Przetarg 7213145 - Dostawa jednorazowej odzieży medycznej, obłożeń...

   
Analizuj Zamówienie 7213145 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-12-06
przedmiot ogłoszenia
Dostawa jednorazowej odzieży medycznej, obłożeń operacyjnych i materiałów higienicznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Za
moyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Numer referencyjny: Wsz-II.4.291.66.2019

I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowej odzieży medycznej, obłożeń i materiałów higienicznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ujęta w 8 pakietach.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień:
33199000-1 Odzież medyczna
33770000-8 Artykuły higieniczne
33140000-3 Materiały medyczne
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SIWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako nieobowiązujące. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SIWZ.
4. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1
Pakiet 1 - Zestawy operacyjne + prześcieradła. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy.

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2
Pakiet 2 - Zestaw do porodu, zestaw do cięcia cesarskiego, zestaw do cewnikowania . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy.

Część nr: 3 Nazwa: Pakiet 3
Pakiet 3 - Jednorazowa odzież medyczna . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy.

Część nr: 4 Nazwa: Pakiet 4
Pakiet 4 - Materiały higieniczne . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy.

Część nr: 5 Nazwa: Pakiet 5
Pakiet 5 - Pieluchy i podobne . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy.

Część nr: 6 Nazwa: Pakiet 6
Pakiet 6 - Materiały dla pacjenta . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy.

Część nr: 7 Nazwa: Pakiet 7
Pakiet 7 - Ocieplacz chirurgiczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy.

Część nr: 8 Nazwa: Pakiet 8
Pakiet 8 - Zestaw do angiografii . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540267694-N-2019 z dnia: 2019-12-09
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: I 4)
W ogłoszeniu jest:
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać
pod adresem (URL)
Tak
www.szpitaltbg.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
Tak
www.szpitaltbg.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać
pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
W ogłoszeniu powinno być:
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać
pod adresem (URL)
Tak
www.szpitaltbg.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
Tak
www.szpitaltbg.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać
pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Tak
Inny sposób:Pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
Adres:Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ul. Szpitalna 1, 39-400
Tarnobrzeg, Sekretariat


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540271899-N-2019 z dnia: 2019-12-12
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 6)
W ogłoszeniu jest:
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
A. Zgodnie z zasadami określonymi w pkt 2.1) SIWZ w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa: 1. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ – jeżeli dotyczy przedmiotowego postępowania, że: a) oferowane produkty posiadają odpowiednie dokumenty i są one aktualne dla przedmiotowego postępowania oraz mogą być stosowane w służbie zdrowia zgodnie z Ustawą dla wyrobów kwalifikowanych jako wyroby medyczne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm); b) oferowane produkty kwalifikowane jako wyroby medyczne, zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.), zostały wprowadzone do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z art. 58 w/w Ustawy; c) Wykonawca przedłoży wyżej wymienione dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 5 dni od daty wezwania; 2. Jeżeli prawo nie nakłada obowiązku posiadania dokumentów określonych w ppkt a) Wykonawca składa stosowne oświadczenie – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. B. W celu oceny kryterium „jakość” i weryfikacji zgodności parametrów przedmiotu zamówienia z opisem w SIWZ, dotyczących gramatury, nieprzemakalności, wytrzymałości na rozerwanie – dotyczy Pakietu 1 , 2, 3, 7 oraz Pakietu 8, należy złożyć: 1) parametry techniczne wystawione przez Producenta dla wszystkich pozycji określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ; 2) karty techniczne po sterylizacji wyrobów (dotyczy wyrobów sterylnych). - Zaleca się aby załączone do oferty dokumenty były opisane, której pozycji dotyczą. 3) Próbki po 1 szt.: Pakiet 1 poz. 1– 5, 7,9 i 11, Pakiet 2 poz. 1 i poz.2, Pakiet 3 poz. 4 – 13, Pakiet 5 poz. 3 – 8, Pakiet 6 poz. 1 – 5, Pakiet 8 poz. 1 dla asortymentu ujętego w załączniku nr 2 do SIWZ. a) Zaleca się aby załączone próbki były opisane, której pozycji dotyczą; b) Próbki ze względu na konieczność wykorzystania przy testach – nie podlegają zwrotowi. 4) Próbki oraz dokumenty, o których mowa w pkt 2, należy złożyć wraz z ofertą do dnia 16.12.2019 r. do godz. 10:00. Niezłożenie próbek oraz dokumentów w.w. spowoduje odrzucenie oferty. Nie ma zastosowania art. 26 ust. 3 Ustawy.
W ogłoszeniu powinno być:
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
A. Zgodnie z zasadami określonymi w pkt 2.1) SIWZ w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa: 1. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ – jeżeli dotyczy przedmiotowego postępowania, że: a) oferowane produkty posiadają odpowiednie dokumenty i są one aktualne dla przedmiotowego postępowania oraz mogą być stosowane w służbie zdrowia zgodnie z Ustawą dla wyrobów kwalifikowanych jako wyroby medyczne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm); b) oferowane produkty kwalifikowane jako wyroby medyczne, zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.), zostały wprowadzone do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z art. 58 w/w Ustawy; c) Wykonawca przedłoży wyżej wymienione dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 5 dni od daty wezwania; 2. Jeżeli prawo nie nakłada obowiązku posiadania dokumentów określonych w ppkt a) Wykonawca składa stosowne oświadczenie – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. B. W celu oceny kryterium „jakość” i weryfikacji zgodności parametrów przedmiotu zamówienia z opisem w SIWZ, dotyczących gramatury, nieprzemakalności, wytrzymałości na rozerwanie – dotyczy Pakietu 1 , 2, 3, 7 oraz Pakietu 8, należy złożyć: 1) parametry techniczne wystawione przez Producenta dla wszystkich pozycji określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ; 2) karty techniczne po sterylizacji wyrobów (dotyczy wyrobów sterylnych). - Zaleca się aby załączone do oferty dokumenty były opisane, której pozycji dotyczą. 3) Próbki po 1 szt.: Pakiet 1 poz. 1– 5, 7,9 i 11, Pakiet 2 poz. 1 i poz.2, Pakiet 3 poz. 4 – 13, Pakiet 5 poz. 3 – 8, Pakiet 6 poz. 1 – 5, Pakiet 8 poz. 1 dla asortymentu ujętego w załączniku nr 2 do SIWZ. a) Zaleca się aby załączone próbki były opisane, której pozycji dotyczą; b) Próbki ze względu na konieczność wykorzystania przy testach – nie podlegają zwrotowi. 4) Próbki oraz dokumenty, o których mowa w pkt 2, należy złożyć wraz z ofertą do dnia 23.12.2019 r. do godz. 10:00. Niezłożenie próbek oraz dokumentów w.w. spowoduje odrzucenie oferty. Nie ma zastosowania art. 26 ust. 3 Ustawy.
branża Kosmetyki, środki czystości, Medyczna
podbranża kosmetyki i artykuły higieniczne, materiały medyczne, odzież medyczna i jednorazowa
kody CPV 33199000, 33770000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin