Przetarg 10380026 - Dostawa Mikroskopu odwróconego z modułem semi-konfokalnym...

   
Analizuj Zamówienie 10380026
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-28
przedmiot ogłoszenia
Dostawa Mikroskopu odwróconego z modułem semi-konfokalnym 3D

Mikroskop odwrócony z modułem semi-konfokalnym 3D Parametry techniczne i specyfikacje:- Odwrócony mikroskop badawczy.- Odwróco
ny statyw mikroskopu konstrukcyjnie przystosowany do obserwacji w świetle przechodzącym, kontraście fazowym oraz do obserwacji fluorescencyjnych, z możliwością podłączenia min. 2 kamer cyfrowych.- Zmotoryzowany układ ogniskowania z zakresem ruchu w osi Z nie mniej niż 12 mm i minimalnym krokiem nie większym niż 4 nm.- Współosiowa, pełnowymiarowa śruba mikro- i makrometryczna umieszczona z obu stron statywu mikroskopu z regulowaną prędkością ruchu.- Wbudowany w statyw dotykowy, kolorowy wyświetlacz we frontowej części mikroskopu do łatwej obsługi mikroskopu, zmiany parametrów, odczytu i kontroli ustawień mikroskopu.- Dodatkowe przyciski funkcyjne, dowolnie programowalne, do ustawiania zautomatyzowanych funkcji mikroskopu na bokach statywu.- Wbudowany w tylnej części statywu port optyczny z możliwością przyszłej rozbudowy mikroskopu o dodatkowe techniki badawcze (moduł TIRF, fotostymulacje laserowe itp.). Opcjonalna możliwość wyposażenia statywu w dwa takie porty optyczne.- Uchylny filar z oświetlaczem LED o wysokiej wydajności, długim czasie życia minimum 20 000h pracy, o mocy maksymalnej nie niższej niż 15 W, zapewniającym stałą temperaturę barwową 4500K do obserwacji w świetle przechodzącym. Automatyczne zapamiętywanie ustawień oświetlacza dla każdego obiektywu oddzielnie.- Zautomatyzowany, kodowany kondensor współpracujący z obiektywami o powiększeniach od 1,25x do 100x posiadający:a) Aperturę numeryczną min. NA=0.55 i odległość roboczą min. WD=28mm;b) Co najmniej 7-pozycyjną karuzelę dla montażu przysłon/pryzmatów dla kontrastów: fazowego, ciemnego pola, Nomarskiego (DIC) oraz polaryzacyjnego;c) Zautomatyzowaną przysłonę aperturową z możliwością obsługi z poziomu mikroskopu (dotykowego panelu kontrolnego) jak i z oprogramowania;d) Automatyczne zapamiętywanie ustawień kondensora dla każdego obiektywu oddzielnie;e) Możliwość szybkiej regulacji wysokości położenia kondensora – zakres ruchu kondensora w osi Z nie mniej niż 100 mm;f) Możliwość szybkiej wymiany kondensora.- Zmotoryzowany stolik skanujący, pokryty odporną na zarysowania anodyzowaną powłoką. a) Minimalny zakres pracy: 127 x 83 mm;b) Rozdzielczość ruchu w płaszczyźnie XY nie gorsza niż 0,02μm;c) Powtarzalność nie gorsza niż: <1 μm;d) Adaptery do stolika przedmiotowego umożliwiające obserwacje szalek Petriego (o średnicy od 20 do 68 mm), szkiełek mikroskopowych i komór „chamber slide” o długości do 120 mm;e) Joystick do kontroli statywu mikroskopu ze stolikiem skanującym z 3 pokrętłami (do kontroli osi X, Y oraz osi Z). Regulowana czułość pokręteł.- Ergonomiczny fototubus trinokularowy z płynną regulacją kąta nachylenia okularów w zakresie co najmniej 10 - 40 stopni oraz:a) Regulacja rozstawu okularów w zakresie 55 – 75 mm;b) Pole widzenia tubusu min. 25 mm;c) Płynny rozstaw źrenic w zakresie od min. 55 do 75 mm.- Szerokopolowe okulary o powiększeniu 10x i liczbie polowej minimum 25 mm, oba z korekcją dioptryjną.- Zautomatyzowany, kodowany uchwyt rewolwerowy na co najmniej 6 obiektywów.- Osłona dla rewolweru z obiektywami, chroniąca przed zalaniem płynami wnętrza mikroskopu.- Obiektywy o maksymalnej długości parfokalnej 45mm oraz o następujących parametrach minimalnych (powiększenie, apertura (NA), odległość robocza (WD), rodzaj kontrastu/ korekcja:a) Plan Achromat 5x / NA = 0,12 / WD = 14 mm / dostosowany do obserwacji w świetle przechodzącym i fluorescencji oraz z pierścieniem do kontrastu fazowego;b) Semi Plan Apochromat 10x / NA = 0,25 / min. WD = 17 mm / dostosowany do obserwacji w świetle przechodzącym i fluorescencji oraz z pierścieniem do kontrastu fazowego;c) Semi Plan Apochromat 40x / NA = 0,60 / zakres WD w zależności od grubości szkiełka nakrywkowego od 3,3 do 1,9 mm / posiada korekcje na grubość szkiełka w zakresie 0 – 2 mm, dostosowany do obserwacji w świetle przechodzącym, we fluorescencji oraz z pierścieniem do kontrastu fazowego;d) Plan Apochromat 63x / NA = 1,40 / WD = 0,14 mm / dostosowany do obserwacji w świetle przechodzącym i fluorescencji, z immersją olejową.- Zautomatyzowany moduł do fluorescencji wyposażony w:a) Karuzela z co najmniej 6 miejscami na kostki z filtrami fluorescencyjnymi;b) Zautomatyzowana przysłona polowa umożliwiająca wybór otworu przysłony o kształcie koła (dla obserwacji przez okulary) lub prostokąta (dla obserwacji przez kamerę) o różnych średnicach/przekątnych;c) Zautomatyzowana migawka (shutter) w torze fluorescencji w bazie mikroskopu;d) Zautomatyzowany co najmniej 5-pozycyjny kontroler intensywności fluorescencji, zintegrowany w statywie mikroskopu;e) Zewnętrzne źródło światła do fluorescencji połączone z bazą mikroskopu za pośrednictwem światłowodu;f) Kości filtrowe dla barwników typu: DAPI, FITC, TRITC;g) Osłona chroniącą użytkownika mikroskopu przed światłem UV z oświetlacza fluorescencyjnego.- Czuła kamera cyfrowa z chłodzeniem (Kamera od tego samego producenta co mikroskop), o minimalnych parametrach:a) Matryca CMOS o formacie min. 3072 x 2048 pikseli ( 6,2 Mpiks);b) Przekątna matrycy 8,9 mm;c) Rozmiar piksela minimum 2,4 x 2,4 µm;d) Czas ekspozycji płynnie regulowany w zakresach od 1 ms do 10 s;e) Maksymalna szybkość akwizycji do 15 kl/s przy pełnej rozdzielczości;f) Zakres dynamiczny do 72 dB;g) Mocowanie przez złącze typu C-mount 0,55x;h) Połączenie z komputerem za pomocą szybkiego interfejsu USB3.- Oprogramowanie do sterowania pracą mikroskopu, akwizycji, rejestracji, analizy obrazów i danych umożliwiające:a) Sterowanie funkcjami kompatybilnych kamer (czas ekspozycji, wzmocnienie, gamma, ROI);b) Ustawienia konfiguracyjne mikroskopu;c) Intuicyjny setup indywidualnych ustawień eksperymentów;d) Optymalne zarządzanie dużymi plikami. Możliwość eksportu danych do formatów graficznych: TIFF, JPG, BMP, PNG formatów filmowych AVI, MPEG4 oraz formatów tekstowych ASCII;e) Automatyczne zapamiętywanie i odtwarzanie zapisanych eksperymentów z pliku;f) Pełny podgląd obrazu z zapisanymi informacjami (pomiary, komentarze itp.);g) Możliwość programowania wielokanałowej akwizycji obrazu;h) Sterowanie modułem z napędem osi Z w mikroskopach zautomatyzowanych w celu ustalenia optymalnej płaszczyzny ostrości oraz wykonywania serii XYZ;i) Moduł do wizualizacji 3D wykonanych serii XYZ z możliwością tworzenia animacji zapisywanych jako pliki filmowe;j) Rejestracja sekwencji czasowych z możliwością ustawiania czasów ekspozycji oraz ich częstotliwości;k) Moduł do zapamiętywania interesujących miejsc na preparacie współpracujący ze stolikiem skanującym;l) Tworzenie obrazu poglądowego preparatu za pomocą skanu spiralnego;m) Moduł do obrazowania obiektów większych niż pole widzenia obiektywu mikroskopu – wykonywanie skanu mozaikowego za pomocą stolika skanującego;n) Możliwość dołączenia szerokiej gamy opcjonalnych pakietów rozszerzających funkcjonalność systemu;o) Oprogramowanie od tego samego producenta co kamera i mikroskop (zapewnienie najlepszej kompatybilności).- Moduł semi-konfokalny pozwalający na odfiltrowanie z każdego zdjęcia (zarówno pojedynczych zdjęć jak i serii w osi Z i serii czasowych T) światła fluorescencyjnego, które nie pochodzi z płaszczyzny ostrości preparatu, posiadający wybrane opcje działania:a) usuwanie w czasie rzeczywistym tła (również podczas podglądu obrazu na żywo);b) usuwanie tła wraz dekonwolucją 3D opartą na masce decyzyjności dedykowanej do cienkiego preparatu (jak hodowla komórkowa);c) usuwanie tła wraz dekonwolucją 3D opartą na masce decyzyjności dedykowanej do grubych preparatów (jak embrion Zebra fish).- System wyposażony w profesjonalną stacje komputerową z monitorem do sterowania pracą mikroskopu, obróbki i analizy obrazu o parametrach tożsamych lub lepszych niż:a) Procesor Intel XEON-W-2223 3.6 4C CPU;b) Pamięć RAM 64GB;c) Karta graficzna NVIDIA RTX A4000 z pamięcią 16GB;d) Dyski twarde: 480 GB SATA SSD oraz 2 x 4 TB SSD;e) Nagrywarka DVD, klawiatura i mysz;f) Monitor LED min. 31” z matrycą typu IPS o rozdzielczości 4K.

18/ZP/2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00268964/01 z dnia: 2024-04-03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 2.14. Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 2.15. Nazwa projektu lub programu Przed zmianą:

Po zmianie:
Innowacyjny zintegrowany system diagnostyki polowej i stacjonarnej inwazji pasożytniczych, bakteryjnych i wirusowych na obszarach PKW (DIAGNOTROP) Umowa nr -DOB-BIO-12- 04-001-2022
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej Przed zmianą:
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
Po zmianie:
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w tym składanie ofert, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy, podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl (zwanej dalej Platformą) dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz Wszelkie zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie udostępniał na stronie postępowania na Platformie.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
10.9. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Po zmianie:
Forma składnych dokumentów została określona w pkt 10 SWZ. Wszelka korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl (zwanej dalej Platformą) dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz. Oferta, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy, podmiotowe środków dowodowych oraz innych dokumenty i oświadczenia winny być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Instrukcja składania oferty została określona w pkt 13 SWZ. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:
24.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
24.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Łódzki z siedzibą przy ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź;
24.1.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować za pomocą poczty elektronicznej: iod@uni.lodz.pl;
24.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji pod nazwą dostawa mikroskopu odwróconego z modułem semi-konfokalnym 3d - nr postępowania 18/ZP/2024 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą PZP).
24.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy PZP;
24.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy PZP tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, czas przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego;
24.1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
24.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
24.1.8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 75 ustawy PZP, przy czym zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 19 ust. 2 oraz art. 76 ustawy PZP, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
Po zmianie:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Łódzki z siedzibą przy ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź;
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować za pomocą poczty elektronicznej: iod@uni.lodz.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji pod nazwą dostawa mikroskopu odwróconego z modułem semi-konfokalnym 3d - nr postępowania 18/ZP/2024 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą PZP). Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy PZP;
Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio:
­ zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy PZP tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
­ jeżeli okres trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały trwania umowy;
­ w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw. z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i wynikających z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE;
­ okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 75 ustawy PZP, przy czym zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 19 ust. 2 oraz art. 76 ustawy PZP, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) na podstawie art. 18 ust.1 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 19 ust. 3 oraz art. 74 ust.3 ustawy PZP, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.1.5. Wartość zamówienia Przed zmianą:
406500,00
Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Mikroskop odwrócony z modułem semi-konfokalnym 3D
Parametry techniczne i specyfikacje:
- Odwrócony mikroskop badawczy.
- Odwrócony statyw mikroskopu konstrukcyjnie przystosowany do obserwacji w świetle przechodzącym, kontraście fazowym oraz do obserwacji fluorescencyjnych, z możliwością podłączenia min. 2 kamer cyfrowych.
- Zmotoryzowany układ ogniskowania z zakresem ruchu w osi Z nie mniej niż 12 mm i minimalnym krokiem nie większym niż 4 nm.
- Współosiowa, pełnowymiarowa śruba mikro- i makrometryczna umieszczona z obu stron statywu mikroskopu z regulowaną prędkością ruchu.
- Wbudowany w statyw dotykowy, kolorowy wyświetlacz we frontowej części mikroskopu do łatwej obsługi mikroskopu, zmiany parametrów, odczytu i kontroli ustawień mikroskopu.
- Dodatkowe przyciski funkcyjne, dowolnie programowalne, do ustawiania zautomatyzowanych funkcji mikroskopu na bokach statywu.
- Wbudowany w tylnej części statywu port optyczny z możliwością przyszłej rozbudowy mikroskopu o dodatkowe techniki badawcze (moduł TIRF, fotostymulacje laserowe itp.). Opcjonalna możliwość wyposażenia statywu w dwa takie porty optyczne.
- Uchylny filar z oświetlaczem LED o wysokiej wydajności, długim czasie życia minimum 20 000h pracy, o mocy maksymalnej nie niższej niż 15 W, zapewniającym stałą temperaturę barwową 4500K do obserwacji w świetle przechodzącym. Automatyczne zapamiętywanie ustawień oświetlacza dla każdego obiektywu oddzielnie.
- Zautomatyzowany, kodowany kondensor współpracujący z obiektywami o powiększeniach od 1,25x do 100x posiadający:
a) Aperturę numeryczną min. NA=0.55 i odległość roboczą min. WD=28mm;
b) Co najmniej 7-pozycyjną karuzelę dla montażu przysłon/pryzmatów dla kontrastów: fazowego, ciemnego pola, Nomarskiego (DIC) oraz polaryzacyjnego;
c) Zautomatyzowaną przysłonę aperturową z możliwością obsługi z poziomu mikroskopu (dotykowego panelu kontrolnego) jak i z oprogramowania;
d) Automatyczne zapamiętywanie ustawień kondensora dla każdego obiektywu oddzielnie;
e) Możliwość szybkiej regulacji wysokości położenia kondensora – zakres ruchu kondensora w osi Z nie mniej niż 100 mm;
f) Możliwość szybkiej wymiany kondensora.
- Zmotoryzowany stolik skanujący, pokryty odporną na zarysowania anodyzowaną powłoką.
a) Minimalny zakres pracy: 127 x 83 mm;
b) Rozdzielczość ruchu w płaszczyźnie XY nie gorsza niż 0,02μm;
c) Powtarzalność nie gorsza niż: &lt;1 μm;
d) Adaptery do stolika przedmiotowego umożliwiające obserwacje szalek Petriego (o średnicy od 20 do 68 mm), szkiełek mikroskopowych i komór „chamber slide” o długości do 120 mm;
e) Joystick do kontroli statywu mikroskopu ze stolikiem skanującym z 3 pokrętłami (do kontroli osi X, Y oraz osi Z). Regulowana czułość pokręteł.
- Ergonomiczny fototubus trinokularowy z płynną regulacją kąta nachylenia okularów w zakresie co najmniej 10 - 40 stopni oraz:
a) Regulacja rozstawu okularów w zakresie 55 – 75 mm;
b) Pole widzenia tubusu min. 25 mm;
c) Płynny rozstaw źrenic w zakresie od min. 55 do 75 mm.
- Szerokopolowe okulary o powiększeniu 10x i liczbie polowej minimum 25 mm, oba z korekcją dioptryjną.
- Zautomatyzowany, kodowany uchwyt rewolwerowy na co najmniej 6 obiektywów.
- Osłona dla rewolweru z obiektywami, chroniąca przed zalaniem płynami wnętrza mikroskopu.
- Obiektywy o maksymalnej długości parfokalnej 45mm oraz o następujących parametrach minimalnych (powiększenie, apertura (NA), odległość robocza (WD), rodzaj kontrastu/ korekcja:
a) Plan Achromat 5x / NA = 0,12 / WD = 14 mm / dostosowany do obserwacji w świetle przechodzącym i fluorescencji oraz z pierścieniem do kontrastu fazowego;
b) Semi Plan Apochromat 10x / NA = 0,25 / min. WD = 17 mm / dostosowany do obserwacji w świetle przechodzącym i fluorescencji oraz z pierścieniem do kontrastu fazowego;
c) Semi Plan Apochromat 40x / NA = 0,60 / zakres WD w zależności od grubości szkiełka nakrywkowego od 3,3 do 1,9 mm / posiada korekcje na grubość szkiełka w zakresie 0 – 2 mm, dostosowany do obserwacji w świetle przechodzącym, we fluorescencji oraz z pierścieniem do kontrastu fazowego;
d) Plan Apochromat 63x / NA = 1,40 / WD = 0,14 mm / dostosowany do obserwacji w świetle przechodzącym i fluorescencji, z immersją olejową.
- Zautomatyzowany moduł do fluorescencji wyposażony w:
a) Karuzela z co najmniej 6 miejscami na kostki z filtrami fluorescencyjnymi;
b) Zautomatyzowana przysłona polowa umożliwiająca wybór otworu przysłony o kształcie koła (dla obserwacji przez okulary) lub prostokąta (dla obserwacji przez kamerę) o różnych średnicach/przekątnych;
c) Zautomatyzowana migawka (shutter) w torze fluorescencji w bazie mikroskopu;
d) Zautomatyzowany co najmniej 5-pozycyjny kontroler intensywności fluorescencji, zintegrowany w statywie mikroskopu;
e) Zewnętrzne źródło światła do fluorescencji połączone z bazą mikroskopu za pośrednictwem światłowodu;
f) Kości filtrowe dla barwników typu: DAPI, FITC, TRITC;
g) Osłona chroniącą użytkownika mikroskopu przed światłem UV z oświetlacza fluorescencyjnego.
- Czuła kamera cyfrowa z chłodzeniem (Kamera od tego samego producenta co mikroskop), o minimalnych parametrach:
a) Matryca CMOS o formacie min. 3072 x 2048 pikseli (~ 6,2 Mpiks);
b) Przekątna matrycy 8,9 mm;
c) Rozmiar piksela minimum 2,4 x 2,4 µm;
d) Czas ekspozycji płynnie regulowany w zakresach od 1 ms do 10 s;
e) Maksymalna szybkość akwizycji do 15 kl/s przy pełnej rozdzielczości;
f) Zakres dynamiczny do 72 dB;
g) Mocowanie przez złącze typu C-mount 0,55x;
h) Połączenie z komputerem za pomocą szybkiego interfejsu USB3.
- Oprogramowanie do sterowania pracą mikroskopu, akwizycji, rejestracji, analizy obrazów i danych umożliwiające:
a) Sterowanie funkcjami kompatybilnych kamer (czas ekspozycji, wzmocnienie, gamma, ROI);
b) Ustawienia konfiguracyjne mikroskopu;
c) Intuicyjny setup indywidualnych ustawień eksperymentów;
d) Optymalne zarządzanie dużymi plikami. Możliwość eksportu danych do formatów graficznych: TIFF, JPG, BMP, PNG formatów filmowych AVI, MPEG4 oraz formatów tekstowych ASCII;
e) Automatyczne zapamiętywanie i odtwarzanie zapisanych eksperymentów z pliku;
f) Pełny podgląd obrazu z zapisanymi informacjami (pomiary, komentarze itp.);
g) Możliwość programowania wielokanałowej akwizycji obrazu;
h) Sterowanie modułem z napędem osi Z w mikroskopach zautomatyzowanych w celu ustalenia optymalnej płaszczyzny ostrości oraz wykonywania serii XYZ;
i) Moduł do wizualizacji 3D wykonanych serii XYZ z możliwością tworzenia animacji zapisywanych jako pliki filmowe;
j) Rejestracja sekwencji czasowych z możliwością ustawiania czasów ekspozycji oraz ich częstotliwości;
k) Moduł do zapamiętywania interesujących miejsc na preparacie współpracujący ze stolikiem skanującym;
l) Tworzenie obrazu poglądowego preparatu za pomocą skanu spiralnego;
m) Moduł do obrazowania obiektów większych niż pole widzenia obiektywu mikroskopu – wykonywanie skanu mozaikowego za pomocą stolika skanującego;
n) Możliwość dołączenia szerokiej gamy opcjonalnych pakietów rozszerzających funkcjonalność systemu;
o) Oprogramowanie od tego samego producenta co kamera i mikroskop (zapewnienie najlepszej kompatybilności).
- Moduł semi-konfokalny pozwalający na odfiltrowanie z każdego zdjęcia (zarówno pojedynczych zdjęć jak i serii w osi Z i serii czasowych T) światła fluorescencyjnego, które nie pochodzi z płaszczyzny ostrości preparatu, posiadający wybrane opcje działania:
a) usuwanie w czasie rzeczywistym tła (również podczas podglądu obrazu na żywo);
b) usuwanie tła wraz dekonwolucją 3D opartą na masce decyzyjności dedykowanej do cienkiego preparatu (jak hodowla komórkowa);
c) usuwanie tła wraz dekonwolucją 3D opartą na masce decyzyjności dedykowanej do grubych preparatów (jak embrion Zebra fish).
- System wyposażony w profesjonalną stacje komputerową z monitorem do sterowania pracą mikroskopu, obróbki i analizy obrazu o parametrach tożsamych lub lepszych niż:
a) Procesor Intel XEON-W-2223 3.6 4C CPU;
b) Pamięć RAM 64GB;
c) Karta graficzna NVIDIA RTX A4000 z pamięcią 16GB;
d) Dyski twarde: 480 GB SATA SSD oraz 2 x 4 TB SSD;
e) Nagrywarka DVD, klawiatura i mysz;
f) Monitor LED min. 31” z matrycą typu IPS o rozdzielczości 4K.
Po zmianie:
Mikroskop odwrócony z modułem semi-konfokalnym 3D
Odwrócony mikroskop badawczy.
Zmotoryzowany układ ogniskowania z zakresem ruchu
Współosiowa, pełnowymiarowa śruba mikro- i makrometryczna
Wbudowany w statyw dotykowy,
Wbudowany w tylnej części statywu port optyczny
Uchylny filar z oświetlaczem LED
Czuła kamera cyfrowa z chłodzeniem
System wyposażony w profesjonalną stacje komputerową z monitorem do sterowania pracą mikroskopu, obróbki i analizy obrazu
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.6. Główny kod CPV Przed zmianą:
Przyrządy astronomiczne i optyczne
Po zmianie:
Aparatura kontrolna i badawcza
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
90
Po zmianie:
60
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
8.1.1. oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP, stanowiące dowód potwierdzający na dzień składania ofert, brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe – zgodnie z Załącznikiem nr 3.1.- 3.2. do SWZ
8.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Po zmianie:
8.2.1. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;
8.2.2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
8.2.1. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;
8.2.2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
7.3. Zamawiający, na podstawie przepisów art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1124) zwanej dalej „Ustawą o szczególnych rozwiązaniach” wykluczy z postępowania:
7.3.1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i w rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
7.3.2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
7.3.3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach.
Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
23.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
23.4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
Po zmianie:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia § 11 projektu umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-09 10:00
Po zmianie:
2024-04-12 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.2. Miejsce składania ofert Przed zmianą:
Ofertę wraz z wymaganymi w SWZ dokumentami neleży umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz.pl na stronie dotyczącej niniejszego postępowania
Po zmianie:
Ofertę wraz z wymaganymi w SWZ dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz.pl na stronie dotyczącej niniejszego postępowania
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-09 10:30
Po zmianie:
2024-04-12 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
30
Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:

Po zmianie:
2024-05-11
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Laboratoria
podbranża komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, sprzęt laboratoryjny
kody CPV 30200000, 30211400, 38630000, 38634000, 38636000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin