Przetarg 10374353 - Dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii,...

   
Analizuj Zamówienie 10374353
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-27
przedmiot ogłoszenia
Dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, papieru ksero oraz niszczarek wyszczególnionych w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rz
eszowie

Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy różnych artykułów biurowych na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia oraz ilości określono w Formularzu cenowo - ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) będącym integralną częścią SWZ.3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym na okres 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.5. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy, wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym, że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy papieru kancelaryjnego, ksero, pakowego, wizytówkowego na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia oraz ilości określono w Formularzu cenowo - ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) będącym integralną częścią SWZ.3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym na okres 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.5. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy, wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym, że Zamawiającyjednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część 3: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy płyt DVD do pracowni diagnostyki obrazowej na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia oraz ilości określono w Formularzu cenowo - ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) będącym integralną częścią SWZ.3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym na okres 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.5. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy, wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym, że Zamawiającyjednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część 4: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy niszczarek na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia oraz ilości określono w Formularzu cenowo - ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) będącym integralną częścią SWZ.3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym na okres 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.5. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy, wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym, że Zamawiającyjednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Postępowanie nr 12, ZP.261.4-Z.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00277675/01 z dnia: 2024-04-09
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-12 09:00
Po zmianie:
2024-04-16 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-12 09:00
Po zmianie:
2024-04-16 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-11
Po zmianie:
2024-05-15
branża Energoelektryczna, Komputery, informatyka, technika biurowa, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża urządzenia, materiały, niszczarki, gilotyny, bindownice, maszyny pakujące, materiały biurowe i papiernicze
kody CPV 30100000, 30192000, 30197220, 30197644, 30199230, 30199500, 30234300, 31440000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin