Przetarg 7547694 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli, w podziale na pakiety, ...

   
Analizuj Zamówienie 7547694 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-19
przedmiot ogłoszenia
Dostawa, montaż i ustawienie mebli, w podziale na pakiety, znak sprawy – AEZ/S-053/2020
Numer referencyjny: AEZ/S-053/2020

1.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli, w podziale na pakiety:
Pakiet 1 - Krzesła i fotele do wyposażenia Zakład Toksykologii Stosowanej,
Pakiet 2 - Krzesła i fotele do jednostek organizacyjnych WUM,
Pakiet 3 - Krzesła do wyposażenia sali seminaryjnej Zakładu Ortodoncji,
Pakiet 4 - Stoły do wyposażenia Katedry i Zakładu Fizjologii Doświadczalnej i Klinicznej,
Pakiet 5 - Meble biurowe do wyposażenia jednostek organizacyjnych WUM,
Pakiet 6 - Meble biurowe do wyposażenia Dziekanatu Wydziału Lekarskiego,
Pakiet 7 - Stoły płycinowe do wyposażenia sali seminaryjnej Zakładu Ortodoncji,
Pakiet 8 - Meble do wyposażenia Zakładu Pielęgniarstwa Chirurgicznego, Transplantacyjnego i Leczenia Pozaustrojowego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli w zakresie poszczególnych części zamówienia, zwanych dalej ,,Pakietami od 1 do 8” został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 – 2.8 do SIWZ
3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) dostawa mebli do miejsc wskazanych w Załącznikach 2.1- 2.8, ustawienie i montaż mebli w sposób tworzący stabilną konstrukcję całości, na warunkach określonych we wzorze umowy,
2) w zakresie dostaw objętych Pakietem nr 5 i 7 dokonanie pomiarów pomieszczeń w celu doprecyzowania wymiarów mebli. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że wymiary podane w SIWZ traktowane są jako wartości nominalne, co oznacza, że Wykonawca po dokonaniu pomiarów pomieszczenia zobowiązany będzie dostosować wymiary mebli, o ile okaże się to konieczne. Dostosowanie wymiarów opisanego asortymentu nie stanowi istotnej zmiany przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem że zmiana taka podlegać będzie uzgodnieniu przez strony;
3) ustalenie z Użytkownikami ostatecznej kolorystki tapicerki, płyt laminowanych, szafek metalowych oraz uchwytów meblowych przed przystąpieniem do realizacji zamówienia na podstawie próbników dostarczonych przez Wykonawcę:
a) dla Pakietów 1, 2 i 8 - Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia przedstawi próbniki materiałów tapicerskich spełniających wymagania określone w SIWZ co najmniej w zakresie składu materiału, gramatury oraz klasy ścieralności, dostępnych w ofercie producenta oferowanych mebli tapicerowanych,
b) dla Pakietów 4, 5, 6, 7, 8 - Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia przedstawi paletę zawierającą minimum 50 kolorów obejmujących kolory drewnopodobne i kolory jednolite,
Wyżej wymieniona paleta/próbnik kolorów musi umożliwiać wykonanie mebli zgodnie z wymaganiami dotyczącymi grubości płyty wskazanymi odpowiednio w Załączniku 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8 do SIWZ, stanowiących Formularze asortymentowo-cenowe.
c) dla Pakietu 4 – Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia przedstawi próbnik kolorów farb z palety RAL dostępnych w ofercie producenta, do pokrycia elementów metalowych (odpowiednio: kosz, stelaż biurka) obejmujący minimum 5 kolorów.
d) dla Pakietu 3 – Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia przedstawi próbnik sklejki obejmujący minimum 3 kolory, w tym wskazane w Załączniku 2.3 do SIWZ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1 - Krzesła i fotele do wyposażenia Zakład Toksykologii Stosowanej
Pakiet 1 - Krzesła i fotele do wyposażenia Zakład Toksykologii Stosowanej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli w zakresie poszczególnych części zamówienia, został określony w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi Załącznik nr 2.1 do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2 - Krzesła i fotele do jednostek organizacyjnych WUM
Pakiet 2 - Krzesła i fotele do jednostek organizacyjnych WUM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli w zakresie poszczególnych części zamówienia, został określony w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi Załącznik nr 2.2 do SIWZ.

Część nr: 3 Nazwa: Pakiet 3 - Krzesła do wyposażenia sali seminaryjnej Zakładu Ortodoncji
Pakiet 3 - Krzesła do wyposażenia sali seminaryjnej Zakładu Ortodoncji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli w zakresie poszczególnych części zamówienia, został określony w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi Załącznik nr 2.3 do SIWZ.

Część nr: 4 Nazwa: Pakiet 4 - Stoły do wyposażenia Katedry i Zakładu Fizjologii Doświadczalnej i Klinicznej
Pakiet 4 - Stoły do wyposażenia Katedry i Zakładu Fizjologii Doświadczalnej i Klinicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli w zakresie poszczególnych części zamówienia, został określony w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi Załącznik nr 2.4 do SIWZ.

Część nr: 5 Nazwa: Pakiet 5 - Meble biurowe do wyposażenia jednostek organizacyjnych WUM
Pakiet 5 - Meble biurowe do wyposażenia jednostek organizacyjnych WUM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli w zakresie poszczególnych części zamówienia, został określony w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi Załącznik nr 2.5 do SIWZ.

Część nr: 6 Nazwa: Pakiet 6 - Meble biurowe do wyposażenia Dziekanatu Wydziału Lekarskiego
Pakiet 6 - Meble biurowe do wyposażenia Dziekanatu Wydziału Lekarskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli w zakresie poszczególnych części zamówienia, został określony w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi Załącznik nr 2.6 do SIWZ

Część nr: 7 Nazwa: Pakiet 7 - Stoły płycinowe do wyposażenia sali seminaryjnej Zakładu Ortodoncji
Pakiet 7 - Stoły płycinowe do wyposażenia sali seminaryjnej Zakładu Ortodoncji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli w zakresie poszczególnych części zamówienia, został określony w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi Załącznik nr 2.7 do SIWZ.

Część nr: 8 Nazwa: Pakiet 8 - Meble do wyposażenia Zakładu Pielęgniarstwa Chirurgicznego, Transplantacyjnego i Leczenia Pozaustrojowego
Pakiet 8 - Meble do wyposażenia Zakładu Pielęgniarstwa Chirurgicznego, Transplantacyjnego i Leczenia Pozaustrojowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli w zakresie poszczególnych części zamówienia, został określony w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi Załącznik nr 2.8 do SIWZ

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540115662-N-2020 z dnia: 2020-07-01
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-07-02, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-07-06, godzina: 11:00
branża Wyposażenie wnętrz
podbranża meble i akcesoria
kody CPV 39100000, 39111100, 39113000, 39121100, 39131000, 39132100, 39141100, 39151000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin