Przetarg 7216502 - Dostawa nowego sprzętu medycznego w ramach zadania : Remont...

   
Analizuj Zamówienie 7216502 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-12-09
przedmiot ogłoszenia
Dostawa nowego sprzętu medycznego w ramach zadania : Remont Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej i Oddziału Rehabilitacji Ogólno
ustrojowej oraz ich doposażenie w nowy sprzęt medyczny
Numer referencyjny: 7/2019

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i uruchomienie różnego sprzętu medycznego dla dwóch oddziałów Szpitala oraz przeprowadzenie szkolenia personelu z użytkowania dostarczonych urządzeń medycznych i łóżek elektrycznych wielofunkcyjnych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzynaście części :
I. Spirometr – 1 szt
II. Rejestrator EKG 3-kanałowy (Holter EKG) – 4 szt
III. Aparat do EKG 12-kanałowy – 1 szt
IV. Ssak elektryczny – 1 szt
V. Zestaw do ćwiczeń w odciążeniu UGUL z osprzętem i stołem terapeutycznym kpl. - 2 szt.
VI. Aparat do terapii falą uderzeniową z laserem wysokoenergetycznym – 1 szt.
VII. Bieżnia medyczna do treningów lokomocji - 2 szt.
VIII. Zestaw do natrysku płaszczowego – 1 szt
IX. Platforma statyczno-dynamiczna do ćwiczeń – 1 szt.
X. Podnośnik jezdny w zestawie z siedziskami - po 1 szt – 2 elementy
XI. Aparat do Krioterapii oparami ciekłego azotu – 1 szt.
XII. Komplet mebli medycznych – 6 elementów
XIII. Łóżka szpitalne z szafką przyłóżkową – 3 elementy

Wykonawca może składać oferty na dowolną ilość części.
Minimalne parametry sprzętu medycznego i wyposażenia zawierają karty techniczne będące załącznikiem Nr 1a do SIWZ.
Wymagania realizacji zamówienia.
1) Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia urządzenia, które będą służyły do obsługi pacjenta muszą spełniać wymagania stawiane dla wyrobów medycznych i odpowiadać obowiązującym normom i przepisom, a w szczególności ustawy z dnia 20.05.2010r o wyrobach medycznych ( tj. Dz.U. z 2019r poz. 679 ).
2) Wykonawca wykona montaż urządzenia wraz ze szkoleniem personelu przy odbiorze technicznym produktu.
3) Do każdego urządzenia wykonawca dostarczy :
a) instrukcję obsługi w języku polskim w formie elektronicznej na nośniku cyfrowym i w wersji papierowej spiętej,
b) instrukcję mycia, dezynfekcji i bieżącej konserwacji urządzenia w języku polskim,
c) zaświadczenie o wpisie do Rejestru Wyrobów Medycznych lub zgłoszenie,
d) atesty, certyfikaty w tym certyfikat potwierdzający posiadanie znaku CE, deklaracje zgodności wraz z tłumaczeniem,
e) paszport techniczny urządzenia,
f) oznaczenie klasy wyrobu medycznego, nazwa i numer dokumentu dopuszczającego do obrotu i używania
g) kartę gwarancyjną producenta w języku polskim,
4) Wykonawca zaopatrzy dostarczone urządzenia w etykiety producenta, świadectwa dopuszczenia do użytku lub właściwe certyfikaty bezpieczeństwa w języku polskim.
5) Każde z dostarczonych urządzeń musi być objęte w okresie gwarancji autoryzowanym serwisem.
6) Wykonawca zapewni po upływie okresu gwarancji dostęp do urządzenia innym podmiotom serwisowym.
7) Wykonawca będzie wykonywał obowiązkowe przeglądy serwisowe przez cały okres gwarancji. Koszty wykonywania przeglądów zawarte będą w cenie urządzenia. Koszty nie obejmują materiałów eksploatacyjnych.
8) Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do Zamawiającego transportem własnym wykonawcy.
9) Wykonawca będzie zobowiązany ubezpieczyć całą dostawę. Koszt ubezpieczenia obciąża wykonawcę.
10) Wykonawca w dniu dostawy zapewni odpowiednie siły do przeniesienia i montażu dostarczonego urządzenia i wyposażenia w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający nie będzie organizował sił do przeniesienia i montażu dostarczanego urządzenia.
11) Montaż urządzeń będzie wykonywany przez uprawnionych i autoryzowanych przez producenta pracowników zapewniających odpowiedzialność gwarancyjną.
12) Wykonawca przygotuje specyfikację szczegółową dostarczonych urządzeń lub wyposażenia w celu jego sprawnego przyjęcia i przekazania. W skład ww. dokumentacji wchodzi będzie w szczególności wykaz numerów seryjnych wszystkich głównych podzespołów bazowych wchodzących w skład urządzenia.
13) Dostawa i przekazanie urządzenia będącego przedmiotem zamówienia musi być wykonana w dniach roboczych i w godzinach służbowych.
14) W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia dostarczanego urządzenia, wykonawca dostarczy na własny koszt nowy egzemplarz w nieprzekraczalnym terminie 48 godzin.
15) W przypadku montażu urządzeń zasilanych energią elektryczną z sieci, montaż urządzeń może być wykonywane wyłącznie przez osoby posiadające wymagane uprawnienia.
16) Wykonawca dokona przeszkolenia personelu medycznego i technicznego Zamawiającego.
17) Zamawiający uzna przedmiot zamówienia za wykonany, jeżeli :
a) urządzenie zostanie dostarczone w stanie fizycznie nienaruszonym,
b) Zamawiający otrzyma wszystkie wymagane instrukcje obsługi serwisowej wraz z wykazem autoryzowanych punktów serwisowych ( zawierającym dane adresowe, kontakty, certyfikaty autoryzacyjne ) i instrukcję obsługi w języku polskim,
c) urządzenie zostanie zamontowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
d) urządzenie zostanie uruchomione i wykazane zostanie, że spełnia ono wymagane parametry techniczno – użytkowe.



ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Dostawa - Spirometr – 1 szt
1. Spirometr - 1 szt. - urządzenie pomiarowe służące do badania pojemności płuc pacjenta. Rejestruje objętość i prędkość powietrza wdychanego i wydychanego.

Część nr: 2 Nazwa: Dostawa - Rejestrator EKG 3-kanałowy (Holter EKG) – 4 szt
2. Rejestrator EKG 3-kanałowy (Holter EKG) - 4 szt. – urządzenie pomiarowe umożliwiające rejestrowanie pracy serca w sposób ciągły, przez 24 godziny na dobę w celu późniejszej, szczegółowej komputerowej analizy.

Część nr: 3 Nazwa: Dostawa - Aparat do EKG 12-kanałowy – 1 szt
3. Aparat do EKG 12-kanałowy - 1 szt. - urządzenie diagnostyczne wykorzystywane w celu rozpoznawania chorób serca.

Część nr: 4 Nazwa: Dostawa - Ssak elektryczny – 1 szt
4. Ssak elektryczny - 1 szt. - urządzenie służące usuwaniu wydzielin pacjenta takich, jak np. krew, ropa, śluz poprzez precyzyjne i bezpieczne ich odsysanie.

Część nr: 5 Nazwa: Dostawa - Zestaw do ćwiczeń w odciążeniu UGUL z osprzętem i stołem terapeutycznym kpl. - 2 szt.
5. Zestaw do ćwiczeń w odciążeniu UGUL z osprzętem i stołem terapeutycznym kpl. - 2 szt. – jest to jeden z najbardziej popularnych sprzętów rehabilitacyjnych o strukturze otwartej kabiny. Przeznaczony do wykonywania ćwiczeń samowspomaganych, czynnych w odciążeniu, w odciążeniu z oporem, a także ćwiczeń czynnych z oporem z zastosowaniem systemów bloczkowociężarkowych. Umożliwia szczególne zastosowanie w usprawnianiu leczniczym schorzeń ortopedycznych, reumatologicznych i neurologicznych.

Część nr: 6 Nazwa: Dostawa - Aparat do terapii falą uderzeniową z laserem wysokoenergetycznym – 1 szt.
6. Aparat do terapii falą uderzeniową i laserem wysokoenergetycznym -1 szt. – urządzenie to służy do rehabilitacji pacjentów przy pomocy dwóch różnych metod, tj.: 1) Terapii falami uderzeniowymi – jest to metoda nieinwazyjna, będąca nowoczesnym rozwiązaniem przy eliminowaniu przewlekłego bólu występującego w układzie mięśniowo-szkieletowym. Stosowana przede wszystkim w leczeniu przewlekłych schorzeń mięśni, ścięgien i więzadeł oraz w bólach kręgosłupa. Najczęstsze wskazania to: zespół bolesnego barku, zapalenie nadkłykcia bocznego/przyśrodkowego kości ramiennej, ból więzadła rzepki "kolano skoczka", ból odcinka lędźwiowo-krzyżowego kręgosłupa, ból ścięgna Achillesa i punkty spustowe; 2) Terapii laserem wysokoenergetycznym – jest to nowoczesna metoda nieinwazyjna, polegająca na zastosowaniu lasera o wysokiej mocy, co pozwala na głęboką penetrację punktową, zapewniającą przyczynową terapię bólu. Zastosowanie lasera wysokoenergetycznego obejmuje szeroki zakres wskazań klinicznych - od urazów i stanów zapalnych przez zmiany zwyrodnieniowe stawów.

Część nr: 7 Nazwa: Dostawa - Bieżnia medyczna do treningów lokomocji - 2 szt.
7. Bieżnia medyczna do treningów lokomocji - 2 szt. – urządzenie służy do rehabilitacji pacjentów przy pomocy ruchu (spacer lub bieg po ruchomej bieżni), a także zadawaniu pacjentom prób wysiłkowych. Stosowane w leczeniu chorób kardiologicznych, ale także w rehabilitacji po przebytych urazach narządów ruchu.

Część nr: 8 Nazwa: Dostawa - Zestaw do natrysku płaszczowego – 1 szt
8. Zestaw do natrysku płaszczowego - 1 szt. – urządzenie służy do rehabilitacji pacjentów przy pomocy zabiegu wykorzystującego temperaturę wody i czynnik mechaniczny (masujący) strumienia wody. Konstrukcja natrysku wykonana z rur, z których wypływa pod ciśnieniem woda. Natryski działają uspokajająco i relaksująco powodując zmniejszenie ciśnienia tętniczego krwi i przekrwienie skóry poprzez rozszerzenie naczyń krwionośnych. Wskazany w szczególności w nerwicach, zaburzeniach ukrwienie obwodowego, zanikach mięśniowych, stanach po złamaniach, zwichnięciach i urazach tkanek miękkich, bólach na tle zwyrodnień stawów i kręgosłupa.

Część nr: 9 Nazwa: Dostawa - Platforma statyczno-dynamiczna do ćwiczeń – 1 szt.
9. Platforma statyczno-dynamiczna do ćwiczeń - 1 szt. – urządzenie pozwalające na ćwiczenie sprawności fizycznej oraz koordynacji w procesie rehabilitacji medycznej. Podczas zabiegu rehabilitacyjnego pozwala na stymulowanie wybranych grup mięśniowych.

Część nr: 10 Nazwa: Dostawa - Podnośnik jezdny w zestawie z siedziskami - po 1 szt – 2 elementy
10. Podnośnik jezdny w zestawie z siedziskami - 2 szt. – podnośnik jezdny, w którym podnoszenie i opuszczanie pacjenta z niepełnosprawnościami ruchowymi odbywa się za pomocą pilota (z przewodem). Transport pacjenta ułatwiony jest poprzez zastosowanie napędu elektrycznego. Zmiana rozstawu ramion jezdnych odbywa się za pomocą mechanizmu elektrycznego ułatwiającego obsługę podnośnika. Zastosowane rozsuwane ramiona jezdne umożliwiają podjazd pod stosunkowo szerokie elementy wyposażenia wnętrza.

Część nr: 11 Nazwa: Dostawa - Aparat do Krioterapii oparami ciekłego azotu – 1 szt.
11. Aparat do krioterapii oparami ciekłego azotu - 1 szt. – urządzenie, za pomocą którego wykonuje się zabiegi kriostymulacji miejscowej z wykorzystaniem strumienia zimnej pary azotu poniżej 0°C. W pierwszej fazie działania bardzo niskich temperatur występuje skurcz obwodowych naczyń krwionośnych i mięśni oraz spowolnienie przepływu krwi i przemiany materii. Natomiast w fazie drugiej występuje reakcja obronna polegająca na gwałtownym rozszerzeniu naczyń krwionośnych i zwiększeniu przepływu krwi. Skutkiem takiej reakcji jest zwiększony dopływ do komórek składników odżywczych i tlenu, a także mediatorów przeciwzapalnych. W rezultacie zmniejszeniu ulega ból i stan zapalny, szybciej regenerują się uszkodzone tkanki. Mięśnie ulegają rozluźnieniu, przyspiesza się przemiana materii oraz następuje pobudzenie układu nerwowego i odpornościowego. Metoda rehabilitacji wskazana w leczeniu w szczególności: zapalenia stawów, zmian zapalnych stawów, przewlekłego zapalenia kręgosłupa szyjnego, zespołu bolesnego karku, zwichnięć i skręceń urazowych stawów, uszkodzenia łąkotki, naderwania mięśni i ścięgien, zwalczania przewlekłego i patologicznego bólu, a także przy ostrych i zadawnionych urazach pooperacyjnych oraz zwalczaniu odruchowej i ośrodkowej spastyczności mięśni w procesie rehabilitacji neurologicznej.

Część nr: 12 Nazwa: Dostawa - Komplet mebli medycznych – 6 elementów
12. Komplet mebli medycznych – wyposażenie medyczne składające się z : szaf jednodrzwiowych – 4 szt., szafek stojących – 5 szt., biurek do gabinetów zabiegowych z kontenerkiem – 7 szt, krzesła lekarskie – 6 szt, taborety lekarskie – 2 szt Pokrycia mebli muszą być odporne na stosowane środki dezynfekcyjne, z powłoką antybakteryjną, posiadające atesty higieniczne. Wszystkie drzwi i szuflady muszą mieć możliwość zamykania ich na klucz.

Część nr: 13 Nazwa: Dostawa - Łóżka szpitalne z szafką przyłóżkową – 3 elementy
13. Łóżka szpitalne z szafką przyłóżkową: Łóżko szpitalne (12 + 45 szt.) – łóżka mają być uruchamiane elektrycznie z pilotem do sterowania, dzielone na min. 3 segmenty i z umożliwieniem przedłużenia oraz różnego programowania leża. Szafka przyłóżkowa – 57 szt

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540276070-N-2019 z dnia: 2019-12-18
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2019-12-19, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2019-12-27, godzina: 12:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540277265-N-2019 z dnia: 2019-12-19
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
2019-12-19, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
2020-01-03, godzina: 11:00
branża Medyczna, Wyposażenie wnętrz
podbranża sprzęt medyczny, meble medyczne, meble i akcesoria, materiały medyczne
kody CPV 33100000, 33141620, 33192000, 33192100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin