Przetarg 10376051 - I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest...

   
Analizuj Zamówienie 10376051 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2024-03-27
przedmiot ogłoszenia
I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigów windowych w ramach zadania: „Poprawa stanu technicznego obiek
tów użytkowych Szpitala poprzez wymianę dźwigów windowych w budynkach Wojewódzkiego Szpitala w Tarnobrzegu”II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień:51500000-7 Usługi instalowania maszyn i urządzeń42416100-6 Windy 2. Przedmiot zamówieni obejmuje: 1) dostawę dźwigów windowych; 2) montaż dźwigów windowych; 3) demontaż wymienianych dźwigów, kabin i instalacji; 4) utylizację zdemontowanych urządzeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 5) uzyskania wszelkich koniecznych i wymaganych przez ustawę Prawo budowlane lub inne przepisy prawa decyzji (w szczególności pozwoleń), uzgodnień, zgód, zgłoszeń, opinii, itp. dla realizacji przedmiotu umowy; 6) wykonanie i dostarczenie dokumentacji technicznej wymaganiami określonymi przez UDT, przeprowadzenie certyfikacji zgodnie z obowiązującymi normami, oraz dopuszczenia przez UDT dźwigu do użytkowania; 7) współudział wykonawcy przy czynnościach dopuszczenia do użytkowania przez UDT; 8) zapewnienie przeglądów okresowych wymaganych przepisami UDT w okresie gwarancji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz cenowy. 4. Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań, a także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. W przypadku rozbieżności Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru montowanych materiałów budowlano – montażowych. 5. Wszystkie materiały i robocizna powinny być zgodne z wymaganiami dokumentacji, obowiązujących Norm oraz spełniające wymagania atestów i przepisów, dopuszczających do stosowania w obiektach służby zdrowia. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kartę techniczną materiału bądź urządzenia oraz wszelkie certyfikaty i deklaracje, potwierdzające zgodność z obowiązującą normą czy też aprobatą techniczną. 6. Wszystkie prace muszą być wykonywane w sposób nie naruszający warunków gwarancji producenckiej na wbudowywane materiały i montowane wyposażenie i osprzęt. Z chwilą odbioru przedmiotu zamówienia, potwierdzonego protokołem, o którym mowa w § 9 ust. 6 na Zamawiającego przechodzą wszystkie uprawnienia z tytułu gwarancji producenckiej. W przypadku przedstawienia przez Zamawiającego zastrzeżeń co do wpływu wykonywanych prac na w/w gwarancję, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne oświadczenie producenta, że sposób wykonania prac nie narusza gwarancji producenta. 7. Wykonawca w okresie gwarancji winien co najmniej raz w roku, przeprowadzić kontrolę w zakresie obsługi rocznej według zapisów w dokumentacji wykonawczej. 8. Roboty budowlane winny być wykonane zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przepisami prawa, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, obowiązującymi standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa, wytycznymi i zalecanymi uzgodnieniami do wykonania w czasie budowy, dokumentacją projektową. 9. Prace winny być wykonywane z uwzględnieniem właściwej organizacji robót na terenie czynnych obiektów szpitalnych, według ustalonego zakresu prac, które będą uzgadniane na bieżąco z użytkownikami pomieszczeń. Dodatkowo Wykonawca zapewnia: połączenie nowej instalacji z instalacjami istniejącymi, wykonanie przegród szczelnych, a także koniecznych osłon i zabezpieczeń. 10. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ. 11. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 12. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 13 do SWZ.
branża Windy i dźwigi
podbranża windy towarowe, osobowe, platformy
kody CPV 51500000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin