Nie dopuszcza się składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji danego pakietu Zamówienia.

II.4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.4.1. Przedmiotem Zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu i materiałów medycznych dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły z siedzibą w Jaroszowcu. Przedmiot Zamówienia został podzielony na 4 następujące pakiety :

Pakiet nr 1 - Materiały medyczne – Pieluchomajtki dla dorosłych
Pakiet nr 2 - Materiały medyczne – Rękawice diagnostyczne jednorazowe
Pakiet nr 3 - Jednorazowy sprzęt i materiały medyczne
Pakiet nr 4- Jednorazowy sprzęt – Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
II.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ - będącym formularzem asortymentowym.
II.5. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ CPV
Główny kod CPV 33140000-3 – Jednorazowy sprzęt i materiały medyczne
1842300-0 Rękawice diagnostyczne jednorazowe
33141110-4 – Pieluchomajtki jednorazowe dla dorosłych
33157000-5- Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
II.6 SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM
II.6.1 Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcom oraz zasady i warunki realizacji Zamówienia opisane zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
II.7 ZAMÓWIENIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 7 USTAWY PZP
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp

II.8 TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
II.8.1 Zamawiający wymaga, aby Zamówienie zostało realizowane sukcesywnie przez okres 12 miesięcy.
II.8.2 Realizacja dostaw odbywać się będzie zgodnie z potrzebami Szpitala w terminie nie dłuższym niż 5 dni robocze od złożenia zamówienia a w trybie pilnym, w jak najkrótszym czasie nie dłuższym niż w ciągu 48 godzin od daty złożenia zamówienia.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 - Materiały medyczne- Pieluchomajtki jednorazowe dla dorosłych
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu i materiałów medycznych dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły z siedzibą w Jaroszowcu. Przedmiot Zamówienia został podzielony na 4 następujące pakiety : Pakiet nr 1 - Materiały medyczne – Pieluchomajtki dla dorosłych kod CPV 33141110-4 Pakiet nr 2 - Materiały medyczne – Rękawice diagnostyczne jednorazowe kod CPV 1842300-0 Pakiet nr 3 - Jednorazowy sprzęt i materiały medyczne kod CPV 33140000-3 Pakiet nr 4- Jednorazowy sprzęt – Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej kod CPV 33157000-5 II.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ - będącym formularzem asortymentowym. II.5. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ CPV Główny kod CPV 33140000-3 – Jednorazowy sprzęt i materiały medyczne 18424300-0- Rękawice diagnostyczne jednorazowe 33141110-4 – Pieluchomajtki jednorazowe dla dorosłych 33157000-5- Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej II.6 SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM II.6.1 Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcom oraz zasady i warunki realizacji Zamówienia opisane zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. II.7 ZAMÓWIENIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 7 USTAWY PZP Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp II.8 TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. II.8.1 Zamawiający wymaga, aby Zamówienie zostało realizowane sukcesywnie przez 12 miesięcy. II.8.2 Realizacja dostaw odbywać się będzie zgodnie z potrzebami Szpitala w terminie nie dłuższym niż 5 dni robocze od złożenia zamówienia a w trybie pilnym, w jak najkrótszym czasie nie dłuższym niż w ciągu 48 godzin od daty złożenia zamówienia. II.9. INFORMACJE DODATKOWE II.9.1. Wymagania stawiane Wykonawcom składającym ofertę: 1) Wykonawca może zaoferować wyłącznie Towar dopuszczony do obrotu na terytorium RP zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne ( tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 2211 ze zm.) oraz ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. nr 107 poz. 679 z póź. zm.) 2) Wykonawca oferując wyroby medyczne przy obliczaniu ceny musi wziąć pod uwagę zapisy art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 12 maja 2011 roku o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1536, 1579, z 2017 r. poz. 1200, 1458.), aktualne na dzień składania ofert. Ponadto należy wziąć po uwagę wyjaśnienia dotyczące art. 9 ust 2 zawarte w komunikacie Ministra Zdrowia z dnia 26.03.2012 (pismo MZ-PLR-460-12576-160/KB/12). Ceny leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych znajdujące się na listach NFZ nie mogą przekraczać limitu finansowania przez Fundusz. Ceny zgodne z aktualnymi obwieszczeniami refundacyjnymi Ministra Zdrowia 3) W przypadku okresowego braku produkcji oferowanego Towaru (okresowy brak na rynku), w czasie składania oferty, należy wycenić tę pozycję wg ostatniej ceny sprzedaży oraz nanieść informację o jej tymczasowym braku na rynku. 4) W przypadku zakończonej produkcji Towaru wymagane jest dodatkowo dołączenie pisma od producenta o braku produkcji. 5) W przypadku oferowania opakowania handlowego danego Towaru innego niż wskazane w SIWZ Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę (do pełnego opakowania). 6) Termin ważności oferowanych produktów – 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego II.9.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w składanej ofercie zawarł kod EAN (jeżeli został nadany). II.9.3. Towar dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (t.j. Dz. U. 2017. Poz. 509) II.9.4. W przypadku wykonania Zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania w tym za przestrzeganie przez podwykonawcę wymogu określonego w ppkt 3). II.9.5. Wykonawca gwarantuje ciągłość dostaw przedmiotu Zamówienia przez cały okres trwania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu Zamówienia II.9.6. Zamówienie obejmuje koszty transportu do Zamawiającego (w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego tj. Dział Farmacji). II.9.7. Faktura musi być wystawiona przez Wykonawcę, który został wybrany w procedurze przetargowej. Nie dopuszcza się wystawiania faktur przez inne podmioty Wykonawcy. Na fakturze lub dokumencie WZ musi być podana data ważności i seria. Faktura ma zwierać kod EAN.

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2 - Materiały medyczne - Rękawice diagnostyczne jednorazowe
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu i materiałów medycznych dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły z siedzibą w Jaroszowcu. Przedmiot Zamówienia został podzielony na 4 następujące pakiety : Pakiet nr 1 - Materiały medyczne – Pieluchomajtki dla dorosłych kod CPV 33141110-4 Pakiet nr 2 - Materiały medyczne – Rękawice diagnostyczne jednorazowe kod CPV 1842300-0 Pakiet nr 3 - Jednorazowy sprzęt i materiały medyczne kod CPV 33140000-3 Pakiet nr 4- Jednorazowy sprzęt – Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej kod CPV 33157000-5 II.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ - będącym formularzem asortymentowym. II.5. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ CPV Główny kod CPV 33140000-3 – Jednorazowy sprzęt i materiały medyczne 18424300-0- Rękawice diagnostyczne jednorazowe 33141110-4 – Pieluchomajtki jednorazowe dla dorosłych 33157000-5- Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej II.6 SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM II.6.1 Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcom oraz zasady i warunki realizacji Zamówienia opisane zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. II.7 ZAMÓWIENIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 7 USTAWY PZP Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp II.8 TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. II.8.1 Zamawiający wymaga, aby Zamówienie zostało realizowane sukcesywnie przez 12 miesięcy. II.8.2 Realizacja dostaw odbywać się będzie zgodnie z potrzebami Szpitala w terminie nie dłuższym niz 5 dni robocze od złożenia zamówienia a w trybie pilnym, w jak najkrótszym czasie nie dłuższym niż w ciągu 48 godzin od daty złożenia zamówienia. II.9. INFORMACJE DODATKOWE II.9.1. Wymagania stawiane Wykonawcom składającym ofertę: 1) Wykonawca może zaoferować wyłącznie Towar dopuszczony do obrotu na terytorium RP zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne ( tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 2211 ze zm.) oraz ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. nr 107 poz. 679 z póź. zm.) 2) Wykonawca oferując wyroby medyczne przy obliczaniu ceny musi wziąć pod uwagę zapisy art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 12 maja 2011 roku o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1536, 1579, z 2017 r. poz. 1200, 1458.), aktualne na dzień składania ofert. Ponadto należy wziąć po uwagę wyjaśnienia dotyczące art. 9 ust 2 zawarte w komunikacie Ministra Zdrowia z dnia 26.03.2012 (pismo MZ-PLR-460-12576-160/KB/12). Ceny leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych znajdujące się na listach NFZ nie mogą przekraczać limitu finansowania przez Fundusz. Ceny zgodne z aktualnymi obwieszczeniami refundacyjnymi Ministra Zdrowia 3) W przypadku okresowego braku produkcji oferowanego Towaru (okresowy brak na rynku), w czasie składania oferty, należy wycenić tę pozycję wg ostatniej ceny sprzedaży oraz nanieść informację o jej tymczasowym braku na rynku. 4) W przypadku zakończonej produkcji Towaru wymagane jest dodatkowo dołączenie pisma od producenta o braku produkcji. 5) W przypadku oferowania opakowania handlowego danego Towaru innego niż wskazane w SIWZ Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę (do pełnego opakowania). 6) Termin ważności oferowanych produktów – 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego II.9.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w składanej ofercie zawarł kod EAN (jeżeli został nadany). II.9.3. Towar dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (t.j. Dz. U. 2017. Poz. 509) II.9.4. W przypadku wykonania Zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania w tym za przestrzeganie przez podwykonawcę wymogu określonego w ppkt 3). II.9.5. Wykonawca gwarantuje ciągłość dostaw przedmiotu Zamówienia przez cały okres trwania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu Zamówienia II.9.6. Zamówienie obejmuje koszty transportu do Zamawiającego (w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego tj. Dział Farmacji). II.9.7. Faktura musi być wystawiona przez Wykonawcę, który został wybrany w procedurze przetargowej. Nie dopuszcza się wystawiania faktur przez inne podmioty Wykonawcy. Na fakturze lub dokumencie WZ musi być podana data ważności i seria. Faktura ma zwierać kod EAN.

Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3 - Jednorazowy sprzęt i materiały medyczne
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu i materiałów medycznych dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły z siedzibą w Jaroszowcu. Przedmiot Zamówienia został podzielony na 4 następujące pakiety : Pakiet nr 1 - Materiały medyczne – Pieluchomajtki dla dorosłych kod CPV 33141110-4 Pakiet nr 2 - Materiały medyczne – Rękawice diagnostyczne jednorazowe kod CPV 1842300-0 Pakiet nr 3 - Jednorazowy sprzęt i materiały medyczne kod CPV 33140000-3 Pakiet nr 4- Jednorazowy sprzęt – Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej kod CPV 33157000-5 II.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ - będącym formularzem asortymentowym. II.5. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ CPV Główny kod CPV 33140000-3 – Jednorazowy sprzęt i materiały medyczne 18424300-0- Rękawice diagnostyczne jednorazowe 33141110-4 – Pieluchomajtki jednorazowe dla dorosłych 33157000-5- Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej II.6 SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM II.6.1 Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcom oraz zasady i warunki realizacji Zamówienia opisane zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. II.7 ZAMÓWIENIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 7 USTAWY PZP Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp II.8 TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. II.8.1 Zamawiający wymaga, aby Zamówienie zostało realizowane sukcesywnie przez 12 miesięcy. II.8.2 Realizacja dostaw odbywać się będzie zgodnie z potrzebami Szpitala w terminie nie dłuższym niz 5 dni robocze od złożenia zamówienia a w trybie pilnym, w jak najkrótszym czasie nie dłuższym niż w ciągu 48 godzin od daty złożenia zamówienia. II.9. INFORMACJE DODATKOWE II.9.1. Wymagania stawiane Wykonawcom składającym ofertę: 1) Wykonawca może zaoferować wyłącznie Towar dopuszczony do obrotu na terytorium RP zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne ( tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 2211 ze zm.) oraz ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. nr 107 poz. 679 z póź. zm.) 2) Wykonawca oferując wyroby medyczne przy obliczaniu ceny musi wziąć pod uwagę zapisy art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 12 maja 2011 roku o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1536, 1579, z 2017 r. poz. 1200, 1458.), aktualne na dzień składania ofert. Ponadto należy wziąć po uwagę wyjaśnienia dotyczące art. 9 ust 2 zawarte w komunikacie Ministra Zdrowia z dnia 26.03.2012 (pismo MZ-PLR-460-12576-160/KB/12). Ceny leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych znajdujące się na listach NFZ nie mogą przekraczać limitu finansowania przez Fundusz. Ceny zgodne z aktualnymi obwieszczeniami refundacyjnymi Ministra Zdrowia 3) W przypadku okresowego braku produkcji oferowanego Towaru (okresowy brak na rynku), w czasie składania oferty, należy wycenić tę pozycję wg ostatniej ceny sprzedaży oraz nanieść informację o jej tymczasowym braku na rynku. 4) W przypadku zakończonej produkcji Towaru wymagane jest dodatkowo dołączenie pisma od producenta o braku produkcji. 5) W przypadku oferowania opakowania handlowego danego Towaru innego niż wskazane w SIWZ Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę (do pełnego opakowania). 6) Termin ważności oferowanych produktów – 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego II.9.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w składanej ofercie zawarł kod EAN (jeżeli został nadany). II.9.3. Towar dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (t.j. Dz. U. 2017. Poz. 509) II.9.4. W przypadku wykonania Zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania w tym za przestrzeganie przez podwykonawcę wymogu określonego w ppkt 3). II.9.5. Wykonawca gwarantuje ciągłość dostaw przedmiotu Zamówienia przez cały okres trwania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu Zamówienia II.9.6. Zamówienie obejmuje koszty transportu do Zamawiającego (w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego tj. Dział Farmacji). II.9.7. Faktura musi być wystawiona przez Wykonawcę, który został wybrany w procedurze przetargowej. Nie dopuszcza się wystawiania faktur przez inne podmioty Wykonawcy. Na fakturze lub dokumencie WZ musi być podana data ważności i seria. Faktura ma zwierać kod EAN.

Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4 -Jednorazowy sprzęt - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu i materiałów medycznych dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły z siedzibą w Jaroszowcu. Przedmiot Zamówienia został podzielony na 4 następujące pakiety : Pakiet nr 1 - Materiały medyczne – Pieluchomajtki dla dorosłych kod CPV 33141110-4 Pakiet nr 2 - Materiały medyczne – Rękawice diagnostyczne jednorazowe kod CPV 1842300-0 Pakiet nr 3 - Jednorazowy sprzęt i materiały medyczne kod CPV 33140000-3 Pakiet nr 4- Jednorazowy sprzęt – Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej kod CPV 33157000-5 II.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ - będącym formularzem asortymentowym. II.5. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ CPV Główny kod CPV 33140000-3 – Jednorazowy sprzęt i materiały medyczne 18424300-0- Rękawice diagnostyczne jednorazowe 33141110-4 – Pieluchomajtki jednorazowe dla dorosłych 33157000-5- Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej II.6 SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM II.6.1 Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcom oraz zasady i warunki realizacji Zamówienia opisane zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. II.7 ZAMÓWIENIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 7 USTAWY PZP Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp II.8 TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. II.8.1 Zamawiający wymaga, aby Zamówienie zostało realizowane sukcesywnie przez 12 miesięcy. II.8.2 Realizacja dostaw odbywać się będzie zgodnie z potrzebami Szpitala w terminie nie dłuższym niz 5 dni robocze od złożenia zamówienia a w trybie pilnym, w jak najkrótszym czasie nie dłuższym niż w ciągu 48 godzin od daty złożenia zamówienia. II.9. INFORMACJE DODATKOWE II.9.1. Wymagania stawiane Wykonawcom składającym ofertę: 1) Wykonawca może zaoferować wyłącznie Towar dopuszczony do obrotu na terytorium RP zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne ( tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 2211 ze zm.) oraz ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. nr 107 poz. 679 z póź. zm.) 2) Wykonawca oferując wyroby medyczne przy obliczaniu ceny musi wziąć pod uwagę zapisy art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 12 maja 2011 roku o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1536, 1579, z 2017 r. poz. 1200, 1458.), aktualne na dzień składania ofert. Ponadto należy wziąć po uwagę wyjaśnienia dotyczące art. 9 ust 2 zawarte w komunikacie Ministra Zdrowia z dnia 26.03.2012 (pismo MZ-PLR-460-12576-160/KB/12). Ceny leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych znajdujące się na listach NFZ nie mogą przekraczać limitu finansowania przez Fundusz. Ceny zgodne z aktualnymi obwieszczeniami refundacyjnymi Ministra Zdrowia 3) W przypadku okresowego braku produkcji oferowanego Towaru (okresowy brak na rynku), w czasie składania oferty, należy wycenić tę pozycję wg ostatniej ceny sprzedaży oraz nanieść informację o jej tymczasowym braku na rynku. 4) W przypadku zakończonej produkcji Towaru wymagane jest dodatkowo dołączenie pisma od producenta o braku produkcji. 5) W przypadku oferowania opakowania handlowego danego Towaru innego niż wskazane w SIWZ Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę (do pełnego opakowania). 6) Termin ważności oferowanych produktów – 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego II.9.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w składanej ofercie zawarł kod EAN (jeżeli został nadany). II.9.3. Towar dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (t.j. Dz. U. 2017. Poz. 509) II.9.4. W przypadku wykonania Zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania w tym za przestrzeganie przez podwykonawcę wymogu określonego w ppkt 3). II.9.5. Wykonawca gwarantuje ciągłość dostaw przedmiotu Zamówienia przez cały okres trwania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu Zamówienia II.9.6. Zamówienie obejmuje koszty transportu do Zamawiającego (w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego tj. Dział Farmacji). II.9.7. Faktura musi być wystawiona przez Wykonawcę, który został wybrany w procedurze przetargowej. Nie dopuszcza się wystawiania faktur przez inne podmioty Wykonawcy. Na fakturze lub dokumencie WZ musi być podana data ważności i seria. Faktura ma zwierać kod EAN.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540093790-N-2019 z dnia: 2019-05-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 3
W ogłoszeniu jest:
II.3. INFORMACJE O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamówienie podzielone jest na części:TAK.
Maksymalna liczba części zamówienia , na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 4 części (pakiety)
W ogłoszeniu powinno być:
II.3. INFORMACJE O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamówienie podzielone jest na części:TAK - 6
Maksymalna liczba części zamówienia , na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 6 części ( 6 pakietów)


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert: Data:2019-05-17, godzina 12:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert: Data:2019-05-23, godzina 12:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540097403-N-2019 z dnia: 2019-05-17
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 3
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu i materiałów medycznych dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły z siedzibą w Jaroszowcu. Przedmiot Zamówienia został podzielony według 6 następujących pakietów :
Pakiet nr 1 - Materiały medyczne – Pieluchomajtki dla dorosłych
Pakiet nr 2 - Materiały medyczne – Rękawice diagnostyczne jednorazowe
Pakiet nr 3 - Jednorazowy sprzęt i materiały medyczne
Pakiet nr 4- Jednorazowy sprzęt – Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej,
Pakiet nr 5 - Jednorazowy sprzęt i materiały medyczne
Pakiet nr 6 - Jednorazowy sprzęt i materiały medyczne

W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu i materiałów medycznych dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły z siedzibą w Jaroszowcu. Przedmiot Zamówienia został podzielony według 7 następujących pakietów :
Pakiet nr 1 - Materiały medyczne – Pieluchomajtki dla dorosłych
Pakiet nr 2 - Materiały medyczne – Rękawice diagnostyczne jednorazowe
Pakiet nr 3 - Jednorazowy sprzęt i materiały medyczne
Pakiet nr 4- Jednorazowy sprzęt – Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej,
Pakiet nr 5 - Jednorazowy sprzęt i materiały medyczne
Pakiet nr 6 - Jednorazowy sprzęt i materiały medyczne,
Pakiet nr 7- Jednorazowy sprzęt – Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, materiały medyczne, odzież medyczna i jednorazowa
kody CPV 18424300, 33140000, 33141110, 33157000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin