Przetarg 10339150 - Dostawa leków, środków farmaceutycznych i opatrunków do...

   
Analizuj Zamówienie 10339150 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-20
przedmiot ogłoszenia
Dostawa leków, środków farmaceutycznych i opatrunków do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.

Część 1: P
akiet 1 - INDOCYANINE GREEN

Część 2: Pakiet 2- IMMUNOGLOBULINY I

Część 3: Pakiet 3 - IMMUNOGLOBULINY II

Część 4: Pakiet 4 - ALTEPLASE

Część 5: Pakiet 5 - ŚRODKI KONTRASTOWE I

Część 6: Pakiet 6 - ŚRODKI KONTRASTOWE II

Część 7: Pakiet 7 - SUBSTANCJE RECEPTUROWE

Część 8: Pakiet 8 - WYROBY FARMACEUTYCZNE

Część 9: Pakiet 9 - SZEW PLECIONY, SYNTETYCZNY, WCHŁANIALNY, POWLEKANY I

Część 10: Pakiet 10 - SZEW PLECIONY, SYNTETYCZNY, WCHŁANIALNY, POWLEKANY II

Część 11: Pakiet 11 - SZEW MONOFILAMENTOWY, SYNTETYCZNY, WCHŁANIALNY II

Część 12: Pakiet 12 - PROTEZA NACZYŃ KRWIONOŚNYCH

Część 13: Pakiet 13 - OPATRUNKI ŻELOWE

1099/2024

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00261073/01 z dnia: 2024-03-26
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
a) Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał ważną koncesję/ zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu konsygnacyjnego, zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi, a w przypadku producenta - zezwolenie na produkcję, jeżeli wymagane są przepisami prawa. (Dotyczy pakietu 1-8)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
a) Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał ważną koncesję/ zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu konsygnacyjnego, zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi, a w przypadku producenta - zezwolenie na produkcję, jeżeli wymagane są przepisami prawa. (Dotyczy pakietu 1-7)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał ważną koncesję/ zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu konsygnacyjnego, zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi, a w przypadku producenta - zezwolenie na produkcję, jeżeli wymagane są przepisami prawa. (Dotyczy pakietu 1-8)
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał ważną koncesję/ zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu konsygnacyjnego, zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi, a w przypadku producenta - zezwolenie na produkcję, jeżeli wymagane są przepisami prawa. (Dotyczy pakietu 1-7)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Oświadczenie Wykonawcy - że posiada karty charakterystyki i/lub ulotki produktu na każdy zaoferowany produkt – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ. (Dotyczy Pakietu 1-8)
2. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Deklarację Zgodności CE wydaną przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy) zgodnie z ustawą z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 poz. 974) – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ, a w przypadku żądania Zamawiającego przedłoży poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie tych pozwoleń (świadectw) a jeżeli przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru Zamawiający wymaga jedynie złożenia stosownego oświadczenia. Oświadczenie nie dotyczy produktów leczniczych.
3.Katalogi lub ich strony w języku polskim dla każdego zaoferowanego produktu (ulotki informacyjne producenta lub karty produktu poświadczające skład, dane identyfikujące produkt itp.) (Dotyczy Pakietu 9-13)
4. Próbki wraz z instrukcją użytkowania w języku polskim – w ilości po 2 szt. Próbki powinny być tak oznakowane, by umożliwiały identyfikację wykonawcy oraz z podaniem asortymentu, którego dotyczy (Dotyczy Pakietu 9,10,11).
Po zmianie:
1. Oświadczenie Wykonawcy - że posiada karty charakterystyki i/lub ulotki produktu na każdy zaoferowany produkt – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ. (Dotyczy Pakietu 1-7)
2. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Deklarację Zgodności CE wydaną przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy) zgodnie z ustawą z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 poz. 974) – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ, a w przypadku żądania Zamawiającego przedłoży poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie tych pozwoleń (świadectw) a jeżeli przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru Zamawiający wymaga jedynie złożenia stosownego oświadczenia. Oświadczenie nie dotyczy produktów leczniczych.
3.Katalogi lub ich strony w języku polskim dla każdego zaoferowanego produktu (ulotki informacyjne producenta lub karty produktu poświadczające skład, dane identyfikujące produkt itp.) (Dotyczy Pakietu 8-13)
4. Próbki wraz z instrukcją użytkowania w języku polskim – w ilości po 2 szt. Próbki powinny być tak oznakowane, by umożliwiały identyfikację wykonawcy oraz z podaniem asortymentu, którego dotyczy (Dotyczy Pakietu 9,10,11).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1. Oświadczenie Wykonawcy - że posiada karty charakterystyki i/lub ulotki produktu na każdy zaoferowany produkt – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ. (Dotyczy Pakietu 1-8)
2. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Deklarację Zgodności CE wydaną przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy) zgodnie z ustawą z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 poz. 974) – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ, a w przypadku żądania Zamawiającego przedłoży poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie tych pozwoleń (świadectw) a jeżeli przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru Zamawiający wymaga jedynie złożenia stosownego oświadczenia. Oświadczenie nie dotyczy produktów leczniczych.
3.Katalogi lub ich strony w języku polskim dla każdego zaoferowanego produktu (ulotki informacyjne producenta lub karty produktu poświadczające skład, dane identyfikujące produkt itp.) (Dotyczy Pakietu 9-13)
Po zmianie:
1. Oświadczenie Wykonawcy - że posiada karty charakterystyki i/lub ulotki produktu na każdy zaoferowany produkt – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ. (Dotyczy Pakietu 1-7)
2. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Deklarację Zgodności CE wydaną przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy) zgodnie z ustawą z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 poz. 974) – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ, a w przypadku żądania Zamawiającego przedłoży poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie tych pozwoleń (świadectw) a jeżeli przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru Zamawiający wymaga jedynie złożenia stosownego oświadczenia. Oświadczenie nie dotyczy produktów leczniczych.
3.Katalogi lub ich strony w języku polskim dla każdego zaoferowanego produktu (ulotki informacyjne producenta lub karty produktu poświadczające skład, dane identyfikujące produkt itp.) (Dotyczy Pakietu 8-13)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
a) w przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, zmiana producenta lub wielkości opakowań, strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników o tej samej nazwie międzynarodowej, w tej samej postaci i dawce lub zamiennika o nie gorszych parametrach przy zachowaniu ceny przetargowej dla danego towaru, w przeliczeniu na jednostkę, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności;
b) w przypadku braku możliwości dostarczenia zamiennika preparatu, o którym mowa w ust. 1 pkt a) Zamawiający może wyrazić zgodę na wyłączenie tego produktu z umowy na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności,
c) obniżenia urzędowej ceny zbytu nabywanego produktu leczniczego w przypadku nabywania od podmiotu innego niż przedsiębiorca prowadzący obrót hurtowy w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2022r. Poz. 2301 ze zm.). Zmiana ceny obowiązuje od dnia obowiązywania nowej urzędowej ceny zbytu i nie wymaga aneksu do Umowy, (Dotyczy Pakietu 1-8)
d) obniżenia wysokości limitu finansowania dla grupy limitowej, do której należy nabywany produkt leczniczy, w przypadku nabywania od podmiotu będącego przedsiębiorcą prowadzącym obrót hurtowy w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo Farmaceutyczne. Zmiana ceny obowiązuje od dnia obowiązywania nowej wysokości limitu finansowania i nie wymaga aneksu do Umowy. (Dotyczy Pakietu 1-8)
2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie należnego wynagrodzenia Wykonawcy tj.:
a) zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego;
b) strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie podatku VAT z mocą obowiązują od wejścia w życie nowych stawek tego podatku na zasadzie prawa powszechnie obowiązującego przy zachowaniu niezmiennej ceny netto. Zmiana w tym przypadku nastąpi automatycznie co oznacza, że nie wymaga formy pisemnego aneksu do umowy;
c) waloryzacji o wartość wskaźnika zmiany cen materiałów i usług, publikowanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy – ceny jednostkowej netto materiału lub usługi - wejdzie w życie nie wcześniej niż począwszy od kolejnego miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu, w którym opublikowano Komunikat Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego wskazujący zwiększenie wskaźnika cen towarów i usług, stanowiący podstawę do zastosowania niniejszej klauzuli waloryzacyjnej z zastrzeżeniem pkt c.1.. Strona inicjująca zmianę powinna złożyć wniosek zawierający żądanie zmiany wysokości wynagrodzenia wraz z jego uzasadnieniem faktycznym i prawnym, z tymże zmiana jej wysokości nastąpi począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym został złożony ww. wniosek, przy czym:
c.1. żadna ze Stron umowy nie będzie uprawniona do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy przed upływem 6 miesięcy od dnia rozpoczęcia wykonywania umowy oraz w przypadku gdy wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, o którym mowa w pkt c) nie przekroczy 15%,
c.2. Zamawiający zastrzega, że maksymalna wartość zmiany wysokości wynagrodzenia, jaką dopuszcza w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian jej wysokości, o których mowa w pkt. c) i c.1. wynosi 5% wysokości wynagrodzenia w ujęciu netto, o którym mowa w § 2 ust. 4,
c.3. Wykonawca......
Ciąg dalszy zapisów dot. rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się w Istotnych dla stron postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ. (ograniczenie liczby znaków w ogłoszeniu o zamówieniu).
Po zmianie:
1. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
a) w przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, zmiana producenta lub wielkości opakowań, strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników o tej samej nazwie międzynarodowej, w tej samej postaci i dawce lub zamiennika o nie gorszych parametrach przy zachowaniu ceny przetargowej dla danego towaru, w przeliczeniu na jednostkę, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności;
b) w przypadku braku możliwości dostarczenia zamiennika preparatu, o którym mowa w ust. 1 pkt a) Zamawiający może wyrazić zgodę na wyłączenie tego produktu z umowy na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności,
c) obniżenia urzędowej ceny zbytu nabywanego produktu leczniczego w przypadku nabywania od podmiotu innego niż przedsiębiorca prowadzący obrót hurtowy w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2022r. Poz. 2301 ze zm.). Zmiana ceny obowiązuje od dnia obowiązywania nowej urzędowej ceny zbytu i nie wymaga aneksu do Umowy, (Dotyczy Pakietu 1-7)
d) obniżenia wysokości limitu finansowania dla grupy limitowej, do której należy nabywany produkt leczniczy, w przypadku nabywania od podmiotu będącego przedsiębiorcą prowadzącym obrót hurtowy w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo Farmaceutyczne. Zmiana ceny obowiązuje od dnia obowiązywania nowej wysokości limitu finansowania i nie wymaga aneksu do Umowy. (Dotyczy Pakietu 1-7)
2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie należnego wynagrodzenia Wykonawcy tj.:
a) zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego;
b) strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie podatku VAT z mocą obowiązują od wejścia w życie nowych stawek tego podatku na zasadzie prawa powszechnie obowiązującego przy zachowaniu niezmiennej ceny netto. Zmiana w tym przypadku nastąpi automatycznie co oznacza, że nie wymaga formy pisemnego aneksu do umowy;
c) waloryzacji o wartość wskaźnika zmiany cen materiałów i usług, publikowanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy – ceny jednostkowej netto materiału lub usługi - wejdzie w życie nie wcześniej niż począwszy od kolejnego miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu, w którym opublikowano Komunikat Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego wskazujący zwiększenie wskaźnika cen towarów i usług, stanowiący podstawę do zastosowania niniejszej klauzuli waloryzacyjnej z zastrzeżeniem pkt c.1.. Strona inicjująca zmianę powinna złożyć wniosek zawierający żądanie zmiany wysokości wynagrodzenia wraz z jego uzasadnieniem faktycznym i prawnym, z tymże zmiana jej wysokości nastąpi począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym został złożony ww. wniosek, przy czym:
c.1. żadna ze Stron umowy nie będzie uprawniona do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy przed upływem 6 miesięcy od dnia rozpoczęcia wykonywania umowy oraz w przypadku gdy wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, o którym mowa w pkt c) nie przekroczy 15%,
c.2. Zamawiający zastrzega, że maksymalna wartość zmiany wysokości wynagrodzenia, jaką dopuszcza w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian jej wysokości, o których mowa w pkt. c) i c.1. wynosi 5% wysokości wynagrodzenia w ujęciu netto, o którym mowa w § 2 ust. 4,
c.3. Wykonawca......
Ciąg dalszy zapisów dot. rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się w Istotnych dla stron postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ. (ograniczenie liczby znaków w ogłoszeniu o zamówieniu).
branża Medyczna
podbranża leki, materiały medyczne
kody CPV 24326000, 33141110, 33141121, 33141540, 33184200, 33621100, 33680000, 33694000, 33696000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin