Przetarg - Dostawa urządzeń medycznych i wyposażenia meblowego do...

   
Analizuj Zamówienie 6157651 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2018-07-03
przedmiot ogłoszenia
Dostawa urządzeń medycznych i wyposażenia meblowego do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
z podziałem na 5 części. Numer referencyjny: AZP/261/D/46/TIN/USK/ZP/137/2018
Część nr 1
Nazwa Regały metalowe z półkami – 10 szt., Użytkownik Bezpośredni: Klinika Anestezjologii i Intensywnej Terapii z Blokiem Operacyjnym.
Opis 1. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia w składzie i konfiguracjach opisanych w załączniku nr 1.1 do siwz były fabrycznie nowe i wyprodukowane w roku 2018.
2. Zaoferowane urządzenia, które są wyrobami medycznymi podlegającymi właściwej ocenie zgodności, spełniającymi właściwe wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem i oznakowane CE. Stosowny akt prawny: Dyrektywa 93/42/EWG dotycząca wyrobów medycznych wraz z późniejszymi nowelizacjami.
3. Zaoferowane urządzenia, które nie są wyrobami medycznymi, muszą spełniać właściwe dla nich wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem oraz oznakowane CE.
4. Poszczególne elementy zaoferowanych urządzeń / zestawów urządzeń mają być wzajemnie kompatybilne i muszą współpracować bez zarzutu, za co odpowiedzialny jest Wykonawca.
Zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.Informacje te należy wpisać do Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ),
Zał. nr 5.1 do SIWZ). Zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym, niż 10 dni:
Część nr 1:
Kompletnych i aktualnych materiałów informacyjnych dotyczących zaoferowanych urządzeń.
Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę
1. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę:
a) Formularz ogólny oferty sporządzony zgodnie ze załącznikiem nr 4 do SIWZ, opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę.
b) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
Publicznego, jeżeli prawo reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub dostępnych na właściwej stronie internetowej (odpis z KRS, CEiIDG) lub kopia ww. pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem.
c) Formularz szczegółowy oferty sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SIWZ, opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę.
2. W celu wstępnego wykazania: (1) braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz (2) spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Wykonawca
Składa:
a) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (wersja edytowalna: załącznik nr 5.1 do SIWZ), wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 5.2 do SIWZ, patrz część E.I SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, składa:
(1) także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów – w celu wykazania braku istnienia wobec nich
Podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca
Powołuje się na ich zasoby (art. 25a ust. 3 pkt. 1 ustawy) patrz część E.I SIWZ
Oraz
(2) pisemne (w oryginale) zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
Potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania: załącznik nr 6 do SIWZ).

Część nr 2
Nazwa A. KRZESŁA Z ODKŁADANYM BLATEM - 63 SZT., B. KRZESŁA BIUROWE OBROTOWE - 2 SZT., C. BIURKA I KONTENERY SEMINARYJNE
Opis 1. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia w składzie i konfiguracjach opisanych w załączniku nr 1.2 do siwz były fabrycznie nowe i wyprodukowane w roku 2018.
2. Zaoferowane urządzenia, które są wyrobami medycznymi podlegającymi właściwej ocenie zgodności, spełniającymi właściwe wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem i oznakowane CE. Stosowny akt prawny: Dyrektywa 93/42/EWG dotycząca wyrobów medycznych wraz z późniejszymi nowelizacjami.
3. Zaoferowane urządzenia, które nie są wyrobami medycznymi, muszą spełniać właściwe dla nich wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem oraz oznakowane CE.
4. Poszczególne elementy zaoferowanych urządzeń / zestawów urządzeń mają być wzajemnie kompatybilne i muszą współpracować bez zarzutu, za co odpowiedzialny jest Wykonawca.
Zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.Informacje te należy wpisać do Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ),
Zał. nr 5.1 do SIWZ). Zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym, niż 10 dni:
Część nr 2:
Kompletnych i aktualnych materiałów informacyjnych dotyczących zaoferowanych urządzeń
Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę
1. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę:
a) Formularz ogólny oferty sporządzony zgodnie ze załącznikiem nr 4 do SIWZ, opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę.
b) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
Publicznego, jeżeli prawo reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub dostępnych na właściwej stronie internetowej (odpis z KRS, CEiIDG) lub kopia ww. pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem.
c) Formularz szczegółowy oferty sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1.2 do SIWZ, opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę.
2. W celu wstępnego wykazania: (1) braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz (2) spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Wykonawca
Składa:
a) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (wersja edytowalna: załącznik nr 5.1 do SIWZ), wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 5.2 do SIWZ, patrz część E.I SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, składa:
(1) także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów – w celu wykazania braku istnienia wobec nich
Podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca
Powołuje się na ich zasoby (art. 25a ust. 3 pkt. 1 ustawy) patrz część E.I SIWZ
Oraz
(2) pisemne (w oryginale) zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
Potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania: załącznik nr 6 do SIWZ).

Część nr 3
Nazwa ŁÓŻKA ELEKTRYCZNE Z WYPOSAŻENIEM – 5 SZT., Użytkownik Bezpośredni: Klinika Rehabilitacji.
Opis 1. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia w składzie i konfiguracjach opisanych w załącznikach nr 1.3 do siwz były fabrycznie nowe i wyprodukowane w roku 2018.
2. Zaoferowane urządzenia, które są wyrobami medycznymi podlegającymi właściwej ocenie zgodności, spełniającymi właściwe wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem i oznakowane CE. Stosowny akt prawny: Dyrektywa 93/42/EWG dotycząca wyrobów medycznych wraz z późniejszymi nowelizacjami.
3. Zaoferowane urządzenia, które nie są wyrobami medycznymi, muszą spełniać właściwe dla nich wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem oraz oznakowane CE.
4. Poszczególne elementy zaoferowanych urządzeń / zestawów urządzeń mają być wzajemnie kompatybilne i muszą współpracować bez zarzutu, za co odpowiedzialny jest Wykonawca.
Zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.Informacje te należy wpisać do Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ),
Zał. nr 5.1 do SIWZ). Zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym, niż 10 dni:
Część nr 3:
a) Kompletnych i aktualnych deklaracji zgodności dotyczących zaoferowanych urządzeń;
b) Kompletnych i aktualnych certyfikatów zgodności dotyczących zaoferowanych urządzeń, jeśli uzyskanie certyfikatów zgodności jest obowiązkowe;
c) Kompletnych i aktualnych materiałów informacyjnych dotyczących zaoferowanych urządzeń.
Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę
1. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę:
a) Formularz ogólny oferty sporządzony zgodnie ze załącznikiem nr 4 do SIWZ, opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę.
b) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
Publicznego, jeżeli prawo reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub dostępnych na właściwej stronie internetowej (odpis z KRS, CEiIDG) lub kopia ww. pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem.
c) Formularz szczegółowy oferty sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1.3 do SIWZ, opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę.
2. W celu wstępnego wykazania: (1) braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz (2) spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Wykonawca
Składa:
a) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (wersja edytowalna: załącznik nr 5.1 do SIWZ), wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 5.2 do SIWZ, patrz część E.I SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, składa:
(1) także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów – w celu wykazania braku istnienia wobec nich
Podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca
Powołuje się na ich zasoby (art. 25a ust. 3 pkt. 1 ustawy) patrz część E.I SIWZ
Oraz
(2) pisemne (w oryginale) zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
Potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania: załącznik nr 6 do SIWZ).

Część nr 4
Nazwa POMPA DO KONTRAPULSACJI WEWNĄTRZAORTALNEJ – 1 kpl., Użytkownik Bezpośredni: Klinika Kardiochirurgii.
Opis 1. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia w składzie i konfiguracjach opisanych w załączniku nr 1.4 do siwz były fabrycznie nowe i wyprodukowane w roku 2018.
2. Zaoferowane urządzenia, które są wyrobami medycznymi podlegającymi właściwej ocenie zgodności, spełniającymi właściwe wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem i oznakowane CE. Stosowny akt prawny: Dyrektywa 93/42/EWG dotycząca wyrobów medycznych wraz z późniejszymi nowelizacjami.
3. Zaoferowane urządzenia, które nie są wyrobami medycznymi, muszą spełniać właściwe dla nich wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem oraz oznakowane CE.
4. Poszczególne elementy zaoferowanych urządzeń / zestawów urządzeń mają być wzajemnie kompatybilne i muszą współpracować bez zarzutu, za co odpowiedzialny jest Wykonawca.
Zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.Informacje te należy wpisać do Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ),
Zał. nr 5.1 do SIWZ). Zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym, niż 10 dni:
Część nr 1, 2:
Kompletnych i aktualnych materiałów informacyjnych dotyczących zaoferowanych urządzeń
Część nr 4:
a) Kompletnych i aktualnych deklaracji zgodności dotyczących zaoferowanych urządzeń;
b) Kompletnych i aktualnych certyfikatów zgodności dotyczących zaoferowanych urządzeń, jeśli uzyskanie certyfikatów zgodności jest obowiązkowe;
c) Kompletnych i aktualnych materiałów informacyjnych dotyczących zaoferowanych urządzeń.
Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę
1. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę:
a) Formularz ogólny oferty sporządzony zgodnie ze załącznikiem nr 4 do SIWZ, opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę.
b) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
Publicznego, jeżeli prawo reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub dostępnych na właściwej stronie internetowej (odpis z KRS, CEiIDG) lub kopia ww. pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem.
c) Formularz szczegółowy oferty sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1.4 do SIWZ, opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę.
2. W celu wstępnego wykazania: (1) braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz (2) spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Wykonawca
Składa:
a) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (wersja edytowalna: załącznik nr 5.1 do SIWZ), wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 5.2 do SIWZ, patrz część E.I SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, składa:
(1) także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów – w celu wykazania braku istnienia wobec nich
Podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca
Powołuje się na ich zasoby (art. 25a ust. 3 pkt. 1 ustawy) patrz część E.I SIWZ
Oraz
(2) pisemne (w oryginale) zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
Potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania: załącznik nr 6 do SIWZ).

Część nr 5
Nazwa ZESTAW MIKRONARZĘDZI: ZESTAW DO MIKROCHIRURGII., Bezpośredni Użytkownik: Klinika Neurochirurgii.
Opis 1. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia w składzie i konfiguracjach opisanych w załączniku nr 1.5 do siwz były fabrycznie nowe i wyprodukowane w roku 2018.
2. Zaoferowane urządzenia, które są wyrobami medycznymi podlegającymi właściwej ocenie zgodności, spełniającymi właściwe wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem i oznakowane CE. Stosowny akt prawny: Dyrektywa 93/42/EWG dotycząca wyrobów medycznych wraz z późniejszymi nowelizacjami.
3. Zaoferowane urządzenia, które nie są wyrobami medycznymi, muszą spełniać właściwe dla nich wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem oraz oznakowane CE.
4. Poszczególne elementy zaoferowanych urządzeń / zestawów urządzeń mają być wzajemnie kompatybilne i muszą współpracować bez zarzutu, za co odpowiedzialny jest Wykonawca.
Zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.Informacje te należy wpisać do Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ),
Zał. nr 5.1 do SIWZ). Zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym, niż 10 dni:
Część nr 5:
a) Kompletnych i aktualnych deklaracji zgodności dotyczących zaoferowanych urządzeń;
b) Kompletnych i aktualnych certyfikatów zgodności dotyczących zaoferowanych urządzeń, jeśli uzyskanie certyfikatów zgodności jest obowiązkowe;
c) Kompletnych i aktualnych materiałów informacyjnych dotyczących zaoferowanych urządzeń.
Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę
1. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę:
a) Formularz ogólny oferty sporządzony zgodnie ze załącznikiem nr 4 do SIWZ, opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę.
b) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
Publicznego, jeżeli prawo reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub dostępnych na właściwej stronie internetowej (odpis z KRS, CEiIDG) lub kopia ww. pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem.
c) Formularz szczegółowy oferty sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1.5 do SIWZ, opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę.
2. W celu wstępnego wykazania: (1) braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz (2) spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Wykonawca
Składa:
a) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (wersja edytowalna: załącznik nr 5.1 do SIWZ), wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 5.2 do SIWZ, patrz część E.I SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, składa:
(1) także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów – w celu wykazania braku istnienia wobec nich
Podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca
Powołuje się na ich zasoby (art. 25a ust. 3 pkt. 1 ustawy) patrz część E.I SIWZ
Oraz
(2) pisemne (w oryginale) zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
Potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania: załącznik nr 6 do SIWZ).
branża Medyczna, Wyposażenie wnętrz
podbranża sprzęt medyczny, meble medyczne, meble i akcesoria, materiały medyczne
kody CPV 33154000, 33162200, 33192100, 33192300, 39112000, 51400000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin