Przetarg 7455011 - Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku II. Numer...

   
Analizuj Zamówienie 7455011 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2020-04-29
przedmiot ogłoszenia
Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku II. Numer referencyjny: ZP.261.12-Z.2020, Postępowanie nr 34
Zestaw do endoskopii
, szczypce biopsyjne, pętle, balony, igły.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku II: Zestaw do endoskopii, szczypce biopsyjne, pętle, balony, igły.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia stanowi Formularz cenowo – ofertowy – Załącznik nr 1 dla części nr 1, będącym integralną częścią SIWZ.3. W punkcie II.2.7) ze względu na program podano: 24 m-ce, winno być: Termin wykonania zamówienia: Część nr 1 – przez 24 miesiące, licząc od daty podpisania umowy.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień – zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
Siatki do wzmacniania implantów piersi.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku II: Siatki do wzmacniania implantów piersi.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia stanowi Formularz cenowo – ofertowy – Załącznik nr 1 dla części nr 2, będącym integralną częścią SIWZ.3. W punkcie II.2.7) ze względu na program podano: 24 m-ce, winno być: Termin wykonania zamówienia: Część nr 2 – przez 24 miesiące, licząc od daty podpisania umowy.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień – zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
Endoprotezy piersi.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku II: Endoprotezy piersi.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia stanowi Formularz cenowo – ofertowy – Załącznik nr 1 dla części nr 3, będącym integralną częścią SIWZ.3. W punkcie II.2.7) ze względu na program podano: 24 m-ce, winno być: Termin wykonania zamówienia: Część nr 3 – przez 24 miesiące, licząc od daty podpisania umowy.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień – zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
Ekspandery, implanty piersi, ekspandoprotezy, sizery.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku II: Ekspandery, implanty piersi, ekspandoprotezy, sizery.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia stanowi Formularz cenowo – ofertowy – Załącznik nr 1 dla części nr 4, będącym integralną częścią SIWZ.3. W punkcie II.2.7) ze względu na program podano: 24 m-ce, winno być: Termin wykonania zamówienia: Część nr 4 – przez 24 miesiące, licząc od daty podpisania umowy.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień – zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
Implanty twarzo-szczęki.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku II: Implanty twarzo-szczęki.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia stanowi Formularz cenowo – ofertowy – Załącznik nr 1 dla części nr 5, będącym integralną częścią SIWZ.3. W punkcie II.2.7) ze względu na program podano: 24 m-ce, winno być: Termin wykonania zamówienia: Część nr 5 – przez 24 miesiące, licząc od daty podpisania umowy.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień – zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
Implanty do osteosyntezy twarzo-szczęki (płytki, śrubki).1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku II: Implanty do osteosyntezy twarzo-szczęki (płytki, śrubki).2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia stanowi Formularz cenowo – ofertowy – Załącznik nr 1 dla części nr 6, będącym integralną częścią SIWZ.3. W punkcie II.2.7) ze względu na program podano: 24 m-ce, winno być: Termin wykonania zamówienia: Część nr 6 – przez 24 miesiące, licząc od daty podpisania umowy.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień – zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
Implanty twarzo-szczęki (śruby, druty, płytki, siatki, wiertła).1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku II: Implanty twarzo-szczęki (śruby, druty, płytki, siatki, wiertła).2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia stanowi Formularz cenowo – ofertowy – Załącznik nr 1 dla części nr 7, będącym integralną częścią SIWZ.3. W punkcie II.2.7) ze względu na program podano: 24 m-ce, winno być: Termin wykonania zamówienia: Część nr 7 – przez 24 miesiące, licząc od daty podpisania umowy.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień – zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
Materiały eksploatacyjne do zabiegów urologicznych.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku II: Materiały eksploatacyjne do zabiegów urologicznych.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia stanowi Formularz cenowo – ofertowy – Załącznik nr 1 dla części nr 8, będącym integralną częścią SIWZ.3. W punkcie II.2.7) ze względu na program podano: 24 m-ce, winno być: Termin wykonania zamówienia: Część nr 8 – przez 24 miesiące, licząc od daty podpisania umowy.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień – zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
Różne przedmioty wykorzystywane na Blokach Operacyjnych.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku II: Różne przedmioty wykorzystywane na Blokach Operacyjnych.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia stanowi Formularz cenowo – ofertowy – Załącznik nr 1 dla części nr 9 będącym integralną częścią SIWZ.3. W punkcie II.2.7) ze względu na program podano: 24 m-ce, winno być: Termin wykonania zamówienia: Część nr 9 – przez 24 miesiące, licząc od daty podpisania umowy.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień – zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
Alkohol etylowy całkowicie skażony do obróbki technicznej materiałów tkankowych1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku II: Alkohol etylowy całkowicie skażony do obróbki technicznej materiałów tkankowych2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia stanowi Formularz cenowo – ofertowy – Załącznik nr 1 dla części nr 10 będącym integralną częścią SIWZ.3. W punkcie II.2.7) ze względu na program podano: 24 m-ce, winno być: Termin wykonania zamówienia: Część nr 10 – przez 24 miesiące, licząc od daty podpisania umowy.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień – zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, materiały medyczne
kody CPV 24322510, 33140000, 33162000, 33168000, 33169000, 33184400, 33184410
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin