Przetarg 10432882 - Dostawa specjalistycznego wyposażenia technologii kuchni...

   
Analizuj Zamówienie 10432882
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-12
przedmiot ogłoszenia
Dostawa specjalistycznego wyposażenia technologii kuchni – zabudowa i urządzenia - wraz z ich montażem w realizowanym obiekcie przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 3, ul. Skrajna 1

1.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń kuchennych i wyposażenia kuchni oraz zaplecza w realizowanym przez Gminę Miasto Rzeszów obiekcie przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 przy ul. Skrajnej 3 w Rzeszowie. Zamówienie obejmuje elementy wyszczególnione w Opisie Przedmiotu Zamówienia wraz z transportem, wniesieniem, montażem, ustawieniem, instalacją, podłączeniem i uruchomieniem. Wielkość/Zakres1) Meble ze stali nierdzewnej oraz armatura – stoły, szafki, zlewozmywaki, komory gospodarcze, baterie zlewozmywakowe.2) Urządzenia kuchenne ( zmywarki gastronomiczne, piece konwekcyjno-parowe, patelnia przechylna, naświetlacz UV, stanowiska z wannami chłodniczymi, okapy wentylacyjne, kotły przechylne, płyty grillowe, patelnie przechylne, kuchnie gazowe, kotły warzelne, obieraczki do ziemniaków, lodówki, szafy chłodnicze, profesjonalny sprzęt kuchenny „drobny”).3) Kompletna komora mroźnicza.4) Kompletna komora chłodnicza.5) Inne elementy – wózki transportowe, regały magazynowe, nadstawki, prowadnica tac, zabudowa dekoracyjna, lustra, pojemniki na odpady, pojemniki na ręczniki papierowe, dozowniki do mydła i inne.W ilościach i o parametrach szczegółowo określonych w OPZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawierający poniższe dokumenty:1)Projekt technologiczny:- Branża elektryczna, poziom -1,- Branża elektryczna, poziom 1,- Branża sanitarna, poziom -1,- Branża sanitarna, poziom 1,- Technologia kuchni, poziom -1,- Technologia kuchni, poziom 1 oraz zał. nr 1 do OPZ. 2) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)

ZP-D.271.37.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00295900/01 z dnia: 2024-04-22
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1.4.1 Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie na: dostawę wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń kuchennych (w tym obligatoryjnie komory chłodniczej oraz komory mroźniczej o powierzchni łącznej tych komór min. 10m2 ) oraz dostawę i montaż elementów wyposażenia kuchni o wartości zamówienia nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto.
Przez 1 zamówienie należy rozumieć 1 umowę co oznacza, że Wykonawca potwierdzając spełnienie warunków postępowania musi wykazać, że zamówienie na dostawę w powyższym zakresie wykonał w ramach jednej umowy.

Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie
2) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.
Po zmianie:
1.4.1 Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 4 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie na: dostawę wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń kuchennych (w tym obligatoryjnie komory chłodniczej oraz komory mroźniczej o powierzchni łącznej tych komór min. 10m2 ) oraz dostawę i montaż elementów wyposażenia kuchni o wartości zamówienia nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto.
Przez 1 zamówienie należy rozumieć 1 umowę co oznacza, że Wykonawca potwierdzając spełnienie warunków postępowania musi wykazać, że zamówienie na dostawę w powyższym zakresie wykonał w ramach jednej umowy.

Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie
2) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
3.4.1. wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (określonych w sekcji V pkt. 5.4.) ogłoszenia) oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz dostaw dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Po zmianie:
3.4.1. wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 4 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (określonych w sekcji V pkt. 5.4.) ogłoszenia) oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz dostaw dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-25 10:00
Po zmianie:
2024-04-26 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-25 11:00
Po zmianie:
2024-04-26 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-24
Po zmianie:
2024-05-25



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00300178/01 z dnia: 2024-04-24
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-26 10:00
Po zmianie:
2024-04-29 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-26 11:00
Po zmianie:
2024-04-29 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-25
Po zmianie:
2024-05-28



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00304517/01 z dnia: 2024-04-26
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-29 10:00
Po zmianie:
2024-05-02 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-29 11:00
Po zmianie:
2024-05-02 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-28
Po zmianie:
2024-05-31
branża Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz
podbranża meble i akcesoria, sprzęt gospodarstwa domowego
kody CPV 39000000, 39151200, 39151300, 39314000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin