Przetarg 10381104 - Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony...

   
Analizuj Zamówienie 10381104
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-28
przedmiot ogłoszenia
Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony indywidualnej - ZP-11/24

Część 1: 1. Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego, zgodnie z asortyment
em wymienionym w załączniku nr 1.1 do SWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy: Pakiet I – Drobny sprzęt medyczny.2. W Formularzu cenowym – załączniku nr 1.1 do SWZ Wykonawca zobowiązany jest wpisać w każdym wierszu: wytwórcę, nazwę handlową i numer katalogowy oferowanego produktu.3. Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w załączniku nr 1.1 do SWZ, we wzorze umowy – załączniku nr 4 do SWZ, oraz dostarczony zostanie przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.4. Miejsce dostawy: Apteka Szpitala lub komórki organizacyjne wskazane przez Zamawiającego mieszczące się w jego siedzibie, tj. w Krakowie przy ul. dr. Józefa Babińskiego 29. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.5. Dostarczane produkty muszą być nowe, nie używane, oznakowane zgodnie z obowiązującą normą. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.

Część 2: 1. Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego, zgodnie z asortymentem wymienionym w załączniku nr 1.2 do SWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy: Pakiet II – Drobny sprzęt medyczny.2. W Formularzu cenowym – załączniku nr 1.2 do SWZ Wykonawca zobowiązany jest wpisać w każdym wierszu: wytwórcę, nazwę handlową i numer katalogowy oferowanego produktu.3. Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w załączniku nr 1.2 do SWZ, we wzorze umowy – załączniku nr 4 do SWZ, oraz dostarczony zostanie przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.4. Miejsce dostawy: Apteka Szpitala lub komórki organizacyjne wskazane przez Zamawiającego mieszczące się w jego siedzibie, tj. w Krakowie przy ul. dr. Józefa Babińskiego 29. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.5. Dostarczane produkty muszą być nowe, nie używane, oznakowane zgodnie z obowiązującą normą. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.

Część 3: 1. Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego, zgodnie z asortymentem wymienionym w załączniku nr 1.3 do SWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy: Pakiet III – Kieliszki.2. W Formularzu cenowym – załączniku nr 1.3 do SWZ Wykonawca zobowiązany jest wpisać w każdym wierszu: wytwórcę, nazwę handlową i numer katalogowy oferowanego produktu.3. Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w załączniku nr 1.3 do SWZ, we wzorze umowy – załączniku nr 4 do SWZ, oraz dostarczony zostanie przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.4. Miejsce dostawy: Apteka Szpitala lub komórki organizacyjne wskazane przez Zamawiającego mieszczące się w jego siedzibie, tj. w Krakowie przy ul. dr. Józefa Babińskiego 29. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.5. Dostarczane produkty muszą być nowe, nie używane, oznakowane zgodnie z obowiązującą normą. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.

Część 4: 1. Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego, zgodnie z asortymentem wymienionym w załączniku nr 1.4 do SWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy: Pakiet IV – Testy do wykrywania narkotyków.2. W Formularzu cenowym – załączniku nr 1.4 do SWZ Wykonawca zobowiązany jest wpisać w każdym wierszu: wytwórcę, nazwę handlową i numer katalogowy oferowanego produktu.3. Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w załączniku nr 1.4 do SWZ, we wzorze umowy – załączniku nr 4 do SWZ, oraz dostarczony zostanie przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.4. Miejsce dostawy: Apteka Szpitala lub komórki organizacyjne wskazane przez Zamawiającego mieszczące się w jego siedzibie, tj. w Krakowie przy ul. dr. Józefa Babińskiego 29. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.5. Dostarczane produkty muszą być nowe, nie używane, oznakowane zgodnie z obowiązującą normą. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.

Część 5: 1. Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej, zgodnie z asortymentem wymienionym w załączniku nr 1.5 do SWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy: Pakiet V – Rękawice diagnostyczne.2. W Formularzu cenowym – załączniku nr 1.5 do SWZ Wykonawca zobowiązany jest wpisać w każdym wierszu: wytwórcę, nazwę handlową i numer katalogowy oferowanego produktu.3. Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w załączniku nr 1.5 do SWZ, we wzorze umowy – załączniku nr 5 do SWZ, oraz dostarczony zostanie przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.4. Miejsce dostawy: Apteka Szpitala lub komórki organizacyjne wskazane przez Zamawiającego mieszczące się w jego siedzibie, tj. w Krakowie przy ul. dr. Józefa Babińskiego 29. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.5. Dostarczane produkty muszą być nowe, nie używane, oznakowane zgodnie z obowiązującą normą. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.

ZP-11/24


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00276444/01 z dnia: 2024-04-09
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-11 09:00
Po zmianie:
2024-04-18 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-11 09:30
Po zmianie:
2024-04-18 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-10
Po zmianie:
2024-05-17
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne
kody CPV 33100000, 33124130, 33141420
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin