Przetarg 10383752 - I. Opis przedmiotu zamówienia dla inwestycji, której...

   
Analizuj Zamówienie 10383752
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-29
przedmiot ogłoszenia
I. Opis przedmiotu zamówienia dla inwestycji, której przedmiotem jest zadanie pod nazwą „Remont drogi powiatowej nr 1427 D odc. Biadaszka - Trzebicko i Jankowa -Tworzymirki”.Przedmiotowa inw
estycja obejmuje wykonanie następujących robót:a) Remont drogi powiatowej nr 1427 D Cieszków - Tworzymirki z podziałem na 3 odcinki – odcinek nr 1 pas drogi powiatowej nr 1427 D część działek drogowych nr 475 AM-2 obręb Cieszków, nr 112/3, nr 106 AM-1 obręb Biadaszka, dł. odc. 0,650 km,b) Remont drogi powiatowej nr 1427 D Cieszków - Tworzymirki z podziałem na 3 odcinki – odcinek nr 2 pas drogi powiatowej nr 1427D część działek drogowych nr 134 AM-1 obręb Biadaszka, nr 187/1 AM-1 obręb Trzebicko, dł. odc. 1,295 km, c) Remont drogi powiatowej nr 1427 D Cieszków - Tworzymirki z podziałem na 3 odcinki – odcinek nr 3 pas drogi powiatowej nr 1427D część działki drogowej nr 138 AM-1 obręb Jankowa Powiat Milicki, dł. odc. 0,625 km.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna/projektowa (stanowiąca Opis Przedmiotu Zamówienia - OPZ) na którą składają się: opisy techniczne z częściami rysunkowymi, informacje dot. BIOZ, kosztorysy ofertowe, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. Dokumentacja techniczna/projektowa stanowi integralną część niniejszej SWZ.1) W cenie oferty należy uwzględnić koszty związane z wykonaniem projektu oznakowania i zabezpieczenia robót na czas prowadzenia robót.2) Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną do SWZ Dokumentacją techniczną/projektową, Specyfikacjami Technicznymi oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.3) Zamawiający wymaga złożenia do oferty poszczególnych kosztorysów ofertowych na podstawie których będzie oszacowana łączna wartość trzyodcinkowego zadania, pod rygorem odrzucenia oferty. Kosztorysy ofertowe mają odzwierciedlać pozycje z przedmiarów robót stanowiących integralną część dokumentacji technicznej/projektowej będącej załącznikiem nr 1 do niniejszej SWZ.4) Podstawę do zapłaty wynagrodzenia stanowić będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę, po dokonaniu końcowego odbioru robót, płatna przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury, przy czym za dzień zapłaty uznawany będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.5) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zaliczki na poczet wykonania przedmiotu zamówienia, zaliczka przekazywana Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 5 % wynagrodzenia zostanie wypłacona po pisemnym zgłoszeniu wykonania kompletnego zakresu robót w pasie drogi powiatowej nr 1427 D na odcinku nr 1 i 2, pozostała część wynagrodzenia ( 95% ) zostanie wypłacona po zakończeniu realizacji Inwestycji.6) Dla przedmiotowej inwestycji Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski.7) Wykonawca wystawi faktury zgodnie z danymi: Nabywca: Powiat Milicki, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, NIP: 916-13-12-494, Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Miliczu, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz.II. Wymagania stawiane Wykonawcy:1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.3) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniach umownych zawartych w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.III. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca składa ofertę na całą inwestycję, podając w ofercie łączną cenę ryczałtową, w tym ceny za wykonanie robót na poszczególnych odc. dróg.IV. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.V. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.VI. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.VII. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.VIII. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 p.z.p.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): - 45.23.31.40-2 – roboty drogowe- 45.23.31.42-6 – roboty w zakresie naprawy dróg- 45.11.12.00-0 – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne- 45.23.32.20-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg- 34.92.21.00-7 – oznakowanie drogowe

DP.7134.78.2024.BK
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45111200, 45233140, 45233142, 45233220
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin