Przetarg 10289000 - Dostawa materiałów biurowych dla jednostek Policji...

   
Analizuj Zamówienie 10289000 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2024-02-28
przedmiot ogłoszenia
Dostawa materiałów biurowych dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego.

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy
materiałów biurowych dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie występować sukcesywnie na podstawie złożonych przez Zamawiającego zamówień cząstkowych z terminem realizacji 10 dni roboczych od złożenia zamówienia cząstkowego.Szczegółowe wymagania Zamawiający opisał w PPU, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ. 2. Postępowanie zostało nie zostało podzielone części. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na całość asortymentu: długopisy, długopisy żelowe, markery, foliopisy, zakreślacze, kleje, kleje termotopliwe, taśmy klejące, taśmy klejące pakowe, koperty B 4, koperty B5, koperty C 6, koperty C 4, koperty C 3, ofertówki A 4, ofertówki na dokumenty, teczki wiązane, skoroszyty kartonowe oczkowe białe, skoroszyty plastikowe, zeszyty A 4, zeszyty A 5, segregatory, spinacze małe, zszywki małe, karteczki samoprzylepne, zakładki indeksujące, ołówki, klipsy do dokumentów, plastikowe wąsy, gumki do ścierania, linijki, plasteliny, zszywacze, dziurkacze, grzbiety do bindowania, tusze do stempli, nici lniane, pudła archiwizacyjne, datowniki, składanki komputerowe 250 (1+2), nożyczki biurowe, kuwety na dokumenty, korektory, rozszywacze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.3. Powody nie dokonania podziału zamówienia na części: asortyment stanowi jedno zamówienie o jednakowym przeznaczeniu, istnieje możliwość uzyskania zamówienia u jednego wykonawcy co nie generuje dodatkowych kosztów.4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 Pzp, dotyczącego dostępności przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych ( zamówienie przeznaczone do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego) brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla KWP I KMP/KPP, które są jednakowe dla użytkowników niepełnosprawnych jak i w pełni sprawnych.Miejsce wykonywania:Magazyn Wydziału Zaopatrzenia KWP we Wrocławiu, przy ul. Sokolniczej 12, 53-676 Wrocław, w miejsce wskazane prze pracownika magazynu KWP we Wrocławiu.Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców (część II sekcja D dokumentu JEDZ) – o ile są znani. Termin wykonania: 1.Umowa zostanie zawarta na okres do 12 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania wartości umowy określonej w § 1ust. 2 PPU ( w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi pierwsze).2.Zamawiający zapewnia złożenie zamówienia na co najmniej 90 % wartości brutto przedmiotu umowy, o której mowa § 1 ust. 2 umowy.3. Wykonanie zamówienia będzie następować sukcesywnie na podstawie złożonego Zamówienia Cząstkowego w terminie do 10 dni roboczych od złożenia Zamówienia Cząstkowego.4. Zamówienie cząstkowe zostanie przesłane Wykonawcy przez Zamawiającego drogą elektroniczną (mailem) lub zostanie złożone telefonicznie.Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych.Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp, tzw. „procedury odwróconej”, tzn. Zamawiający może najpierw dokonać badania i oceny ofert, a następnie dokonać kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 90 dni kalendarzowych, tj. do dnia 30.06.2024 r. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.Zamawiający nie przewiduje ani nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia ZNWU.
branża Materiały papiernicze, szkolne
podbranża materiały biurowe i papiernicze
kody CPV 30190000, 30197220
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin